-Merkez-
Hüsnü:Kim giriyor Demir'in sorgusuna?
Hakan:Ben giriyorum abi malum hesabımız var.
Mesut:Gir gir ama fazla ağır olmasın.
Hakan:En ağırını hakediyor şerefsiz ama neyse.
Hüsnü:Aylin,Ali sizde gidin Hakanla.
Aylin:Tamam abi.(AyHak ve Ali,Demir'in sorgusuna gider.)
Hüsnü:Bizde şu meşhur Yücel Beyi sorguya alalım ha usta?
Mesut:Hay hay zevkle başkomiserim.
Selin:Rıza Baba nerde?Merkeze geldik kayboldu ortadan.
Hüsnü:Arif müdürle Demir'in amiri geldi onlarla toplantıda...
-Sorgu Odası-(Ali ve Hakan sorguya girer,Aylin'de camın arkasından onları izler.)
Hakan:Çok bekletmedik umarım misafirimizi.
Ali:Burda çok beklese ne olur içerde daha çok misafir edilecek o zaten kardeşim.
Hakan:Ee Demir efendi naber?Nasıl buldun bizim buraları?
Demir:Hepiniz çok büyük yanlış yapıyorsunuz.Ben ne kimseyle anlaşma yaptım,ne de teşkilata hainlik.İddilarla bir yere varamazsınız.
Ali:Deliller öyle demiyor ama Demir.
Demir:Ne delili?Beni suçlamak için sen yaptın dimi Hakan?
Hakan:Tabi canım işim gücüm yok seni nasıl alt ederim diye düşünücem dimi?Asıl senin önce bana sonra da bu teşkilata,ekip arkadaşlarına yaptıklarını konuşmak lazım.
Demir:Ben suçsuzum.
Hakan:Kes lan..Madem suçun yok neden geçen gün telefonda Yücelle para anlaşması yaptın?Ben sadece paramı alırım,haberi veririm diye falan.
Demir:Nerden çıkardınız bunu?Uydurma bu.
Hakan:Kendi kulaklarımla duydum Demir ben duydum.
Demir:Sen işte sen.Zaten benimle derdin yok mu senin en başından beri.
Ali:Daha bitmedi Demir efendi.Sadece Hakan'ın duyduklarıyla kalsa yine iyi,devamı da var...
Demir:Hani nerde kanıtınız?
Hakan:Dinle o zaman aşağılık herif.
[Ali bilgisayarı açar ve Demir'in kaydedilen telefon konuşmalarını tek tek Demir'e dinletir.]
Ali:Hala inkâr mı edeceksin?
Hakan:(Demir'in yakasına yapışır)Konuş lan!Elimizde bu kadar kanıt varken nasıl inkar edebileceksin hala?
Ali:Hakan sakin kardeşim,bırak şu şerefsizi..Konuş lan başka kimlerle iş birliği yaptın?
Hakan:Seninle benim ortak görev zamanı yaptığın hainliği,beni açığa aldırmanı hepsini anlat Demir!
Demir:Ben suçsuzdum o görevde bu anlaşıldı zaten.
Hakan:Demir seni kimse elimden alamaz.(masaya vurur)Konuş lan!
[O sırada Aylin elinde bir iki dosyayla içeri girer.]
Hakan:Aylin?
Aylin:Kusura bakmayın bölüyorum.
Demir:Aylin komiserim sen mi geldin?Seni görmek ne güzel..
Hakan:Kes lan!
Aylin:Demir Beyle ilgili yeni deliller var elimizde hemde bilin bakalım kim tarafından.
Ali:Kim?
Aylin:Yücel konuşmuş..Demir'in uzun zamandır ona çalıştığını, Hakanla birlikte Demir'in de açığa alınmasını, Demir'in nasıl geri göreve dönebildiğini ve diğer her şeyi.
Hakan:Şimdi ne olacak Demir?Anlat lan artık..!
..
-Merkez/Orta Masa-
Mesut:(ellerini ovuşturur)Güzel konuştu dimi usta Yücel?
Hüsnü:Tam işimize yarayacak şekilde.
Mesut:Aslında biraz daha oyalasa iyi olurdu..Hakan siz ne yaptınız?
Hakan:Organize gelip almasa daha işimiz vardı Demirle ama bize ayrılan sürenin sonuna gelmiştik.
Aylin:Sizde az haşat etmediniz ama.
Hakan:Ee hakketti hem bana yaptıkları hemde teşkilata yaptıkları az şey mi?
Ali:Adamın seni polislikten attırmak için çevirmediği dümen kalmamış zamanında.
Hüsnü:Yakalanmasa belki de yapacağı şeyler çoktu daha..
Mesut:Ya Hakan bu Demir sana durup dururken mi diş biledi?Bir görevde tartışma yüzünden böyle bu duruma gelinmez yani.
Hakan:Demiştim ya abi öncesi de var ama açmayalım konuyu şimdi.Zaten hoşlanmıyorum biliyosun.
Hüsnü:Tamam tamam neyse.Hadi herkes evine bugün iyi yorulduk.Yarın öğlene kadar izinli herkes Rıza Baba'dan.
Hakan:Harika.
Ali:Hemde ne harika..Ben kaçtım o halde size iyi geceler diyorum.
Mesut:Selin hadi..Usta bırakayım mi seni de?
Hüsnü:Yok arabayla gidicem.
Hakan:Ee şey Aylin bende seni bırakayım istersen.Tek başına gitme bu saatte eve.
Aylin:Bilmem ki.
Hüsnü:Götürsün götürsün yolunun üstü zaten.Saat de gece oldu bak tek gitme.
Aylin:Tek gitsem ne olacak ki abi?
Hüsnü:Kız başına olmaz kızım.
Aylin:Aman abi ya..Polisim ben polis unutma.
Hüsnü:(ayağa kalkar ve ceketini giyer)Polissin biliyorum ama it kopuk şerefsiz çok etrafta polis de dinlemiyor bunlar yeri geldiğinde hatırlatırım..(Aylin'in yanağından makas alır)Ayrıca bizim kardeşimiz ve kıymetlimizsin.Bizde başına bişey gelmeni istemeyiz.Bunu da unutma..(Aylin gülümser)Hadi kaçtım ben Aylin sende Hakan.
Hakan:Merak etme abi..Hadi o zaman Aylin.
Aylin:Tamam gidelim o halde..
..
-Araba/AyHak-
Hakan:Ekip seni herkesten farklı seviyor geldiğimden beri bunu farkettim.Yani hepimiz abi kardeş gibiyiz ama sen farklısın Hüsnü abi,Mesut abi,Ali ve Rıza Baba için.Çok şanslısın bu yüzden.Ha özellikle de benim için çok farklısın.
Aylin:Yalnızlığı hissettiğim ilk andan itibaren yanımda oldu hepsi en başta da Rıza Baba.Öz babam gibi koruyup kolladı beni her zaman.Ama en şanslı olduğum taraf sensin seni tanıdığımdan beri daha da güzelleşti hayatım.
Hakan:(Aylin'in yüzünü okşar)Ben her zaman seninle olucam ve elimden geldiğince güzel yapmaya çalışıcam o hayatını..Sana kötüyü hatırlatan ne varsa silmeye çalışıcam senden.
Aylin:(Hakan'ın elini tutar)Seni seviyorum.
Hakan:Bende seni..Ya Aylin bana gidelim mi kahve yapayım sana sonra bırakırım seni eve.
Aylin:Çok iyi olur aslında bu yorgunluğun üstüne.Gidelim madem...
-Hakan Ev-
Hakan:Buyrunuz komiserim,hoşgeldiniz.
Aylin:(güler)Hoşbuldum komiserim..
Hakan:Sen geç içeri bende kahveleri yapıp geliyorum.
(Aylin salona geçer ve etrafı inceler.)
Aylin:..Bir erkeğe ve bekara göre baya düzenlisin.
Hakan:Her zaman böyleyim canım.Düzenli olmak şart.
Aylin:Bu iyi oldu işte.
Hakan:Nasıl yani?
Aylin:Bende düzenli biriyim haliyle sevdiğim adamın da öyle olmasını isterim.Hayır ilerde ikimiz içinde kolay olsun diye.
Hakan:Bu da demek oluyor ki aynı evde yaşarsak düzenli olmak gerekiyor.(Elinde kahvelerle gelir.)Yani sen bana evlenelim mı diyorsun?(gülerek)Ne bu acele kızım?
Aylin:(Hakan'ın elinden kahvenin birini alır ve koltuğa oturur)Hemen gevşemesen mı acaba?(kahveden bir yudum alır)Imm baya lezzetli olmuş kahve eline sağlık.
Hakan:Afiyet olsun güzelim her zaman yaparım sana ben sen beğendiysen.
Aylin:Olabilir arada bir yaparsan hayır demem.
Hakan:Hay hay...
[Hakan Aylin'in yanına oturur.Aylin'de Hakan'a yaklaşır ve Hakan'ın kolunun altına girer.]
Aylin:Rahatladın mı Demir'in foyası ortaya çıkıp yakalanınca?
Hakan:Bir tık rahatladım.Yani yakalanması onun yaptıklarını ve sana sarkıntılık ettiği gerçeğini değiştirmiyor.
Aylin:(Hakan'a dönerek)Bana sarkıntılık ettiğini nerden çıkardın?
Hakan:Gözümün önünde günlerce peşinde koştu be.Yok Aylin yemeğe gidelim yok kahve içelim kene gibi yapıştı sana.Ha ama senin de onunla yemeğe çıktığını unutmadım.
Aylin:Of Hakan kıskandın mı sen şimdi beni?Ben o benim peşimi bıraksın ve daha fazla ısrar etmesin diye çıktım yemeğe.
Hakan:Kıskandım ama geçti tabi şimdilik...
Aylin:Hakan.
Hakan:Efendim güzelim.
Aylin:Ekibe söylemedik ya hani bozulmadın dimi o yüzden?
Hakan:Hayır canım olur mu öyle şey..Haklısın sende hem ilişkimiz daha yeni biraz zaman geçmesi gerekiyor hemde Mesut abilerin ne tepki vereceğini bilmiyorum henüz.
Aylin:Nasıl ne tepkisi ya?
Hakan:Mesut abiler seninle beni öğrenince herşey olabilir canım unutma.Artık asarlar mı keserler mı bilmiyorum.
Aylin:Abarma istersen.
Hakan:Tamam ama yine alttan almayacaklarını biliyosun dimi?
Aylin:Evet ama ben konuşurum onlarla bişey olmaz.
Hakan:Olursa da olur canım senin için herşeye değer.Dövseler bile gıkım çıkmaz çünkü sen benimlesin bana aitsin.
[Aylin,Hakan'a döner,biraz gözlerine bakar ve onu yanağından öptükten sonra göğsüne yatar.]
Aylin:Seni seviyorum..Beni hiç bırakma olur mu?
Hakan:Bende seni seviyorum ve ömrümün sonuna kadar seninle olucam.
Aylin:Bende hayatımın sonuna kadar sana aşık olucam her ne olursa olsun bu kalbim sadece senin olucak.
Hakan:Kalbim de gözlerimde senden başkasını görmeyecek hiçbir zaman...(Aylin'in saçlarını koklar)Senin hayatını en güzeline çevirmek için elimden geleni yapıcam,herşeyin en güzeli olucak seninle,bizimle...(bir süre ikisi de konuşmaz)İstersen bırakayım seni eve de dinlen.(Aylin'den ses gelmez,Hakan Aylin'e bakar Aylin uyumuştur.) Uyumuş yine ah be güzelim.Çok seviyorum be seni hele ki böyle kollarımın arasındayken duyduğum huzuru anlatamam.
[Hakan,Aylin'in saçlarından öper ve Aylin'e biraz daha sarılırak kendisi de onunla birlikte uyur.]
-Sabah/Hakan Ev-[Aylin yavaşça uyanır ve karşısında direk Hakan'ı görünce gülümser ve yanağından öperek biraz daha sokulur Hakan'a.Biraz sonra Hakan uyanır.]
Aylin:Günaydın.
Hakan:Günaydın bitanem.
Aylin:Uyuyakalmışım ben gece ya..Her tarafım da tutulmuş.
Hakan:O kadar güzel uyurken kıyamadım uyandırmaya.
Aylin:Düşünceli sevgilim benim..Hadi kalk elini yüzünü yıka bende kahvaltı hazırlayayım.
Hakan:Imm sevgilimin elinden ilk defa kahvaltı.
Aylin:Daha çok hazırlar bu sevgilin sana kahvaltı ama merkeze geç kalmazsak.
Hakan:Anladım kalkıyorum..Hemen yardıma da geliyorum merak etme.(Aylin'i yanağından öper ve kalkar.)
..
-Sabah/Merkez-[AyHak merkeze gelir merkeze Selin,Bahar ve Ali vardır.]
AyHak:Günaydın
Ekip:Günaydın
Hakan:Hüsnü abi falan nerde?Gelmediler mi?
Ali:Rıza babayla Hüsnü abinin toplantısı vardı,Mesut abi de savcılıkta işi varmış.
Hakan:Ha tamam..
Ali:Aylin sen gelsene az.
Aylin:Noldu?
Ali:Konuşucaz az gel.
Aylin:Tamam...(Aylinle Ali konuşmak için toplantı odasına gider.)
Selin:Siz ikiniz yine beraber mı geldiniz Hakan?
Hakan:Ee şey evet sabah geçerken aradı Aylin işin yoksa alır mısın diye birlikte geldik öyle.
Selin:Ha anladım..
Bahar:O değilde siz bu aralar bişey mi saklıyorsunuz?
Hakan:Yoo ne saklayalım ki?
Bahar:Neyse boşver...
(Biraz sonra Aylinle Ali diğerlerinin yanına gelir.)
Selin:Aylincim bu akşam birlikte yemeğe çıkıyoruz hiç itiraz yok.
Aylin:Maalesef canım var çünkü devriyedeyim bu gece.
Bahar:Tutmuyor bı türlü.Devriyen kiminle senin?
Aylin:Hakanla.
Selin:Allah Allah yine mi sürekli denk geliyor ikinize.
Hakan:Öyle yazılıyor ne yapalım ya..
..
-Akşam/AyHak Devriye-
Hakan:Bence Selinle Bahar anladı.
Aylin:Galiba..Sıkıştırıyolar baksana.
Hakan:Ali ne konuştu seninle? Özel değilse tabi.
Aylin:İki kardeşin konuşması gereken şeyler.Seninle birlikte olduğumu biliyor ya konuşmak istemiş yani.
Hakan:Anladım..Yemek yiyelim mi acıktım?
Aylin:Çok obursun ne yapıcam seninle ben?
Hakan:Katlanacaksın maalesef güzelim.Ee yiyecek miyiz?
Aylin:Yiyelim madem..
[AyHak birlikte yemek yerken bir anda silah sesleri duyulur]
Hakan:Neydi o?
Aylin:Şu taraftan geldi.Bakalım mı
Hakan:Bakalım bakalım hadi...
-Olay Yeri-(Aylinle Hakan silah seslerinin duyulduğu yere gelirler.İki taraf kavga ediyordur,kavga baya şiddetli ve gürültülüdür.)
Aylin:Şuraya bak karışmış her yer.
Hakan:Destek istiyorum ikimiz halledemeyiz.
Aylin:Dur dur gerek kalmadı geldi destek ekip.
Hakan:Biraz geride kal.
[AyHak destek ekiple birlikte kavganın arasına girer ve tarafları ayırmaya çalışırlar.Kavga polislerin arasına girmesine rağmen devam ediyordur.Gençlerden biri elindeki silahla kavga ettiği çocuğun ayağına sıkar ve hızlıca oradan kaçar.]
Aylin:Hakan kaçıyor!
Hakan:Koş hadi alalım şunu...
[AyHak kaçan çocuğun peşinden gider ama çocuk sokaklardan birine girip izini kaybettirmiştir.]
Aylin:İki sokaktan birine girdi ama fazla uzaklaşmış olamaz.
Hakan:Ayrılalım,sen o sokağa git.Ama dikkatli ol.
Aylin:Tamam sende...
[AyHak ikiye ayrılır ve adamı aramaya başlarlar.Aylin girdiği sokakta adamı görür ve hızlıca koşmaya devam eder bir yandan da Hakan'a haber verir.]
Aylin:İşte orda...Kaçma dur!(telsizle)Hakan peşindeyim adamın.
Hakan:(telsizle)Tamam geliyorum,dikkat et.
Aylin:Kaçma dedim sana(adamın izini kaybeder.)Allah kahretsin nereye kayboldu yine?
[Etrafına bakınır tam o sırada iki el silah sesi duyulur ve Aylin yüz üstü yere yığılır.Adam Aylin'in arkasında gizlenmiş ve kaçmak için sırtından vurmuştur Aylin'i.Tam o sırada Hakan oraya gelir,ilk başta ne olduğunu anlamaz.]
Hakan:A-Aylin?(koşarak Aylin'in yanına gider ve Aylin'i kucağına yatırır)A-Aylin aç gözünü.Bak bana güzelim hadi nolur Aylin..
Aylin:(öksürür)Aghh Hakan.
Hakan:Burdayım güzelim yanındayım.(telsizle)Bilenen yere çok acil ambulans tekrar ediyorum bilinen yere acil ambulans...
Aylin:Ha-Hakan çok canım acıyor.
Hakan:(Aylin'in yüzüne düşmüş saçlarını geriye atar ve yüzünü okşar)Geçicek bitanem.Dayan Aylin,dayan güzelim.Uyanık kalmaya çalış Aylin.Geliyor bak ambulans yolda.
Aylin:Seni seviyorum Hakan.
Hakan:Bende seni bitanem bende seni ama sakın Aylin sakın,benimle kal güzelim gitme sakın.
[Ambulans sesinin duyulduğu sırada da Aylin uzunca bir süre Hakan'ın yüzüne bakar ve aniden gözleri kapanır...]
________________
11.BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfiction"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...