(Aylinle Hakan biraz dolaştıktan sonra Aylin'in evine gelmiştir.)
Aylin:Sen geç otur,üzerimi değiştirip geliyorum.
Hakan:Kahve ister misin? Rahatlatır belki biraz.
Aylin:Olurr...
(Aylin odasına geçer, üstünü değiştirdikten sonra komidinin çekmecesinden babasıyla olan fotoğrafını alır ve yatağa oturur.)
Aylin:Bulamıyorum baba..Kaç gün oldu ama o adamı bulamıyorum,özür dilerim..Söz verdim sana,bulucam dedim ama bulamıyorum.İki gündür o şerefsizi bulmak için yapmadığım şey,denemediğim yok kalmadı ama sonunda çaresiz kalan ben oldum..Almışlar beni dosyadan,o şerefsizi aramam bulmam gerekirken aldılar beni geriye ve şimdi otur oturduğun yerde diyolar.Ne yaptım ki ben?Ben sadece seni benden alan adamı bulmak,ona cezasını vermek istedim baba..(elinin tersiyle gözyaşlarını siler)Ama sana söz baba.Ne olursa olsun seni benden alan adamı,Sadi'yi bulucam.Önüme kim çıkarsa çıksın yakalıycam onu.(tebessüm eder) Sonunda belki sana kavuşmak vardır babam,belki kavuşurum artık size,koklarım kokunuzu doyasıya...
(Hakan,Aylin'e seslenir)
Hakan:Hayatım kahveler hazır.
Aylin:Tamam canım geliyorum...Ama Hakan var dimi?Bu hayatta beni senden sonra canı pahasına koruyup kollayan,bana sevgisini veren Hakan var.Ben bırakamam onu,o beni hiç bırakmazken bende bırakamam..Ama söz babam sana verdiğim bütün sözleri tutucam.(fotoğrafı öper ve komidinin üzerine koyar)
-Salon-
Hakan:Soğutma kahveni gel hadi.
Aylin:Geldim geldim.
Hakan:Yorgunluğunu da alır hem.
(Aylin koltuğa oturur Hakan'da yanına oturur ve Aylin'i kolunun altına alarak saçlarıyla oynamaya başlar.)
Aylin:Ne olacak şimdi?Nasıl bulunacak Sadi?
Hakan:Bulucaz Sadi'yi başka yolu yok Aylin.Hem dosya ne kapandı ne de ekipten alındı.Sadece sen dosyayla ilgilenmeyeceksin o kadar.
Aylin:Çok zoruma gidiyor ama bu durumda Hakan.
Hakan:Biliyorum anlıyorum seni..
Aylin:Ben babama söz vermiştim o adamı kendi ellerimle bulucam diye.Ama olmadı tutamadım yine sözümü.
Hakan:Bulucaz Sadi'yi,güzelim başka yolu yok.Hem ha sen bulmuşsun ha ben yada ekip bulmuş fark eder mi?
Aylin:Bence farkeder.Kendi ellerimle yakalamalıyım o adamı.Neden babama bunu yaptığını gözümün içine bakarak anlatmalı.
Hakan:Sana söz veriyorum.O adamı bulunca direk sana haber vericem Aylin.Ne istiyorsan yapacaksın o adama...Ama artık biraz dinlensen diyorum.Yorgunsun zaten kaç gündür.Uyu biraz.
Aylin:Yok uyumuycam.Bi kahve daha alıcam ben istiyor musun?
Hakan:Yok içmicem ben sende içme bence kaç tane içtin bugün zaten.Hem uyumayıp ne yapacaksın güzelim?
Aylin:İyiyim ben hem devam edicem Sadi'den iz bulmaya.Kerem'e de güvenmiyorum zaten.
Hakan:Aylin dosyadan aldılar seni unuttun mu? Nasıl araştıracaksın?
Aylin:(ayağa kalkar)Bulurum ben yolunu.
Hakan:Aylin bak güzelim başın belaya girer yapma.Herkes elinden geleni yapıyor zaten.
Aylin:(sesini yükseltir)Ne yapıyor herkes?Ne yapıyorsunuz babamın katilini bulmak için?
Hakan:Haksızlık ediyorsun ama Aylin.
Aylin:Haksızlık falan ettiğim yok.Kaç gün oldu ne var elimizde?Bir iz bulmak için çabalarken geriye çektiler beni.Yarın da dosyayı ekipten alırlar.Sadi şerefsizi de kaçıp gider.
Hakan:Saçmalama ya kaçamayacak o namussuz bir yere.
Aylin:Bir iki gün daha bulamazsak kaçıp gidecek Hakan.(telefonu alır ve handeyi arar)Alo Hande merkezde misin?
Hande:(tlf)Evet abla merkezdeyim nöbet bende.
Aylin:(tlf)Tamam şu Sadiyle ilgili benim bulduğum sizin bulduğunuz ne varsa mail olarak gönder bana hemen.
Hande:(tlf)Aylin abla şey..
Aylin:(tlf)Hadi Hande bekliyorum.
Hande:(tlf)Olmaz Aylin abla,Rıza Baba tembihledi.Hiçbir şekilde dosyaya dahil olmayacak dedi.Kusura bakma abla,yardımcı olamam sana.
Aylin:(tlf)Tamam Hande tamam.(telefonu kapatır)Allah kahretsin ya!
Hakan:Noldu?
Aylin:Rıza Baba dosyadan tamamen uzak tutuyor beni.Sadiyle ilgili bulduklarımı istedim ama izin yokmuş.Niye böyle yapıyor ya?
Hakan:Senin için Aylin,eğer devam etmeye kalkışırsan ve bu anlaşılırsa başın belaya girecek güzelim.
Aylin:Girmez başım belaya ya.Sen halletsen Sadiyle ilgili bilgileri getirsen bana.
Hakan:Ne demiş Hande sana Rıza Baba izin vermiyor demedi mi?Olmaz işte.
Aylin:Ya anlamaz Rıza Baba,Hakan getir işte.Bende devam edeyim araştırmaya kolayca buluruz.
Hakan:Olmaz başının belaya girmesine izin vermem.Hadi bırak şimdi onu dinlen biraz.Biz halledicez bulucaz da Sadi'yi sana söz dedim.
Aylin:Anlamıyorsun beni sen ya.Dinlen dinlen dinlen tek bildiğin bu yardım etmeye çalış bana bir kez de.
Hakan:Aylin ben zaten sana yardım etmeye çalışıyorum ama bu şekilde olmaz güzelim.
Aylin:Aynı şeyleri anlatma tekrar bana Hakan ya.Yardım falan ettiğin yok tek yaptığın gereksiz teselli ve beni işten daha da uzaklaştırmak.
Hakan:Aylin..
Aylin:Yok Aylin falan..Bana yardım etmeyen derdimi anlamayan adamla işim olmaz.Bu kadar demek ki bana verdiğin değer Hakan.Anlamış oldum sağol.
Hakan:Sen sen gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Aylin:Evet başka şekilde nasıl düşünebilirim ki?Bana değer veriyor olsan beni seviyor olsan o adamı bulmam için, babamın intikamını almam için hiç şüphesiz itiraz etmeden yardım ederdin bana.
Hakan:Çok büyük haksızlık ediyorsun Aylin çok..Düşündüğün gibi olsun..(kapıya doğru gider) Görüşürüz.
(Hakan evden çıkar,Aylin oturur ve ağlamaya başlar)
Aylin:Allah kahretsin ya Allah kahretsin!Her şey bu kadar berbat olmak zorunda mı?
(Sabah Aylin merkeze gitmek için evden çıkar.Çıktığı anda da arabanın içinde uyuyakalmış Hakan'ı görür.İlk önce Hakan'ı uyandırmayı düşünür ancak sonra vazgeçer ve kendisi merkeze gider.Hakan'da uyanınca eve Aylin'e bakmaya girer)
Hakan:(uyanır)Her yerim tutulmuş ya..(saatine bakar)Saat de baya olmuş.
(Eve girer)Aylin günaydınn kalktın mı?Aylin nerdesin?(Aylin'i arar ancak Aylin telefonu açmaz.)Açsana Aylin şunu ya..Kesin merkeze gitti.Of Aylin of.
..
-Merkez-(Aylin merkeze gelir,ekip hep birlikte oturuyodur.)
Aylin:Günaydın.
Ekip:Günaydın.
Hüsnü:Hakan nerde kız?
Aylin:Arabada uyuyodu ben gelirken.
Ali:Niye arabada?Neden birlikte gelmediniz ki?
Aylin:Gelmedik işte Ali..Neden arabada bilmiyorum bende.Gelince sorarsın.
Ali:Tamam tamam.
(Aylin masasına geçer.)
Selin:Aylin sen iyi misin?
Aylin:İyiyim ne oldu?
Selin:Moralin bozuk gibi gerçi bu normal anlıyorum ama bi garipsin sanki.
Aylin:Kaç gündür berbat şeyler oluyor ve bunun üstüne Hakanla da tartıştım o kadar.
Selin:Hakanla mı tartıştın?Niye ki?
Aylin:Boşver ufak tefek bişeyler işte...Kahve içicem istiyor musun?
Selin:Yok yeni bitti benim...
(Aylin kahve almaya gider,Hakan'da gelmiş kahve alıyordur.)
Hakan:Günaydın.
Aylin:Sanada.
Hakan:Ne zaman geldin?Bekleseydin beni.
Aylin:Kendim gelmek istedim.(kahveyi alır ve masasına geri döner,Hakan'da kahvesini aldıktan sonra ekibin yanına gelir.)
Hakan:Günaydın millet.
Ekip:Günaydın...
Ali:Ne oldu lan?Ayrı gayrı geliyosunuz,ikinizin de yüzünden düşen bin parça.
Hakan:Atıştık biraz önemli bişey değil.
(Gün boyu ekip ufak tefek olaylarla ilgilenmiştir.Aylin hariç herkes Sadi'yi aramaya da devam ediyordur.)
Aylin:Eda,Hande bişey yok mu hala?
Hande:Yok abla bekliyoruz sürekli.
..
Eda:Haktan'ın hattından sinyal geliyor, telefon açıldı.
Hakan:Telefonu açtıysa hareketlilik var o zaman.
Mesut:Aynen günlerdir kapalıydı o telefon.
Eda:Birisiyle konuşuyor şimdi.
Rıza:Sesi ver dışarı.
[Haktan:Güvercinler hazır abi,kafeste hepsi seni bekliyor..Abim de oluru verdi.Yemler önemli ama güvercinler hassas..Anladım abi bu gece güvercinlerin çiftliğinde.]
Aylin:Güvercin mi?O ne?
Hakan:Ne demek istedi şimdi?
Hüsnü:Güvercin bir şey anlamına geliyor ama ne?
Rıza:Güvercin güvercin...Silah silahların teslimatı yapılacak.
Selin:Silah mı?
Rıza:Evet şimdi hatırladım zaten silah kaçakçılığı yapıyor Sadi.Eskiden de silah teslimatı zamanı konuştuğu kişilerle güvercin diye söz ederdi.
Aylin:Teslimat bu gece,adresi bulursak Sadi'yi alırız.
Hakan:Güvercin çiftliği neresi ki?
Aylin:Haktan'ın konuştuğu kişiye ulaşalım.Onun sinyal takibinden buluruz neresi olduğunu.
Rıza:Doğru,Hande Eda ulaşın kimse o kişi.Sonra da adresine gidip beklemeye başlıyoruz.Teslimat saatinde takiple adresi öğrenicez.
Aylin:Baba ben baksam?
Rıza:Hayır Aylin,kızlar bakıp bulur.Sen yoksun bunda söylememe gerek yok herhalde.
Aylin:Baba buna izin ver bari.
Rıza:Hayır Aylin.Tekrar tekrar söyletme.
Aylin:Operasyona da mı gelmiyorum?
Rıza:Tabikide gelmiyorsun..Hatta sana iş git arşive oradaki işleri hallet.
Aylin:Ama baba..
Hüsnü:Aylin hadi kızım...
(Aylin oflayarak gider.)
Hakan:Çok fena bozuluyor bu duruma.
Ali:Yapacak bişey yok.Mecburen geride.
Hakan:O da anlamıyor işte bunu.Bu yüzden atıştık zaten.
Bahar:Alttan almaya çalış Hakan,iyi değil bu ara.
Hakan:Alıyorum zaten alıyorum...
..
(Birkaç saat sonra kızların bulduğu adresten yola çıkarak teslimatın olduğu yere gelirler.Biraz bekledikten sonra müdahale ederler ve çatışma çıkar.)
RızaSadi'yi gören var mı?
Hakan:Burda değil sanırım baba.
Hüsnü:Rıza Baba destek isteyelim mı kalabalık bunlar.
Rıza:İste iste,kaçmasınlar elimizden.
Ali:Haktan Haktan burda.
Hakan:Nerde?
Ali:İşte orda,kaçıyor..
Hakan:Ben peşindeyim.Onu alırsak Sadi'yi buluruz.
Mesut:Dikkat et Hakan...
(Hakan, Haktan'ın peşinden gider, ormanlık bir alana gelmiştir.Hakan etrafına bakınırken Haktan bir anda arkasından çıkar ve kafasına silah dayar.)
Haktan:Ooo komiser.
Hakan:Haktan!Lan şerefsiz.
Haktan:Şş sakin ol komiser.Önce ver silahını.
Hakan:Asıl sen bırak silahı,teslim ol.Kaçacak yerin yok.Sadiyi de ver bize.
Haktan:Ne de güzel istekler bunlar ya...Çok beklersiniz yok Sadi falan.Hatta bende yokum sende yoksun.
Hakan:Ne!?
(Haktan silahla Hakan'ın kafasına vurur ve Hakan bayılır.)
Haktan:Yoksun komiser.Yakında o sevgilin de olmayacak...
__________________________
21.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfiction"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...