Bölüm 8

1K 20 1
                                    

-Sabah/Merkez-(Aylin elinde iki kahveyle gelir,birini masaya Hakan'ın önüne koyar.)
Aylin:Hayırdır Hakan?Sabahtan beri pek bir dalgınsın,bir sorun mu var?
Hakan:Yok yok bişey.Düşünmem gereken,aklımı kurcalayan bişey var sanırım.
Aylin:Söylemek ister misin aklını kurcalayan o şeyi?Karar vermende yardımcı olurum belki.
Hakan:(gülümser)Yok sağol,sanırım tek başıma karar vermem gerekiyor...
(Biraz sonra ekibin tamamı merkezdedir.)
Aylin:Rıza Baba gidecek miyiz bugün?
Rıza:Bugündü dimi?
Aylin:Hı hı bugün.
Rıza:Birkaç işim var halledeyim gideriz.
Aylin:Tamam benimde arşivde işlerim var senin işin bitene kadar onları yaparım.
Rıza:Tamam kızım.(odasına gider.)
Aylin:Ben arşive iniyorum Hüsnü abi,bişey olursa ordayım.
Hüsnü:Tamam kızım,sıkıntı yok.(Aylin gider)
Hakan:Abi nereye gidecekler Aylinle Rıza Baba?
Selin:Konuşurken bı tuhaf oldu sanki Aylin hem.
Mesut:Ahmet Amire gidecekler.
Bahar:Ahmet Amir kim?
Hüsnü:Aylin'in babası...Ölüm yıldönümü bugün ziyarete gidecekler şehitliğe.
Hakan:Hadi be..O yüzden sabahtan beri yüzünde zoraki bir tebessüm vardı demek.
Hüsnü:Ne kadar zaman geçse de her sene aynı duyguları yaşıyor kız.
Mesut:Geçmez ki acısı ne kadar yıl geçerse geçsin.Daha gencecik kızmış Aylin babası gözünün önünde şehit olduğunda.
Bahar:Nasıl bir travma olmuştur o yaşta.
Hüsnü:Rıza Baba olmasa,o bakıp büyütüp polis olmasına yardımcı olmasaydı ne olurdu kim bilir...
-Öğleden Sonra/Merkez-
Rıza:Aylin bitti mi işin?Çıkalım hadi.
Aylin:Bitti baba,çıkabiliriz.
Hüsnü:Bizde gelelim baba,hem Zeynepleri de ziyaret etmiş oluruz.
Mesut:Ondan sonra da devriye var zaten.
Rıza:Hadi o zaman...
..
-Şehitlik-[Ekip Zeynep ve Elif'in mezarının başındadır,Rıza ve Aylin hariç.Hakan ise Aylin'e biraz daha yakında onu izliyordur.]
Aylin:(hafif tebessüm ederek)..Bu ara baya aksattım seni kusura bakma.İşler,olaylar falan derken vakit bulamadım.Sen benden iyi bilirsin ya bizim işi..Ama bugün gelmek zorundaydım hem bak yalnız da gelmedim.Ekiple birlikte geldik seni görmeye..Hem seni hemde Zeynep'i, Elif'i...20 yıl oldu be baba,koskoca 20 yıl.O adamın gözümün önünde seni şehit etmesinin üstünden 20 yıl geçti ama sanki daha dün gibi o an.Hiç unutamıyorum ki zaten o günü.Senin kanlar içinde yere yığılman hala gözlerimin önünde.İsterse 40 yıl geçsin yine unutamam ben o günü.(gözyaşlarını siler)Acın hep taze,içimde yara be baba..20 yıldır sensiz,yalnız yaşıyorum ben.Şimdi diyeceksin ki yalnız değilsin Rıza babalar var,ekip var,onlar hep seninle.Haklısın hepsi sağolsun bir an olsun bırakmazlar beni ama senin yerin ayrı baba.Ben seni hala çok özlüyorum baba,her an aklımdasın hiç çıkmıyorsun aklımdan.Sana bir gün kavuşucam,ne zaman olur bilmiyorum ama kavuşucaz baba...(Rıza,Aylin'in omzuna dokunur.)
Rıza:Siz biraz yalnız kalın baba-kız.
Aylin:(gülümser)Hı hı olur.(Rıza ve Hakan'da ekibin yanına gider.)Ekipte çok şey değişmemiş aslında biliyor musun?Bir iki ay oldu ben geri geleli,ekipte yeniler var ama sanki yıllardır bu ekipte gibi hepsi.Hemen alıştık yani birbirimize kızlarla..(tebessüm eder)Ha birde Hakan var.O çok başka sanki.Onunla olduğum zamanlar çok güvende hissediyorum kendimi.Onunla zaman bir başka geçiyor gibi daha güzel oluyor herşey onunla.O da yalnız benim gibi kimsesi yok sadece ekip var...Neyse ben de gideyim artık ama arayı fazla açmam bu kez en kısa zamanda yine görmeye gelicem seni baba..Kendine iyi bak.
(Aylin'de babasının mezarının yanından ayrılır ve diğerlerinin yanına gider)
Mesut:İyisin dimi kız?
Aylin:İyiyim abi,gidelim mi artık?
Hüsnü:Gidelim gidelim,devriye var zaten.
Rıza:Siz gidin geliyorum ben.
Hüsnü:Hadi millet...
(Rıza tekrar Aylin'in babasının mezarının yanına gider.)
Rıza:Öyle yürekli öyle cesur bir kızın var ki Ahmet..Tıpkı senin gibi Aylin, gözü kara.Sana verdiği sözü tuttu bak senin gibi bir polis olmayı istedi ya hep oldu bence,Aylin aynı senin gibi.Ona bakınca seni görüyorum ben...Onu hiç merak etme Ahmet.Yıllardır olduğu gibi ona gözüm gibi bakıcam ne pahasına olursa olsun hep gözüm üzerinde olucak onun...
..
-Devriye/Ekip Aracı-
Selin:(gülerek)Rıza Baba ilk defa gelecekti devreyiye olmadı yine.
Bahar:Aradılar yine boş kalır mı?
Mesut:Ben acıktım ya bişeyler mi yesek?
Hüsnü:Ha geç kaldın zaten.
Hakan:Hadi be abi.Hepimiz acıktık.
Hüsnü:İyi hadi sür Volkan dürümcüye.
Volkan:Tamam başkomiserim...
Hakan:İyisin dimi?
Aylin:Hı hı iyiyim.
Hakan:Kaç yıl geçerse geçsin unutamıyor dimi insan?
Aylin:Unutmak ne kelime?Bir an olsun aklımdan çıkmıyor ki babam.Bazı geceler o anı görüyorum rüyamda..Onu vurdukları geceyi, gözümün önünde kanlar içinde yere düşüşünü.
Hakan:Seninle aynı duyguları hissetmem zor belki ama biraz olsun anlıyorum seni...
..
-Ertesi Gün/Merkez-
Bahar:Hüsnü abiyle Mesut abi nerde?Yoklar sabahtan beri.
Selin:Bir iki işleri varmış onların geç gelirler biraz.
Hakan:Ali'de izinde daha dimi?
Aylin:Evet hafta başı başlayacak o.Vakit geçiriyor kızıyla ne güzel işte.
Selin:Gidelim mı bir ara bizde ya bebeği görmeye?
Bahar:Gideriz gideriz...
[O sırada ekibin yanına organize şube polislerinden Demir gelir.]
Demir:Selam arkadaşlar, nasılsınız?
Selin:Hoşgeldin Demir.
Hakan:Bunun ne işi var burda?Ne zaman gelmiş bu?
Bahar:Hayırdır Demir?
Demir:Bir iki dosya vardı bırakmam gereken onları bırakmaya geldim.
Hakan:Başkası yok muydu bırakacak da sen geldin.
Demir:Ben getirmek istedim getirdim..Noldu Hakan?Pek sevinmedin bakıyorum beni gördüğüne.Halbuki ne kadar da iyi arkadaşız biz ya.
Hakan:Tabi ya tabi su sızmaz aramızdan..Bak yine deli etmeye gelmiş bu beni.
Selin:Sakin ol sen bı ya.
Hakan:Bırak evrakları git hadi Demir.Kendi çöplüğüne git.
Demir:Meraklı değilim size gidiyorum.(dosyaları Aylin'in masasına bırakır)Siz yenisiniz sanırım komiserim.İlk defa görüyorum sizi.
Aylin:(gülümser)Yok yeni değilim aksine en eskilerdenim,uzun zamandır burda değildim geri döndüm.
Demir:Öyle mii?(elini uzatarak)Ben Demir Keskin.Organize Şubeden.Tanıştığıma memnun oldum
Aylin:Bende Aylin Aydın.
Hakan:Demir bitti mi işin?Koydun mu oraya evrakları?Hadi yürü git abicim.
Demir:Tamam tamam gidiyorum ama nasıl olsa yine görüşücez malum buralardayım artık.
Hakan:Tabi tabi görüşürüz yine.(Demir gider)Uyuz herif!
Bahar:Hakan tamam gitti.
Aylin:Hakan noldu ya?Neden sinirlendin sen bu Demir'e?
Hakan:Sevmiyorum sadece arkadaşı.
Aylin:Nerdeyse kalkıp dövecektin adamı.
Hakan:Uyuz herifin teki ve hakediyor zaten dayağı da...Neyse benim arşivde işim var, görüşürüz sonra.(Hakan gider,Aylin'de kızların yanına oturur.)
Aylin:Selin,Bahar ne oluyor?Ne alıp veremediği var Hakan'ın bu Demirle?
Bahar:Karışık işler biraz ya.
Aylin:Nasıl yani?
Selin:Boşver şimdi sen bu gereksiz Demir'i ya.Gelin hadi ortalık da sakinken karşıya yeni bir kafe açılmış oraya gidelim.
Aylin:Olur gidelim.Ama merak ettim şu karışık işleri.
Bahar:Bir ara konuşuruz...
Ali:Selam kızlar,hayırdır nereye böyle?
Aylin:Sen mi geldin Ali?İzinliydin sen hani.
Ali:Sıkıldım evde ya.Bebeği görmeye gelen giden çok oluyor tahmin edersiniz ki nasıl da sıkıcı olduğunu.
Bahar:En iyisi kaçıp gelmek dedin sende yani.
Ali:Aynen öyle.Siz nereye?
Selin:Ortalık sakinken dışarı çıkıcaz biraz ya.Şu karşıdaki kafeye.
Ali:Ha iyi iyi.Diğerleri nerde?
Selin:Hüsnü abiyle Mesut'un işi var,Hakan'da arşive gitti.
Bahar:Demir geldi.
Ali:Demir?Organizedeki Demir mi?
Selin:Evet..Haliyle sinirlendi Hakan onu görünce.
Ali:Ben bakayım bi.Belki sonra geliriz yanınıza ha?
Aylin:Olur olur hadi görüşürüz...[Kızlar gider,Ali de Hakan'ın yanına gider.]
-Arşiv-
Ali:Kolay gelsin kardeşim,hayırdır napıyosun?
Hakan:Geldin mi sen Ali?Hayırdır?
Ali:Bunaldım evde buraya attım kendimi.Sen napıyosun?Demir gelmiş diye duydum.
Hakan:Hı evrak mı ne bırakması lazımmış onları bırakmaya gelmiş.Uyuz herif utanmadan pis pis gülüyor bı de yüzüme.
Ali:Nasıl dönmüş geri o?Yaptıkları belli.
Hakan:Ne bileyim abicim ya.
Ali:Şşt kızlar şu karşıdaki kafeye gitmiş,hadi bizde gidelim bişeyler yer içeriz.
Hakan:Olur valla.Acıktım zaten.
Ali:(gülerek)Doyduğun yok ki oğlum.
Hakan:Hadi be ordan,diyene bak...
..
-Cafe-(Kızlar oturmuş hem sohbet ediyor hemde bişeyler içiyordur.O sırada Demir'de kafeye gelir.)
Aylin:...Bu akşam devriye var yarın çıkalım dışarı.Sonra da bana geçeriz.Sizce?
Selin:Bana uyar işim de yok yarın.
Bahar:Banada uyar.
Aylin:Tamam o zaman.Zaten yine konuşuruz yarın...
Demir:Aa selam kızlar.
Aylin:Merhaba.
SelBah:Merhaba Demir.
Demir:Ege sen geç içeri geliyorum... Nasılsınız?
Bahar:İyiyiz Demir,sen?
Demir:İyi iyi hatta çok iyi.
Selin:Bizde oturuyoruz işte.Kız kıza.
Demir:Tamam tamam anladım..Komiserim siz pek bir sessizsiniz?
Aylin:Normal halim.
Demir:Sessiz olmayı seviyosunuz yani.
Aylin:Hı hı.
Demir:Aslında bir ara sohbet falan etsek sizinle,kaynaşmak bahabında.
[O sırada kızların yanına Ali ve Hakan gelir]
Ali:Biz geldikk.
Selin:Hoşgeldiniz.
Hakan:Bunun ne işi var burda?
Bahar:Bı işi yok Hakan.Gidiyor zaten Demir'de.Dimi Demir?
Demir:Gittim gittim.(Demir gider,AlHak'da kızların yanına oturur.)
Hakan:Ne bu sabahtan beri etrafımızda?
Selin:Rastgele karşılaştık Hakan.Başka bişey yok.
Aylin:İyi misin sen Hakan?
Hakan:İyiyim sadece o herife uyuz oluyorum.
Aylin:Aranızda ne geçti bilmiyorum ama baya sinir olduğun belli Demir'e.
Hakan:Fazlasıyla..
Ali:Bırakın şu herifi ya,hadi ne ısmarlıyosunuz bize?
Hakan:Kendi paran yok mu abicim?Ne diye kızlardan istiyosun?
Ali:Takılıyorum öyle be...
..
-Ertesi Gün/Merkez-(Aylin merkezde Demirle konuşuyodur.O sırada Hakan da elinde çay ve poğaçalarla merkeze gelir.)
Demir:Baya eskiymişsin sende ya.
Aylin:Hı hı ekibin ilklerinden.
Demir:Demek Antalya'da olduğun için görmedim seni hiç ben.Yoksa bir yıldır burdayım,organize de.
Aylin:Aynen iki yıl olmuştu Antalya'ya gideli.Gerekli durumlardan dolayı geri döndüm.
Demir:Gerekli durumlar?
Aylin:Uzun mesele ya,boşver.
Demir:Anladım.
Aylin:Hakanla aranızda ne sorun var sizin?Pek bir kabasınız birbirinize.
Demir:Ben değil o gıcık bana.Ufak tefek şeyler yüzünden bir iki kez tartıştık o kadar.
Aylin:Anladım...
Hakan:Sıcak sıcak poğaçalarla geldim bu sabah Aylin komiserim.
Aylin:(Hakan'a döner)Aa Hakan günaydın.
Hakan:(Demir'i görür ve bozulur)Günaydın günaydın.
Demir:Günaydın Hakan,bizde sohbet ediyorduk Aylinle.
Hakan:Hı hı...Neyse ben kafeteryadayım Aylin,soran olursa söylersin.
Aylin:Tamam tamam da yeni geldin.
Hakan:Soran olursa söylersin o kadar.Hadi görüşürüz...(Hakan gider)
Demir:Bak işte yine bozuldu beni görünce.
Aylin:Neyse Demir komiserim,benim birkaç işim var,müsadeni istesem.
Demir:Tabi tabi bende gidiyorum zaten işlerim var.(Aylin tebessüm eder)Ama sana öğle yemeği ısmarlamak istesem.Ne dersin?
Aylin:İşlerim var maalesef.
Demir:Hadi ya...Neyse başka zaman artık.
(Ali'de tam o sırada oraya gelmiş ve onları duymuştur.)
Ali:Günaydın Aylin,sanada Demir.
(Demir gülümser ve gider)
Aylin:Off..
Ali:Yemek falan ne oluyor?Ne işi var bunun burda yine?
Aylin:Bi işi varmış bizim katta,sonra da laflamak istedi işte.
Ali:Yemek falan dedi?
Aylin:Öğlen yemeği yiyelim mı dedi,işim var diye geçiştirdim bende.
Ali:Ha tamam..Kimse yok mu senden başka?
Aylin:Hakan geldi, Demir'i görünce kafeteryaya indi.
Ali:Tamam bende gidiyorum yanına.
Aylin:Bende geleyim ya bekle...
..
-Kafeterya-
Hakan:Uyuz herif dünden beri hep burda.Ne işi varsa artık..Birde hep Aylin'in dibinde durmuyor mu iyice sinir bozuyor...
Aylin:Sen geç Hakan'ın yanına.Ben çayları alıp geleyim.
Ali:Tamam..(Hakan'ın yanına oturur)Selam kardeşim,duydum ki Demir'i görmüş sinirlenmişsin yine.
Hakan:Sorma Ali ya..Dünden beri sabah akşam burda uyuz herif.Dün akşam Aylinle ben devriyeye çıkmadan önce de otoparkta çıktı karşımıza.Hayır bide ne zaman çıksa karşımıza hep Aylinle muhabbet kurma derdinde.
Ali:Kursun oğlum ne olacak.
Hakan:Hoşlanmıyorum adamdan biliyosun yaptıklarından sonra.Bencillik gibi olacak ama etrafımdaki insanlarla yakın olmasını da istemiyorum.
Ali:Aylin bilmiyor dimi Demirle aranızda olanları?
Hakan:Hayır...
Ali:Sen aslında pek takılmasın Demir'in bizimle konuşmasına ama Aylin olunca farklı gibi.
Hakan:Yoo ne farklı gibi ya..
Ali:Hakan kıskançlık gibi geliyor bana bu.Dün cafede Demir Aylinle konuşurken de yüzün bozuldu bı.Yoksa?
Hakan:Ya yok bişey.
Ali:Hakann..
Hakan:Bilmiyorum Ali farklı bişey var ama ona karşı ne olduğunu anlamıyorum.
Ali:Aşık mısın yoksa Aylin'e?O yüzden mi kıskançlık?
Hakan:Aşk?
(Tam o sırada Aylinde onların biraz arkasındadır ve onları kısa da olsa duymuştur.)
Aylin:(sessizce)Aşk mı?Bana mı..?
____________________
8.BÖLÜM SONU

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin