17

796 64 5
                                    

T:"Bože nadávaš mi at si hledám kamoše a když je mám tak je posílaš do prdele"zařval jsem na ni a odešel nasrane do pokoje

Přijel jsem domů a vběhl k sobě do pokoje. Vzal jsem si batoh a pomalu začal vybírat věci ze skříně. Narazil jsem na sáček s heroinem a přehlt jsem velký knedlík v krku.
Dobře Marcusi... Teď začínáš nový život.
Vzal jsem sáček a vyhodil ho do koše. Začal jsem skládat zbytek věcí do batohy.
"Kam jedeš?" Zaslechl jsem mámin hlas.
"Pojedu na týden, možná dva, ke kamarádovi." Usmál jsem se na ni a zapl jsem batoh. Poté jsem si vzal skate do rukou a líbnul mámu na líčko.
"Hlavně buď opatrný... Na tady máš." Strčila mi do rukou peníze a já n ní vyjukaně koukal. Jsem zvyklí dostávat hodně peněz, ale tohle bylo až moc. Než jsem stačil něco říct, už mě popoháněla pryč z domu.

Čekal jsem na něj na tmavě zasklené verandě

Jel jsem na skatu pomalu, jelikož jsem byl nervózní. Ani si před tím neuvědomil, co jsem mu řekl. Určitě necítí to samé, ale ty polibky... Nebudu teď na to myslet. Dojel jsem před jeho dům a slezl že skatu.

Chtěl jsem za ním vyběhnout ale nemohl jsem jelikož pravě zapadalo slunce...

"Otevřeš mi, nebo mám zaklepat?" Optal jsem se. Nechápu proč má všude tmavé záclony proti slunci...

T:"To budeš muset sám...klíč je pod rohožkou"

"Dobře..." Vytáhl jsem klíč a Odemkl. Dveře jsem přidržel a klíč vrátil na to samé místo. Proklouzl jsem k Martinusovi do pokoje a položil si věci na zem.

T:"Mám otázku"

"Ano?" Otočil jsem se na něj a usmál se.

T:"Jak jsi na tom se spánkem?V kolik chodíš spat a tak ??"

"No... Chodím spát dlouho, jak se vždy vrátím z venku. A spím potom hodně dlouho... Proč se ptáš?"

T:"No....víš...u mě je to tak že jsem přes noc vzhůru a přes den spím..."

"A proč? Nemůžeš spát?" Usmál jsem se nevinně.

T:"To taky...hlavně se mi v noci líp soustředí"

"Dobře... Za chvíli bude tma. Co chceš večer tak podniknout?"

T:"No...Tak třeba nějaký film ?"

"Dobře." Uculil jsem se.

Only At Night🌙Kde žijí příběhy. Začni objevovat