-Hastane-(Rıza,Ayla,Pınar ve Ali sabah olunca hastaneye gelmişlerdir ama Aylin hala hastaneye geri dönmemiştir.)
Ali:Selin durum ne?
Selin:Hakan aynı hala..Ama Aylin yok.
Rıza:Nasıl yok? Nerde?
Selin:Bilmiyorum Rıza Baba..Ben uyumuşum burda uyandığımda yoktu Aylin.Mesutları falan aradım haberleri yok, telefonu çalıyor ama açmıyor.
Ayla:Nereye gider bu kız?
Selin:Bilmiyorum ki..Halsiz zaten ne uyku uyudu ne de yedi içti.Bir şey olmasından korkuyorum.
Ali:Dur sakin ol ya.. Telefon sinyaline baktıralım öğreniriz nerde olduğunu...
(Ali Handeyi arar ve sinyalden Aylin'in nerde olduğunu öğrenirler.)
Ayla:Gidecek başka yeri yoktu ki zaten..
Rıza:Ayla senle birlikte gidelim alalım Aylin'i.Ali sende gel.Selin,Pınar siz beklersiniz.
Pınar:Bekleriz baba...
..
-Şehitlik-(Rıza,Ali ve Ayla şehitliğe gelirler ve Aylin'i babasının mezarının başında uyumuş bir şekilde bulurlar.)
Rıza:Uyuyor bu kız.
Ayla:Ah güzelim benim..Kaç gündür dinlenmedi dediniz en sonunda burada uyuyakaldı demek ki..(Aylin'in yanına eğilir ve onu uyandırır)Aylin güzelim..
Aylin:(Aylin hemen uyanır)Ayla abla?(ayağa kalkar)Rıza Baba,Ali?Ne işiniz var burda?
Ali:Ortadan kaybolmuşsun yine.Aradık açmadın da telefonu.
Aylin:Duymadım..Ne oldu?Hakan'a mı bişey oldu yoksa?
Ali:Yok yok aynı hala Hakan..Biz seni merak ettik sadece.
Ayla:Aylin canım iyi misin sen?
Aylin:(kafasını hayır anlamında sallar ve gözleri dolar)Hakan orada öyle yatarken nasıl iyi olayım ki Ayla abla?Kendimde değilim kaç gündür ben.
(Ayla,Aylin'e sarılır.)
Ayla:Geçicek canım benim,az kaldı inan bana..
Rıza:Aylin gidelim mi hastaneye?
Aylin:Gidelim baba...(Aylin babasının mezar taşını öper ve Aylayla birlikte arabaya gider.)
Rıza:Kaç kez söyledim bilmiyorum ama kızınla gurur duy Ahmet.Kızın gibi bir polis görmedim ben.Herşeye rağmen o kadar güçlü ki...
..
-Hastane/Yoğun Bakım Önü-(Aylinler hastaneye gelmiştir,Hakan'ın durumu hala aynıdır.Akşama doğru Ali ve Rıza
merkeze geçer,Selinde eve gider.Aylayla Pınar Aylin'in yanında hastanede kalır.)
Aylin:Doğru düzgün hiçbir anımız yok Hakanla..Giderse eğer aklıma kazınacak bir anı yok.
Pınar:Saçmalama Aylin!Hakan'ın bir yere gittiği yok dayanıyor işte günlerdir..Hem anımız yok ne demek ya?Sen anlattın ya bana seni sevdiğini söylediği zaman,sana doğum günü sürprizi yaptığı zaman güzel bir anı değil mi senin için?
Aylin:Öyle öyle ama biz daha çok şey yaşayacaktık be Pınar...
Pınar:Yaşayacaksınız güzelim,daha önünüzde koskoca bir hayat olacak..
(Aylin Pınar'a bakıp gülümser ve kafasını omzuna koyar.O sırada hemşire de Hakan'ın yanından çıkar.)
Aylin:Aynı mı hala?
Hemşire:Aynı maalesef..
Aylin:Birkaç dakika yanına girebilir miyim?
Hemşire:Doktor bey izin verir mi bilmiyorum.
Aylin:Birkaç dakika sadece.Görsem konuşsam elini tutsam yeter.
Hemşire:Peki ama sadece birkaç dakika.
Aylin:Tamam, sağolun..
-Yoğun Bakım-(Aylin yoğun bakıma girer,sandalye çeker ve Hakan'ın başucuna oturur.)
Aylin:Yine ben geldim sevgilim..Hala bekliyorum uyanmanı,uyanacaksın da biliyorum.(gülümseyerek)Sen bana söz verdin ve o sözü tutarsın dimi?Ama çok bekletme artık beni bizi olur mu?Kaç gün oldu beni neşelendiren o gülüşün,sesin yok ve ben çok eksiğim Hakan.Bundan sonra olmazsa da eğer hep eksik kalırım ve yaşamam için hiçbir sebep kalmaz sevgilim.Artık uyanda evimize gidelim Hakan.Göğsünde uyuyakalayım yine sende beni uyandırmamak için öyle kal ve sabaha kadar o şekilde uyuyalım.Yine ufak tefek tartışmalarımız olsun,işe geç kalıcaz diye kavga edeyim seninle..Hem sen demedin mi bana bizim daha çok güzel günlerimiz olacak.Evlenicez ve birbirimize benzeyen çocuklarımız olacak diye..Sana korkuyorum aşık olmaktan sevmekten diyince bana inan ve beni sev diyen sendin Hakan ve ben tüm kalbimle inandım ve sevdim seni hemde kendimden çok sevdim Hakan.(gözyaşlarına daha fazla engel olamaz ve ağlamaya başlar)Sevgimi ve inancımı boşa çıkarma Hakan,beni korkularımla yüzleşmek zorunda bırakma sevgilim..Uyan artık Hakan ben seni çok özledim bitanem çok özledim..
Hakan:(zorla konuşmaya çalışır)Bana sö-söz verdin,ağla-ağlamayacaksın.
Aylin:Hakan sen sen uyandın,(gözyaşlarını siler)sonunda uyandım sevgilim.
Hakan:(gülümser)Çok bile beklettim sanırım seni.
Aylin:Evet ama sonunda uyandın ya o yeter bana Hakan.(Hakan'ın elinden öper)Çok korktum Hakan çook...
Hakan:Sana verdiğim sözü..tutarım ben güzelim.
(O sırada doktor gelir.)
Doktor:Hakan bey nasılsınız?
Hakan:İyi-iyi gibiyim.
Doktor:Güzell kontrollerinizi yapalım ondan sonra anlarız iyi olup olmadığınızı ama bana göre de gayet iyisiniz..Aylin hanım sizi de dışarıya alalım artık.
Hakan:Kalsa olmaz mı?
Aylin:Camın önünde bekliyorum canım,oradayım.
Hakan:Peki...
..
-Normal Oda-(Hakan'ın kontrolleri yapılmış ve durumunun iyi olduğu anlaşılınca normal odaya alınmıştır.Ekipde uyandığını öğrenince hemen hastaneye Hakan'ın yanına gelmişlerdir.)
Hüsnü:Aklımızı aldın be oğlum.
Hakan:Kusura bakmayın be abi..İsteyerek vurulmadım ya.
Mesut:İsteyerek değil ama aklımız çıktı lan.Hele kalk bi ayağa odun var odun hemde ikinize birden.
Aylin:İkimize birden mi?Ben ne yaptım abi ya Allah aşkına?
Mesut:Ne mi yaptın?Rahat durdun mu yerinde?Nerden topladık seni?
Aylin:Abii.
Rıza:Mesut kapatalım şimdi sırası değil.
Hakan:Nerden topladık,rahat durmadın derken?Ne oldu?
Ali:Eee bu sevgilin Sadi'nin peşine düştü ve ya..(Bahar,Ali'yi dürter.)Sadi'nin peşine düştü işte.
Hakan:Tahmin etmeliydim..Ne oldu peki?
Ali:Geberdi gitti şerefsiz.
Ayla:Tamam artık bunlar sonra konuşulur.Biz çıkalımda Hakan dinlensin biraz.
Hakan:İyiyim ben Ayla Abla.
Rıza:Ayla haklı gidelim hadi biz,ekibin de devriyesi var zaten.
Ali:Devriye mi?Baba bari bugün olmasaydı.
Rıza:Neden?
Ali:Hani Hakan uyandı ya bizde gidip dinlensek şöyle evde rahat rahat.
Hüsnü:Aliii.Baba bakma sen buna her zaman ki lale işte.
Rıza:Bende şaka yapmıştım,devriye falan yok.Gidin dinlenin hadi hepiniz.
Ali:Allah sağol baba valla.
Mesut:Sağol baba,canımız çıktı valla kaç gündür.
Rıza:Hadii gidin dinlenin,iptal edicem bak şimdi.
Mesut:Tamam baba gittik.Hadi usta hadi millet.
Rıza:Ali sen bekle bizi dışarda...(Ekip çıkar)Aylin,Hakan sana emanet ona göre.Sende Hakan hastaneden çıkana kadar izinlisin.
Aylin:Tamam baba,sağol.
Rıza:Sana da tekrar geçmiş olsun evlat,dikkat et kendine.
Hakan:Sağol baba...
(Rıza'da Hakan'ın yanından ayrılır,hemşire de Hakan'ın serumunu değiştirip gider ve ayhak yalnız kalır.)
Hakan:Sonunda yalnız kalabildik ha?
Aylin:Yoruldun mu?Uyu dinlen istersen biraz.
Hakan:Yoo yorulmadım iyiyim ben.Sadece seni çok özlemişim onu anladım.
Aylin:Bende seni çok özledim sevgilim.
Hakan:Korktun mu?
Aylin: Korkmam mı hiç Hakan?Sana bişey olacak diye aklım çıktı,sen öyle yatarken nefes bile alamadım ben.
Hakan:Ama iyiyim şimdi,iyiyiz dimi?
Aylin:Sen iyiysen iyiyiz.
Hakan:Ama sen benden uzakta oturuyorsun gelsene yanıma.
Aylin:Yat işte burdayım yanındayım ya.
Hakan:Olmaz yanıma gel..Bu arada Sadi meselesini anlatacak mısın?
Aylin:Sonra anlatırım şimdi açmayalım bu konuyu.
Hakan:Tamam ama yanıma gel hadi,birlikte uyuyalım.
Aylin:Sen uyu işte,burdayım dedim ya.
Hakan:Sende uyumamışsın belli gözlerinden,gel yanıma kokunla uyuyayım.
Aylin:Yaralısın sen unuttun herhalde.Nasıl geleyim yanına?
Hakan:Yok unutmadım ama sen varken yaralarım önemli değil.Acımaz bile.
Aylin:Olmaz öyle şey,uyu hadi sen.
Hakan:Yanına gelmezsen gözümü bile kırpmam.
Aylin:Çocuk gibisin.
Hakan:Gelecek misin yanıma?Hadi ama özledim seni.
Aylin:İyi tamam kay bakalım.
(Aylin, Hakan'ın yanına uzanır.Hakan,Aylin'i kolunun altına alır ve o sırada Aylin'in yaralı koluna dokunur ve Aylin'in canı yanar.)
Aylin:Aghh.
Hakan:Noldu?
Aylin:Yok bir şey ya..Dokundun ya koluma.
Hakan:Ne var kolunda?
Aylin:Çarpmıştım da..
Hakan:Yalan söylüyorsun..Ne oldu?Aç bakalım kolunu.
Aylin:Yok bir şey Hakan ya.
(Hakan,Aylin'in kolunu açar ve yarasını görür.)
Hakan:Noldu koluna?Neden sargılı?Vuruldun mu sen?
Aylin:Önemli bişey değil.
Hakan:Ne oldu dedim Aylin?
Aylin:Sadi'yi yakalamaya gidince ekibin geldiğini duyunca oldu,bir anda ateş etti.
Hakan:Niye önlem almadın Aylin?
Aylin:Aklımda var mıydı önlem almak sen o haldeyken.
Hakan:Ya daha kötü bir şey olsaydı Aylin!Ya ben uyandığımda sen yoğun bakımda olsaydın!
Aylin:Sana bunu yapanı bulup almam lazımdı Hakan.Sana ve babama zarar verenin kaçmasına izin veremezdim.Hem yok işte bir şey ekipte zamanında geldi,ben iyiyim Sadi'de öldü.Açmayalım şu konuyu daha fazla.
Hakan:Tamam daha sonra konuşucaz bunu..Şimdi gel yat hadi.
(Aylin Hakan'ın kolunun üstüne yatar,Hakan Aylin'i iyice kendisine yaklaştırır ve saçlarını koklar.)
Hakan:Bu kokun olmadan yapamam sanırım.
Aylin:Seni kaybedicem diye çok korktum.Ama hep inandım bana verdiğin söze inandım.
Hakan:Ben sana verdiğim tüm sözleri tutarım güzelim..Hadi uyuyalım şimdi.
(Hakan,Aylin'in saçlarından öper.Bir süre sonra Aylin tüm yorgunlukların ve üzüntünün üstüne uyuyakalır.Hakanda biraz Aylin'i seyreder ve sürekli en sevdiği koku olan saçlarını koklar ve en sonunda Aylin'e sarılarak o da uyuyakalır.)
_______________________
26.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfiction"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...