|Hastane|
-Hastaneye gelince Aylin hemen acil müdahaleye alınmıştı, Bahar'a da hava veriliyordu. Selin Bahar'ın yanındaydı, ekibin geri kalanı ise Hakanla birlikte acil müdahale odasının önündelerdi. Hakan sağa sola hiç durmadan yürüyüp duruyordu.
Hüsnü:Hakan başımız döndü, bi otur be oğlum.
Hakan:Abi Aylin içerde, nasıl oturup bekleyeyim?
Ali:Iyi olacak ama.. Sakin ol biraz.
Rıza:Hiç kimse yok muydu ortalıkta siz gidince?
Mesut:Yoktu baba.. Hakan rastgele farketti orayı. Farketmese maazallah...
Hakan:Farketmesem Aylin'in de Bahar'ın da cesedi olacaktı şimdi orda.. Belki de Aylin'i...
Hüsnü:Bir şey olmayacak Aylin'e, Hakan. Hemen öyle düşünme.
Hakan:Kötüydü ama abi.
-o sırada doktor Aylin'in yanından çıktı, Selin de hemen ekibin yanına geldi.
Rıza:Doktor, Aylin nasıl?
Hakan:İyi mi iyileşecek mi?
Doktor:Bir süre yoğun bakımda tutucaz hastayı.. Gaz çok fazla etkilemiş, ciğerlerine dolmuş, nefes almasını zorlamış. Şu anda tek başına nefes alamıyor hasta.
Hakan:Düzelecek ama dimi?
Doktor:Beklicez.. Tek başına nefes almasını beklicez. Hastanın bir de kolostrofobisi olması da etkilemiş ama uyanacak inşallah.. Geçmiş olsun.
-Aylin yoğun bakıma götürülürken, Hakan da sandalyeye çökmüş başını avuçlarının arasına almıştı.
Hakan:Off off.. Aylin yapma be güzelim.
Hüsnü:(Hakanın omzuna dokunur) Aslanım iyi olacak o.. Topla kendini.
Hakan:Tamam abi tamam...
-Yoğun bakıma götürülen Aylin'in peşinden ekipte de yoğun bakım önüne gitmişti.
Rıza:Selin, Bahar nasıl?
Selin:Biraz daha iyi baba, hava veriliyor hala. Aylin gibi olmamış o.
Rıza:Aylin de iyi olacak, iyi olacak.
Hüsnü:Baba biz çıkıyoruz, bir şeyler bulmaya çalışıcaz.
Rıza:Çıkın çıkın.
-Ekip toparlanıp giderken Hakan da oturduğu yerden kalkar. Ancak Mesut onu durdurur.
Mesut:Sen nereye koçum?
Hakan:Sizinle gelicem abi.
Mesut:Sen burda kal, nişanlının yanında.
Hakan:Ama abi...
Ali:Hakan bir iz bulalım ararım seni, sen Aylin'in yanında kal. İhtiyacı var sana.
Hakan:Tamam tamam.
Rıza:Selin sende kal burda, bende merkeze geçiyorum.
Selin:Tamam Rıza baba, burdayım bende...Mesut dikkat edin.
Mesut:Ederiz ederiz, bir gelişme olursa...
Selin:Ararım merak etme.
-Ekip gittikten yarım saat sonra Bahar da yoğun bakım önüne Hakanla Selinin yanına gelir.
Bahar:Hakan durum ne?
Hakan:Aynı...
Selin:Hakan dinlenmek ister misin biraz?
Hakan:Yok iyiyim böyle ben...
..
|Merkez|
-Aradan birkaç saat geçmiştir, Bahar kendini iyi hissedince Selinle birlikte ekibe yardım etmek için merkeze gelmişlerdir.
Hüsnü:Yok mu kamera kaydından bir şey?
Ali:Yok abi..
Selin:Ne var ne yok?
Rıza:Selin, Bahar siz neden geldiniz?
Selin:Bahar kendini iyi hissedince gelelim dedik baba, yardımımız dokunur diye.
Hüsnü:Hakanı yalnız bırakmasaydınız keşke.
Bahar:Kalacaktı Selin aslında ama Hakan istemedi, ben tek kalırım dedi, geldik bizde.
Mesut:Aylinin durumu aynı mı hala?
Selin:Aynı, hala yoğun bakımda...
Rıza:Hadi çocuklar, Aylin kendine gelene kadar bulalım bunu yapanları...
Ali:İşte bu... Bulduk.
Mesut:Neyi?
Ali:Dükkanın karşısındaki parkın mobese kaydı.. Aylin ve Bahar içerdeyken dükkana dükkana giren biri var, daha sonra dükkanın sahibiyle birlikte çıkıyor. Sonra tekrar geri geliyor. Ama bi arabadan iniyor.
Bahar:Bize gaz vermeye geldiği zaman.. Sonrasında siz geldiniz zaten.
Rıza:Adres, kimlik kaydı ne varsa çıkartın hemen hadi.
Ali:Hande, Eda hemen hadi hemen...
..
-Ekip kamera kaydından bulduklarıyla kimlik tespiti ve adres tespiti yapmıştır. Kenan'ın evine gelirler ve eve baskın düzenlerler.
Ali:Kal orda kal kal..
Kenan:Noluyor ya?
Hüsnü:Kes sesini lan, polis.
Kenan:Ben bi şey yapmadım, ne istiyorsunuz?
Mesut:Yalan söyleme lan öldürürüm seni.
Hüsnü:Ali, Volkan götürün bunu. Evi arayalım bizde.
-Ekip evi arar ve birkaç ize ulaştıktan sonra merkeze geri dönerler.
Hüsnü:Şu belgelerin içinde ki telefon ve adreslerin takibi yapılsın hemen kızlar.
Eda:Tamam başkomiserim,bakıyoruz hemen.
Ali:Hastaneden haber var mı?Aylin aynı mı hala?
Hande:Arayan olmadı biz de aramadık.
Mesut:Şu işleri halledelim de gideriz yanına.
Hüsnü:Gideriz gideriz,bulalım şu şerefsizleri.
..
Hande:Bulduk başkomiserim bulduk.
Hüsnü:Ne?Anlatın hemen.
Hande:Adem Soydan adına birden fazla kayıtlı telefon numarası ve adres var belgelerde.Aktif kullanılan hat bu(hüsnüye bir kağıt uzatır)Adres olarak da iki ev ve bir depo var.
-O sırada Ali,Mesut ve Selin gelir.
Mesut:Adem diye birinden söz etti Kenan.Ne emir varsa ondan alıyomuş.Başka kimseyi bilmiyorum dedi.
Hüsnü:Belgelerde de Adem'in adı var.Destek ekip isteyin adreslere baskın verelim.
Ali:Rıza baba nerde?
Bahar:Toplantısı varmış onun.
Volkan:Ben haber veriyorum desteğe.
Hüsnü:Bende Rıza babaya haber vereyim.Eş zamanlı operasyon düzenleyelim.
Mesut:Tamam usta...
..
-Ekip,destek ekiplerle birlikte adreslere eş zamanlı baskın düzenler ve ekibin baskın verdiği adreste adamları yakalarlar.Ev üç katlı bir evdir ve en alt katında ameliyathane gibi bir yer vardır.Ekip adamları aldıktan sonra orayı inceler.
Selin:Nasıl berbat bir yer burası ya?
Ali:Abi ameliyathane burası bildiğin.
Hüsnü:Aynen aynen.Ne halt yedilerse burda yediler.
Volkan:Başkomiserim yukarda ki hastalar için ambulanslar geldi.
Mesut:Kaç kişi var?
Volkan:Üç kişi komiserim.
Ali:Bunlar ameliyatı burda yapıp hastaları yukarıdaki odalara alıyolar görünüşe göre.
Hüsnü:Öyle gibi..Merkeze gidelim de ifadelerde anlarız.
..
|Gece/Hastane|
-Ekip merkezde işlerini hallettikten sonra hastaneye gelirler.Hakan'ın yanında Ayla ve Suat'da bekliyodur.
Hüsnü:Suat..
Suat:Hüsnü,geldiniz mi canım?
Hüsnü:Geldik geldik.Durum ne?Hakan..
Hakan:Aynı abi saatler oldu hala düzelmedi.
Ali:Doktor da mı bir şey söylemiyor?Ne zaman uyanırmış?
Hakan:Yok bir şey söyleyen yok..Kendi kendine nefes almasını bekliyolar.Siz ne yaptınız?Var mı bir iz?
Hüsnü:Var var aldık,hallettik.
Hakan:Aldınız mı?Abi bana neden haber vermediniz?Bende olmalıydım orda,dedim size abi!
Mesut:Hallettik işte Hakan.
Ali:Hem sen Aylin'in yanındayken çağırmadık.Ha sen ha biz farkeden bir şey var mı?
Hakan:Yok tabi yok da..Ama Aylin'e bunu yapan şerefsizi bıraksaydınız bari.
Mesut:Merak etme aslanım.O şerefsiz bekliyor seni.Ek gözaltı aldık.
Hakan:Sağolun abi...Peki neymiş olay abi?
Hüsnü:Maktullerin hepsi kanser hastasıydı hatırlarsan. Adamlar kanser hastalarının listesini tutuyor organa ihtiyacı olanları da yasal olmayan yollardan kanser hastalarını öldürüp ameliyat ediyorlar.
Hakan:Şerefsizliğe bak ya.. Nasıl bir iş kurmuş bunlar ya?
Mesut:Sorma sorma Hakan.. Aylin ortaya çıkarmasa daha çok arardık bunları.. Öyle gizli işler dönüyor ortada.
Hakan:Aylin sayesinde yine öyle mi?
Ali:Aylin sayesinde kardeşim.
Hakan:Uyansa da ona da söylesek bunu.
Bahar:.Uyanacak Hakan..Ona da söylicez bunu.
-Hakan yoğun bakıma döner o esnada Aylin'in değerlerinde bir hareketlenme olur.Hemşire hemen Aylin'in yanından çıkar ve doktora haber verir.Hakan elleri camda öylece bir haber bekliyodur.
Hakan:Aylin bir şey oluyo...Aylin gitme sakın gitme.Bırakma beni sevgilim yalvarırım bırakma..
Ali:Aylin sakın kardeşim sakın gitme.
-Doktor Aylin'in yanından çıkar.
Rıza:Hocam iyi bir şey söyle nolur..
Doktor:Bu kez iyi haber..Aylin kendi kendine nefes almaya başladı.
Hakan:Ohh sonunda.. Allah'ım sana şükürler olsun.
Rıza:Ne zaman uyanacak peki?
Doktor:Kendi kendine nefes almayı başardı bu saatten sonra ilaçları da kestik. Artık beklicez uyanmasını.
Selin:Ne zaman uyanacak belli değil mi yani?
Doktor:Durumu iyiye gidiyor ben pek uzun süreceğini sanmıyorum bu durumun. Hasta her an kendine gelebilir.
Ali:Sonunda be sonunda..
Rıza:Yoğun bakımdan ne zaman çıkar peki?
Doktor:Hasta kendine geldikten sonra çıkartıcaz yoğun bakımdan da..
-Sabah ekip hastaneden ayrılır,Hakan'da kısa süreliğine merkeze gider.
|Merkez/Nezarethane|
Kenan:Ne var yine?Ne zaman çıkıcam burdan ben?
Hakan:Az kaldı Kenan.En geç yarım saate salıcam seni.
Kenan:Ne bu ya?Herkes savcılığa gönderildi ben neden burdayım?
Hakan:Senin ayrıcalığın var Kenan,ayrıcalıklısın sen.
Kenan:Ne ayrıcalığı be?Sen kimsin?
Hakan:Polisim ben Kenan.Kim olucam?Şu depoya atıp gaz verdiğin polislerin ekip arkadaşıyım.
Kenan:Bak komiser ben...
Hakan:(Kenana yumruk atar)Konuşma lan!
Kenan:(burnunu tutar)Aghh...Naptın lan sen?Bittin sen komiser bittin.
Hakan:Kes lan!Asıl sen bittin Kenan,sağ çıkamayacaksın burdan.(bir yumruk daha atar)
Kenan:Aghh..Bırak beni komiser.
Hakan:Bırakmam Kenan..Sen benim canımı alıyodun lan az daha.
Kenan:Ne diyosun be?
Hakan:(Kenan'a vurmaya devam eder)O depoya koyduğun komiserlerden biri benim nişanlım lan!Ölecekti lan az daha ölecekti.Ama ben seni yaşatmıcam Kenan yaşatmam...
-Sesleri duyan Ali nezarethaneye gelir,Hakan'ı Kenan'dan uzaklaştırır.
Ali:Ne bu sesler ya?..Hakan?..Hakan bırak adamı lan.
Hakan:Ali bırak beni.Geberticem bu herifi.
Ali:Hakan bırak,ağzı burnu dağılmış zaten.Bırak tamam..
Hakan:Ali,Aylin az kalsın ölüyodu bu şerefsiz yüzünden.Unuttun mu?
Ali:Unutmadım unutmadım kardeşim ama bitti geçecek her şey.
Hakan:Hala uyanmadı ama Aylin.
Ali:Uyanacak ama doktor dedi ya..Hem cezasını da çekecek bu namussuz.Zaten bitirmişsin işini..Gel hadi gidelim.
Hakan:Dua et uyansın lan Aylin.Yoksa bulurum seni Kenan bulurum.
Ali:Tamam gel hadi...Salih alın bunu revire götürün...
..
|Merkez/Kafeterya|
Ali:Ne ara geldin de gittin nezarete sen ya?
Hakan:Geldim hesabı sordum işte.
Ali:Gelmesem pert edecektin herifi dimi?
Hakan:Edecektim..Niye aldın ki elimden?
Ali:Ha öldür başın belaya girsin sonra.
Hakan:Olmazdı bir şey..
Ali:Olmaz mıydı?Aylin uyandığında nerde olacaktın acaba?
Hakan:Olmadı bir şey işte ama Aylin de uyanmadı hala..
Ali:Yok mu haber hala?
Hakan:Yok ben gelmeden yanına girdi doktor ama aynıydı hala..Ali korkuyorum...Açamayacak gözlerini,uyanmayacak diye çok korkuyorum.
Ali:Doktor iyiye gidiyor dedi ya..Düşünme böyle kardeşim.
Hakan:Ya bir aksilik olursa Ali?O dünden beri nefes alamıyor bende alamıyorum..Ya kaybedersem onu?Ya nefesim giderse ne yaparım ben o zaman?Ben Aylinsiz bir hayat düşünemiyorum Ali.O var hep benim için.Onsuz nasıl olunur bilmiyorum.
Ali:Uyanacak kardeşim uyanacak..İnatçı Aylin o,bırakır mı hiç.
-O an Hakan'ın telefonu çalar,arayan Zelihadır.
Hakan:Zeliha arıyor.Hastanedeydi.
Ali:Aç hadi aç.
Hakan:(telefonla)Alo Zeliha?
Zeliş:(telefonla)Hakan abi,Aylin abla..
Hakan:(ayağa kalkar/telefonla)Zeliha noldu Aylin'e?
Zeliha:(telefonla)Sonunda abi..Aylin abla kendine geldi.
Hakan:(telefonla)Ne?Durumu nasıl belki?
Zeliha(telefonla)Doktor yanında daha abi.
Hakan:(telefonla)Tamam tamam geliyorum ben hemen..(telefonu kapatır)Uyanmış Ali,Aylin uyanmış.
Ali:Sonunda be sonunda.(sarılırlar)Dedim sana uyanacak dedim.
Hakan:Dedin kardeşim dedin..Gitmem lazım hemen gitmem lazım.
Ali:Hadi ne duruyoruz hadi..
-Aliyle Hakan hemen çıkar ve hastaneye gelirler.Aylin normal odaya alınmıştır.Hakan hemen Aylin'in yanına girer.
Hakan:Zeliha,Suat abla nasıl Aylin?Nerde hani?
Suat:İyi Hakan iyi..Normal odaya aldılar..
Ali:Durumu iyi dimi,anne?
Ayla:İyi Alicim,çok şükür.
Hakan:Ben yanına gidiyorum.
Ayla:Git hadi git.
-Hakan odaya girer,Aylin cama dönüktür.Kapı sesini duyunca Hakan'a döner.Hakan yanına eğilir.
Aylin:Hakann..
Hakan:Bitanem..Aylin.(aylinin saçlarını sever)
Aylin:Nerdeydin?
Hakan:Küçük bir işim vardı güzelim geldim ama..Sen iyi misin?
Aylin:İyiyim çok iyiyim.
Hakan:(aylinin elinden öper)Çok korktum Aylin..Çok korktum...
Aylin:İyiyim ama korkma geçti artık.
Hakan:Nefes alamıyor dediler benimde nefesim kesildi..Sen kendinde değilken bende kendimde değildim.Beni sakın bırakma sevgilim,sensiz yapamam ben.
Aylin:Asla bırakmam seni asla...
-Hakan,Aylin'in alnından öper ve gülümseyerek bakar.
Hakan:Seni çok seviyorum.
Aylin:Bende seni bitanem...
_________________________________
34.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fiksi Penggemar"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...