Bölüm 12

995 17 1
                                    

-Hastane-[Aylin hastaneye getirilmiş ve müdahale odasına alınmıştır.Hakan'ın yolda gelirken haber verdiği ekipte biraz sonra hastaneye gelir.]
Hakan:Aylin dayan Aylin nolur..(yere çöker ve ağlamaya başlar)Allah belamı versin benim koruyamadım onu Allah kahretsin!
[ekibin geldiğini görür ve gözyaşlarını silerek ayağa kalkar]
Ali:A-Aylin!Aylin nerde Hakan?
Hakan:İçeri içeri aldılar müdahale odasına.
Selin:(ağlayarak)Nasıl durumu?
Hakan:Bi-bilmiyorum bilmiyorum kötü sanırım..
Ali:Nasıl kötü ya?
Rıza:Nasıl oldu bu Hakan?
Hakan:Biz devriyedeyken bir kavga olayı oldu.Destek ekiple birlikte ayırırken adamın biri kavga ettiği çocuğa sıktı,Aylinle bizde peşinden gittik.Adam izini kaybettirince ikiye ayrılıp bakalım dedik,Aylin bulup peşinden gidiyodu bana haber verince gittim hemen yanına ama ben geldiğimde yerde kanlar içinde yatıyordu Aylin.Nasıl ne ara oldu anlamadım.Beş dakika ya beş dakika sonra geldim hemen yanına.Allah kahretsin beni!
Hüsnü:(Hakan'ın omzuna dokunur)Tamam aslanım üzme kendini,atlatacak bunu da Aylin.
(Biraz sonra Reşat hoca müdahale odasından çıkar.)
Rıza:Reşat hocam nasıl durumu kızımın?
ReşatH.:Şimdi ameliyata alıyoruz Aylin'i.Sırtına iki kurşun isabet etmiş ve çok kan kaybetmiş.Hayati tehlikesi var.Biz elimizden geleni yapıcaz.
Rıza:Dayanır ama dimi hocam?
ReşatH.:Bilemiyorum hepsi Aylin'e bağlı dua edelim de dayansın.(Reşat hoca ameliyata gider.)
Hakan:(gözyaşlarını gizlemeye çalışarak havaya bakar ve sessizce)Offf Allah'ım ne yapıcam ben?
(Hakan ekibin yanından uzaklaşır,onu gören Ali de peşinden gider.)
-Hastane Bahçesi-(Hakan yere çöker ve ağlamaya başlar)
Hakan:Allah'ım nolur dayansın,bırakmasın beni nolur Allah'ım sen yardım et Aylin'e.Ben yapamam onsuz.
Ali:Hani koruyacaktın onu? Söz vermedin mi sen?
Hakan:(gözyaşlarını silerek ayağa kalkar)Ali ben ben..
Ali:(Hakan'ın yakasına yapışır)Hakan sen bana söz vermedin mi Aylin'i koruyup kollayacağına,ona bişey olmasına izin vermeyeceğine?
Hakan:Ben gerçekten çok özür dilerim Ali olmadı koruyamadım.
Ali:Benim kardeşim lan o.Ben kardeşimi seveceksen eğer gözün gibi koruyacaksın dedim sana lan koruman lazımdı Hakan korumak zorundaydın.
(Ali'yle Hakan'ı gören Selin hemen yanlarına gelir ve aralarına girer.)
Selin:Ali,Hakan durun ne oluyor?
Ali:Sözünde durmadı Selin.
Selin:Ne?
Ali:Aylin'i koruyacağına söz vermişti bana sözünü tutmadı, korumadı onu.
Selin:Ali sakin ol.Hakan nerden bilebilirdi ki böyle olacağını?Anlattı ya birlikte değildik ama yanına gidiyordum diye.Hem kaza işte kimin ne zaman başına geleceğini bilemeyiz.Hakan'ın hiçbir suçu yok.
Hakan:Ali haklı Selin.
Selin:Hayır Hakan dediğim gibi kimsenin bir suçu yok.Hem bak Aylin uyanınca sizi böyle görmesin kardeşi sevgilisiyle kavga ederse çok üzülür Aylin.
Hakan:Bir dakika sen Aylinle bizi biliyorsun dimi?
Selin:Hı hı anlamıştık zaten Baharla.Geçen günde kafede gördük sizi ama tabi rahatsız etmek istemedik.(gülümser)Çünkü Aylin'i sıkıştırıp herşeyi öğrenecektik.
Hakan:Uyanırsa anlatır size o bizi.
Selin:Uyanıcak ve anlatıcak çünkü bizden saklanmasına izin vermicez biz..Hadi bakalım yapmayın böyle durmanın bir işe yaradığı yok.
Hakan:Haklısın...(Üçü de ekibin yanına geçerler)
Rıza:Burda böyle beklemenin bir faydası yok kimseye.
Hüsnü:Ne yapıcaz baba?
Rıza:Kavganın olduğu sokağa,Aylin'in vurulduğu sokağa gidin kameralara bakın,bulun o namussuzu.Ben mi söyleyeyim ne yapmanız gerektiğini?
Hüsnü:Tamam baba hadi millet..Birimiz burda kalsın digerleri gelsin gidiyoruz.
Rıza:Ben burdayım Aylalar da gelecek birazdan gidin hepiniz,bulun bir an önce o adamı.
Mesut:Tamam baba haber ver mutlaka.
Rıza:Merak etmeyin gidin hadi...
...
-Aylin'in Vurulduğu Sokak-
Hakan:...Aylin bu tarafa geldi ben diğer sokağa o görmüş peşindeyim dedi bende hemen geri döndüm yanına doğru konuşalı beş dakika olmuştu buraya geldim geldiğimde herşeydir Aylin.Başka kimse yoktu etrafta.
Hüsnü:Şu tarafa saklanıp arkasından ateş etmiş herhalde şerefsiz.
Mesut:Aynen yoksa görürdü,bırakmazdı Aylin...Ali,Volkan kameraları bulalım hemen.
Hüsnü:Hakan sen gördün mü adamı? Eşgal verebilecek misin?
Hakan:Karanlıkta,kalabalıkta tam farkedemedim ben ama esmer uzun boyluydu.En fazla 25 yaşında falan.
Mesut:..(bağırarak)Kameralara bakılmadı mı hala?
Selin:Çocuklar bakıyor Mesut.Bağırma!
Mesut:Acele etsin onlarda.O kız uyanana kadar bulmamız lazım bunu yapanı.
Bahar:Abi biz adamı buluruz da Aylin uyanır dimi?Durumu ağır dedi doktor.
Mesut:O nasıl söz kızım?Dayanacak tabi dayanmak zorunda.
Hüsnü:Hastaneyi aradınız mı?Var mı gelişme?
Bahar:20 dakika önce aradım ben hala ameliyatta dediler.
Selin:Ben tekrar arıyorum.
Hüsnü:Bizde merkeze geçelim ordan devam edelim...
-Merkez-
Hande:Başkomiserim kameralardan Aylin ablayı vuran şahsı tespit ettik.(Hüsnü'ye bir kağıt uzatır)
Hüsnü:Emrah Acar,adresi de burda ama evinde mıdır?
Ali:Gidip bakalım abi.
Hüsnü:Hadi çıkalım..
..
[Ekip adrese gelir ve eve baskın yapar ancak kimseyi bulamaz.]
Hüsnü:Boş tamda tahmin ettiğimiz gibi.
Hakan:Nerde bulucaz peki adamı?Kaçırdık mı yani?
Mesut:Ne kaçırması ya,bulucaz.Handeler merkezden Emrah'ın ailesini bulsun,Volkan,Arda Bahar sizde mahalleye sorun.
Bahar:Gece bu saatte kimse bulabilir miyiz abi?
Mesut:Bulun kızım.Uyandırın bütün mahalleyi.
Bahar:Tamam abi.
Hüsnü:Bizde hastaneye geçelim orda haber bekleyelim hadi...
..
-Hastane-
Ali:Baba,Pınar haber var mı?
Hakan:Çıkmadı mı hala ameliyattan?
Pınar:Yok bekliyoruz böyle işte.
Mesut:Kaç saat oldu ameliyata gireli?
Hakan:4 sanırım..
(Biraz sonra Reşat hoca ameliyattan çıkar)
Rıza:Hocam bitti mi?Nasıl Aylin?
Hakan:Kurtuldu mu?
Reşat:Ameliyat bitti ama zordu.Kurşunlardan biri omurdaydı çok zorlandık alırken ama dayandı Aylin.Sabaha kadar yoğun bakımda bekleticez hayati tehlikesi devam ediyor hala.Dayanırsa eğer sabaha kadar atlatmış olacak.
Ali:Nasıl hocam ya?Kurtuldu mu kurtulmadı mı?
Reşat:Sabaha kadar dayanırsa kurtulmuş olacak.
Mesut:Dayanır ya dayanır.Aylin bu inatçının teki.
Hüsnü:Nelere dayandı buna da dayanır.Sabaha ne kaldı zaten şurada..
Reşat:Hepinizin burada beklemesinin bir işe yaradığı yok bence.Bir iki kişi kalsa beklese yeterli olur.
Rıza:Reşat hoca haklı.Hadi gidin siz biz kalırız Aylayla.
Suat:Bizde burdayız Zelişle.
Ali:Yok baba sen iyi görünmüyorsun yorgunsun zaten.Pınarla ben kalırım burda.Suat abla sizde gidin.
Suat:Yook gitmem ben burdayım.
Hüsnü:Aynen siz gidin baba,Alilerle,bizimkiler kalsa yeter zaten.Merkezden haber de gelmedi hala bizde oraya geçelim.
Ayla:Çocuklar haklı Rıza sabah geliriz dinlenmiş olursun sende.
Rıza:Tamam tamam ama bir gelişme olursa haber verin.
Pınar:Merak etme baba hadi gidin...
(Ayla ve Rıza gider.)
Hüsnü:Bizde merkeze geçelim hadi.
Hakan:Biz kalsaydık abi bekleseydik.
Hüsnü:Aliler burda işte oğlum.Merkeze gidelim şu adamı bulmaya çalışalım biz hadi.
Mesut:Hadi hadi adamı bulalım rahat rahat bekleyelim kızımızın uyanmasını.
Hakan:Tamam abi...
Ali:(Hakan'ın yanına gider ve sessizce)Merak etme kardeşim burdayım ben.
Hakan:(sessizce)Onun yanında duramamak zor geliyor be Ali.
Ali:(sessizce)Bak Hüsnü abiler bilmiyor dedin sende hadi git,olmadı bir boşluk yakalar gelirsin.
Hakan:(sessizce)Tamam tamam.
Mesut:Hadi hadi gidelim...
(Ekipte merkeze geçer)
Pınar:Ne konuştunuz siz sessizce Hakanla?
Ali:Kalmak istiyor ama kalamıyor.
Pınar:Nasıl?Biz burdayız işte yakınları,kardeşi olarak.
Ali:Hakan'da sevgilisi olarak kalmak istiyor sevdiği kadının yanında.
Pınar:Ne?Aylinle Hakan yani..
Ali:Evet kısa zaman önce birbirlerini sevdiklerini söylediler yeniydi daha babam,Hüsnü abiler falan bilmiyor.
Pınar:Ah be Aylin'im...Demek o yüzden çok perişan görünüyor Hakan.
Ali:Ondan tabi...
-Ekip Aracı-[Ekip merkeze geçerken Bahar Hüsnü'yü arar.]
Hüsnü(telefonla):Efendim Bahar.Buldunuz mu bişey?
Bahar:(telefonla)Galiba bulduk abi.
Hüsnü:(telefonla)Söyle hadi.
Bahar:(telefonla)Bu Emrah'ın sürekli takıldığı arkadaşları varmış,mahalleli söyledi ama bu arkadaşlar bu mahallede kalmıyormuş adreslerini bulduk Emrah'ın yakın arkadaşını sıkıştırınca.Olsa olsa ordadır dedi çocuk Emrah için.
Hüsnü:(telefonla)Tamam söyle adresi sizde gelin sonra hadi...
..
[Ekip Emrah'ın olduğu adrese gelir.Hemen sonra da Baharlar orada olur.]
Hakan:Emin miyiz burda olduğuna?
Volkan:Mahalleden yakın arkadaşını sıkıştırdık baya o söyledi başka gidecek de yeri olmaz diye zaten.
Mesut:Girelim hadi.
Hüsnü:Dikkat edin kaçırmayalım..
[Ekip eve girer ve Emrah'ı arkadaşlarıyla birlikte evde bulurlar.]
Hakan:Abi abi burda şerefsiz.
Hüsnü:Sızmış kalmış hepsi.
(Adamlar sarhoştur,sesleri duyar ve kendilerine gelirler.)
Hakan:Sızdırıcam ben onu.
Emrah:Noluyo lan?Kimsiniz siz?
(Hakan Emrah'a yumruk atar)
Hakan:Şerefsiz nasıl sıktın lan kıza?
Emrah:Aghh ne diyosun be?
Hakan:5 saat önce lan,kavga ettiğiniz yerden kaçarken polise nasıl sıktın?Geberteyim mi seni şimdi burda?(Emrah'a vurmaya devam eder.)
Emrah:Ben kaçmak için yaptım başka çarem yoktu.
Hakan:Başka çaren yok muydu?O kız ölürse ne olacak biliyor musun?Ben seni yaşatmıcam Emrah anladın mı?Bu dünyadan silicem izini.
(Hakan Emrah'a vurmaya devam eder.Mesut, Emrah'ı Hakan'ın elinden alır.)
Mesut:Hakan dur dur tamam.
Emrah:Abi yardım edin kurtarın.
Mesut:(Emrah'a yumruk atar)Kes lan sesini!Elimde kalırsın şimdi.
Hüsnü:Hakan tamam kardeşim yeter.Merkezde devam edecek bunun işi.
Hüsnü:Sen ne çıktın be Hakan?O nasıl odun vermek..
Hakan:Abi tutamadım kendimi kusura bakmayın.
Mesut:Gerisi bende bunun...
Bahar:Ya soramadım Aylin'in durumu nasıl?
Hakan:Yoğun bakımda sabaha kadar dayanırsa hayati tehlikesi geçecek dedi doktor.
Bahar:Dayanır ya Aylin bu.
Hakan:İnşallah.
Selin:Hüsnü abi Emrah'ın sorgusuna Mesutla ssen gireceksin madem,biz de
hastaneye geçip beklesek olur mu?
Bahar:Aynen Aylin'in yanında olmak daha iyi olur belki.
Hüsnü:Tamam geçin hadi.Hakan sende git kızlarla.
Hakan:Tamam abi...
..
-Hastane-
Selin:Biz geldik.Durum ne gelişme var mı?
Ali:Yok bekliyoruz işte.Sizde durum ne?Almışsınız adamı.
Hakan:Aldık aldık.Hüsnü abiyle Mesut abi bizzat ilgilenecek.
Bahar:(Hakan'ı işaret eder)Onlardan önce ilgilenen vardı adamla.Pek bir iş bırakmadı Hüsnü abilere.
Ali:Tahmin edebiliyorum...Ee şey hadi biz kantine inip orda bekleyelim biraz.Çay falan da içeriz hem.
Pınar:Aynen Suat abla gidelim hadi.
Suat:Gidelim madem.
Selin:Siz inin burdayım ben.
(Hakan ve Selin hariç diğerleri gider.)
Hakan:Girmek istesem yanına izin verirler mi?
Selin:Git sor dene şansını.
Hakan:Tamam..(Hakan doktorun yanına gider.Geriye hazırlanmış bir şekilde gelir.)Ben giriyorum Selin.Sen burdasın dimi?
Selin:Burdayım burdayım gir hadi..
-Yoğun Bakım-
Hemşire:Yalnızca beş dakika.
Hakan:Tamam tamam..(Hemşire çıkar,Hakan Aylin'in yanına oturur ve elini tutar.)7saattir duymuyorum sesini,bakamıyorum o güzel gözlerine,göremiyorum o güzel gülüşünü..Düşündüm de ben seni tanımadan önce ne yapıyorum,nasıl yaşıyorum diye cevabını bulamadım Aylin.Meğer seninle başlamış benim hayatım onu anladım.Bir ömür sen olmadan ne yaparım ki ben?Yaşayamam sanırım senin sesin, nefesin,gülüşün olmadan.Benim hayatım sensin güzelim aç gözlerini uyan hadi,bak yine bana öyle tatlı tatlı,masum bir bebek gibi.(gözyaşlarını siler)Sensiz olmaz bu hayat Aylin..Hem hem daha yaşayacak çok güzel günlerimiz var.Hüsnü abiler öğrenecek ikimizi.(gülümser)Beni ifadeye çekecekler..Biliyor musun seni görmek için gizli girdim buraya Selin de sağolsun.Anlamasınlar diye gizli gizli ağladım be Aylin..Ondan sonra evlenicez daha biz minicik bebeklerimiz olacak biraz sana biraz bana benzeyen güzelim..O yüzden aç gözlerini Aylin,uyan ne olursun.
Hemşire:Artık çıkmanız gerek.
Hakan:Tamam tamam çıkıyorum...Aylin,sevgilim ben hep yanındayım seni bekliyorum bekletme artık beni,bizi aç hadi gözlerini.(Aylin'i alnından öper ve yoğun bakımdan çıkar.)
Selin:İyi misin?
Hakan:İyiyim iyiyim birde Aylin uyansa,kendine gelse,iyi olduğunu görsem.
Selin:Uyanacak Hakan..Tanımadın mı sen sevgilini?Ne inatçı o, kurşunlar mı yıldıracak Aylin'i?
Hakan:Haklısın uyanacak Aylin,bırakmaz sevgilim bizi.
Selin:Hadi gel bizde gidelim diğerlerinin yanına...
-Sabah/Hastane/Kafeterya-[Sabah olunca ekibin hepsi de merkeze gelmiş Aylinden bir haber bekliyorlardır.]
Hüsnü:..Sabah herşey belli olacak dememiş miydi Reşat Hoca?
Rıza:Demişti demişti ama bir gelişme yok işte baksana.
Selin:Ya niye ya?Sabaha kadar durumunda gelişme bekliyordu hocalar ama.
Mesut:Bıktım ben artık her seferinde birini burda beklemekten.Nefret ediyorum bu durumdan heleki kardeşimin orda yatmasından çok nefret ediyorum.
Ali:Ya gelir bir haber hemen karartmayın enseyi.Bekleyelim uyanacak Aylin ben inanıyorum.
Suat:Hem bu kızın başına neler geldi atlattı,bunu da atlatacak Allah'ın izniyle.
Hakan:İnşallah inşallah.(Hakan masadan kalkar)
Hüsnü:Nereye Hakan?
Hakan:Şey abi hava alıcam biraz.
Hüsnü:Tamam aslanım.
Ali:Hakan bekle beni bende geleyim daraldım burda.
Hakan:Tamam gel hadi...
-Hastane-Bahçesi-
Hakan:13 saat oldu Aylin'siz biliyor musun?Hayat durmuş gibi sanki o gözlerini kapattığından beri.
Ali:Zaman geçmiyor yada geçiyor da senin bizim için durmuş gibi geliyor...Hani geçen gün konuştum ya Aylinle.Ne konuştuğumuzu anlattı mı sana?
Hakan:Yok iki kardeş konuştuk dedi sadece.
Ali:Senin yani sizin hakkınızda konuştuk..Aylin çok acı çekti,çok üzüldü,çok kayıp verdi hayatında.En yakınları bırakıp gitti onu daha küçüklükten beri sevmeyi de bu yüzden istemiyordu Aylin, hayatına birini sokmayı kaybetmek istemem diyerek kabul etmedi hiç.Ama seni sevdi,kaybetme korkusunu bir kenara bıraktı seninle.Bunu sordum bende Hakan'ı gerçekten seviyor,ona güveniyor musun dedim.Ne dedi biliyor musun?
Hakan:(Ali'ye bakar, gözleri dolmuştur)Ne dedi?
Ali:Ben kendimden çok Hakan'a güveniyorum.Hayatımda kimseye bu kadar aşık olmadım,kimseyi sevmedim,zaten beceremezdim de dedi..Hakan bana şu kısacık zamanda korkuları özellikle de kaybetme korkusunu bana verdiği sevgiyle unutmamı sağladı dedi.
Hakan:(Aliye sarılır ve ikiside ağlar)Ali ben çok korkuyorum ya uyanmazsa ya onun korkuları benim gerçeğim olursa ne olacak?Ali ben Aylin'i çok seviyorum onsuz yapamam.
Ali:(gözyaşlarını siler)Yapma böyle kardeşim uyanacak Aylin yapma...Hadi gel Aylin'e bakalım.
Hakan:Tamam...
-Yoğun Bakım Önü-
Ali:Ben lavaboya gidip geliyorum sen git.
Hakan:Tamam kardeşim...Hadi be Aylin'im hepimiz bekliyoruz uyan artık.(Hakan yoğun bakım önüne gelir Aylin'e bakar ancak Aylin orada yoktur.)Aylin?Aylin nerde Aylin?(bağırarak)Doktor hemşire biriniz bakın buraya Aylin nerde?
_________________
12.Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin