Bölüm 70

604 13 6
                                    

Aylin:Ha-Hakan..
-Aylin silah sesinin geldi yere koşar, ekipde peşinden gider. Hakan kanlar içinde yerde yatıyordur. Aylin, Hakan'ı görünce duraksar olduğu yerde kalır. Kendine gelince koşarak yanına gider.
Aylin:(bağırarak) Hakann!!
-Aylin yere oturur, Hakan'ın başını dizlerinin üstüne koyar,yarasına bakar.
Aylin:(ağlayarak) Hakan Hakan cevap ver, bana bak.
Ali:Hakan!
Selin:A-ambulansı arayın hemen..
Aylin:Hakan sevgilim aç gözlerini yalvarırım.
-Aylin,Hakan'ın yüzünü sever. Elleri birden kan olmuştur.
Aylin:Hakan aç gözlerini yalvarırım aç.
-Hakan yavaşça kendine gelir, öksürerek konuşur.
Hakan:Ay-lin..
Aylin:Sevgilim burdayım yanındayım.
Hakan:Özür dilerim.
Aylin:Tamam.. Bak geçecek dayan lütfen dayan.
Hakan:Gö-Gökhan.
Aylin:Kaçmış şerefsiz.. Ama boşver sen onu.
Hüsnü:Yarası nerde?
Aylin:Göğsünde abi...
Hakan:Çok canım yanıyor.
Aylin:Geçecek sevgilim. Sen yeter ki dayan. Benim için, Deniz için dayan Hakan.
Hakan:Sizi çok seviyorum Aylin.
Aylin:Bizde seni canımın içi.. Abi nerde kaldı ambulans ya nerde?
Hüsnü:Aradık geliyor.
-Ali elinde tampon yapacak malzemeyle gelir.
Ali:Tampon yap Aylin, tampon yap.
Aylin:Ta-tamam... Hakan yalvarırım yapma bana, sakın gitme Hakan.. Dayan sevgilim bizim için dayan.
Hakan:Aylin, Deniz'e anlatırsın beni hep dimi?
Aylin:Saçma sapan konuşma Hakan... Bak bizi bekliyor Deniz ona gitmemiz lazım dayan lütfen.
Hakan:Sizi çok seviyorum bitanem.
-Hakan'ın gözünden bir damla yaş süzülür. Aylin eğilip Hakan'ı öper.
Aylin:Bizde seni sevgilim.. Bizi bırakamazsın, buna hakkın yok.. Senin bana sözün var Hakan.
Hakan:Özür dilerim...
-Hakan'ın başı Aylin'in kucağına düşer. Aylin'in ağlaması şiddetlenir. O esnada siren sesleri duyulur.
Aylin:Hakanın!! Hayır Hakan hayır...
-Hakan hızlı bir şekilde ambulansa götürülürken Selin, Aylin'e sarılarak onu sakinleştirmeye çalışır. Yüzünü avuçlarının arasına alır ve gözyaşlarını silmeye çalışır.
Selin:Aylin kendine gel kuzum. Topla biraz kendini.
Aylin:Hakan gidiyor Selin, ne halde bak.
Selin:İyi olacak, yetişecek hastaneye ama böyle yapma nolur canım.
Aylin:Delik deşik olmuş Selin, nasıl ya nasıl?
Selin:İlk defa olmuyor Aylin, bu da geçecek ama senin kendini toplaman lazım.
Ali:Bak götürüyorlar Hakan'ı, gidelim bizde hadi.
Selin:Hadi canım benim hadi gidelim...
...
|Hastane|
-Hakan hastaneye gelir gelmez ameliyata alınır. Herkes ameliyathane önünde beklemeye başlar. Aylin hala ağlıyodur, bir köşeye oturur ve beklemeye başlar. Ali yanına çöker ve gözyaşlarını silerek saçlarını okşar.
Ali:Sağlam dur onun sana ihtiyacı var. Sen burda bırakırsan kendini o da yapamaz. Hakan için, oğlunuz için güçlü kalmaya çalış.
-Aylin ağlayarak Aliye sarılır.
Aylin:Çok zor Ali çok zor.. Yapamıyorum dayanmak çok zor.
Ali:Dayanmak zorundasın başka çaren yok. Denizi düşün.
Aylin:Deniz...
Ali:Evet Deniz, oğlunuzu düşün kendin için de Hakan için de onu düşün güçlü kal.
Aylin:Sizde mi o?
Ali:Evet bizde merak etme, Pınar teyzesi uyutmuş (gülümser) Zeyno'nun beşiğine de kurulmuş, merak etmesin annem demiş.
Aylin:Sağolun Ali.
Ali:Hadi bakalım güçlü kalma vakti şimdi, güçlü kalıp dua edicez.
Aylin:Hı hı...
-Ekip Aylinden biraz uzakta konuşuyordur.
Rıza:Nereye nasıl kaçtı bulacaksınız o Gökhan'ı! Bu kez bulunca ömür boyu çıkamayacak o delikten. Hakan uyandığında onu bulduk diyicez.
Mesut:Bulunca sağ kalırsa tabi.
Hüsnü:Usta..
Mesut:Ne usta ne? Çocuk delik deşik yine ne olacak belli değil.. Kaçıncı kez kıydı bu şerefsiz kardeşine?
Hüsnü:Çekip öldüreceksin yani adamı bulunca öyle mi?
Mesut:Zora sokarsa işi evet usta evet.
Selin:Şşt, Aylin geliyor.
Aylin:(gözyaşlarını siler) Baba ne yapıyoruz?
Rıza:Biz burda kalıyoruz Aylin, ekip gidip izini bulacak Gökhan'ın.
Aylin:Bende gitsem, bende bulmaya çalışsam.
Mesut:Sen burda kal Aylin, kocanın başında kal.
Aylin:Hı hı..
-Aylin geri döner ve bir köşeye oturur.
Hüsnü:Şu kızın haline bak ya.. Allah senin belanı versin Gökhan!
Rıza:Hadi oyalanmayın çıkın bulun o namussuzu.
Selin:Bir haber gelirse ararsınız baba.
Rıza:Ararız ararız. Arif müdür merkezde bekliyor sizi gidin hadi.
Hüsnü:Tamam baba, ben bizimkilere haber verdim gelecek onlar da.
Rıza:Sabah gelirler Hüsnü, bizimkiler de sabah gelecek.
Hüsnü:Tamam baba...
-Ekip gider, Aylin'in yanında Rıza kalır ve Hakan'ın ameliyattan çıkmasını beklerler. Aradan birkaç saat geçer Rıza birer kahve alıp gelir.
Rıza:İç hadi kendine gel biraz.
Aylin:Sağol baba...
Rıza:İyi olacak, geçecek biliyorsun dimi?
Aylin:Ya geçmezse bu kez..
-Aylin gözleri dolu bir şekilde Rıza'ya döner.
Aylin:Kaç kez geldik gittik buraya bilmiyorum artık. Kaç kez bekledim Hakan'ı yüreğim ağzımda hatırlamıyorum. Hepsinde kurtuldu, kurtulduk ama ya bu kez olmazsa? Dayanamaz giderse ne yaparım ben baba? Deniz ne yapar ne derim ben ona büyüyünce?
Rıza:Hakan'ın bir yere gittiği yok, kendine gel Aylin.. Sevdiğini bırakır mı hem hiç insan? Ardında onu seven insanları bırakıp gider mi?
Aylin:Babam gitti ama... Beni bırakıp gitti. Ben hayatta tek sevdiğim, beni seven insan babam derdim ama bırakıp gitti beni. Bırakıp gidiyormuş yani ama baba ben kaybetmekten çok yoruldum artık. Her seferinde burada, buz gibi duvarların, ameliyathanenin önünde beklemekten, kaybetmekten yoruldum. Sevdiğim kim varsa tek tek gittiler. Ya Hakan da giderse? Benim babamdan sonra ilk defa sevdiğim insan ya bırakırsa beni? Baba ben bunu gerçekten kaldıramam, kaybetmeye dayanamam Hakanı.
-Aylin başını Rızanın omzuna koyar.
Rıza:Gitmeyecek Aylin, iyi olacak güçlüsünüz siz.
...
|Merkez|
Mesut:Kaç saat oldu yok mu bir iz ya kızlar!?
Hande:Hakan abinin vurulduğu yerde kamera yok ama yok güzergahından istettik gelmek üzere.
Hüsnü:Acele etsinler biraz, oylanacak vakit yok.
Mesut:Hastaneden haber var mı?
-Arif müdür gelir.
Arif:Şimdi konuştum Rızayla, hala ameliyattaymış.
Hüsnü:Müdürüm?
Arif:Durum ne çocuklar?
Ali:Mobese kayıtlarını bekliyoruz müdürüm. Yol güzergahına bakıcaz nereye gitmiş.
Arif:Bu kez kaçırmak yok çocuklar.
Mesut:Kaçma şansı yok müdürüm. Hakan kendine geldiğinde bulduk o şerefsizi diycez biz.
Arif:Hadi bakalım.. Ben hastaneye geçiyorum bir şey olursa haber verin.
Selin:Tabi müdürüm..
...
|SabahaKarşı/Hastane|
-Sabaha yakın doktor ameliyattan çıkar. Rıza, Aylin ve Arif hemen yanına gider.
Aylin:Doktor bey, iyi mi kocam? Uyanacak mı?
Doktor:Yaraları ağırdı. Merminin biri göğsünde kalbin hemen altında diğeri karın boşluğundaydı. İkisini de aldık ama henüz bir şey demek için erken.
Aylin:Yani..
Doktor:Yoğun bakıma alıp beklicez. Hayati tehlikesi var, ne zaman kendine gelir bir şey diyemiyorum. Geçmiş olsun.
Arif:Sağolun hocam..
-Doktorun peşinden Hakan yoğun bakıma götürülmek için çıkartılır, Aylin hemen elini tutar.
Aylin:Dayan sevgilim, benim için oğlumuz için dayan nolur..
Hemşire:Götürmemiz lazım,izin verin.
Aylin:Hı hı...
-Hakan yoğun bakıma götürülür, Aylinler de peşinden giderler. Sabah olunca Ayla ve Suat da hastaneye gelirler.
Ayla:Rıza.. Aylincim?
Suat:Aylin güzelim.
Aylin:Ayla abla, Suat abla.
Ayla:Durum ne?
Aylin:Yoğun bakımda bekliyoruz.
Suat:İyi olacak güzelim merak etme.
Aylin:İnşallah abla... Ayla Abla, Deniz?
Ayla:Pınar yanında merak etme. Gece biraz huysuzlandı ama sorun yok.
Suat:Anne babası yoktu yanında ya o yüzden huysuzlanmıştır ama yabancı yok yanında. Hem teyzem de gidecek zaten.
Aylin:Sağolun çok sağolun.
Ayla:Ne demek güzelim benim, torunumuz o bizim..
Suat:Sen iyi misin güzelim?
Aylin:Bilmiyorum abla.
Ayla:İyi olman sağlam durman lazım canım benim.
Aylin:Deniyorum ama çok zor abla çok zor.
Ayla:Biliyorum Aylincim biliyorum ama başka çare yok ki..
...
-Aradan birkaç saat geçer ancak Hakan'ın durumu hala aynıdır. Aylin yoğun bakım camından sürekli Hakan'ı izliyordur.
Ayla:Aylin gel hadi kafeteryaya inelim, bir şeyler atıştır.
Aylin:Canım istemiyor abla, siz gidin.
Suat:Aylincim olmaz ama.
Aylin:Lütfen abla.
Ayla:Tamam güzelim...
....
-Aylin, Denizle birlikte evin bahçesindedir. Deniz bisiklete biniyor, Aylin de ona bir şeyler hazırlıyordur.
Aylin:Annecim koş hadi, bak neler hazırladım sana.
-Deniz koşarak annesine gelir ve sarılır. Aylin, Deniz'i saçlarından öper. O esnada Hakan gelir ve uzaktan onları izler. Tam onlara yaklaştığı sırada Aylinlerin arkasından biri gelir ve Denizle Ayline ateş eder.
Hakan:Aylin!! Deniz!! Hayır hayır hayır...
...
-Hakan kriz geçirmeye başlar, nabzı yavaşlar ve makinelerden sesler gelir.
Camın arkasında Aylin anında farkeder.
Aylin:Hayır hayır Hakan hayır... Biri baksın bakın nolur.
-Hemşire ve Doktor koşarak içeri girer.
Aylin:(cama vurarak) Hayır Hakan olmaz gidemezsin olmaz.. Bırakamazsın bizi Hakan hayır!!
____________________________
70. Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin