Bölüm 53

555 14 0
                                    

-Hakan evin içinde gezinip duruyordur.
Aylin:Hakan otur başım döndü ya.
Hakan:Ya ne demek Miran senin peşinde Aylin? Niye ya?
Aylin:Dedim ya sana çatışmada oğlu ölmüştü, oğlunu vuran mermi benim silahtan çıkmış. Ya hem tam bir şey yok Mert'in demesi öyle sadece. Peşimde olsa bir gözdağı falan verir dimi?
Hakan:Belli olmaz Aylin. Şimdiye kadar ne belalar geldi başımıza gördük. Kalk hadi gidiyoruz.
Aylin:Nereye ya bu saatte?
Hakan:Merkeze.. Ekibi de arayalım, haber verelim durumu.
Aylin:Saçmalama gece gece Hakan. Bu saatte niye rahatsız edelim insanları?
Hakan:Ama önemli bir konu bu Aylin.
Aylin:Hayatım bence o kadar da önemli bir şey yok daha ve sabaha kadar bekleyebilir bu mesele.. Rahatsız etmeyelim insanları hem bizde gidip yatalım hadi yoruldum ben.
Hakan:Doğru yoruldun bütün gün, dinlenmen lazım. (elinden tutar) Hadi yatalım gel.
-Aylinle Hakan üst kata çıkarlar, kendi odalarına gitmeden önce Aylin bebek odasına girer.
Aylin:Hakan burası çok güzel ya.
Hakan:Bebeğimiz için bitanem.
Aylin:Hakan bence oğlumuz da sevdi burayı.
Hakan:Sevdi mi? Bence onu şimdi anlayamayız.
Aylin:Bence anlarız. Baksana tekme atıyor.
Hakan:Gerçekten mi? Dur bakayım.
-Hakan elini Aylin'in karnına koyar ve öylece bekler. Bebek tekme attıkça Hakan sevinir. Aylin de Hakanın sevincini gördükçe mutlu olur.
Hakan:Aha bak yine attı, tekrar tekrar atıyor.. O da sevmiş Aylin, oğlumuz da sevmiş.
Aylin:Evet sevgilim o da sevmiş.
-Hakan başını Aylin'in karnına koyar.
Hakan:Aslanım sevdin dimi sende odanı.. Bizi de seviyor musun bakalım sen?
Aylin:Bence çok seviyor.. Dimi oğlum?
Hakan:Aslanım benim babasının aslanı.. Bak bak sürekli tekme atıyor, nasıl da belli erkek olduğu aslanım be!
Aylin:Aynı babası.
Hakan:Babası tabi babası... Ama oğlum bak çok tekme atma, annenin canı yanar olmaz öyle.
Aylin:(gülerek) Saçmalama Hakan ya.
Hakan:Acımıyor mu canın?
Aylin:Yok hayatım yok..
Hakan:Aylin.
Aylin:Efendim bitanem.
Hakan:Baksana daha doğmadan neşelendiriyor bizi, unutturuyor bazı şeyleri.
Aylin:Dimi ya? Hep de böyle olsun, bizi hep mutlu etsin.
Hakan:Edecek bitanem edecek.. Hadi yatalım artık....
...
|Ertesi Gün/Merkez|
Ali:Yani şimdi sen Miran'ın oğlunu vurduğun için Miran da senin peşinde mi?
Aylin:Ya daha bir şey yok ortada. Sadece bir şüphe bu.
Hakan:Ama büyük ihtimalle peşinde yani tehlikede Aylin.
Rıza:Peki ne zaman haberiniz oldu sizin?
Hakan:Dün akşam baba.
Mesut:Dün akşam mı? Bizim neden şimdi haberimiz oluyor bundan?
Aylin:Ya belli bir şey yok rahatsız etmek istemedik sizleri gece gece. Durup dururken telaşa gerek yok.
Selin:Saçmalama Aylin istersen..
Ali:Adamın biri peşinde ama sen bizi rahatsız etmemek için söylemiyorsun bunu. Nerde kaldı bizim aile olmamamız o zaman?
Hüsnü:Ali haklı, hemen o anda arayıp da olsa bile söylemeniz lazımdı kızım.. Ya ters bişey olsaydı?
Aylin:Ama abi biz yani ben...
Rıza:Tamam tamam gitmeyin kızın üstüne.. Hemen söylemesi lazımdı ama olan oldu haberimiz var artık. Şimdiden sonra ne yapmamız lazım onu düşünücez.
Aylin:Ya baba yapacak bir şey yok. Bir şey bilmiyoruz belki de peşimde falan değil Miran.
Hakan:Aylin saçmalama canım istersen. Adamın oğlunu sen vurmuşsun peşinde olmaz intikam almak istemez mi sanıyorsun?
Aylin:İnsanın içini ne güzel rahatlatıyorsun ama Hakan, sağol ya.
Hüsnü:Hakan haklı, adamın ne yapacağı belli olmaz, nasıl bela olduğunu sen gördün anlattın bize kızım.
Hakan:Ne yapıcaz peki baba? Koruma mı?
Aylin:Gerek yok ya korumaya.
Rıza:Var Aylin. Her türlü önlemi almamız gerekiyor. Kendinizi aklınıza getirmiyorsanız doğacak çocuğunuzu aklınıza getirin, onun için her türlü önlem alınmalı.. Ben müdürle konuşurum.
Aylin:Peki baba, sen öyle diyorsan.
-Rıza ekibin yanından ayrılır.
Hüsnü:Aynı zamanda yalnız başına da çıkma merkezden. Yanında ya Hakan olsun ya da ekipten biri..
Aylin:Abi sürekli burdayım zaten devriye hariç.
Mesut:Devriyeler de iptal o zaman bu iş bitene kadar.
Hüsnü:Hakan sende aslanım yalnız gitme bir yere. Aylin'in peşindeyse sana da sarabilir bu adam.
Hakan:Merak etme abi sen beni.. Aylinle bebeğe zarar gelmesinde.
Aylin:Saçma sapan konuşma Hakan!
Ali:Ee şey çay ve tost söylüyorum başka isteyen var mı? Benden olsun bu kez.
Mesut:Oo lale bonkör çıktı. Söyle o zaman herkese. Bana iki tost karışık olsun, ketçabı bol, çay da kupa da büyük olsun.
Ali:Sömür abi sömür.
Mesut:Ğığığı lale, kendin kaşındın.
Ali:Aylin söylüyorum sana da yersin dimi?
Aylin:Olur yerim..
...
-akşama doğru herkes merkezdedir, ekip devriyeye çıkacakken ayline bir demet çiçek gelir.
Aylin:Hakan?
Ali:Vayy Hakan,başladın yine romantik erkek mooduna. Hayır Pınar duyuyor benim başıma patlıyor sonra.
Hakan:Bi dakika ya. Benden değil bunlar.
Selin:Senden değil mi?
Hakan:Aylin not falan var mı üzerinde şunun, ver bana.
-Hakan çiçeği alır ve içindeki notu bulur.
"Ben oğlumun mezarına çok çiçek bıraktım komiser. Artık sıra sende,senin de sevenlerin hazırlasın çiçekleri, sende hazırla. Sonun yakın."
Hakan:Şerefsiz P*ç!
Aylin:Allah kahretsin ya!
Hüsnü:Arda, Volkan hemen inin aşağıya öğrenin çiçekler nasıl gelmiş.
Volkan:Emredersiniz başkomiserim.
Aylin:Allah kahretsin ya! Bıktım ben bıktım.
-Aylinin sinirleri bozulmuştur, kendini daha fazla tutamaz ve masasına oturup ağlamaya başlar, Hakan hemen Aylin'in yanına geçer ve eğilir.
Hakan:Bitanem bana bak.. Sakin ol Aylin, geçecek bulucaz.
Aylin:Hakan sen... Bebeğimiz..
Hakan:Hiçbir şey olmayacak güzelim inan bana hiçbir şey olmayacak..
-Aylin Hakana sarılır.
Hakan:Ağlama bak bebeğimiz de üzülür sonra hadi sakin ol bakalım.. Söz veriyorum sana geçecek kurtulucaz.
Selin:Ya Hakan eve gidip dinlenin isterseniz siz.
Ali:Aynen, korumalar da gelmiştir evin önüne.
Hakan:Tamam tamam.. Hadi güzelim evimize gidelim.
Hüsnü:Bizde devriyeye çıkıcaz bırakalım sizi hadi.
Hakan:Gerek yok abi gideriz biz.
Mesut:Hadi hadi bırakalım işte...
...
|Gece/AyHak Ev|
Hakan:Çayları verdim, bir şey isterseniz gelin kapıya dedim.
Aylin:İyi demişsin.
Hakan:Sen iyisin dimi?
Aylin:Bilmiyorum Hakan..
Hakan:(aylinin yüzünü avuçlarının arasına alır) Geçecek inan bana geçecek.
Aylin:Korkuyorum sadece.. Baştan hafife aldım ama öyle değil sanırım.. Kendim için değil senin ve bebeğimiz için korkuyorum Hakan. Korkularımın gerçek olmasını istemiyorum ben.
Hakan:Sana söz gerçek olmayacak bitanem. Sana ne demiştim en başında eğer gerçekten seversek o korkular gerçek olmaz, birbirimize sahip çıkarız demiştim, öyle de olacak bana inan.
Aylin:Seni seviyorum Hakan.
Hakan:Bende seni bitanem...
...
|3GünSonra/Merkez|
-üç gündür ayline çiçek gelmeye devam ediyordur ve miran sürekli aylini arıyordur. aylin artık iyice korkmaya başlamıştır. gelen son çiçekten sonra yine kendini tutamaz ve ağlamaya başlar.
Aylin:Yeter artık ya yeter! Ne istiyor bu adam benden? Canımı mı istiyor alsın ya alsın.
Hakan:Aylin bitanem sakin ol, nolur sakin ol.
Aylin:Kimin için korkayım bilmiyorum artık. Senin için mi bebeğim için mi? Kendimi zerre düşünmüyorum ama çok korkuyorum Hakan. Herkes için çok korkuyorum. Bitsin bu bela ya bitsin.
Ali:Bitecek güzelim bitecek.. Hakan hava alsanıza siz biraz.
Hakan:Tamam tamam.. Aylin, gel hadi dışarı çıkalım az...
...
-ayhak emniyetin bahçesine çıkar ve kamelyalardan birine otururlar.
Hakan:Canım sakin ol artık lütfen. Bebeğimiz de korkacak Aylin.
Aylin:Hakan görüyorsun günlerdir neler yapıyor şerefsiz ya. Nasıl sakin olayım sevdiklerimle tehdit edilirken? Karnımda bebeğim yanımda sen varken nasıl sakin olayım? Kendim açtığım bela yüzünden sizin hayatınız tehlikede Hakan.
Hakan:Kimseye hiç kimseye bir şey olmayacak bitanem. Biz bebeğimizi kucağımıza alıcaz ve onu birlikte büyütücez sana söz.. Bu belada bitecek ve biz yine sevinçle bebeğimizi beklicez.
Aylin:Geçsin bunlar Hakan, lütfen geçsin.
-Hakan Aylin'in yüzünü avuçlarının içine alır ve yüzünü okşar. Alnını alnına dayayarak konuşur.
Hakan:Sana söz veriyorum canımın içi her şey geçecek. Ne ben bir yere giderim ne de size zarar gelmesine izin veririm. Tüm kalbinle inan bana Aylin bu beladan da birlikte kurtulucaz sevgilim.
-Aylin gözyaşlarını siler ve sımsıkı Hakana sarılır.
Aylin:İyi ki varsın Hakan, sen olmasan hiçbir şeye dayanamazdım ben.
-Hakan Aylinin saçından öper.
Hakan:Sende iyi ki varsın bitanem...
...
|Akşam/AyHak Ev|
-Aylinle Hakan ekiple dışarıda yemek yedikten sonra eve gelmişlerdir. Hakan önce korumalara çay ve yanında atıştırmalık götürür sonra da Aylin'e rahatlaması için bitki çayı hazırlar. Aylin de bebek odasında yere oturmuş bebek kıyafetlerini düzenliyordur. Hakan elinde iki kupayla odaya gelir, bardakları kenara bırakıp Aylin'in yanına eğilir ve arkadan sarılarak yanağından öper.
Hakan:Canımın içi.. Ne yapıyorsun?
Aylin:Geçen gün aldıklarımız duruyordu öyle poşette onları düzenleyip koymak istedim, kafam dağılır belki hem.
-Hakan bardağı alıp Ayline uzatır.
Hakan:Bunu da iç rahatlarsın biraz.
Aylin:(gülümser) Teşekkür ederim.
Hakan:İç hadi iç..
Aylin:Hakan.
Hakan:Efendim bitanem.
Aylin:Bebeğimiz için hazırlık yaptık bu kadar ya bir şey olursa? Ya biz ona kavuşamadan giderse ya da bize bir şey olursa?
Hakan:Şşt saçmalama güzelim.
Aylin:Hakan ben sana ya da bebeğime bir şey olursa dayanamam. Ben size zarar gelirse yaşayamam Hakan.
-Ayline yaklaşır ve yüzünü sever.
Hakan:Sana ne dedim ben güzelim? Hiçbir şey olmayacak demedim mi? Yapma böyle nolur Aylin. Bak sen üzüldükçe bebeğimiz de etkileniyor, onu düşün Aylin oğlumuzu düşün.
-Aylin, Hakanın göğsüne başını koyar ve bir süre öyle kalır. Biraz sonra da Hakan Aylini uyumaya götürür ve birkaç saat öylece başında bekler.
...
|Ertesi Gün/AyHak Araba|
-Aylin kendini iyi hissetmediği için öğlene kadar Hakanla evde kalmışlardır. Öğleden sonra da hazırlanıp merkeze gidiyorlardır.
Hakan:Bitanem evde kalabiliriz istersen.
Aylin:Evde durmak daha da boğuyor beni.
Hakan:Anladım canım ama kendini iyi hissetmezsen söyle geçeriz eve ya da hava almaya çıkarız.
Aylin:Tamam canım, söylerim..
-Birkaç dakika sonra koruma aracı gözden kaybolur, Aylinle Hakan biraz daha gittikten sonra önlerini bir araba keser.
Aylin:Noluyor ya? Hakan.
Hakan:Sakin ol canım sakin ol.
Aylin:Hakan ekibi ekibi arayalım.
-Aylin ekibi ararken önlerini kesen araçtan birkaç adam iner ve yanlarına gelir.
Hakan:Ne istiyorsunuz lan? Kimsiniz siz?
A:Miran abi gönderdi bizi. Temizlik işi varmış.
Aylin:Hakan.
-Hakan Aylinin elini tutar.
Hakan:Sakin ol bitanem.
-Adamlar Aylinle Hakanın kafasına vurarak onları bayıltır ve iki el ateş ederler.
-O sırada da Ali telefonu açmıştır. Direk silah seslerini duyar.
Ali:Alo Alo Aylin! Aylin ses versene kızım! 📱
Selin:Ali noldu?
Ali:Silah silah sesi geldi. Aylin aradı sonra silah sesi geldi.. Bir şey bir şey oldu abi bir şey oldu...
____________________________
53. Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin