-Sadi Ev-
Haktan:Abi dediklerinin hepsini ayarladık.Adamlar da yarın akşam burda olacak.
Sadi:Tamam Haktan bu iş iki gün sonra bitecek.Ben yokken elinize yüzünüze bulaştırdınız zaten.
Haktan:Abi benim hatam değildi biliyosun.Sebep olanın da cezasını kestim zaten.
Sadi:Neyse neyse...Bana bak dediğim komiserle ilgili araştırma yaptın mı?
Haktan:Yaptım abi..Aylin Aydın senin Ahmet Amir'in kızı.
Sadi:Onu biliyoruz lan geç onu,başka?
Haktan:Rıza Soylu'nun ekibinde çalışıyor, teşkilat Rıza Baba dermiş.
Sadi:Rıza Baba'nın yanında demek.Ahmet Amir'in en yakın dostu.
Haktan:Evet abi zaten bu Rıza müdür bakmış bu komisere Ahmet Amir öldükten sonra.Polis olunca da direk ekibine almış...Kız iki yıl Antalya'da görev yapmış birkaç ay falan olmuş Rıza müdürün ekibine döneli.Hakan Çınar var aynı ekipten onunla da sevgililermiş.O da TEM'den gelme komiser.Ayrıca senin dosyada bunlardaymış.
Sadi:Şu mezarlıkta yanında olan çocuk.TEM'den demek yabancı yerden değilmiş ya...Bunlar beni araştırmaya başlamıştır çoktan o zaman.Ne yapacağınızı biliyorsunuz Haktan.Tek bir hata olmayacak bu kez.İş bittikten sonra bitiyor buralarla işimiz.
Haktan:Tamam abi merak etme...
..
-Merkez-(AyHak şehitlikten sonra merkeze dönmüştür ve Aylin,Sadiyle ilgili bilgilere ulaşmaya çalışıyordur.)
Hüsnü:Gitseydiniz eve Hakan,gelmeseydiniz keşke.
Hakan:Aylin gelmek istedi abi bende bırakmadım onu.
Hüsnü:Napıyor şimdi?
Hakan:Sadiyle ilgili bir şeyler arıyor.Dünden beri kızların aradığı şeylere bakıyor işte.
Hüsnü:Sen yanında kal,ayrılma.
Hakan:Merak etme abi.
Hüsnü:Ben çıkıyorum bir şey olursa arayın.
Hakan:Tamam abi,iyi akşamlar sana.(Hüsnü gider,Hakan'da iki fincan kahve alır ve Aylin'in yanına gelir.)Güzelim,kahve?
Aylin:Teşekkür ederim canım,iyi olur.
Hakan:Var mı bişeyler?
Aylin:Yok yok, uğraşıyorum ama yok bir şey.
Hakan:Bak yorma kendini tamam mı?Bulucaz Sadiyi eninde sonunda.
Aylin:Hemen bulmamız lazım Hakan.Yorulsam da uykusuz da kalsam o şerefsiz bir an önce yakalanmalı.
Hakan:Tamam güzelim tamam...
-Sabah/Merkez-(ekip toplantı odasında toplanmıştır.)
Rıza:Evet Aylin buldun mu bişeyler?
Hakan:Dün akşamdan sabah kadar uğraştı baba.
Aylin:Sonunda birkaç bir şey buldum ama.
Rıza:Dinliyoruz.
Aylin:Sadi'yi ayrıntısına kadar anlatmama gerek yok herhalde.20 yıldır içerdeydi.Neden girdiğini de biliyoruz.(yutkunur)Amir Ahmet Aydın'ı şehit etmekten cezaevindeydi ve diğer suçlarıyla birlikte müebbet yemişti.İstanbul'da olan İstanbul dışında olan tüm akrabalarına baktık kimsesi de yok pek.İstanbul'da bir kız kardeşi var.(masaya kağıt bırakır) Onun adresi burda.Bir de oğlu var ama sanırım görüşmüyorlar çünkü 20 yılda 8-9 kez görmeye gitmiş babasını.En son üç ay önce görüşmüşler.Onun haricinde adamlarına yönelik bir şey bulmaya çalıştım ama bir şey bulamadım.
Mesut:Direk gidelim o zaman kardeşinin evine.Bir ekipte oğlunu bulup alsın
Aylin:Yani abi ben her iki yerde de olduğunu sanmıyorum Sadi'nin ama bakmakta yarar vardır tabi.
Rıza:Doğru,Sadi bu öyle kolayca bulunabileceği bir yerde saklanmaz ama siz gidin konuşun kardeşiyle de oğluyla da.
Aylin:Bende yıllarca cezaevinde görüşe gelen ziyaretçilerin listesini çıkardım onları araştırıcam.
Selin:Ziyaretçilerin listesi mi?20 yıllık liste mi çıkardın?
Aylin:Evet belki ordan bir iz çıkar.Rıza baba ayrıca avukatı daha önce ifade vermiş ama tekrar bir konuşsak mı?
Rıza:Olur çağırın onu da gelsin ifade versin tekrar.
Bahar:Ben bakıyorum o konuya.
Hüsnü:Bizde çıkalım.Selin,Mesut,Ali haydi.
Rıza:Aylin ne ara çıkardın o listeyi?
Aylin:Sabaha kadar burdaydım baba.Çıkardım işte şimdide gidip araştırıcam onları.Bir an önce bulmamız gerekiyor Sadi'yi.
Rıza:Dediklerimi unutma Aylin.Sadi'yi bulucaz ama bu olurken sende sakin ve sağlam kalacaksın.
Aylin:Geç olmadan bulmamız gerekiyor müdürüm.Ben babama söz verdim.(Aylin toplantı odasından ayrılır.)
Rıza:Hakan dün bir ara kayboldunuz nereye gitmişti Aylin?
Hakan:Şehitliğe Rıza Baba,Babasına gittik.Söz verdi ona Sadi'yi yakalayacağına.
Rıza:Yanından ayrılma Hakan.Bir delilik yapmasına izin vermemeliyiz.
Hakan:Merak etme baba..İzninle.
(Akşama kadar herkes yine Sadi ile ilgili şeylerle uğraşır.)
Rıza:Evet ne çıktı bulduklarımızdan?
Hüsnü:Kız kardeşi Nalan'ın bir şey bildiği yok gibi baba.Abisinin kaçtığını biliyor eve polisler gelmiş ama nerde olduğunu nereye gidebileceğini bilmiyor.Ama ifadesini aldık,gönderdik yinede biz.
Mesut:Oğlu da aynı şekilde annesinin ölümünden Sadi'yi suçlu tutuyor Kerem.O yüzden ne arıyor ne de soruyormuş.En son 3 ay önce gitmiş yanına annesi öldükten sonra.Bir daha arayıp sormamış.Benim yanıma da asla gelmez diyor.
Rıza: Kardeşinin de oğlunun evini biri sürekli gözlesin.Ne olur ne olmaz.
Hüsnü:Tamam baba ayarlarım ben.
Rıza:Sadi'nin avukatını çağıracaktınız.O noldu?
Bahar:Ulaştım avukata, akşama kadar uğrayacak emniyete.
Aylin:Ben buldum bişeyler baba..Sadi'nin ziyaretçisi baya fazla.Son iki aydır da her hafta görüştüğü biri var;Haktan Ünsal.Akrabası değil ama adamlarından biri olabilir Haktan.
Ayrıca avukatı da bir ayda üç kez gitmiş Sadi'nin ziyaretine.
Rıza:Başka bir şey yok dimi?
Aylin:Hayır baba.Haktan kim onu araştırıcam sadece.
Rıza:Tamam Aylin...
..
(Aylin,Haktan'ın kim olduğunu araştırır bulur bulmaz da ekiple konuşur.)
Aylin:Haktan Ünsal..Sadi'nin sağ kolu büyük ihtimalle,yıllardır yanında çalışıyor onun.Her işini nerdeyse Haktan hallediyormuş.Ailesinden kimsesi yok.İstanbul'da kayıtlı iki adresi var.Telefon numarasından sinyal takibine de başladık ama şu anlık onda bir şey yok.
Ali:Aylin kızım yavaş biraz ya bir saat içinde ne varsa döküyorsun önümüze.
Aylin:Bekleyecek oyalanacak zaman yok Alicim..Gidip bakalım mı şu adreslere Rıza Baba?
Rıza:Olur çıkın,Mesut,Selin,Bahar siz adresin birine Hakan,Aylin ve Ali sizde diğerine gidin.Handeyle Eda'da sinyali takip etsin.
Mesut:Tamam baba çıkalım kızlar hadi.
Aylin:Ali,Hakan hadi bizde gidelim.(Aylin önden gider AlHak'da peşinden çıkar)
Hakan:Nasıl sakin olmasını sağlıcam bilmiyorum ya.
Ali:Her hareketine dikkat etmemiz gerekiyor.
Hakan:Aynen.
..
(Ekibin gittiği iki adresde boş çıkmıştır.)
Aylin:Tek bir iz bile olmaz mı ya?
Hakan:Burada olmayacağını tahmin etmiştik ama Aylin.
Aylin:Biliyorum ama...
Ali:Hadi dönelim artık.
Hakan:Tamam...Ali ya sen dön merkeze biz biraz hava alalım sonra geliriz.Dünden beri çok fena zaten.
Ali:Tamam tamam.
Hakan:Aylin hadi canım.Gel biraz hava alalım seninle.
Aylin:Olur...
..
-Sahil/AyHak-
Hakan:Kendini biraz sakinleştirmeye çalışsan olmaz mı Aylin?Böyle perişan ediyorsun kendini.Biliyorum o adamı ne kadar çok yakalamak istediğini ama kendine zarar vermenden korkuyorum güzelim.
Aylin:Ben zaten sakinim Hakan.Ama bulmam gerekiyor Sadi'yi ben babama söz verdim.O adamı elimden kaçıramam.
Hakan:Yanlış bir şey,bir hata yapmayacaksın ama söz mü?Neler olabileceğini biliyorsun dimi?
Aylin:Biliyorum ama söz veremiyorum.Ama sen benim hep yanımda olur musun?Bir hata,bir yanlış yapmama engel olmak için yanımda olur musun?
Hakan:Her zaman güzelim her zaman yanındayım senin.Sen kovsan da bırakmam seni.(Birbirlerine sarılırlar.)
Aylin:Teşekkür ederim sevgilim...
..
-Akşam/Merkez-
Ali:İki adreste boş çıktı.Elde var yine sıfır.
Hüsnü:Çıkar bir iz elbette sabır sabır.
Hande:Başkomiserim,Sadi'nin avukatı gelmiş.Toplantı odasına aldık.
Hüsnü:Tamam gidip konuşalım hadi.
Aylin:Hadi abi bende geliyorum.
(Hüsnü, Mesut'a bakar)
Mesut:Yapacak yok tutamayız.Hakan gel sende.
Hakan:Tamam abi.
-Toplantı Odası-
Avukat:Ben daha önce bu konuyla ilgili ifademi verdim.Bir bilgim yok Sadi Bey'in kaçmasıyla ilgili.Neden anlamıyorsunuz?
Aylin:İfadenize tekrar başvurmamız gerekti belki de avukat bey.
Avukat:Her canınız istediğinde ifadeye çağıramazsınız.Sadi Bey hakkında bilgim yok dedim size.Daha ne ifadesi alacaksınız ki?
Aylin:Bakın avukat bey ortada bir suçlu var ve biz onu bulmak için istediğimiz kişiden istediğimiz kadar ifade alırız.
Avukat:Öyle bir yetkiniz yok.Polissiniz diye her istediğinizi yapamazsınız.Size konuyla ilgili alakam yok dedim.
Aylin:(sesini yükseltir)Ya varsa?Ya biz inanmıyorsak?
Avukat:Usturubunuza dikkat edin komiserim.Beni hiçbir şekilde suçlayamazsınız.
Hüsnü:Aylin!
Aylin:Bir dakika abi.(tekrar sesini yükseltir)Ben size suçlusunuz demedim.Suçlu olan Sadi yani sizin müvekkiliniz.Ha neden mi sürekli ifadeye çağırılıyorsunuz?Hemen cevap veriyorum.Müvekkilinizle cezaevinde en son görüşen kişiler arasında siz varsınız da o yüzden.Hemde 20 yıllık avukatı ve yakın arkadaşısınız.Tüm bunlar yetmez mi?
Avukat:Ne demek oluyor bunlar ya?Size kaç defa söyledim benim hiçbir alakam yok.Sadi Bey'in avukatı ve arkadaşı olarak görüşüne gitmem çok normal değil mi sizce?
Hakan:Kaçmadan iki gün önce gitmeniz de mi normal peki?
Avukat:Kime,ne zaman ziyarete gideceğim hakkında izin almam mı gerekiyor?Hem ben nerden bilebilirdim ben görmeye gittikten iki gün sonra kaçacağını?Biz o zaman dava hakkında ve normalde şeyler hakkında konuştuk.
Aylin:Bu kadar mı?Başka bir şey yok yani değil mi?
Avukat:Hayır yok.
Aylin:Öyle olsun.
Hüsnü:Peki avukat bey çıkabilirsiniz.
(Avukat çıkarken Aylin arkasından seslenir.)
Aylin:Şehir dışına çıkmayın bir müddet avukat bey.Tekrar gelmeniz gerekebilir.Prosedürü anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum.
Avukat:Ben prosedürü biliyorum ama siz bilmiyorsunuz anlaşılan.(avukat çıkar)
Aylin:Abi bu adam biliyor Sadi'nin yerini ama söylemiyor.
Hüsnü:Adamı suçlama Aylin.Hemen nasıl anladın bilip sakladığını?
Aylin:Abi yapma ya.Lafları nasıl dolandırdığının farkında değil misin?
Hüsnü:Benim farkında olduğum bir şey var o da sen kendinde değilsin.
Aylin:Yapma abi ya..(Aylin sinirlenir ve toplantı odasından çıkar.)
Hakan:Aylin,Aylin nereye?
Hüsnü:Bırak,biraz sakinleşsin.Böyle her sorguya aldığımıza bağırıp çağırırsa eğer başını belaya sokacak.
Hakan:Abi engel olmamız lazım ama.
Hüsnü:Off bulsak şu adamı bir an önce...
..
-Ertesi Gün/Merkez-(Hakan merkeze gelir,merkezde sadece Aylin vardır.)
Hakan:Günaydın hayatım.
Aylin:Günaydın.
Hakan:Erkenden niye geldin?Almaya geldim yoktun telefonumu da açmadın.
Aylin:Uyku tutmadı erkenden geldim bende.Telefonu duymamışımdır kusura bakma.
Hakan:Sorun değil de ne yapıyosun sen kafanı bilgisayara gömmüşsün öyle.
Aylin:Sadi ve Haktanla ilgili bişeyler arıyorum ne yapıcam ki başka.
Hakan:(Aylin'in yanına gider.)Bana baksana bi..Gece uyumadın mı sen?
Aylin:Uyku tutmadı dedim ya.
Hakan:Böyle olmaz ki Aylin.İki gündür uyku uyumuyorsun,doğru düzgün yediğin içtiğin de yok.Sürekli bilgisayar başında Sadi'den iz arıyorsun.Kendine yazık değil mi?
Aylin:İyiyim ben Hakan.
Hakan:Ama Aylin ben iyi görmüyorum seni.
Aylin:Hakan lütfen,darlama beni.Rahat bırak bi!İyiyim ben.
Hakan:Tamam tamam öyle olsun.(Hakan biraz bozulur ama belli etmez ve geri masaya geçip oturur.)
-Birkaç Saat Sonra-
Aylin:Suçsuz görünenden korkacaksın zaten.
Bahar:Noldu Aylin?Ne dedin?
Aylin:Rıza Baba nerde?
Ali:Odasında noldu?
Aylin:Geliyorum hemen..(Rızanın yanına gider)Baba gelebilir miyim?Bir şey söylemem lazım.
Rıza:Gel gel..Noldu?
Aylin:Sadi'nin oğlu Kerem görüşüyorum demişti ya babasıyla bence yalan söylüyor.
Rıza:Nerden anladın?
Aylin:Ben ne olur ne olmaz diye Kerem'in bir hafta içinde görüştüğü numaralara baktım ve görüştüğü kişiler arasında Haktan'da var.Hemde üç kez görüşmüş.Bu çocuk yalan söylüyor baba.
Rıza:Haktanla mı? Sadi'nin adamı değil mi?
Aylin:Evet baba.Gidip alalım mı Kerem'i?
Rıza:Ne diyerek alıcaz Kerem'i?İzin olmadan bakmışsın telefon sinyaline belli ki.Gidip sen Haktanla konuşmuşsun diyemeyiz.
Aylin:Baba izin alacak zaman mıydı?Aklıma mı geldi izin işi?Buldum Haktan'ın telefon kayıtlarından bulduk deriz.
Rıza:..
Aylin:Baba Sadiyi bulmamız lazım.
Rıza:Tamam,Hakanla çıkın alın getirin Kerem'i.
Aylin:Tamam baba,sağol.(Aylin, Rızanın yanından ayrılır)Hakan çıkıyoruz hadi.
Hakan:Nereye?
Aylin:Anlatırım yolda.
Mesut:Kızım noluyor,nereye?
Aylin:Rıza Baba anlatır abi...
..
(AyHak Kerem'i alıp merkeze getirir.)
-Sorgu Odası-
Aylin:Babamla görüşmüyorum dedin ama en yakın adamıyla sık sık konuşmuşsun Kerem.
Kerem:Evet aradılar,babam görüşmek istedi benimle, kabul etmedim.
Aylin:Neden kabul etmedin?
Kerem:Onun gibi baba olmaz olsun.Küçücük yaşımda annemle beni yalnız bıraktı.Annem onun yüzünden öldü.
Aylin:Babanın yalnız bıraktığı sadece sen ve annen değil.
Kerem:Anlamadım?
Aylin:Baban bir polisi öldürmekten içerdeydi biliyosun.
Kerem:Biliyorum..
Aylin:İşte o polisin küçük bir kızı vardı.Baban sizi yalnız bıraktığı,sizi düşünmediği gibi o küçük kızın da yalnız kalmasına sebep oldu,hiç düşünmeden kızının gözünün önünde şehit etti o polisi senin baban...O küçük kız kim biliyor musun Kerem? O küçük kız şimdi senin karşında,babası gibi polis.
Kerem:Siz sizsiniz yani o?
Aylin:Evet ve senin baban yıllar önce hayatımı mahvetti,unutmaya çalıştım olmadı ve şimdi baban tekrar çıktı karşıma,tekrar hayatımı mahvetmeye geldi.
Hakan:Kerem eğer babanın nerde olduğunu biliyorsan söyle,gidelim alalım.
Kerem:Bilmiyorum gerçekten..Zaten görüşmüyoruz da dedim size.
Hakan:Tamam ama eğer öğrenirsen yada tekrar seninle görüşmek isterse..
Kerem:Sizi ararım merak etmeyin.
Hakan:Çıkabilirsin şimdi.
Kerem:İyi günler...(Kerem sorgu odasından çıkar)
Aylin:Kerem yalan söylüyor gibi.
Hakan:Neden söylesin ki? İstemiyormuş işte babasını.
Aylin:Bilmiyorum inandırıcı gelmiyor bana.Görüşmek istemiyorum deyip bıraktı sadece.Ayrıca neden görüşmek istediği zaman kendi telefonundan değil de Haktan'ın telefonundan aradı Sadi,Kerem'i.
Hakan:Takibe devam edelim o zaman bizde Kerem'i.
Aylin:İyi olur..(o sırada Hakan'ın telefonu çalar,arayan Ali'dir...)
Hakan:Ali aradı,Rıza Baba bekliyormuş bizi.
Aylin:Çıkalım o zaman...
..
Hakan:Noldu niye çağırdı Rıza Baba?
(Rıza odasından çıkar)
Rıza:Ne diyor Kerem?İlgisi var mı?
Aylin:Babası aramış,görüşmek istemiş ama kabul etmemiş Kerem,görüşmek istemiyorum dedi.
Rıza:Yerini yurdunu biliyor mu peki?
Hakan:Bilmediğini söyledi ama Aylin'e pek inandırıcı gelmedi baba.
Rıza:Neden?
Aylin:Yalan söylüyor gibi baba ne bileyim inanmadım yani dediklerine.
Rıza:Er geç öğreniriz doğru mu yalan mı.
Ali:Aylinle Hakan'ı çağırın gelsinler dedin baba.Ne oldu ki?
Rıza:Arif müdür aradı az önce,Sadi olayıyla ilgili.
Hüsnü:Sıkıştırıyolar kesin dimi?
Rıza:O da var tabi.
Aylin:Bir iz falan mı var baba?
Rıza:Yok..Bu dosyadan seni çektiler Aylin.Sadi dosyasından uzaktasın artık.
Aylin:Niye ki?Neden çektiler beni dosyadan?
Rıza:Bilmiyorum ama böyle gerekiyor.
Aylin:İtiraz etseydik baba.Ben bu dosyadan geri kalamam.
Rıza:İşe yaramaz Aylin biliyorsun, yapacak bişey yok.
Aylin:Ya nasıl yapacak bişey yok Rıza baba?Benim babamın katili dışarda elini kolunu sallayarak geziyor.Benim onu yakalamam gerekirken dosyadan geri çekildiğimi söylüyorsunuz.
Hüsnü:Yapacak yok Aylin,emir yukardan gelmiş.Ne diyebiliriz ki.
Aylin:Yapmayın abi ya.Ben babama söz vermişken şimdi o katilin peşini nasıl bırakırım.
Rıza:Çözmeye çalışıcam Aylin ama o zamana kadar geride kal.
Aylin:Öyle olsun baba.(Aylin hızlıca çıkıp gider.)
Hakan:Ya kim neden geriye çeker Aylin'i dosyadan?Neden yapar bunu?
Mesut:Öğreniriz ya..
Hakan:Ben Aylin'in peşinden gidiyorum izninizle...
..
-Otopark-(Aylin arabaya biner o sırada Hakan'da gelir ve arabanın camına tıklar.)
Aylin:(camı açar)Ne var?
Hakan:Nereye?
Aylin:Hava alıcam.
Hakan:Bende geliyorum.
Aylin:Yalnız kalsam?
Hakan:Olmaz yalnız bırakmam dedim sana.
Aylin:Peki..(Hakan arabaya biner.)
Hakan:Ağlamak üzere olduğunu biliyorum.Ağla rahatlat kendini ama yanında ben olayım bu sırada tamam mı?
Aylin:(uzunca bir süre Hakan'a bakar, gülümseyerek Hakan'ın elini öper) Teşekkür ederim.
Hakan:(Aylin'in elini öper) Geçicek,bu da geçicek.Bulucaz Sadi'yi,babana verdiğin sözü tutacaksın.Birlikte atlatıcaz bunu.
_______________________
20.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfiction"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...