Bölüm 66

512 10 2
                                    

|3GünSonra/AyHakEv|
-Aylin göreve geri döneceği için Deniz'e bakıcı tutulacaktır. Aylin ve Hakan birkaç kişiyle konuşmuş görüşeceklerdir.. Hakan mutfakta Aylinle kendine kahve yapıyordur. Aylin de Deniz'i yatırmaya odaya çıkmıştır.
Hakan:(yüksek sesle) Aylinn, kahveler hazır.
-Aylin merdivenin başına gelir.
Aylin:Sessiz ol Hakan, geldim geldim.
Hakan:Pardon pardon. Uyudu mu ufaklık?
Aylin:Uyudu uyudu..
Hakan:Saat kaçta geleceklerdi görüşmeye ya?
Aylin:İki gibi, gelirler birazdan.
Hakan:Ya bak eminsin dimi sen?
Aylin:Emin olmayıp ne yapıcaz Hakan? Mecbur el mahkum tutucaz bakıcıyı.
Hakan:Öyle öyle de ilk geleni de almayalım işe.
Aylin:Almıycaz tabi Hakan.. Hemen ilk gelene al bak oğluma mı derim ben? Tanıyamadın mı beni hala?
Hakan:Öyle demek istemedim güzelim, biliyorum seni ben ama aceleci de davranmayalım.
Aylin:Davranmam hayatım merak etme. Hem bakıcıları gönderen şirketi falan araştırdım ben, bi arkadaşım da oradan bakıcı tutmuş ona sordum zaten.
Hakan:İyi iyi...
-Biraz sonra bekledikleri ilk bakıcı gelir. Aylin birer çay yapıp salona geçer ve bakıcıyla görüşürler. Ancak Aylin'in içine pek sinmez. İlk bakıcının peşinden üç bakıcı daha gelir ancak Aylinle Hakan onları da beğenmez. Akşama doğru Ali ve Pınar Aylinlere gelirler. Yemekten sonra bahçede oturuyorlardır, Ali de Denizle oynuyodur.
Pınar:Ali dikkat et çocuğa, bi yerini inciteceksin ya.
Ali:Ya olmaz bir şey. Hiç çocuk bakmadık sanki. Gelmişim yeğenimle oynuyorum şurada. Özledin mi dayıyı aslanım? Ha Deniz özledin mi paşam?
Hakan:Özlemez olur mu kardeşim. Her akşam soruyor bana Ali dayım nerde diye.
Ali:Ha ha ha çok komik. Özler benim aslanım dayısını.
Hakan:He kardeşim he.
Aylin:Sataşmayın yine birbirinize ya...
Pınar:Ee ne yaptınız bakıcı işini Aylin? Buldunuz mu?
Hakan:Yokk. Aylin beğenmedi gelenleri.
Aylin:Sende beğenmedin.
Pınar:Niye kıskandın mı yoksa kızları?
Aylin:Yok ya tecrübesiz geldiler bana, çok genç gelenler. İçime sinmedi yani.
Pınar:Ee ne olacak peki?
Aylin:Yarın birkaç kişi daha gelecek bakalım.
-Ali, Deniz'i pusete koyar ve yanlarına oturur.
Ali:İsterseniz bizim Nevin ablaya soralım, vardır onun tanıdığı falan.
Pınar:AA evet.
Aylin:Yarın bir görüşelim bakalım, olmazsa yine ararım mutlaka.
Pınar:Tamam canım...
...
|ErtesiSabah/AyHakEv|
-Aylin sabah erkenden uyanır ve Deniz'in yanına gider. Deniz uyanmış sessizce etrafına bakıyordur.
Aylin:Bitanem, annesinin paşası uyanmış mı? Hiç de sesi çıkmazmış.
-Aylin, Deniz'i kucağına alınca Deniz etrafına gülücükler saçar.
Aylin:Anneye de gülermiş benim oğlum.. Acıktın mı sen aşkım?
-Aylin, Deniz'i emzirir ve yatak odasına gider. Hakan hala uyuyordur.
Aylin:Baba hala uyuyor paşam baksana. Sen hiç çekmemişsin ona bakıyorum da... E hadi sen babanın yanında yat bende kahvaltı hazırlayayım.
-Aylin, Deniz'i Hakan'ın yanına yatırır, etrafına da yastık koyar ve mutfağa gider.
-Hakan da yarım saat sonra uyanır etrafına bakar ve Deniz'i görür. Deniz sessizce etrafını izliyordur.
Hakan:Aa kim varmış burda? Aslanım, sen mi geldin babayı uyandırmaya?
-Deniz, Hakanı farkeder ve gülümsemeye başlar. Hakan, Denizle oynar.
Hakan:Bak sen bak, babaya gülüyor bi de babaya gülüyor. Sana kurban olurum ben Deniz'im.. (Denizi kucağına alır) Anne nerde aslanım? Kahvaltı mı hazırlıyor? Ee gidip bakalım hadi...
-Hakan elini yüzünü yıkadıktan sonra Denizi de alıp mutfağa iner. Aylin şarkı mırıldanarak kahvaltı hazırlıyordur. Hakan kucağında Denizle arkadan yaklaşıp Aylini yanağından öper.
Hakan:Günaydın canımın içi.
Aylin:Kalktın mı bitanem? Günaydın.
Hakan:Kalktım kalktım yanımda bi mucizeye uyandım hatta.
Aylin:Uyanınca sessiz sedasız duruyordu aldım koydum yanına baktım duruyor yatın baba oğul dedim.
Hakan:İyi yapmışsın. Bi gülüyor bi gülüyor gördükçe.
-Aylin, Deniz'i öper.
Aylin:Annesi kurban olsun onun gülüşüne.
Hakan:Bana da kurban ol, beni de öp.
Aylin:Kıskançlık yapma.
Hakan:E sende haksızlık yapma.
Aylin:İyi tamam.
-Aylin, Hakanı yanağından öpecekken Hakan yanağını çevirir ve Aylin dudağından öper.
Aylin:Aa Hakan ayıp çocuğun yanında.
Hakan:O ayıp ne bilecek güzelim? Bir aylık çocuk daha ya.
Aylin:Deme öyle. Koy pusete hadi.
Hakan:Ee yardım edilecek bir şey var mı?
Aylin:Yok yok hazır her şey. Börekler de çıkmak üzere fırından.
Hakan:Vayy börek mi var? Oh oh mis.
-Hakan, Deniz'e doğru eğilir.
Hakan:Oğlum annen var ya öyle bir börek yapıyor ki, parmaklarını yersin.
Aylin:Hele bi büyüsün de yaparım ben oğluma.Hadi geç bakalım artık börek hazır...
...
Kahvaltıdan sonra ayhak Denizle birlikte bahçede oturuyodur. Biraz sonra bekledikleri ilk bakıcı gelir ve içeri geçerler. Aylin bakıcının dosyasına bakar.
Aylin:Sizi dinliyoruz Beril hanım.
Beril:30 yaşındayım, iki yıl çocuk kreşinde çalıştım. Üç yıldır da bakıcılık yapıyorum Aylin hanım.
Hakan:Peki son işinizden neden ayrıldınız?
Beril:Bebeklerine baktığım ailenin tayini başka şehre çıktı, normal olarak ayrılmak zorunda kaldım bende.
Aylin:Ne kadar çalıştınız peki?
Beril:6ay çalıştım. Çocuk iki yaşındaydı. Alışmıştı da bana ama gitmek zorunda kalınca.
Aylin:Anladım Beril Hanım. Dosyanızı da inceledim.
Beril:Memnun kalmışsınızdır umarım.
Aylin:Güzel güzel.. Biz eşimle bi konuşalım müsaadenizle. Hakan gel hayatım..
-Mutfağa geçerler.
Hakan:Ne diyorsun?
Aylin:Ya bana olur gibi geldi. Tecrübesi de var bence kaç yıldır çocuk bakıyor. Sen ne dersin?
Hakan:Bana da olur gibi geldi ama sen ne diyorsan onu yaparız.
Aylin:Bir an önce bulmamız lazım aceleye gelmez biliyorum da.
Hakan:Merkezi arasana bi.
Aylin:Niye?
Hakan:E bi kayıtlara da baksınlar.
Aylin:Sabıkası olsa şirkete bağlı olabilir mi Hakan?
Hakan:Olsun bakalım biz.
Aylin:Peki...
-Aylin merkezi arar ve Hande'den Beril hakkında bilgi ister. Hande hemen istediklerini bulur ve söyler.
Hakan:Ee var mı birşey?
Aylin:Yok tertemiz.
Hakan:E iyi, ne yapıyoruz peki?
Aylin:Olacak sanırım, benim içim ısındı kıza.
Hakan:Sen tamam diyorsan sorun yok.. Hadi geçelim.
-Aylinle Hakan salona geçerler, Beril de Deniz'i kucağına almış seviyordur. Beril Aylinlerin geldiğini farkeder.
Beril:Huysuzlanınca kucağıma alayım dedim.
Aylin:Sorun yok sorun yok.
Hakan:Sesi de çıkmıyor, sevdi sanırım sizi.
Beril:Çok tatlı maşallah, çok uslu.
Hakan:Ya ya..
Aylin:Beril hanım madem Deniz de sevdi hemen sizi, bundan sonra size emanet diyorum.
Beril:Nasıl?
Aylin:Deniz size emanet artık, hayırlı olsun.
Beril:Gerçekten mi? Çok sevindim ben.
Hakan:Hayırlı olsun...
Beril:Şey ne zaman başlıyorum peki?
Aylin:Hemen.
Beril:Hemen mi?
Aylin:Evet yarın sabah başlayabilirsiniz.
Beril:Bu kadar çabuk beklemiyordum ama tamamdır.
Aylin:Şimdi biz polisiz bildiğiniz gibi o yüzden yatılı kalmanız da gerecek bazı günler.
Beril:Hiç sorun değil.
Aylin:Güzel, sadece Denizle ilgilenmeniz yeterli zaten. Nöbet olmayan geceler bazen ben bazen Hakan evde zaten onda sorun yok. Haftada bir iki gece birlikte nöbette oluyoruz o zamanlar sizinle Deniz.
Beril:Hı hı.
Hakan:Geceleri çok zorluk çektirmiyor artık, uyuyunca bir kez sorunu olmadığı sürece uyanmıyor.
Aylin:Aynen uyku konusunda zorluk çekmezsiniz.
Hakan:(mırıldanarak) Hiç zorluk çektirmez garezi bana, bize çünkü.
-Aylin, Hakan'ı dürter.
Aylin:Dediğim gibi daha çok küçük ama pek zorlamaz sizi Deniz.
Beril:Belli zorlamaz, iyide anlaşırız biz küçük beyle.
Aylin:Tekrardan hayırlı olsun o zaman.
Beril:Sağolun...
...
|Gece/AyHak Oda|
-Aylin yatak odasında kitap okuyordur, Hakan, Deniz'e bakıp odaya gelir.
Aylin:Uyuyor dimi?
Hakan:Uyuyor uyuyor, sıkıntı yok.
Aylin:İyi.. Zor olacak yarından itibaren.
Hakan:Bu senin tercihin güzelim.
Aylin:Evet ama işe geri dönmek istiyorum Deniz'i de bırakmak istemiyorum.
Hakan:İki seçeneği aynı anda yapma şansımız yok maalesef. Ama alışırız canım, biz de Deniz de alışır.
Aylin:İnşallah.
Hakan:Sen pek güvendin sanki Beril Hanım'a.
Aylin:Evet, içim ısındı kadına. Denizle de ne güzel oyalanıyodu.
Hakan:Hayırlısı olsun, Deniz'e iyi baksın da.. Kamera işini halledelim ama.
Aylin:Yarın hallederiz.
Hakan:Kız yokken koymak lazım.
Aylin:Koyarız hayatım merak etme..
-Aylin kitabı okumaya döner, Hakan kitabı elinden alır.
Aylin:Versene kitabımı ya.
Hakan:Ne okuyorsun bakayım... Hayır şu kitaplarla ilgilendiğin kadar benimle de ilgilensene.
Aylin:Seninle ilgileniyorum zaten. Kafamı dağıtıyorum okurken, ver şimdi kitabımı.
Hakan:İyi al al.. Yatmayacak mıyız?
Aylin:Yat sen...
Hakan:Yarın erken kalkıcaz biliyorsun.
Aylin:Biliyorum saati de kurdum.
Hakan:Peki...
...
|Sabah/AyHakEv|
-AyHak uyanmış hazırlanıyordur. Biraz sonra Beril gelir.
Hakan:Hoşgeldiniz Beril Hanım.
Beril:Hoşbuldum, günaydın Hakan bey.
Hakan:Günaydın. Buyurun geçin siz. Aylin yukarıda gelir şimdi.
Beril:Tamam...
-Az sonra Aylin, Denizle birlikte gelir.
Aylin:Hoşgeldiniz.
Beril:Hoşbuldum.
Aylin:Ya ben söylemeyi unuttum biraz geç gelsen de olurdu. Denizle biraz işimiz var,bir yere gitmemiz lazım.
Beril:Benim için sorun değil bekleyebilirim.
Hakan:Tamam, bir iki saate geliriz zaten bizde.
Beril:Tamam...
Aylin:Çıkalım biz o zaman hadi hayatım.
-Hakan, Deniz'i kucağına alır.
Hakan:Aslanım ne yakışıklı olmuşsun sen öyle.
Aylin:Ee dedeye gidiyor yakışıklı olacak tabi.
Hakan:Hadi bekletmeyelim daha fazla dedeyi.
Aylin:Fazla geç kalmayız biz Berilcim.
Beril:Hı hı...
...
|Şehitlik|
-AyHak Denizle birlikte şehitliğe gelir. Aylin arabadan inip Deniz'i kucağına alır, Hakanla birlikte şehitliğe girerler. Aylin biraz duraksar, gözleri dolmuştur. Hakan, Aylin'in omzuna dokunur.
Hakan:İyi misin güzelim?
Aylin:Hı hı.. (denizi öper) Hadi gidelim...
-AyHak mezarın başına gelir, Aylin kenara oturur. Hakan da mezara su döker.
Aylin:Babam biz geldik, hem bu kez sana bir hediyeyle geldik. Torununu getirdik sana. Sen görmüşsündür tabi, biliyorsundur. Adını Ahmet Deniz koyduk biliyor musun? (gülümseyerek hakana bakar) Hakan'ın aklına geldi ilk Ahmet de koyalım, babanın adı da yaşasın dedi. Oğlum bana tıpkı seni andırıyor baba.
(gözyaşlarını siler) Ona bana kısacık hayatımızda öğrettiğin her şeyi öğretmek için elimden geleni yapıcam. Ona bana sahip çıktığın gibi sahip çıkıcaz. Ve onu kimsesiz bırakmamak için elimizden geleni yapacağız... Deniz oğlum bak dedene geldik, sen aynı dedene benziyorsun adını aldığın o güzel insana benziyorsun.. Yaşasaydı çok severdi Deniz seni çok severdi...
-Hakan,Deniz'i Aylinden alır. Aylin babasının toprağını sever.
Aylin:Yıllar oldu yoksun baba eksikliğini hep hissettim, hissediyorum. Yanımda kocam çocuğum, ekip olsa da sen çok başkasın baba. Sensizlik çok zor ama alıştım artık, alışıyor insan baba. (mezar taşını öper) Seni çok sevdim babam, her zaman sevicem...
____________________________
66. Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin