|Merkez|
Hakan:Ne demek Aylinle Bahara ulaşamıyorum Hande?
Hande:Komiserim dediğim gibi adrese bakmaya gittiler ondan sonra hiçbir şekilde ulaşamadım.
Ali:Sakin ol gelirler birazdan.
Hakan:Ali delirtme beni, telefon kapalı, telsize cevap yok. Ben gidiyorum.
Hüsnü:Ya dur bi, yeni gitmişler zaten daha.
Hakan:En fazla bir saat daha beklerim abi, yoksa nereye gittilerse giderim.
Ali:Tamam birlikte gidicez.. Hande, Eda sinyale falan bakın hadi...
..
|Aylin&Bahar/Depo|
Bahar:Aylin kendine gel, Aylin iyi misin?
-Aylin yavaş yavaş kendine gelir, başını tutarak kalkar.
Aylin:Off başım.. Ne oldu bize Bahar?
Bahar:Bilmiyorum bir anda biri yaklaştı arkamdan sonrası yok. Kendime geldiğimde burdaydım.
Aylin:O adamda vardı zaten bir şey hal hareketlerinden belliydi.
Bahar:Aynen ne yapıcaz şimdi?
-Aylin üstünde telefon ve telsiz arar.
Bahar:Arama boşuna ne telefon ne de telsiz yok, almışlar.
Aylin:Allah kahretsin ya.. Nasıl çıkıcaz şimdi burdan?
Bahar:Ekip merak edip aramaya gelir belki.
Aylin:Geç olmadan gelirler inşallah, burası baya dar alan çünkü.
Bahar:Gelirler gelirler,sakin olmaya çalış sen.
..
A:Kenan topladın mı ne var ne yok?
K:Topladım abi, kasa da boşaldı. Bir şey bulamaz polisler gelince.
A:(yere vurarak) Özellikle de bu güzelleri bulamazlar.
K:Abi hep orda mı kalacaklar? Bulurlar yani illaki.
A:Sen uzaktan burayı takip edeceksin, ben mekana gidip konuştuktan sonra bunları ne yapıcaz söylerim sana.
K:Tamam abi..
A:Bana bak yakalanma sakın.
K:Merak etme abi...
..
|Merkez|
Hande:Son sinyal gittikleri adresten geliyor, kiralık araç firması.
Hakan:Çıkalım hadi bekleyemelim daha fazla abi..
Ali:Hakan haklı sanırım, çıkalım bakalım abi.
Hüsnü:Tamam hadi hadi... Kızlar Rıza babaya haber verin.
Eda:Tamam başkomiserim.
..
-ekip kiralık araç firmasına gelirler ve etrafı ararlar. hakan aylinin telefonunu bulur ancak ne aylinden ne de bahardan iz yoktur.
Hakan:Telefonu burda.. Abi buralarda bir yerlerde olabilirler.
Mesut:Her yere baktık Hakan, yok aslanım.
Selin:Boşaltmışlar burayı, tek bir evrak yok.
Ali:Bakın kasa da açılmış.. Demek ki doğru iz üstündeymiş Aylin.
Hakan:Doğru iz üstündeymiş ama neredeler şimdi? Deliricem ya nereye gider.
Hüsnü:Burda yapacak başka bir şey yok.. Bomboş yer merkeze geçelim hadi.
Hakan:Abi Aylinle Bahar yok farkında mısın?
Mesut:Burda yapacak bir şey de yok Hakan, merkeze geçip bir haber beklicez mecburen.
Hakan:Of of neredesin Aylin neredesin ya?
..
|Merkez|
-ekip merkeze gelmiş bekliyordur akşam olmuştur ancak hala aylinden ve bahardan iz yoktur. hakan kafasını masaya dayamış öylece duruyordur.
Rıza:Ikisinin son sinyali de aynı yerden mi geliyordu?
Hande:Evet müdürüm.
Rıza:Orda oldu demek ki ne olduysa sonra da götürdüler.
Ali:Nereye götürdüler ama baba nereye?
Rıza:Başka adres yok mu elimizde çocuklar?
Hüsnü:Yok baba, o adresi de Aylin saatlerce uğraşıp da bulmuştu.
Hakan:Aylin saatlerce uğraşıp buldu adresi ama biz saatlerdir bulamıyoruz onları.. Ne haldeler bilmiyoruz.. Belki de yaralılar belki de...
Selin:Saçma sapan konuşma Hakan, onları sapasağlam bulucaz.
-hakan başını ovuşturarak önüne döner ve kafasını tekrar masaya yaslar.
..
|Depo|
Bahar:Ne yapıcaz nasıl çıkıcaz burdan ya?
Aylin:Ne gelen var ne de giden? Kaldık burda işte.. Zaten küçücük yer, oksijen de tükeniyor.
Bahar:Aylin sakin ol canım..
Aylin:(ceketini çıkartır) Bah-Bahar burası çok dar, biliyorsun benim..
Bahar:Biliyorum canım kolostrofobin var, kalamıyosun böyle yerde ama sakin olmaya çalış... Başka şeyler düşün Aylin.
Aylin:İşe yaramaz Bahar, burdan çıkamazsak ben...
Bahar:Çıkıcaz canım az daha sabret, ekip bırakmaz bizi bulur biliyorsun...
K:(telefonla) Abi ne yapıcaz bunları?.. Yok bir daha gelen giden olmadı.. Ne gaz mı?... Emin misin abi sen?.. Tamam tamam, hallediyorum...
..
|Merkez|
Hakan:Abi çıkıp bakalım gerekirse sokak sokak arayalım.
Hüsnü:Elimize ne geçer ki öyle Hakan?
Hakan:Böyle bekleyerek ne geçer abi? (bağırarak) Karşımızdakiler seri katil abi seri katil, masum insanları öldürüyor hepsi, Aylinle Bahar da onların elinde ve onlara ne yaptılar bilmiyoruz, haber alamıyoruz.. Sen diyosun ki böyle otur bekle.. Ya onları da öldürüp attılarsa bir yere? Ya biz geç kaldıysak abi? Saçma sapan bir iş bu yaptığımız.. Karşımızda katiller ama biz oturmuş haber gelsin diye bekliyoruz.. Ne haberi gelsin diye beklicez abi? Öldürüp attıkları yeri haber versinler diye mi yoksa yarın sabah onların cesedinin de ihbarı gelsin diye mi bekliyoruz.
Mesut:Saçma sapan konuşma lan, öldürmek falan yok öyle şey.
Hakan:(bağırarak) Var abi var, saatlerdir haber yok ikisinden de ve gittikleri araştırdıkları yer katilin adresi ne olmasını bekliyorsun? Takas yapmak isteseler onlara dair bir şey mi var elimizde? Ne olmasını bekliyorsunuz siz ya? Ben daha fazla sizin gibi oturup bekleyemem.
Ali:Ne yapacaksın Hakan, Allah aşkına?
Hakan:Gidicem..
Rıza:Nereye?
Hakan:Sabah gittiğimiz yere iyice didik didik edicem orayı ve bir iz bulucam, sonra da Aylinle Baharı bulucam. Siz ister oturun burda isterseniz de bir şeyler yapmaya çalışın.
Hüsnü:Hakan dur Hakan..
Mesut:Ali gel benle bizde gidelim şu deliyle...
..
|Depo|
Aylin:Kaç saat oldu gelen yok işte dedim sana Bahar..
Bahar:Gelmeseydik keşke ikimiz. Ekibi bekleseydik.
Aylin:Geç olabilirdi ama..
Bahar:Haklısın da..
-Aylin iyice daralmıştır, bir o tarafa bir diğer tarafa yürümeye başlar.
Bahar:Otur biraz..
Aylin:Oturamam daha kötü oluyorum Bahar.
-o sırada kapak açılır. Aylinle Bahar hemen dışarıya bakar ancak içeriye gaz bombası atılır ve kapak tekrar kapatılır.
Bahar:(öksürür) Noluyo ya? Ne bu?
Aylin:(öksürür) Gaz bombası gaz bombası attılar içeri.
Bahar:Şimdi bittik işte.
-ceketleriyle ağız ve burunlarını kapatıp bir köşeye otururlar.
Aylin:Oksijen zaten bitti bu da bitirecek bizi.. Hakan sevgilim bul bizi Hakan...
Bahar:Bulamayacaklar bizi Aylin, kapana kısıldık burda.
Aylin:Fena kısıldık hemde..
..
-hakan, ali ve mesut tekrar aynı yere gelirler ve hakan etrafı aramaya başlar, bir şeyler bulmaya çalışır.
Ali:Hakan daha önce de aradık her yeri ne bulmayı bekliyorsun?
Hakan:Bir iz küçücük bir iz..
-hakan yerdeki saati görür.
Hakan:Bu saat daha önce yoktu burda olsa görürdük..
Mesut:Gelen olmuş demek ki..
..
-Gaz Aylinle Baharı iyice etkilemiştir, Aylin nefes almakta iyice zorlanıyodur.
Aylin:Ba-Bahar.. Öhöö.. Ben çok kötüyüm, dayanamıycam daha fazla.
Bahar:Aylin Aylin öhöö.. Dayan dayan Aylin salma kendini, kapat ağzını.
Aylin:Bitti Bahar, oksijen bitti...
..
-Hakan etrafa bakarken yerde bir şey hisseder, mermerin bozuk olduğunu farkeder ve mermeri kaldırınca tahta bir kapak görür.
Hakan:Abi bakın buraya..
Mesut:Noldu?
Hakan:Kapak var burda abi.
Ali:Aç hadi aç aç..
-kapağı kaldırırlar, içeri sızan ışık baharın gözlerini alır, aylini yavaşça bırakır ve ayağa kalkar.
Bahar:Yardım edinnn... Çıkarın bizi.
Ali:Bahar..
Hakan:Burdalar burdalar.. Bahar Aylin Aylin nerde?
Bahar:öhöö.. Burda ama baygın.
Hakan:Baygın mı? Noldu Ayline? (hızlıca merdivenden aşağı iner) Aylin? Öhöö..
Bahar:Kapattılar bizi buraya, gaz bombası attılar sonra. Aylin kötüydü zaten fenalaştı sonra.
Ali:Çık hadi, hava al..
-Ali Baharın çıkmasına yardım eder. Hakan da Aylinin önüne çöker, yüzünü avuçlarının içine alır.
Hakan:Aylin güzelim bana bak, aç gözlerini.
Mesut:Ali ara ambulansı, ekibe haber ver.
Hakan:Aylin güzelim baksana bana.. Aylin aç gözünü. (nabzına bakar) Abi nabzı nabzı zayıf.
Mesut:Hakan çıkar ordan nefes alsın.
-Hakan Aylin'i kucağına alır ve dikkatlice merdivenden çıkarak, dışarı çıkar, yere çöker ve Aylinin başını dizine koyar,yüzünü sever.
Hakan:Aylin bana bak, kurtuldunuz güzelim aç gözünü hadi.. Bırakma beni Aylin bırakma güzelim... Ali ambulans Ali.
Ali:Aradım yolda geliyor.. Bahar sen iyi misin?
Bahar:Iyiyim şimdi iyiyim... Aylin?
Hakan:Aylin nefes al güzelim hadi, aç gözünü Aylin.. Abi nabzı gidiyor..
-Hakan,Aylin'i yavaşça alnından öper ve gözünden bir damla yaş Aylinin yüzüne düşer.
________________________________
33.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfic"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...