Bölüm 2

1.5K 27 9
                                    

-İnşaat-(Hakan bir süre sonra yavaş yavaş kendine gelir,kalkar ve hemen Aylin'i aramaya başlar.)
Hakan:Off kafam.Noldu ya..?Aylin komiser?Allah kahretsin götürdüler!(O sırada Ali, Hakan'ı arar)Efendim Ali.
Ali:(telefonla)Nerdesiniz Hakan?Biz kaçırdık adamları,siz alabildiniz mi?
Hakan:(telefonla)Hayır..Ali burda çok çok kötü bişey oldu.
Ali:(telefonla)Noldu lan?Siz iyi misiniz Hakan?
Hakan:(telefonla)Ben..ben iyiyim ama Aylin..Aylin'i kaçırdılar Ali.
Ali:(telefonla)Ne?Ne diyosun sen Hakan?Kim kaçırdı?
Hakan:(telefonla)Peşine düştüğümüz adamlar.Beni bayıltıp Aylin'i kaçırdılar...Ya siz gelsenize buraya...
[Hakan olduğu yerin adresini verir,Ali ve Selin hemen oraya giderler.]
Ali:Nasıl oldu bir anlat Hakan?
Hakan:Ya girdik biz inşaata,ayrı ayrı bakalım dedi Aylin..Bir süre sonra adamın biri kafasına silah dayamış karşımdaydı.Bırak Aylin'i git dedim benim işim onunla dedi..Daha sonra biri kafama vurdu, bayılmışım.En son gördüğümde de Aylin'i arabaya bindirdiler.
Ali:Allah kahretsin ya!Kim,neden kaçırır bu kızı?
Selin:Plakayı görebildin mi Hakan yada adamların yüzünü?
Hakan:Yok hayır plakayıda kaçıran adamı da göremedim.Ne yapıcaz şimdi?
Selin:Ekibe haber verelim,merkeze geçelim.Burda yapacak bişey yok.
Hakan:En iyisi..Ali gidelim hadi.(Ali dalmıştır,ses vermez.Hakan onu dürter)Alii..Ali sana diyorum,kendine gel!
Ali:Ne?Ne var?
Hakan:İyi misin sen kardeşim?
Ali:İyiyim iyiyim.Hadi gidelim merkeze bir an önce bulalım Aylin'i.Yolda da arayalım bizimkileri gelsinler...
-Merkez-
Ali:..Eda bulamadın mı hala ya sinyalden bir iz?
Eda:Abi yok kapalı telefon,son sinyal verdiği yerde E5 zaten.
Hakan:Fırlatıp attılar büyük ihtimalle telefonu.
Ali:Of ya of nasıl bulucaz bu kızı?Allah kahretsin ya!!!
(Ekibin geri kalanı merkeze gelir.)
Mesut:Nerde Aylin?Kim kaçırdı?
Hüsnü:Ali?Nerde oğlum Aylin?
Ali:Bilmiyorum abi Allah kahretsin ki bilmiyorum ya.
Rıza:En baştan anlatın olayı.
Hakan:Rıza Baba ihbar geldi biz gittik ihbara ayrı ayrı peşlerine düştük adamların.Ben Aylinle birlikteydim.İnşaata saklandılar,bizde peşlerinden girdik ayrı ayrı bakmaya başladık etrafa.Sonra adamın birini gördüm karşımda silahını Aylin'in kafasına dayamıştı.Biz gidicez kimsede gelmeyecek dedi.Ben ikna etmeye çalışırken diğeri kafama vurdu bayılmışım sonrası yok.
Hüsnü:Ya kimdi adamlar?Neden kaçırdılar kızı?
Hakan:Kaçıran adam benim meselem kızla dedi.
Rıza:Ne meselesi ya?Hiçbir iz yok mu şimdi?Telefon sinyali falan..
Selin:Yok Rıza Baba.Sinyal en son E5'den geliyor.
Hakan:İnşaata yakın kamera,mobese baktırıyoruz ama biraz zor sanırım.Etrafta ne doğru düzgün dükkan var ne de başka bişey...
Mesut:Ya ne olayıydı bu da geldi ihbar?
Selin:Silahlı kavga ihbarı.Biz olay yerine gidince kaçmaya başladı hepsi.Aliyle ben ikisinin peşine,Hakanla Aylin'de diğer ikisinin peşine düştük.Ama ne biz ne de onlar yakalayamadık.
Hüsnü:Baba durup dururken kavga eden adamlar neden kaçırsın Aylin'i?Üstelik meselenin Aylinle olduğunu söylüyorlar.
Mesut:Kesin planlı bişey bu.
Ali:Kim ama abi?Kim ne ister Aylin'den?
Rıza:Şu anlık beklemekten başka bişey yok sanırım.Aylin'i kaçıranlardan haber gelmesini beklemek zorundayız...
-Sabah/Emniyet-[Ekibin hepsi sabaha kadar Aylin'den tek bir haber gelmesini beklemişlerdir.Rıza,Arifle görüşmeye gitmiştir.]
Hüsnü:Ne arayan ne soran var deliricem ya.Nerde bu kız nerde?
Mesut:Hakan,Ali kamera,mobese kayıtları noldu?
Hakan:Kamera yok abi tahmin ettiğimiz gibi.
Ali:Mobese kayıtları taranıyor geçilebilecek yollar üzerinde duruluyor.
Hüsnü:Aylin'in telefonun sinyal verdiği son noktanın mobese kayıtlarına da bakılsın Eda.
Eda:İstedim başkomiserim mobeseden...
(Rıza,Arif ve yanında bir adam ekibin yanına gelir.)
Hüsnü:Baba var mı haber?
Rıza:Sakin olun önce birkaç bişey var, anlatıcaz.
Mesut:Hadi baba..
Arif:Mehmet Amir,Aylin'in Antalya Asayişte ki amiri..
Ali:Ee?
Arif:Dün gece Aylin'in elinde olduğunu söyleyen bir adam Mehmet Amiri aramış.Ve bu adam Aylin'in gizli görevde yanında bulunduğu adam.
Ali:Nasıl yani ya?Adamlar yurtdışında demişti Aylin.
Mehmet Amir:Öyle sanıyorduk çünkü Aylin açığa çıktıktan iki gün sonra bize adamların hemen sınırdan geçtiği bilgisi geldi.Ancak öyle değilmiş adamlar buraya kaçmış sadece peşlerinde olamayalım diye böyle bir dümen kurmuş.Dün gece de saat iki üç gibi beni aradılar.Sadece Aylin'in elinde olduğunu söylediler.Gece birkaç kez Aylin'i aradım telefonu kapalıydı.Sabah bende emniyete bildirdim durumu sonrada Aylin'in kayıp olduğunu öğrendim.
Hüsnü:Peki amirim nasıl bir gizli görevdi bu?Aylin ne yaptı bu adamlara?
Mehmet:Fikret Sancak Antalya'nın daha doğrusu Akdeniz'in en büyük mafya babası.Her halt var adamda silah kaçakçılığı,uyuşturucu,terör bağlantısı...Akla gelebilecek bütün pislikler bu adamda..Yaklaşık 8 ay önce zorda olsa Aylin,Fikret'in yanında göreve girdi.İlk başta alışverişlerde yardım diye bağ kurmaya çalıştı Fikret beğendi tabi Aylin'i bir iki ay sonra en yakınlarından biri oldu Aylin,Fikret'in.Hedefimiz sene sonu yapılacak olan büyük teslimattı.Bu teslimat baya büyük olacaktı yabancı bağlantılarla bir alışverişti.Aylin'in bilgileri alması kolay oluyodu alışveriş hakkında.Fikret aracı olarak da güvendiği için onu kullanıyodu.
Hakan:Nasıl açığa çıktı peki?
Mehmet:İlk önce bizde anlamadık nasıl olduğunu.Fikret açığa çıktığı anda kaçırmaya kalkıştı Aylin'i ama başaramadı.Çünkü o gün yakın takipteydik Aylin'i ki iyi ki de öyleydik.Çatışma falan oldu..Adamlar kaçtı Fikretle birlikte.Her yerde aramaya devam ettik iki gün sonra yurtdışına kaçtıkları haberi geldi..Ama Fikret'in Antalya'da ki adamları rahat durmadı intikam için Aylin'in evini bastılar birkaç kez.En sonunda da yaktılar gece yarısı evi.
Hüsnü:Yaktılar mı?Aylin bize bahsetmedi bundan?
Mehmet:Ciddi bişey yoktu neyse ki Aylin'de.Aylin sesleri duyup kalkmış tam evden çıkacakken yanmıştı zaten ev.Dumandan etkilendi yani sadece o gün.Ama ertesi günde Aylin'e bişey olmadığını anlayınca devriyede saldırmaya kalktılar Aylin ve yanındaki iki memura.Onuda birkaç sıyrıkla atlattı ama tehdit almaya devam etti kız.Bizde en iyisinin ya masabaşı yada tayin olduğuna karar verdik.Aylin'de buraya tayinini istedi..Ama maalesef adamlar burda da peşini bırakmamış kızın.
Hüsnü:Ya kızın başına neler gelmiş ama bizim hiçbir şeyden haberimiz yok.
Mesut:Abiyiz diye gezeriz ortada sözde ama kız bizden uzakta neler yaşamış tek başına..
Rıza:Tamam çocuklar şimdi bunu düşünme zamanı değil şimdi Aylin'i bulmak için neler yapabiliriz onu düşünmek gerekiyor...Mehmet amirim bu adamla ilgili iz yok mu elinizde?
Mehmet:Maalesef İstanbulda nereye saklanır,kimleri var bilmiyoruz.. Aylin sizden çok bahsetti müdürüm eminim siz o kızı sağ salim bulursunuz.
Rıza:Bulucaz amirim bulucaz..Biz arkada adam bırakmayız heleki söz konusu kızım ise hiç bırakmam..
Mehmet:İzin verirseniz bende Aylin bulunana kadar kalmak istiyorum burada müdürüm.
Arif:İyi olur Mehmet.Sonuçta adamlar hakkında baya da bilgi var elinizde..
Rıza:Adamlar illaki arayacak Aylin için ya bizimle yada Mehmet amirle bir şekilde iletişime geçecekler ama o zamana kadar elimizden ne geliyorsa yapıyoruz çocuklar...
-Fikret Ev-[Fikret,Aylin'in tutulduğu odaya gelir.]
Fikret:..Aklın başına gelmeyecek dimi Aylin?Sabahtan beri dayak yiyorsun ama uslanmayacaksın dimi,kesmeyeceksin o sesini?
Aylin:Şerefsiz herif!Peşinde bir ordu adam var, İstanbul'un en iyi ekibi peşinde kaçabileceğini mi sanıyorsun?
Fikret:(Aylin'in saçından çeker)Beni ben istemedikçe kimse bulamaz Aylin.Bunu o kalın kafana sok artık!Ben istersem seni de beni de bulurlar ve alırlar.Ee bende seninle işim bitene kadar bunu istemeyeceğime göre rahatız yani hiç şüphen olmasın.
Aylin:Pislik!(Fikret'in yüzüne tükürür.Fikret sinirlenir ve Aylin'e tokat atar.)Aghh.
Fikret:Buna ne yemek ne de su vermek yok.Aklı başına gelsin biraz.Kitleyin çıkın sizde.(Fikret ve adamları Aylin'in yanından ayrılır.)
Aylin:Bi yolunu bulup haber vermem lazım bizimkilere.Kim bilir nasıl endişelendi hepsi şimdi..Off gelir gelmez başıma gelenlere bak ya..
-Yol/Ekip-(Ekip Aylin'i kaçıran aracın nerde olduğunu bulmuş ve oraya gelmiştir.)
Ali:Ne burayı gören kamera ne de mobese var abi.
Hüsnü:Koskoca yerde bir kamera bile olmaz mı ya?
Hakan:(aracın içine bakıyordur.)Hüsnü abi baksanıza buraya.
Hüsnü:(Hakan'ın yanına gider.)Noldu Hakan?
Hakan:Abi kan izi var burda,bak.
Hüsnü:Aylin'in kanı olabilir mi?
Ali:Kan mı?Aylin'in mi?
Hakan:Bilmiyorum onunda olabilir yanında ki adamların da.
Mesut:Burdan sonra nasıl devam ettikleri konusunda hiçbir şey yok dimi elimizde?
Hakan:Yok abi maalesef..
Hüsnü:Olay yeri inceleme baksın.Bizde geçelim hadi merkeze...
-Merkez-(Hüsnüler merkeze gelir.)
Rıza:Bı gelişme var mı Hüsnü?
Hüsnü:Yok baba,aracı terk edip gitmişler.Etrafta ne kamera var ne de başka bişey.
Bahar:Araçtan bişey çıkmadı mı?
Hakan:Kan izi bulduk araçta ama kime ait bilmiyoruz.
Selin:Aylin'e ait olma ihtimali?
Ali:Çok büyük ihtimal Aylin'e ait...
-Fikret Ev-
Fikret:(telefonla konuşuyordur.)Elimde o komiser bozuntusu.Yanıma sızmanın bedelini ödeyecek sonunda.Antalya'da kurtuldu elimden ama burda kaçışı yok artık...Hafta sonu olacak sevkiyatı yapalım sonra onun da işine bakıcaz.Bizim de malların da burdan gidişini sağlayacak bu hiç merak etme...(telefonu kapatır ve Aylin'in yanına gider.)
Aylin:Ne var neden geldin yine?
Fikret:Uslu durursan yemek vericem sana.
Aylin:İstemiyorum defol git!
Fikret:Haftasonuna kadar dayan Aylin.Sonra bende özgürüm sende...
-Ertesi Gün/Merkez-
Ali:İki gün oldu ya iki gün..Yok biz bulamıycaz bu kızı,kaybettik işte.
Mesut:Alii kes sesini be!Bulucaz Aylin'i ne pahasına olursa olsun bulucaz.
Ali:Hani nerde abi?Nerde kız?İki gün oldu bir haber yok!
Hüsnü:Tamam sakin ol bı ya.Boş boş duruyoruz sanki.Görmüyor musun elimizden geleni yapıyoruz.
Ali:Hiçbir şey gelmiyor ki abi elimizden...
-Fikret Ev-
Fikret:Düşündüm de böyle eli kolu bağlı aç durmak zordur be Aylin.. Eğer uslu duracağına söz verirsen seni çözer,karnını doyururum.Hemde belki çıkartırım seni bu odadan ne dersin?(Aylin bişey demez)Sen bilirsin ben teklifimi yaptım.
[Fikret tam giderken Aylin onu durdurur]
Aylin:Tamam söz veriyorum.Çöz hadi beni.
[Fikret Aylin'in yanına geri döner ve ona yaklaşır.]
Fikret:Sana pek güvenmiyorum ama acıyorum bu haline.Tek bir ters hareketinde bu halinden daha beter olursun.
Aylin:Tamam söz dedim çöz hadi..
-2Saat Sonra/Fikret Ev-
Fikret:Benim telefonla konuşmam lazım.Ömer ayrılma kızın başından.
Ömer:Merak etme abi burdayım ben..[Fikret dışarı çıkar.Aylin biraz bekler ve Ömer'in boş bir anını yakalayarak onu bayıltır.]
Aylin:Ömer biraz su verir misin bana?
Ömer:Var ya orda.
Aylin:Yok işte olsa neden isteyeyim.
Ömer:Tamam bekle...
Aylin:(Ömer'i bayıltır.)Bu iş bu kadar..Çok yanlış işlerdesiniz be Ömer.
[Aylin arka kapıdan dışarı çıkar ve kaçmaya başlar ancak Fikret de oradadır ve Aylin'i görür.]
Fikret:Aylin?Aylin dur kal orda!
[Aylin koşmaya devam eder.Fikret de Aylin'e ateş eder ve omzundan Aylin'i vurur ve yanına gider.]
Aylin:Aghh..
Fikret:(Aylin'in saçlarından çekerek)Dur dedim sana dimi dur!
Aylin:Bırak beni Fikret!Bak yakalanınca pişman olacaksın.
Fikret:(Aylin'e tokat atar ve çenesinden tutarak kendine doğru yaklaştırır.)Sana uslu dur dedim dinlemedin.Bundan sonra olacaklardan sorumlu değilim ben Aylin.Kendin istedin herşeyi...Bana bakın lan alın yarasına bakın kapatın sonra da odaya tekrar.
Mert:Tamam abi.Merak etme.
Fikret:Ömer de öyle dedi bak ne oldu..Gözünü bunun üzerinden ayıranı yakarım ona göre.
-Akşam/Merkez-
...
Rıza:(telefonu çalar)Kim şimdi bu?
Ali:Noldu baba?
Rıza:Görüntülü arama yabancı bir numaradan.
Hüsnü:Baba açsana belki Aylin'den haber vardır..
[Rıza telefonu açar ve karşısında Aylin'i yaralı bir şekilde görür.]
Rıza:Aylin kızım?(Ekip hemen Rıza'nın etrafına toplanır)Kimsin sen?Ne hale getirdin kızımı?
Fikret:(telefonu kendine çevirir)Çok uğraştı müdür bu hale gelmek için senin eleman.
Hüsnü:Şerefsiz bırak lan Aylin'i!
Mesut:Bana bak lan bırak o kızı yoksa seni doğduğuna pişman ederim.
Fikret:Şş sakin olun millet..Kız benim elimde büyük kozda bende yani.Kızdırmayın beni daha beter ederim Aylin'i.Zaten çok kızdırıyor beni.
Rıza:Ne istiyorsun?Bırak Aylin'i ne istiyorsan yapıcaz.
Fikret:Ha şöyle bak benim dilimden konuşmaya başladın müdür..
Ali:Kısa kes de ne istediğini söyle.
Fikret:Sakin ol genç sakin..!Bakın şimdi haftasonu yani iki gün sonra benim yurtdışından geleceklerle büyük bir teslimatım olacak.O teslimat olacak ve bizim buradan sorunsuz geçişimiz sağlanacak.
Rıza:Bu olmaz..
Fikret:(Silahı Aylin'e doğrultur)Kıza da veda et o zaman müdür...Ya benim dediklerim olacak ya da bu baş belası ölür.
Rıza:..Tamam tamam indir silahı zarar verme ona..Ne zaman nerede olacak bu alışveriş ve biz Aylin'i nasıl alıcaz?
Fikret:Ben sizi tekrar arıycam müdür.Kız teslimat sonrası sizde olacak.
Mesut:Nasıl güvenelim lan size?
Fikret:Başka çareniz mı var?
Aylin:(bağırarak)Rıza Baba istediğini yapmayın bu şerefsizin.Hiçbir şey yapamaz izin vermeyin o alışverişe.
Fikret:Sana kaç defa dedim lan kes sesini diye.(Aylin'e tokat atar)
Ali:Lannn şerefsiz!
Mesut:Öldürücem lan seni!Kimse alamayacak elimden kimse.
Hüsnü:Aylin dayan kızım alıcaz seni dayan...
_____________________
2.Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin