Bölüm 5

1.1K 22 8
                                    

-Akşam/Merkez-
Rıza:Hakan herşey konuştuğumuz gibi..Hamit seni yurtdışından gelen bir iş adamı olarak biliyor.Levent Öner'den doğru buldun Hamit'i.
Hakan:Tamam baba..Umarım ikna olur Hamit.
Rıza:İkna olmak zorunda.Bu kez almamız lazım Hamit'i.
Hüsnü:Akşam olmak üzere haydi hazırlanın sizde.
Hakan:Tamam abi..(Rıza toplantı odasından çıkar.)
Aylin:Ee o zaman bende gidiyorum eve,hazırlanmam lazım malum.Akşam yedi gibi alırsınız beni evden Mesut abi.
Mesut:Niye?Geri gel işte merkeze,burdan gideriz.
Aylin:Abi şimdi hazırlanıp geri gelmek çok zor be.Alırsınız işte.
Mesut:İyi iyi git hadi.(Aylin gider)
Hakan:Abi söylenme be,alırız işte evden ne olacak.
Mesut:Tamam tamam demedik bişey be...
-Akşam/Aylin'in Evinin Önü-[Hakan,Aylin'i çağırmaya gider.Aylin kapıyı açtığı anda Hakan gözlerini Aylin'den alamaz.]
Aylin:Hoşgeldin Hakan.
Hakan:..Hoşbuldum hoşbuldum..Ben şey hazırsan çıkalım mı diyecektim.
Aylin:Hazırım hazırım.Mesut abi yok mu?
Hakan:Arabada bekliyor o.Git bak gelsin artık dedi.
Aylin:Tamam çıkalım madem.
Hakan:Bu arada çok güzel olmuşsun.
Aylin:(gülümser)Teşekkür ederim...
-AyHak&Mesut/Araç-
Mesut:Hele şükür hanımefendi..Yedi dedin yarım saat geçti.
Aylin:Söylenme abi söylenme bir kerede ya.Geldim işte biraz geciktim sadece o kadar.
Mesut:Bir söyle bin işit.Demedim bişey..Neyse bana bak baya güzel olmuşsun sen ha.
Aylin:Sağol abi...
[Biraz sonra Hamit'in mekanına gelirler.]
Hakan:Vericiler sende dimi Aylin?
Aylin:Bende bende.İçeri girince bir yolunu bulup birkaç yere yerleştiricem onları.
Mesut:Siz evli gibi davranacaksınız dimi?
Hakan:Evet abi.
Mesut:Tamam,çok yakın olmayın içerde.
Hakan:Neden abi?Noldu ki?
Mesut:Yok bişey, dediğim gibi yapın o kadar.
Aylin:Tamam abi tamam.(Hakan'ın kulağına fısıldayarak)Klasik abi işte,kıskanıyor.
Hakan:(gülerek)Hadi canım,yok artık.
Mesut:Ne konuşuyonuz siz fısır fısır?
Hakan:Yok bişey abi,hadi girelim artık.
[AyHak ve Mesut içeri girerler.Biraz sonra Hamit yanlarına gelir.]
-Hamit Ev-
Aylin:Nerde bu Hamit?
Hakan:Gelir birazdan.
Mesut:Bir yolunu bulup vericileri yerleştir Aylin.
Aylin:Merak etme abi...
Hamit:İyi akşamlar,hoşgeldiniz.
Hakan:Hoşbuldum,Hamit Bey değil mi?
Hamit:Evet evet,sizde Hakan Çınar olmalısınız.
Hakan:Evet benim,hanımefendi eşim Aylin Çınar.
Aylin:(gülümser)Merhaba Hamit Bey.
Hamit:(Aylin'in elinden öper)Merhaba Aylin hanım,tanıştığıma memnun oldum.
Aylin:Bende..
Hamit:(Mesut'u göstererek)Arkadaş kim?
Mesut:Mesut ben,Hakan Bey'in sağ kolu,yardımcısı.
Hakan:Eşimden sonra en güvendiğim kişidir Mesut..Mekanınız baya güzel Hamit Bey,hem polisin yakalaması da kolay değil.
Hamit:Ee bu işlerde gizlilik esastır Hakan Bey değil mi?
Hakan:Öyle tabi öyle...Ee tanıştığımıza göre Hamit Bey konuya geçsek mi?
Hamit:Levent gönderdi dimi sizi?
Hakan:Aynen Levent gönderdi.Uzun zamandır arkadaşım olur.
Hamit:Biz şöyle bahçede konuşsak.
Aylin:Olur bence,yalnız olmak daha iyi malum etrafta kimin ne olduğu belli değil.
Hakan:Aynen aynen.
(Bahçeye çıkarlar)
Hakan:Dediğim gibi Levent uzun yıldır iş yaptığım yakın bir arkadaşım.Kendisi bildiğiniz gibi yurtdışında şu anda.Bizimde burda alışveriş yapmak için bağlantılara ihtiyacımız var.Leventle konuştum,o da en çok size güvendiğini söyledi.
Hamit:Öyle öyle,son baskından sonra birlikte kaçtık yurtdışına.Onun rahatı iyi,kaldı orda ama ben tekrar işlerimin başına geçtim.
Aylin:Bizde normalde yurtdışında yürütürdük işleri,adamlarımız teslimatı,satışları yapar,bütçeyi bize gönderirdi.Son baskında güvendiğimiz adamlarda,mallarla paralarda gidince biz geçmek zorunda kaldık işin başına.
Hakan:Kısacası asıl konuya gelirsek biz sizinle yüklü miktarda bir alışveriş yapmak istiyoruz.
Hamit:Ne kadarlık bir mal istiyorsunuz?Ben ilk etap için size 20 milyonluk mal hazırlarım.
Mesut:70Milyon az değil mi?Patron yüklü miktarda mal dedi.
Hakan:Mesut haklı ben en az 150 milyonluk mal alırım sizden.
Hamit:150 milyon ilk etap için baya iyi.Ancak mallar henüz elime ulaşmadı benim Hakan Bey.İki gün sonra gümrükten geçiyor mallar.
Hakan:Benim için sorun yok.Bir hafta içinde hallolsun yeter.
Hamit:Hallederiz hallederiz.Ben önce birkaç görüşme yapıcam sonra sizinle haberleşiriz.
Hakan:Tamamdır sizden haber bekliyor olucam...
Hamit:Eşiniz de baya anlıyor sanırım bu işlerden.
Hakan:(Aylin'e bakar ve gülümser)Eşim Aylin en güvendiğim isimdir bu işlerde.Yaklaşık 8-9 yıldır birlikteyiz haliyle bu işten anlıyor o da en az benim kadar.
Hamit:Çok iyi çok iyi.
Hakan:Anlaştığımıza göre o halde biz kalkalım artık.
Aylin:Ben kalkmadan bir lavaboya gitsem Hakancım.
Hakan:Tabi canım,git gel bekliyorum.
[Aylin gider,Hamit arkasından bakar,Hakan farkeder ve öksürür]
Hakan:öhö öhö..Ee Hamit bey sizden en kısa zamanda haber bekliyoruz o halde.Memnun kalırsak da sürekli sizinle bağlı kalabiliriz.
Hamit:Merak etmeyin çok memnun kalacaksınız.Bende ki malda kolay bulunmaz yani.
Hakan:Tamamdır o halde...
..
-Birkaç Saat Sonra/Merkez-
Rıza:Hamitle bağlantı tamam, arayacağı kişilere de sizi soracak büyük ihtimalle.
Hakan:Bir açık yakalamaz dimi?
Hüsnü:Hamit pek bişey bulamaz sizinle ilgili,sizinde ona dediğiniz gibi sizi adamları burda iş yapan kendisi yurtdışında işleri yürüten olarak biliyor ve öyle bilecek.
Mesut:Şimdi geriye sadece Hamit'ten haber beklemek kaldı.
Hüsnü:Mallar eline iki gün sonra geçecek yani bir süre beklicez.
Mesut:O zaman biz artık eve gitsek baba,saat de baya geç oldu.Hem yorulduk da.
Rıza:Gidin hadi gidin yarın öğlene kadar da izinlisiniz.
Ali:Hay yaşa baba ya...Ee dağılalım o zaman...
(Ekip toplantı odasından çıkar)
Hakan:Eve geçiyorsun dimi?
Aylin:Hı hı..Saat malum kaç oldu,ee bu halde yapacak başka bişey de olmadığına göre.
Hakan:O zaman ben bıraksam seni eve kadar.
Aylin:Zahmet olmasın.
Hakan:Yok canım ne zahmeti,yolumun üstü zaten.
Aylin:Tamam gidelim o zaman...
..
-AyHak Araç-
Hakan:Kahve ısmarlamak isterdim aslında sana ama saat baya geç oldu.
Aylin:İyi olurdu aslında ama dediğin gibi saat geç oldu,başka zamana artık.
Hakan:Ee şöyle yapsak yarın öğlene kadar izinliyiz ya hani ben sana kahve yerine kahvaltı ısmarlasam?
Aylin:Bilmem ki.
Hakan:Hadi ama iyi olur hem.
Aylin:Tamam olur o zaman.
Hakan:Yarın sabah alırım seni.
Aylin:Tamam.
..
-Ertesi Gün/Aylin Ev-(Hakan Aylin'i almaya gelmiştir.)
Hakan:(Aylin kapıyı açar)Günaydın.
Aylin:Günaydın,hoşgeldin.
Hakan:Kahvaltı sözün vardı,unutmadın dimi?
Aylin:Yok unutmadım, hazırlanıyorum bende.Gelsene içeri bekleme burda.
Hakan:Sorun yok beklerim ben.
Aylin:Gel gel..(içeri geçerler)5 dakikaya hazır olurum ben,sen geç otur.
Hakan:Tamam..(Hakan salona geçer ve etrafı incelmeye başlar.)Çabuk yerleşmişsin eve.
Aylin:Çabuk oldu evet,zaten pek bişey de yoktu öyle yerleşecek.Birkaç parça eşya sadece.
Hakan:Güzel olmuş evin ama.
Aylin:Sağol..
Hakan:(fotoğrafları inceler,o sırada Aylin gelir)Eski ekip sizin dimi?
Aylin:Evet ilk seneler falan..Her ekiple var nerdeyse,tüm sevdiklerimle.Elif,Melek,Sinan,Murat, Zeynep..
Hakan:O zaman bir tek şu andaki ekibinle yok.(gülerek)Sevmiyor musun yoksa şu andaki ekibini?
Aylin:Yok canım neden sevmeyeyim,ailem gibi herkes sonuçta.Daha yeni sayılırız,olur zamanla.
Hakan:Olur olur..Hazırsan çıkalım mı?
Aylin:Çıkalım çıkalım...
..
-Restorant/AyHak-
Aylin:Güzel yermiş.
Hakan:Öyle öyle..
Aylin:Kaç hafta oldu tanışalı ama pek konuşma fırsatımız olmadı öyle.Kendinden bahsetsene biraz.Ne kadar oldu falan ekibe geleli?
Hakan:Bir yıl olacak hemen hemene.Mardin TEM'den İstanbul TEM'e çıkmıştı tayinim.İki ay sonra sizinkilerle ortak bir operasyonda tanıştık Rıza Babayla.Ondan sonra da bu ekip işte.
Aylin:Seni de görür görmez gözüne kestirdi yani Rıza Baba.
Hakan:Aynen öyle.
Aylin:Beni de duymuşsundur 10 yılı geçti bu ekipteyim.Rıza Babayla da çocukluktan beri tanışıyorum zaten.
Hakan:Biliyorum biliyorum,anlatmıştı Hüsnü abiler.Sen kaçırıldığında...Baban,Rıza babanın yakın arkadaşıymış sanırım şehit olunca Rıza babayla büyümüşsün.
Aylin:Hı hı..Annem benim doğumumda ölmüş,babam büyüttü beni..Şehit olana kadar.Ondan sonrada Rıza Baba babam oldu.Bir gün olsun ayırmadı beni Pınar'dan sağolsun.
Hakan:Çok şanslısın bence.Hem ekip hem Rıza Baba'dan yana.
Aylin:Sende şanslısın..Bu ekipte olan herkes şanslıdır..Ya senin ailen?Tek yaşıyorum demiştin.
Hakan:Vefat etti annemle babam.Ben gençtim daha.
Aylin:Bilmiyordum,başın sağolsun.
Hakan:Sağol...İzmir'e teyzemlerin yanına giderken trafik kazasında kaybettim onları.17-18 yaşında falandım.Bir iki yıl teyzemle kaldım sonrada polislik falan işte.
Aylin:Başın sağolsun tekrar.
Hakan:Sağol sağol...Ee kalksak mı artık?
Aylin:Kalkalım kalkalım,merkeze geçelim artık...
-Merkez-(Ali ve Bahar merkezdedir.AyHak gelir.)
AyHak:Günaydın.
AlBah:Günaydın günaydın.
Aylin:Diğerleri gelmedi mi?
Bahar:Yok gelmediler daha.Siz ikiniz birlikte mi geldiniz?
Aylin:Evet..Noldu ki?
Bahar:Hiçç bişey olmadı.
Hakan:Aylinle bizim evler yakın ya geçerken aldım o yüzden birlikte geldik.
Bahar:Tamam canım tamam demedik bişey.
[Birkaç saat sonra Hamit,Hakan'ı arar ve alışveriş hakkında konuşurlar.]
Hakan:Alışveriş yarın değil bu geceye alındı.Mallar gelmek üzereymiş.
Rıza:Bu daha iyi oldu,bir an önce bitirmek en güzeli bu işi.
Aylin:Saati yeri belli mi?
Hakan:Gece yarısı,Şile'de ormanlık alanda olacak.
Mesut:Tenha alan.Gözden uzak.
Hakan:Nasıl yapıcaz baba?Hamit kalabalık olur adamları falan.
Rıza:Sen,Aylin ve Mesut gideceksiniz yine.Dediğin gibi onlar kalabalık olacaktır.Biz de size yakın bir yerde gözlicez sizi.Alışveriş sonrası anında baskını vericez Hamit'e.
Hüsnü:Narkotik de destek veriyor bize.
Aylin:Bir bitse şu iş...
..
-Gece/Şile Orman-
Hakan:Aslında alışverişi bu kadar çabuk beklemiyordum Hamit Bey.
Hamit:Neden? İşiniz kolay halledilsin diye bu acele.
Aylin:Sonuçta tanışalı bir gün oldu henüz.Malum güven işi söz konusu ya bu işler.
Hamit:Güvenmiyor musunuz yoksa bana Aylin hanım?
Aylin:Ben kimseye güvenmem Hamit Bey.Bu işler bunu gerektirir değil mi?
Hamit:Haklısınız.
Hakan:Geçsek mi artık alışverişe?
Hamit:Malı denemeyecek misiniz Hakan Bey?
Hakan:Gerek var mı?Biz sadece iyilerle iş yaparız,sizde öyle olduğunuza göre gerek duymuyoruz.
Hamit:Tamam o zaman...Şu işi halledelim o zaman artık.
Hakan:Bencede.
Hamit:Başlayalım çocuklar.
[Silahlı 4 adam bir anda Hakanların etrafını sarar.Mesutla Hakan'ın silahını alırlar.]
Hakan:Ne oluyor?
Hamit:Öğrendik ki bizimle iş yapanlar aslında Rıza Baba'nın elemanlarıymış.
Hakan:Ne saçmalıyorsun sen?
[Hamit silahını Aylin'e doğrultur.Hakan aniden Aylin'i arkasına alır.]
Mesut:Noluyor lan?İndirin silahları!
Hamit:Alışveriş yapıyoruz alışveriş.Ekibiniz yok herhalde...
-Ekip Aracı-
Selin:Anladı,Hamit anladı polis olduklarını.
Hüsnü:Bas Ali hadi kısa mesafe zaten.
Rıza:Acele edin hadi.
Hüsnü:Dikkat etsin herkes...
..
Hamit:Önce seni mi öldüreyim,sağ kolunu mu yoksa karını mı komiser?Yoksaa bu kadın karında değil dimi senin?
Mesut:Dokunma lan onlara!
[Tam o sırada ekipler Hamitlerin etrafını sarar.]
Hüsnü:Atın silahlarınızı atın!
Hamit:Gelmeyin lan sıkarım yoksa.
Mesut:Ulan gerizekalı her tarafın polislerle sarılı.
Aylin:At silahını Hamit.
[Hakan tek bir hareketle Hamit'in elinden silahı alır ve yakalar.]
Hakan:Sana teslim ol dedik dimi?
Hamit:Allah kahretsin!Allah kahretsin!
Rıza:Alın şunu Ali...Siz iyisiniz dimi?
Hakan:İyiyiz baba iyiyiz.
Hüsnü:Hadi herkese geçmiş olsun.
Aylin:Sağol abi...
[Ekip araca doğru gider.Aylin ve Hakan en arkadan gider.]
Hakan:Son anda kurtulduk nerdeyse.
Aylin:Aynen öyle...Sağol bu arada.
Hakan:Ne için?
Aylin:Hamit bana silah doğrulttuğunda beni korumaya çalıştın.
Hakan:Anlık bir içgüdü sanırım.
Aylin:Sağol yinede.
Hakan:Ne demek canım...
______________________
5.Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin