50

436 32 2
                                    


Pocítil jsem chuť krve na jazyku, ale ta začala pomalu hořknout. Počkat... Krev?! Odtáhl jsem se a došlo mi, co se mi stalo... Já jsem taky upír!

T:"Co je ?"otočil jsem se směrem k Macovi a viděl jak mu teče pramínrk krve z pusy....sakra

Zarazeně jsme si hleděli do očí.
"J-Je m-možný, že jsem t-taky..." Zasekl se mi hlas

T:"Já nevím"zamumlal jsem tiše..."já ti říkal že nosím jen smůlu"

"Mě to nevadí." Přitáhl jsem si ho za boky k sobě.
"Budeme si teď moct dělat, co chceme. Nebude to skvělý?" Pousmál jsem se.

T:"No jako nebude...teď jsem ti zkazil cely život...uvědomuješ si to??"po tvářích mi začali stékat slzy...

"Proč by si mi ho měl kazit. Bože... Martinusi. Mě To nevadi. Já tě Miluju a kvůli tobě klidně budu upírem." Bříšky prstů jsem mu setřel slzy.

T:"Ale takhle to nic není ale žít takhle je hrozné...obzvlášť se mnou"

"Mě se s tebou žije krásně. Přestaň se prosím tě zchazovat. Miluju tě a to je to hlavní." Rukama jsem mu sjel na zadek.

T:"Jo ale i tak jsem ti zničil život...vím o čem mluvim"zamumlal jsem a koukal do země

"Notak... Zničíš mi ho tehdy, až ode mě odejdeš a to já nechci." Vzal jsem si jeho bradu mezi ukazováček a palec.
"Miluju tě a budeme spolu, ať se děje cokoliv."

T:"Taky tě miluju"usmlál jsem se na něj a políbil ho"chceš tu vanu?"

"Ani nevíš, jak se těším, Až tě o ní ohnu." Zavrněl jsem spokojeně a zadek mu Následně zmáčkl.

Slastně jsem vzdych a zasmál se...
T:"ale včera jsi říkal že dneska můžu já"

"Ale notak..." Zavrněl jsem.

T:"Ale notak...jsi po nemoci a musíš se šetřit bby"ušklibl jsem se a vlezl si do horké vody

"To není fér." Zafuněl jsem nevrle a vlezl si k němu.

T:"Co na tom není jako fér"zasmál jsme se a opřel se o něj..."Vy máte výřivku?"

"Hm..." Zamručel jsem na souhlas a začal jsem ho hladit na břichu. Nenápadně jsem postupoval rukou níž.

Začal jsem se pod jeho doteky kroutit a otírat se tak o jeho chloubu

Zalapal jsem po dechu a vzal jeho chloubu do ruky a začal s ní pohybovat

T:"Marcusi...počkej...Teď bych měl pomoct spíš já tobě"

"Prvně ty..." Olízl jsem si spodní ret a zrychlil jsem tempo.

T:"Macu"zaklonil jsem hlavu a zavřel oči"budu rychle...cítím to"

Přestal jsem.
"Otoč se.. Chci tě ochutnat." Zavrněl jsem mu do ouška, které jsem následně skousl.

T:"Jak se mám jako otočit??"

"Čelem ke mě."

T:"Dobře"otočil jsem se směrem k Macovi a čekal co udělá...

Nadzvedl jsem si ho pod zadečkem, abych se mohl lépe dostat na jeho chloubu. Vložil jsem si ji do úst a začal pohybovat s hlavou.

T:"Marcusi..."zavzdychal jsem a zapletl si prsty do jeho vlasů...

Jemně jsem zkousl jeho špičku a začal ji sát. Po chvíli jsem ucítil, jak mi začal v ústech cukat.

S tlumeným výkřikem jsem se udělal do jeho pusy a opřel se o zeď za mnou...

"Chutnáš skvěle.." Olízl jsem si spodní ret, když jsem vše spolikal

T:"A teď je řada na mě"ušklíbl jsem se a posadil zpět do vany..."nebo chceš venku?"

"Je to jen na tobě." Uculil jsem se

T:"Tak jo...jdem do pokoje"usmal jsem se a vylezl ven

Only At Night🌙Kde žijí příběhy. Začni objevovat