Bölüm 10

1K 18 1
                                    

-Arşiv-[Hakan'ın söylediklerinden sonra ikisi de bir süre bişey demez.Daha sonra Aylin Hakan'ın yanından çıkıp gider.]
Hakan:Aylin,Aylin dur lütfen..!Of ya of Allah kahretsin.
(Ekip hep birlikte oturmuş sohbet ediyordur.Yanlarına önce Aylin gelir sonrada Hakan.)
Hüsnü:Akşama yine devriye sizde usta haberin olsun.
Mesut:Üç gün oldu farkında mısın?
Hüsnü:Evet bu son merak etme sonra bir hafta çıkmazsın devriyeye.
Mesut:Tabi canım bir hafta çıkmayacaksın de iki gün sonra yine devriye.
Selin:Ay uzatmayın ya...Aa Aylin nerdeydin sen?
Bahar:Hallettin mı meseleyi?
Aylin:Hı hı..
Hakan:A-Ay..(ekibi görür,bişey demez)Selam abi.
Hüsnü:Selam selam da noldu lan bi hışımla girdin içeri.
Hakan:Yok bişey abi yok...
Rıza:Hüsnü,Mesut,Hakan toplantı odasına geçin,geliyorum.
Hüsnü:Tamam baba..(toplantı odasına giderler)Noldu lan?Niye çağırdı Rıza Baba bizi?
Mesut:Bilmem.Hem neden sadece üçümüzü çağırdı?
Hakan:Ben biliyorum abi galiba bişeyler.
Mesut:Ne biliyosun?
Hakan:Rıza Baba gelsin de bi abi..(biraz sonra Rıza gelir.)
Rıza:Şimdi diyeceksiniz ki neden sadece sizi çağırdım.Gerçi Hakan biliyor konuyu o yüzden burda o.
Mesut:Bizde öğrensek ya baba.Ne oldu?
Rıza:Demir Komiser,Yücel'in adamı.
HüsMes:Ne?
Hüsnü:Nasıl ya?Nasıl öğrendiniz?
Hakan:Telefonda Yücelle konuşup,anlaşma yaparken duydum şerefsizi.
Mesut:Vay şerefsiz!
Rıza:Hatırlarsanız ilk toplantı yaptığımız gün içerden bilgi gidiyor,kim olduğunu bulduk ama biri daha var demişti Selim amir.
Hüsnü:O hain de Demirmiş demek..Ne olacak şimdi baba? Operasyon devam ediyor,gizli görevde Demirle birlikte Aylin'de var.
Mesut:Anında alıp konuşturalım şu şerefsizi.
Rıza:Olmaz bu operasyonu yapmalıyız.
Hakan:Rıza Baba ama gizli görevde Aylin'de var.Onu tehlikeye atmayız göz göre göre.
Rıza:Demir'in hain olduğunu kim biliyor sizden başka?
Hakan:Hiç kimse.
Rıza:Bilmeyecek de o halde.Hiç çaktırmadan devam edicez göreve.Teslimat yarın akşam zaten.Teslimat olurken basıp alıcaz Demir'i de Yücel'i de.
Hakan:Ama Demir haber verdi baskın olacağını Yücel'e.Yani Yücel çoktan hazırlığını yapmıştır.
Rıza:Onu da düşündük.Sizden başka kimse bilmeyecek yine Demir'in hain olduğunu,Aylin'de dahil.Yarın akşam da...
(Biraz sonra toplantı odasından çıkarlar ve ekibin yanına gelirler.)
Ali:Noldu abi?Hayırdır?
Mesut:Yok bişey ya.Bi konu konuştu Rıza Baba,önemli bişey değil.
Bahar:Biz bilmeyecek miyiz?
Hakan:Şimdilik hayır.
Aylin:Yalnız abi hadi sizi anladım ama Hakan da biliyor ama biz bilmiyor muyuz ne olduğunu?
Hüsnü:Kızım özel bı mesele ya deşmeyin işte.
Selin:Tamam tamam neyse.Hadi biz çıkalım artık,yürü Mesut devriye var.
Mesut:Önce yemek yiyelim mı?Acıktım ben.
Selin:Hay Allah'ım ya..Yürü tamam tamam.(SelMes gider)
Hakan:Ali müsaitsen gelsene bişey konuşucam seninle.
Ali:Noldu lan?
Hakan:Gel gel kısa bişey ya..(AlHak da kafeteryaya gider.)
Bahar:Aylin napıyosun eve mi gideceksin?
Aylin:Biraz daha işim var benim ya ondan sonra gidicem,sen?
Bahar:Eve geçiyorum hemen geçeceksen eğer birlikte gidelim.
Aylin:Uzun sürebilir benim işim git sen.
Bahar:Tamam canım görüşürüz...
-Kafeterya-
Ali:Noldu Hakan?Ne konuşacaksın?
Hakan:Otur sen ben çay alıp geliyorum.
Ali:Ya bırak çayı,söyle ne söyleyeceksen.
Hakan:Bekle bekle...(çayları alıp gelir.)
Ali:Ne konuşucaz kardeşim söylicek misin?Konu ne?
Hakan:Şeyy..Aylin..
Ali:Aylin mi?Ne oldu Aylin'e?
Hakan:Ya Ali ben..ben Aylin'e onu sevdiğimi söyledim.
Ali:Ne?Ne dedin ne dedin?
Hakan:Ee onu sevdiğimi söyledim.
Ali:Bı dakika ya sen ciddi misin?
Hakan:Hı hı.
Ali:Aylin ne dedi peki?
Hakan:Hiçbir şey.
Ali:Nasıl hiçbir şey?Sen ona onu sevdiğini söyledin ama o bişey demedi mi?
Hakan:Aylin,Demirle aramdaki meseleyi öğrenmiş yanıma geldi konuşmak için ondan önce de atıştık biraz bende sinirliydim Demir yüzünden.Demir Demir diyince sinirlendim seni seviyorum ondan uzak dur dedim bir anda.O da bişey demeden çıkıp gitti yanımdan.
Ali:Bu kadar mı yani?
Hakan:Evet bu kadar.Ne yapıcam şimdi Ali ben?
Ali:Aylinle doğru düzgün konuşacaksın kardeşim başka yapacak bişeyin yok.Gerçekten hislerini açıklayacaksın ona.Madem seviyosun öyle ben seni seviyorum demekle bitmiyor al karşına doğru düzgün bir şekilde söyle seninle olmak istiyorum diye.
Hakan:Haklısın..Konuşucam hemen.
Ali:Yalnız eğer Aylin'in de sana karşı hisleri varsa yani o da seviyorsa seni ve aranızda bişeyler olacaksa o kızı sakın üzmeyeceksin yoksa karşında direk beni bulursun ona göre.
Hakan:Merak etme kardeşim...
-Merkez-(Hakan, Ali'nin yanından ayrılmış Aylin'in yanına gelmiştir.)
Hakan:Nasılsın Aylin?
Aylin:..
Hakan:İşin var sanırım senin ama ben diyecektim ki işin bitince biraz konuşalım mı?
Aylin:(gözünü dosyadan ayırmadan)Bitmek üzere işim.Ne hakkında konuşucaz?
Hakan:Bugün olanlar.
Aylin:Konuşacak bişey mi var?
Hakan:Ya bence var..Öyle olmadı yani konuşmamız gerekiyor.
Aylin:Tamam konuşalım öyleyse,dinliyorum.
Hakan:Yok burda değil daha sakin bir yere gidelim yalnız olacağımız bir yere.Sen işlerini bitir önce...
[Biraz sonra Aylin işlerini bitirir ve Hakanla birlikte sahile gelirler.]
-Sahil-
Aylin:Seni dinliyorum Hakan.
Hakan:Bugün arşivde söylediklerim hakkında konuşmak istiyorum seninle.
Aylin:Demir yüzünden sinirle bir anda ağzından çıkan şeyler..
Hakan:Hayır doğru olan şeyler..Aylin ben gerçekten seviyorum seni.Ama bir türlü söyleyemedim işte.Sen geldiğinden beri çok farklı hissediyorum kendimi.Sana karşı olsun hayata karşı olsun bir başkayım yani.İlk zamanlar kabul etmek istemedim hislerimi nedenini bilmiyorum ama daha sonra da içimde sakladım hep ta ki bugüne kadar.Ve anladım ki daha fazla da içimde tutmanın bir anlamı yok..Aylin ben seninle yalnızlığı unutmak istiyorum,seni tanımak,senin hayatında bir yer edinmek istiyorum.Aylin ben seni seviyorum.
Aylin:...
Hakan:Bişey demiyecek misin?Olumlu yada olumsuz bir cevap bekliyorum senden.
Aylin:Ben kendimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum.Nasıl desem bende sana karşı aynı hisler içindeyim Hakan.İçimde kabul edemediğim bir his var ki buna aşk deniyor ama olmaz Hakan.Yani seninle ben olamayız.
Hakan:Neden Aylin?Eğer sende seviyorsan beni neden olmasın?Bir engel mi var?
Aylin:Kaybetmek Hakan..Sevdiğini kaybetmek aradaki en büyük engel değil midir?
Hakan:Engel mi bu dediğin yoksa korku mu?
Aylin:Her ikisi de..Tamam yalnızlık,tek başına olmak zor bu hayatta ama sevdiğin insanın acısını yaşamak,her güne onu kaybetme ihtimaliyle uyanmak da çok zor değil mi?
Hakan:İkimiz birbimizi her şekilde seviyorken ister birlikte olalım ister olmayalım her güne bu korkuyla başlamayacak mıyız Aylin?
Aylin:...
Hakan:Aylin..(Aylin'in elini tutar ve gözlerine bakarak gülümser)sen bana ve sevgime inan,beni sev yeter.Tüm korkuları birlikte olduğumuz zaman bir kenara bırak.Gerisi gerçekten çok kolay...
Aylin:Sana da bu kalbinde ki sevgiye de inanıyorum Hakan sonuna kadar inanıyorum.
Hakan:Yani?
Aylin:Tamam Hakan,sevelim birbimizi,şans verelim en azından hem kendimize hem birbimize.Güvenelim, korkuları bir kenara bırakalım.
Hakan:Göreceksin bak hiç pişman olmayacaksın beni sevdiğin,seni sevmeme izin verdiğin için...
[AyHak sahilde biraz daha konuştuktan sonra Hakan Aylin'i evine bırakır.]
-AyHak/Araba-
Aylin:Hakan şimdilik kimse bilmese ilişkimizi.
Hakan:Neden canım?Birşey mı var saklayacak?
Aylin:Yok bişey yok da öyle işte çekiniyorum ne bileyim Hüsnü abilerden falan.
Hakan:Tamam canım sen ne zaman istersen o zaman söyleriz ama şey Ali biliyor.
Aylin:Nasıl biliyor?Ne zaman söyledin?
Hakan:Seninle konuşmadan önce merkezde konuştum onunla.
Aylin:Aferin valla Hakan.Ali'yi tanımıyor musun sen ağzında durur mu laf?
Hakan:Haklısın haklısın da.
Aylin:Neyse konuşuruz onunla da söylemez bir süre kimseye.
Hakan:İnşallah..Hadi git dinlen yoruldun bugün yarında yorucu olacak.
Aylin:(gülümser)Tamam tamam aynı şey senin içinde geçerli...
..
-Sabah/Merkez-(AyHak merkeze gelir.Merkezde Selin,Bahar,Ali vardır.)
Aylin:Eskisi gibi davranalım çok yakın durmayalım burda.
Hakan:Tamam sen nasıl istersen ama öğlen yemeğe gidicez ona göre.
Aylin:Tamam... Günaydın.
AlSelBah:Günaydın.
Ali:Hakan hayırdır ne bu neşe?
Hakan:Yok bişey kardeşim,her zamanki halim.
Ali:Her zamanki halin?Sen gelsene bı.
Hakan:Noldu?
Ali:Gel gel..(AlHak gider.)
Selin:Noluyor?
Bahar:Dünden beri bir gariplik var bunlarda.Sen ne olduğunu biliyor musun Aylin?
Aylin:Ben mi?Nerden bilicem ben ne olduğunu ya.Kendi aralarında olmuştur bişey.
Selin:Hayır sen dün Hakanla konuştuktan sonra oldu da bunlar.
Aylin:Benimle ne alakası var ya Allah Allah..
Bahar:Neyse neyse öğlen yemeğe gidelim mi?
Selin:Olur..Aylin?
Aylin:Şey ya siz gidin benim işim var hem iştahım da yok bugün pek.
Bahar:İyisin dimi sen?Gel işte ya.
Aylin:Yok Bahar ya başka zaman.Hem bak akşama benim görev de var hazırlanıcam falan.
Selin:Ee Hakan mı almaya gelicek yine seni eve?
Aylin:Nerden çıktı yine Hakan ya?
Bahar:Kızma canım Allah Allah geçen sefer hem bıraktı hem aldı ya seni.
Selin:Sen bugün bir garipsin.
Aylin:İyiyim ben kızlar ya Allah Allah.Hiç uğraşamam sizinle işlerim var...
-AlHak/Kafeterya-
Hakan:Noldu?Ne konuşucaz Ali?
Ali:Dünkü mesele.
Hakan:(anlamamış gibi yaparak bakar)Dünkü mesele?
Ali:Hakann kardeşim dün akşam ne konuştuk seninle?Aylinle ilgili mesele falan.
Hakan:Ha şey konuştuk konuştuk Aylinle.
Ali:Ee ne dedi oğlum?Cevabı ne oldu? Söyle lan çatlatma.
Hakan:Şey kabul etti o da beni seviyormuş.Ama korkularım var dedi.
Ali:Ne korkusu?
Hakan:Kaybetme korkusu Ali sevdiğinin acısını yaşama korkusu.Ama eğer seviyorsak birbirimizi bu korkularında üstesinden gelebiliriz dedim,birlikte olduğumuz sürece unuturuz o korkuları dedim..Sadece seni sevmeme izin ver dedim.
Ali:Çok doğru çok güzel demişsin kardeşim..Kızın küçükken de olsa yaşadıklarından sonra korkusu var işte..Ama dediğin gibi birlikte olduğunuz sürece kalmaz o korku,herşeyin üstesinden gelirsiniz..Demek Aylin'de seviyormuş seni ha.Ben anlamıştım zaten..Bana bak o kızı üzersen öldürürüm seni ona göre.
Hakan:Merak etme kardeşim asla üzemem ben onu,üzülmesine de izin veremem.
..
-Restoran/AyHak-
Aylin:Kimseye demeyecek dimi şimdilik Ali?
Hakan:Söyledim işte şimdilik senden başkası bilmesin diye ama ne kadar durabilirse.
Aylin:Pek uzun sürmez ekibin öğrenmesi.Kaçırıverir ağzından.
Hakan:Aynen aynen..Yemekten sonra ben bırakayım eve yine hazırlanınca almaya gelirim.
Aylin:Zahmet olmasın.
Hakan:Ne zahmeti canım..Aylin.
Aylin:Efendim.
Hakan:Bende yanında olucam ama dikkat et olur mu görev boyunca.
Aylin:Ufacık bir görev Hakan olmaz bişey endişelenme.
Hakan:Ufacık falan deme adamın ne mal olduğunu biliyoruz sana zarar gelmesini istemiyorum.
Aylin:(Hakan'ın elini tutar ve gülümser)Merak etme canım,hem sen yanımda olacaksın ya.
Hakan:(Aylin'in elini tutar)Ben hep yanındayım.
[Tam o sırada oraya Selinle Bahar gelir ve AyHak'ı görür.]
Selin:Oha!
Bahar:Noldu?
Selin:(AyHak'ı gösterir)Bak Aylinle Hakan.
Bahar:El ele mı tutuşuyor onlar?
Selin:Evet..Ama ben demiştim sana bunların arasında olacak bişey diye.
Bahar:Bugün sabahtan beri belliydi zaten bişey olduğu..(gülerek)Hadi gel basalım şunları.
Selin:Boşver boşver sonra alırız ifadelerini şimdi yalnız kalsınlar.Gel başka yere gidelim biz.
Bahar:İyi öyle olsun madem...
..
-Akşam/Merkez-
Demir:İki saat sonra Yücel'in dükkanında yapıyoruz alışverişi.
Rıza:Herşey hazır dimi Selim?
Selim:Hazır müdürüm bizim ekip orada olacak sizinle birlikte.
Rıza:İşaret verdiğim anda basıp alıcaz Yücel'i.O ana kadar ters bir şey olmasın çocuklar.
Aylin:Merak etme baba.
Hüsnü:Hadi geç olmadan çıkalım..
Hakan:(Aylin'in kulağına eğilerek)Çok güzel olmuşsun ama biraz fazla mı güzelsin böyle bir görev için?
Aylin:(sessizce)Teşekkür ederim Hakancım abartmayalım lütfen.
Hakan:Tamam tamam neyse...
Rıza:Selim siz önden çıkın kendi ekibinizi hazırlayın geliyoruz bizde.
Selim:Tamam müdürüm..
Hüsnü:Demir hadi çık sende amirinle.
Demir:Bana ihtiyaç yoktur amirim halleder.
Hakan:Demir çık işte hadi..
(Selim ve Demir toplantı odasından ayrılır.)
Rıza:Evet çocuklar operasyon planladığımız şekilde olmuyor,herşey değişti.
Ali:Neden?
Hüsnü:Size anlatma vakti de geldi.Organizenin içindeki köstebek bulundu.
Bahar:Kimmiş?
Hakan:Demir alçağı..
Aylin:Demir mi?
Hakan:Evet sizin birlikte kafeden döndüğünüz gün telefonda Yücelle anlaşma yaparken duydum Demir'i.Sonra da Rıza babaya anlattım.
Rıza:Bende önce müdürlerle konuştum sonra Demir'in telefonu takibe alındı ve bu anlaşmaların daha da sürdüğünü öğrendik.
Selin:Biz neden şimdi öğreniyoruz bunu Rıza Baba?
Rıza:Operasyon gününe kadar gizli kalması daha iyiyidi her an Demir'in köstebek olduğunu sinirle de olsa ağzınızdan kaçırabilirdiniz.
Aylin:Selim amirin haberi var mı?
Hüsnü:Anlattık ona da mecburduk yani operasyon ortak.
Ali:Plan değişti dediniz nasıl olacak?
Mesut:Yücel'in kaçmasına izin vericez.
Bahar:Nasıl ya?Biz zaten yakalamak için operasyon yapmıyor muyuz?
Hüsnü:Dinle bı kızım..Yücel elimizden kaçtığını sanacak ve Demir'in de o kaçtıktan sonra ilk işi Yücelle irtibat kurup buluşmak isteyecek illaki.Çünkü Yücel eğer Demir ajanlık yaparsa ona yüklü miktarda para vermeye söz vermiş.
Hakan:Demir Yücelle ile buluşacağı anda da alıcaz ikisini de hemde suç üstü.
Selin:Güzel plan..Oyalanmayalım o halde.
Rıza:Aylin en çok senin dikkatli olmanı istiyorum,Demir asla anlamamalı onun içerdeki köstebek olduğunu bildiğimizi.
Aylin:Merak etme baba...
..
-Maltepe/Alışveriş Yeri-[Ekipler dükkan etrafına gizlenmiş işaret bekliyordur.Demir,Aylin ve Hakan'da alışverişi tamamlamak üzeredir.]
Yücel:Memnun kalırsanız yine iş yaparız Demir Bey ha?
Demir:Seve seve Yücel Bey..Biz memnun kalacağımızdan eminiz değil mi canım?
Aylin:(memnuniyetsiz bir tebessüm eder)Aynen canım, sürekli iş en iyisidir hem sizin hem bizim açımızdan.
Hakan:(sessizce)Canım ne göstericem sana ben Demir Efendi az kaldı.
Yücel:Korumanız bişey mi dedi Demir Bey?
Hakan:Yok yok demedim işinize bakın siz..
[Tam o sırada planlandığı gibi ekip baskın yapar.Yücel'de baskını Demir'den öğrendiği için daha önceden yaptığı planı uygulayarak çatışma çıkartır ve arka kapıdan kaçar.]
Hakan:Yücel kaçıyor abi peşindeyim ben.
Demir:Yalnız gitme bekle...(Yücel'in peşinden giderler.)Allah kahretsin kaçtı.
Hakan:Şerefsiz herif..Yine öğrenmiş bir yerden baskın olacağını.
Demir:Kim bu köstebek ya kim?Her seferinde kaçırıyor bunu.
Hakan:Bulucam o köstebeği bulucam az kaldı.
Demir:Nasıl eminsin bulucağından Hakan?
Hakan:Beni iyi tanımadın demek ki Demir..(ekibin yanına giderler)Yine kaçtı şerefsiz.
Hüsnü:Yaralılardan birşey çıkar belki.
Rıza:Mesut,Selin,Bahar siz yaralılarla hastaneye geçin, sorgulayabildiklerinizi sorgulayın.Diğerleri de dağılabilir hatta haydi Volkan dağıt ekibi evlere.
Volkan:Tabi müdürüm..
Demir:O halde tekrar görüşürüz arkadaşlar.
Hüsnü:Görüşürüz görüşürüz uzun sürmez Demir.(Demir ekibinin yanına gider.)
Hakan:Az kaldı şerefsiz az...(ekip aracına biner)Ne yapıyoruz şimdi?
Rıza:Önce uzaklaşalım burdan,sür sen Volkan...Demir çok beklemez arar Yücel'i onu bekliycez artık.
Ali:Hemen arar mı ki?
Hüsnü:Bence arar,çok pis herif Demir.Tek düşündüğü para olmuş...
[Ekip oradan uzaklaşır tahmin ettikleri gibi Demir çok geçmeden Yücel'i arar ve buluşma ayarlanır.]
Mesut:Neresi dedi?
Selin:Yücel gelecekmiş Demir'in yanına.Ben Demir gider ayağına diye düşündüm.
Aylin:Limanda balıkçı barınağı.Tam adres bile verdi Demir,Yücel'e.
Hakan:İki saatimiz var gidelim bir an önce.
Rıza:Kimseden ters bir hareket istemiyorum.Demir'i de Yücel'i de sessiz sedasız alıcaz oradan.Özellikle sen Hakan sakin kalacaksın Demir'e karşı.
Hakan:Ben hep sakinim baba.
Rıza:Tabi bilirim ben senin sakinliğini.
Aylin:(sessizce Hakan'a)Hep sakin misin?
Hakan:(sessizce)Evet öyleyim.
Aylin:(sessizce)Ben mi yanlış tanıdım seni?
Hakan:(sessizce, gülerek)Bilemiyorum artık insan sevgilisini bilmeli ama.
Aylin:Hakannn...
[Ekip bir saat içinde Demir'in Yücel'e verdiği adrese gelirler ve gizlenerek Yücel'in de gelmesini beklerler.Yarım saat sonra Yücel gelir.]
-Balıkçı Barınağı-
Yücel:Acelen neydi?Ortalık durulsa ondan sonra alsan paranı olmaz mıydı?
Demir:Bilirsin beni beklemeyi sevmem hem lazım bu para bana.Eksiksiz dimi bu kez?
Yücel:Tamı tamına yüz bin.Yalnız her seferinde artıyor paranın maliyeti değişecek işler ona göre.
Demir:Değişsin kendine içerden yeni adam ararsın o zaman.
Yücel:Tamam neyse...Ne yapacaksın parayla?
Demir:Biraz zaman geçsin izne diye çıkıp gidicem burdan sonra da tayin falan diye başka yerde olucam anlaşılırsa iş yaptığımız kurtuluşum olmaz bu kez.
Yücel:En iyisini yaparsın ya yine lazım olursan?
Demir:Ben bı yolunu bulurum sana ulaşmanın...Bana bak yalnız geldin dimi?Koruma falan olmasın demiştim.
Yücel:Şoför dışında kimse yok merak etme.
(Tam o sırada ekip içeri girer,Yücel ve Demir neye uğradıklarını şaşırır.)
Hüsnü:Kal orda kal.
Hakan:Noldu Demir efendi?
Demir:Siz ama nasıl?
Aylin:Kendine çok güvendin Demir.
Mesut:Koskoca kaçak iş adamı Yücel bu salak Komiserle mı iş yapıyor vay be işe bak.
Demir:Yok öyle bişey yanlış anladınız.
Rıza:Neyi yanlış anladık Demir?Kaçıncı ihanetin teşkilata?
Demir:İhanet falan etmedim ben.
Hakan:(Demir'e kelepçe takar)Yolun sonu Demir efendi.Seninle zamanı geldiğinde ödeşicez demiştim değil mi..?
___________
10.BÖLÜM SONU

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin