-5Gün Sonra/Akşam/Merkez-
Rıza:Haber var mı Hüsnü,Hakanlardan?
Hüsnü:Aradı Volkan baba ayrılmışlar Nejat'ın yanından geliyorlar merkeze yarım saat oldu konuşalı.
Rıza:Adamlar şüphelenmemiş dimi?
Mesut:Yok baba yolunda her şey.
Rıza:İyi iyi.
Bahar:Yarın akşam dimi alışveriş?
Ali:Evet yarın..Bir an önce yakalasak şu adamları da rahat bir nefes alsak ya.
Rıza:Az kaldı çocuklar az...
..
-Yarım Saat Sonra/Toplantı Odası-
Rıza:Evet Hakan dinliyoruz seni.
Hakan:Silahların sınırdan geçtiğini söyledi Nejat.Yarın akşam bitiyor iş.
Mesut:Şüphelenmedi dimi sizden?
Hakan:Hayır abi ne benden ne de Volkan'dan ufak bir şüphe bile duymadı adam.
Hüsnü:Kerim'den bağlantılı gittikleri için Nejat'a kolay oldu bu iş.Yoksa imkanı yoktu bu kadar çabuk olmasının.
Rıza:Bu kez kaçırırsak bir daha bulamayız Nejat'ı çocuklar.
Volkan:Müdürüm geçen sefer nasıl kaçtı bu Nejat elinizden?
Rıza:Organize ile ortak operasyondu.Organize şube bir ay öncesinden adam sızdırmıştı yanına Nejat'ın adamı olması için.Teslimata birkaç gün kala nasıl olduysa deşifre olmuştu Kenan Komiser anında şehit etmiş çocuğu Nejat.
Hüsnü:Birkaç kez daha organize adam sızdırdı yanına,bizim gibi alışveriş için yakınlaştı ama kaçtı Nejat her seferinde.
Selin:Bu kez alabilicek miyiz peki?
Hakan:4 gündür iletişim halindeyiz adamla hiçbir sorun yok,alıcaz bu kez.
Selin:Hakan,Aylin'in haberi var mı görevden?
Hakan:(Rıza Baba'ya bakar)Selinn.
Ali:Rahat ol Hakan,babam biliyor.
Hakan:Baba?
Rıza:Herkese söylediniz bir tek bana söylemediniz öyle mi?
Hakan:Baba yani biliyosun olanları.
Rıza:Neyse neyse şu anlık bişey demiyorum bir ara konuşucaz ikinizle de.Sadece mutlu olun diyorum şimdilik.
Hakan:(gülümser)Sağol baba.
Rıza:Ben çıkıyorum sizde dağılın hadi.
Hüsnü:Tamam baba,iyi akşamlar...(Rıza gider.)
Bahar:Söylemedin dimi Aylin'e?
Hakan:Yok söylesem telaş yapardı, sıkıntıya sokardı kendini görev bitene kadar.
Selin:Doğru hem doktorda moraline falan dikkat etmesi lazım demişti.
Hüsnü:Aman aman az kaldı zaten öğrenmesin...Ee hadi dağılın gidin dinlenin.
Mesut:Eyvallah başkomiserim.Hadi Selin.
Bahar:Beni de atsanıza eve be abi.
Mesut:Gel hadi.
Ali:Hakan,Aylin'e mi sende?
Hakan:Evet..Birkaç defa aradı Nejat'ın yanında açamadım,mesaj atmıştım operasyondayım diye meraktan ölmüştür.
Hüsnü:(gülerek)Oo ya ara yada git hemen sen valla keser seni Aylin.
Hakan:Doğru doğru hadi kaçtım ben görüşürüz...
..
-Aylin Ev-(Hakan,Aylin'e gelir,Aylin evde uyuyakalmıştır,kapının tıkırtı sesine uyanır ve hemen silahına davranır.)
Aylin:Bu kim ya?(çekmeceden silahını alır)Gece gece bela mı ya bu?(Hakan içeri girer tam o sırada Aylin arkadan gelerek kafasına silah dayar)Hop hop kal orda polis.Kimsin lan sen?
Hakan:Bu güzel polisin yakışıklı sevgilisi.İndirsek mi acaba komiserim silahı?
Aylin:Hakan sen miydin ya? Nasıl girdin sen içeri?
Hakan:(anahtarı göstererek)Bununla güzelim.
Aylin:Sende anahtar mı vardı?
Hakan:Sen vermiştin ya hani hastaneden çıktığın gün.Ben sana bişey falan olur diye yanında kalmama izin vermeyince.
Aylin:Ha ha tamam hatırladım.
Hakan:Kapıda dikilmeyip içeri mi geçsek?
Aylin:Geç hadi geç...
Hakan:Uyuyor muydun?
Aylin:Uyuyakalmışım senin aramanı beklerken..Hem nerdeydin sen?Ne operasyonuydu bu da saatlerce sürdü?
Hakan:Şeyy uyuşturucu operasyonu canım.Barlara falan girdik sonra merkezde sorgu falan uzadı.
Aylin:Başka bişey değil yani?
Hakan:Yok yok ne olacak ki?
Aylin:Geçen gün arayınca da geri kapattın sonra arayıp kavga ayırmaya geldik falan dedin de.
Hakan:Öyleydi canım..Kalabalık kavgaydı hem.
Aylin:İyi öyle olsun bakalım..Kahve ya da çay içer misin?
Hakan:Çay güzel olur ama sen otur ben yaparım ikimize de.
Aylin:Tamam olur...
(Hakan çayları yapıp getirir.)
Hakan:Nasılsın peki bugün? Ağrın falan oldu mu?
Aylin:İyiyim ya iyiyim hatta diyorum ki..
Hakan:Merkeze falan dönemezsin güzelim,unut onu.
Aylin:Ama Hakan iyileştim işte.
Hakan:Senin demenle iyileşmiş olmuyorsun canım.Doktor ne dedi bir ay dinlenmesi lazım üç kurşun yarası var demişti sen dinlemeyince de en az iki hafta ama sahalardan uzak.
Aylin:Tamam bak yine dışarıya falan çıkmam,merkezde dururum bir haftaya indirsek olmaz mı?
Hakan:Hayır Aylinn evdesin işte ne güzel canım.
(Aylin,Hakan'ın kolunun altına girer.)
Aylin:Ama sıkılıyorum Hakan.
Hakan:Sıkılsanda,patlasanda iki hafta evdesin güzelim.Hem ben Rıza Baba'dan azar işitmeye meraklı değilim.
Aylin:Rıza Baba mı?Söyledin mi yoksa?
Hakan:Ben söylemedim ama öğrenmiş.Konuşacakmış ikimizle de bir ara...Ee artık kimseden bişey de saklamıyoruz rahatız dimi bundan sonra?
Aylin:Mesafeni bileceğin kadar rahatsın Hakancım.
Hakan:Mesafe ne ya?Kızım sevgiliyiz biz sevgili.
Aylin:İşte henüz daha sevgiliyiz kendi ağzınla söylüyorsun.Yani sevgili olsak da mesafe olmalı anladın mı canım?(göz kırpar)
Hakan:Evlenelim o zaman.
Aylin:Ne?
Hakan:Evlenelim mesafe falan da kalmaz arada.Ne güzel işte rahat rahat hep.
Aylin:Off saçmalıyorsun yine.Uykun falan mı geldi senin?
Hakan:Eh işte biraz yoruldum da bugün..Neyse ben kalkayım artık yarın erken geçicem.
Aylin:Dur gitme.
Hakan:Nasıl?
Aylin:Burda kal,birlikte uyuyalım.
Hakan:(gülümser)Sen iste yeter canım.
Aylin:Uslu duracaksın,horlamak falan da yok.
Hakan:Yok yok asla...
..
-Sabah/Kahvaltı/AyHak-
Aylin:Merkeze mi direk?
Hakan:Eve uğrayıp üstümü değiştiricem sonra geçicem.Aslında çıksam iyi olacak,geç kalıcam yoksa.
Aylin:Kahvaltını bitirseydin önce.
Hakan:Doydum ya merkezde de atıştırırım bişeyler.
Aylin:Tamam akşama uğrayacak mısın?
Hakan:Bilemiyorum devriyem var akşama.
Aylin:Devriyeden önce gel,uğra biraz.Özlüyorum valla.
Hakan:(Aylin'i yanağından öper)Uğramaya çalışıcam canım,izin de alabilirsem.
Aylin:Dikkat et.
Hakan:Sende,yorma kendini bak doktorun dediklerini unutma.
Aylin:Tamam tamam merak etme...
..
-Merkez-
Rıza:Akşam için herşey hazır dimi?
Hüsnü:Hazır baba,Nejat Hakanları arayıp haber verince bişey kalmıyor zaten.
Mesut:Öff arasa da bitse şu iş.Geriliyorum.
Selin:Sakin ol Mesut ya,bitiyor işte.
Rıza:Aylin biliyor mu Hakan görevi?
Hakan:Yok baba söylemedim endişe falan eder şimdi.
Rıza:İyi iyi bitiyor zaten görev..Çocuklar bakın çok az kaldı ikinizde çok dikkatli olun sapasağlam bitirelim bu görevi.
Hakan&Volkan:Merak etmeyin müdürüm..
(O sırada Hakan'ın telefonu çalar.)
Hakan:Nejat arıyor.
Hüsnü:Aç bakalım ne diyor.
Hakan:(telefonu açar ve hoparlöre alır.)Efendim Nejat abi.
Nejat:(telefonla)Akşam yapıyoruz dimi alışverişi Hakan?
Hakan:Yapıyoruz abi,sorun yok.
Nejat:Tamam bizde de sorun yok.Bak ne diycem sana.
Hakan:Söyle abi.
Nejat:Bugün bizim evde küçük çaplı bir davet var iş yaptığımız arkadaşlar falan.Diyorum ki al kardeşini sende gel hem bizim diğer arkadaşlarla da tanışmış olursunuz.
Hakan:Bilemedim ki şimdi abi olur mu öyle?
Nejat:Ne yani daveti geri mi çevireceksin?Hem akşama da alışveriş var,daha çabuk hallolur belki.
Hakan:(Rıza'ya bakar,Rıza başıyla onaylar)Tamam abi geliriz seni mi kırıcaz.
Nejat:Tamam Hakan,iki saat sonra bizde o zaman.
Hakan:Tamam abi...(telefonu kapatır)Nerden çıktı şimdi bu davet ya?
Rıza:Gidin Hakan şüphelenmesin adam.Akşama da alışverişte alıcaz zaten.
Volkan:Baba davette alsak?
Rıza:Tehlikeli olur hem suç üstü de değil.Siz davete gidin hiçbir şey belli etmeyin.Akşam da bize bir şekilde alışveriş yeri ve saatini bildirin.
Hakan:Tamam baba..Hadi Volkan hazırlanalım biz kardeşim.
Volkan:Tamam abi.
Hakan:Ha abi Aylin arar açamam ben telefonu sizi ararsa söylersiniz bişeyler artık.
Hüsnü:Merak etme sen kardeşim dikkat edin yeter..
Hande:Volkan çok dikkatli olun sapasağlam dön geri.
Volkan:Merak etme canım az kaldı bitiyor zaten...
..
-Nejat'ın Evi-.
Nejat:Benimle oyun oynamanın sonucunun kötü olduğunu hala anlamadınız herhalde...Gelin bakalım Hakan gelin.
Adam:Abi nasıl yapıcaz?Hemen kaldırıcaz mı adamları?
Nejat:Evet kısa yoldan bitiriyoruz.Önlemleri almayı unutmayın.
Adam:Merak etme abi.
Nejat:Aferin Ömer sana,açık gözlüsün de farkettin polis olduklarını.
Ömer:Valla abi senin sayende anladık.Arabaya farkettirmeden cihaz koyun demesen giderdik gümbürtüye.
Nejat:Neyse neyse git bak sen adamlara.Bişey belli etmeden alın Hakanları içeri.
Ömer:Tamam abi...
..
-Akşam/Nejat'ın Evi-(Hakan ve Volkan eve gelirler.)
Nejat:Hoşgeldiniz çocuklar.
Hakan&Volkan:Hoşbulduk abi.
Hakan:Davet var,kalabalık demiştin abi.Kimse yok mu?
Nejat:Gelmeye başlarlar şimdi.Ben erken çağırdım sizi konuşuruz falan diye.Hadi gelin arka bahçeye çıkalım.
Hakan:Çıkalım abi.(Hakan ve Volkan önden gider)
Nejat:Ömer sessizce alın,üstlerinde verici vardır önce onları imha edicez.
Ömer:Tamam abi..
-Bahçe-
Volkan:Saat kaçta olacak alışveriş?
Nejat:Tır yolda İstanbul'a varmak üzere.Bu gece yarısı hallederiz.Acelemiz yok zaten değil mi?
Volkan:Bir an önce olsun bitsin diyorum ben.
Nejat:Tedirginsin sen sanırım Volkan.
Hakan:Volkan daha yeni bu işte haliyle tedirgin oluyor.
Nejat:Rahat ol Volkan rahat.Ben şimdiye kadar kimseye yakalanmadım yakalanmam da.
Volkan:(sessizce)Sen öyle san gerizekalı.
Hakan:(sessizce Volkan'a)Sakin ol kardeşim az kaldı...
Nejat:Ee bu iş olduktan sonra bi sonraki takas ne zaman olacak?
Hakan:Hele bunu bı halledelim,silahlar yerine ulaşsın bakarız...
[Tam o sırada iki adam Hakan ve Volkan'ı sessizce silahla bayıltır ve üzerlerinde ki vericileri alır.]
Adam:Tamamdır abi vericiler imha edildi.
Nejat:İyice aradınız mı?
Ömer:Evet abi temiz,yok başka verici falan.
Nejat:Tamam alın bunları araca geliyorum bende,mekanı değiştiriyoruz..İşte şimdi düştünüz elime,hadi bakalım...
..
-Merkez-
Hande:Ne oluyor ya?Hakan abi,Volkan beni duyuyorsanız bir şekilde işaret verin.
Hüsnü:Hande noluyo?
Hande:5-10 dakikadır vericiden ses gelmiyor Başkomiserim.
Hüsnü:Nasıl ya?Arıza falan mı var?
Hande:Hayır,vericileri yeni yerleştirmiştim,gerekli tüm ayarlarını da yaptım.
Mesut:Ee niye ses falan yok o zaman? Bı terslik mi var?
Hande:Anlamadım komiserim ne olduğunu...(Hande telefonu çıkarır ve Volkan'ı arar)Yok Volkan açmıyor telefonu.
Hüsnü:(Hakan'ı arar ancak açan olmaz)Yok arkadaş Hakan'da açmıyor,kesin bi terslik var.
Ali:Ya herşey yolundaydı hani?
Mesut:Öyleydi öyleydi ama ne oldu birden ya?
Hüsnü:Durun bişey belli değil daha.Ali,Rıza babayı ara anlat durumu...
-1Saat Sonra/Merkez-
Rıza:Cevap yok mu hala telefonlara?
Hüsnü:Yok baba ikisini de defalarca aradık, çalıyor ama açan yok.
Rıza:Ee Hande ses alamıyorsun ama vericiden adres tespiti yapabiliyor musun?
Hande:Bakıyorum müdürüm...İki sinyal de Nejat'ın evinden geliyor.
Rıza:Hüsnü çıkın bakın hemen hadi.
Hüsnü:Tamam baba gelişme olursa haber verin...
..
-Nejat'ın arabası-(Hakan ve Volkan kendine gelmeye başlamıştır.)
Volkan:Aghh abi noldu bize?
Hakan:Anlamadım ki..Nejat abi?
Nejat:Abi ha..Niye ilk baştan polis olduğunuzu söylemediniz ya ona göre anlaşırdık.
Hakan:Polis mı?Yanlış anlaşılma var abi.
Nejat:Tabi Hakan tabi..Bakın bakalım üstünüze vericiler duruyor mu?
Volkan:Allah kahretsin.
Nejat:Bana kimse oyun oynayamaz bunu bilmiyor musunuz siz?Beni kimse alamaz lan alamaz!(Volkan'a yumruk atar.)
Volkan:Aghh.
Hakan:Volkan!Lann!
Nejat:Kapatıp atın şunların telefonlarını...
..
-Aylin Ev-
Aylin:Of Hakan ya aç artık şu telefonu kaç saat oldu be...Hayır devriyeden önce gelicem dedin ne gelen var ne de arayan..(Ali'yi arar ancak Ali açmaz)Of be Ali açsana sende ya..En iyisi merkezi aramak.
Hande:(telefonla)Alo asayiş şube.
Aylin:(telefonla)Hande benim Aylin.
Hande:(telefonla)Aylin abla?Bişey mi oldu?
Aylin:(telefonla)Ya Hande Hakan devriyedeyim gece demişti ama açmıyor telefonu.İlk başta çalıyordu sadece şimdi de ulaşılamıyor.Bi terslik yok dimi?
Hande:(Rıza'ya bakar,Rıza bişey çaktırmaması anlamında işaret verir)Şey abla devriyede onlar,olay falan vardır,şarjı falan bitmiştir yani.
Aylin:(telefonla)Bak Hande senin sesinde de bi gariplik var bişey yok dimi?
Hande:(telefonla)Yok yok abla devriyedeler onlar ben gelince söylerim arar seni.
Aylin:(telefonla)Tamam canım..(telefonu kapatır ve tekrar Ali'yi arar)
..
-2Saat sonra/Merkez-
Rıza:Hiçbir iz yok mu evde?
Hüsnü:Yok baba didik didik ettik evi ne Hakanlardan ne de Nejat'tan iz yok.
Bahar:Ne yapıcaz şimdi?Vericiler yok, telefonlar kapalı..
Rıza:Beklicez Nejat'ın aramasını beklicez.
Mesut:Arar mı sence baba?Geç olmasın çocuklar için.
Rıza:İnşallah arar diycez Mesut ama bizde boş durmuyoruz.Hakanla, Volkandan bir iz bulmamız lazım bir an önce.Nejat çok tehlikeli adam.
(O sırada merkeze Aylin gelmiştir ve Rıza'yı duymuştur.)
Aylin:Rıza baba nerde Hakan?
Hüsnü:Aylin?
Selin:Aylin senin ne işin var burda?
Aylin:Ne işim varsa var Selin.Hakan nerde?Neden bana başka başka şeyler söylediniz?
Rıza:Aylin,kızım Volkandan ve Hakan'dan haber alamıyoruz.
Aylin:Nasıl ya?
________________________
15.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fiksi Penggemar"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...