-Merkez-
Ali:Babam aradı Hakan çıkmış ameliyattan,yoğun bakıma alınmış.
Hüsnü:Durumu nasılmış peki?
Ali:Kritik demiş doktor birkaç gün için.
Mesut:O birkaç gün içinde Hakan'a bunu yapan şerefsizi bulmak zorundayız.
Hüsnü:Zorundayız ama tek bir iz bile yok elimizde usta.Kamera kayıtlarından da gördük ne plaka ne adres var elimizde.
Mesut:Hay ben böyle işin ya...
Ali:Abi bi hastaneye uğrasak mı?Burda bir işimiz de yok.
Hüsnü:Olur gidelim bi bakalım durum ne.Gençler burası sizde araştırmaya devam edin ve mümkünse bulun artık bişeyler.
Volkan:Tamam başkomiserim...
(Ekip tam çıkarken bir ihbar gelir.)
Hande:Evet buyrun..Anladım tamam ben hemen ekip gönderiyorum..Başkomiserim bir ihbar var.
Hüsnü:İhbarın sırası mı kızım şimdi? Sadi'yi bulmaya çalışıyoruz ya.
Hande:Onunla ilgili zaten.
Hüsnü:Söyle o zaman.
Hande:Haktan'ın kız kardeşi Sevda'nın ifadesi alınmıştı ya geçen gün.
Bahar:Evet bir aydır gelmedi de aramadı da demişti.
Hande:Evet...İşte Haktan, Sevda'yı aramış yarın gideceğini bu gece kardeşini son kez görmek istediğini söylemiş.Sevda'da bizi aradı Haktan bir iki saat içinde gelecekmiş Sevda'nın yanına.
Mesut:Adresi var mı Sevda'nın?
Hande:Var komiserim,burada.(adresin yazılı olduğu kağıdı uzatır.)
Hüsnü:Hadi çıkalım.Haktan'ı alırsak Sadi'yi de alırız..
..
-Sevda Ev-(Ekip Sevda'nın evine gelmiş dışarıda gizlenmiş bekliyodur.Bahar ve Ali'de evde saklanmıştır.)
Bahar:Nerde kaldı bu?
Ali:Eğer anlamadıysa burda olduğumuzu mutlaka gelecektir bir aksilik çıkmazsa.
Bahar:Dua edelim de çıkmasın aksilik yoksa Sadi kaçacak.
Hüsnü:(telsizle)Bi araç yaklaşıyor eve Haktan olabilir dikkat edin.
Ali:(telsizle)Tamam abi...
(Haktan eve gelir,Sevda hiçbir şey çaktırmadan Haktan'ı oyalar biraz sonra Ali ve Bahar saklandıkları yerden çıkar,ekipte eve girer.)
Ali:(Haktan'ın kafasına silah dayar)Ters bir harekette beynin dağılır.
Haktan:Allah kahretsin!Sevda oyun mu oynadın lan?
Sevda:Başını daha fazla belaya sokmana razı olamazdım abi.
Haktan:Allah kahretsin seni kız!
Hüsnü:Kes kes kes!Söyle şimdi Haktan Sadi nerede?
Haktan:Bilmiyorum.
Mesut:Bilmiyorum numaralarını kimse yemez burda konuş lan!
Haktan:Bilmiyorum dedim haberim yok.
(Ali, Haktan'ı dövmeye başlar.)
Ali:Konuşana kadar hiç yorulmadan döverim seni Haktan.Söyle lan nerde o tasmanı tutan şerefsiz?
Haktan:Aghh..Bilmiyorum dedim be bırak beni aghhh.
Mesut:Bahar Sevdayı da al çık dışarı kapat kapıyı.
Sevda:Ne yapacaksınız abime?Zarar vermeyin ona..Abi anlat lütfen sende.
Haktan:Sevda kes sesini Allah'ın cezası!
Hüsnü:Bahar haydi.
Bahar:Tamam abi..
(Bahar,Sevdayla birlikte dışarı çıkar.Ali Haktan'ı dövmeye devam eder.)
Ali:Hiç yorulmam hiç bıkmam Haktan seni dövmekten.Konuş lan nerde o it.
Haktan:Bilmiyorum dedim bilsemde söylemem...
..
-Hastane/Yoğun Bakım Önü-(Aylin yoğun bakım camından Hakan'ı izliyordur.Selin elinde kahvelerle yanına gelir.)
Aylin:Sevgilim çok bekletme beni kalk hadi..Bak biliyosun sensiz yapamıyorum ben,yapamam da gel yanıma Hakan hadi.
Selin:Aylincim hadi al bi kahve iç.
Aylin:İstemiyorum..
Selin:Sabahtan beri ağzına bir lokma bile sürmedin olmaz böyle,iç hadi.
Aylin:Tamam,sağol..(Aylin'in telefonu çalar)Alo.
X:(telf)Bişey demeden uzaklaş yanında kimse olmasın.
Aylin:(tlf)Kimsiniz?
X:(tlf)Uzaklaş dedim sana.
Aylin:Geliyorum ben şimdi Selin..(kimsenin olmadığı bir köşeye çekilir konuşmaya devam eder.)Söyle kimsin?
X:(tlf)Hayatında hep sana anılar bıraktıran insanı nasıl tanımazsın küçük kız?Darıldım ama..
Aylin:(tlf)Sadi! Şerefsiz!Nerdesin lan nerdesin?
Sadi:(tlf)Sakin ol Aylin sakin.Nasıl sevgilin?Hala yaşıyormuş duyduğuma göre.Bu kez tam sıkamadım demek ki başka zamana artık.
Aylin:(tlf)Allah belanı versin Sadi!Ne istiyorsun lan benden ne?Benden aldıkların yetmedi mi?
Sadi:(tlf)Yetti yetti de ben doyumsuzum diyelim..Bak sana bir şey söylicem
Aylin:(tlf)Ne istiyosun şerefsiz ne!? Sadi:Ben sabaha gidiyorum buralardan bir daha dönmemek üzere.Ama eğer hesaplaşalım diyorsan gel çık karşıma. Aylin:(Biraz düşünür ve konuşmaya devam eder.)Nerdesin söyle lan gelicem.Vereceksin benden aldıklarının hesabını..(Aylin adresi aldıktan sonra telefonu kapatır ve yoğun bakımın önüne geri gelir.)Sevgilim en kısa zamanda dönücem bekle beni o zamana kadar.Sana ve babama bunu yapandan hesap sorucam sadece. (Aylin sessiz konuşmuştur ama Selin onu duymuştur ama tam olarak anlamamıştır.)
Selin:Aylin bir yere mi gidiyosun? Aylin:Çok kısa bir işim var Selin çok kısa.Ben dönene kadar Hakan size emanet.
Selin:Ne işin var?Nereye gidiyosun ki?
(Aylin cevap vermeden hastaneden ayrılır ve Sadi'nin verdiği adrese gider.Selin'de hemen Mesut'u arar.) Selin:Aylin dur dur nereye?(tlf)Alo Mesut!
Mesut:(tlf)Efendim Selin.
Selin:(tlf)Nerdesiniz siz?
Mesut:(tlf)İşimiz var,Sadi'den iz arıyoruz.Haktan şerefsizini aldık ama konuşmuyor it..Noldu Hakan'a bişey mi oldu?
Selin:(tlf)Hayır Hakan'ın durumu aynı hala.Ben şey diyecektim..Aylin gitti.
Mesut:(tlf)Gitti mı? Nereye gitti?
Selin:(tlf)Bilmiyorum.Telefon geldi uzakta bir köşede konuştu sonra Hakan'a bişeyler dedi sordum nereye diye kısa bir işim var dedi gitti.
Mesut:(tlf)Nereye gider bu kız ya?
Selin:(tlf)Mesut siz Sadi'yi hala bulamadınız dimi?
Mesut:(tlf)Allah kahretsin ki bulamadık.
Selin:(tlf)Aylin'i arayan belki de Sadiydi ve Aylin onu bulmaya gitti olamaz mı?
Mesut:(tlf)Doğruu başka kim arar ki bu kızı da bir şey demeden ayrılır Hakan'ın yanından?
Selin:(tlf)Ne olacak şimdi?
Mesut:(tlf)Sen hastanede kal merkezi ara Aylin'in sinyal takibine baksınlar.Biz de gidelim hemen bulmaya.
Selin:(tlf)Tamam haber verin mutlaka.(telefonu kapatır)Ah be Aylin ah be canım ya..
..
-Ekip Aracı-
Mesut:Sadi'yi bulduk galiba.
Hüsnü:Nerde?Hem ne diyor Selin?Kim nereye gitmiş?
Mesut:Aylin kaybolmuş ortadan.
Ali:Nasıl kaybolmuş?
Mesut:Telefonla konuşmuş sonrada çıkmış gitmiş hastaneden.
Bahar:Sadi'ye mı gitti yani?
Mesut:Bence ona gitti..Selin arayacaktı merkezdekileri sinyal takibi için bizde gidelim hemen usta.
Hüsnü:Gidelim gidelim.Bu şerefsizin konuşacağı yok zaten.
Haktan:O komiser kesin Sadi abiye gitti ama onunda cesedini alacaksınız ordan,Sadi abi sağ bırakmaz onu.
Mesut:(Sadi'ye tekme atar)Kes lan sesini!
..
-Liman/Kulübe-(Sadi, Aylin'i limanda bir kulübeye çağırmıştır ve kulübenin önünde oturmuş Aylini bekliyordur.Biraz sonra Aylin oraya gelir.)
Aylin:Şerefsiz!(silahını çıkartır ve Sadi'ye doğrultur.)Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin şerefsiz.Benden aldıklarının bana çektirdiğin acıların hesabını vereceksin Sadi!
Sadi:Sakin ol komiser sakin.Seni buraya konuşup anlaşmaya çağırdım.
Aylin:Neyi konuşup anlaşıcaz lan şerefsiz?Benden aldıkların yetmedi mi?Şimdi kalkıp özür diliyosun?
Sadi:Özür dilemek değil tabi ama arayı biraz yumuşatmak diyelim.O kadar geçmişimiz var olsun o kadar.
Aylin:Kes lan!Buraya kadar Sadi seni öldürmeden hiçbir yere gitmicem.
Sadi:Sevgilinin durumu nasıl komiser?Kurtulamamış daha duyduğuma göre.Yazık oldu çocuğa çok yazık oldu.
Aylin:Sanane lan!Sanane Hakan'dan.İyileşecek o kurtulacak!
Sadi:Baban gibi olmasın sonu durumu ağırmış hiç belli olmaz yani.
Aylin:Sus lan şerefsiz sus!Babamın da Hakan'ın da adını ağzına alma.
Sadi:Öyle olsun ama sana bir şey göstermek istiyorum Aylin.Belki de senin için çok önemli olan bir şey.
Aylin:Ne?Ne diyosun sen?
(Sadi cebinden bir kutu çıkarır ve açar.Kutunun içinde bir kolye ve bir saat vardır)
Sadi:Bak bunları hatırladın mı?
Aylin:Ne bunlar?
Sadi:Çok eskiden kalma..Babanın yaşadığı zamandan.
(Aylin biraz düşünür ve saati tanır.Babasının kaybettiği ve çok sevdiği,Aylin'in küçükken harçlıklarıyla babasına aldığı ilk hediyedir.)
Aylin:Saat..O saat babamın saati..Ne işi var onun sende?
Sadi:Beni yakalamaya geldiği zamanlardan birinde düşürmüştü saati de kolyeyi de.
Aylin:Kolyeyi bilmiyorum..
Sadi:Babanın sana doğum günün için aldığı kolye..Bu zamana kadar hatıra olarak kaldı bende artık sende kalsın ne dersin?
Aylin:Ver hemen onları bana!
Sadi:Hay hay tabiki de ama ben gittikten sonra alabilirsin.
Aylin:Hiçbir yere gidemezsin Sadi!Beni öldürmeden sağ çıkamazsın buradan.
Sadi:Benim için zor şey değil komiser.
(O sırada ekip oraya geliyordur.Aracın siren sesleri duyulur.)
Sadi:(silahı çıkartır ve Aylin'e doğrultur)Sana kimseye haber vermeden gel demiştim.
Aylin:Vermedim,kimseye bir şey söylemeden geldim ama düşünürsen ortadan kaybolunca polis oldukları için bulmaları normal..Bırak silahını da teslim ol artık,buradan kaçamazsın Sadi.Yolun sonuna geldin!
Sadi:Yok öyle bir şey Komiser!Benim için yolun sonu asla gelmez.
(Ekip araçtan iner ve kulübeye doğru gelir.Sadi iyice tedirgin olmuştur ve kaçması gerektiğini biliyodur.)
Aylin:(silahı doğrultur)İşte yolun sonu bu kez geldi Sadi,bu kez bitti her şey.
Sadi:Bitmez komiser bitmez.
(Aylin'e bir el ateş eder ve kaçmaya çalışır.Ancak Aylin'de Sadi kaçarken arkasından iki el ateş eder ve Sadi yere düşer.)
Aylin:Yolun sonu geldi Sadi!
Mesut:Aylinn!
Aylin:(Sadi'nin yanına gider silahı doğrultur)Bitti şerefsiz buraya kadarmış.
Sadi:(zorlanarak konuşmaya çalışır)Yardım et komiser,hastaneye yetiştir beni.
Aylin:Sen babama yardım ettin mi o can çekişirken,ben küçük bir çocukken ağlarken?(bağırarak) Hakan'ı gözümün önünde vurunca yardım ettin mi Sadi?
Bahar:Aylin sen iyi misin? Yaralandın mı?
Aylin:İyiyim ben yok bir şeyim...Konuş Sadi sen babamı benim gözümün önünde vururken acıdın mı bana bize de ben şimdi sana acıyayım,yardım edeyim.
Sadi:Komiser yapma..
Aylin:Ne yapmayayım Sadi?Seni kurtarmam için tek bir sebep söyle bana.
Ali:Aylin bırak hadi geberiyor zaten kan kaybından.
Aylin:Hakan'da çok kan kaybetti Ali çok.Üstüm başım ellerim hep onun kanı oldu ve ben hiçbir şey yapamadım.Hakan hala can çekişiyor kimin yüzünden?Babam şehit oldu kimin yüzünden?Ben küçük yaşta kimsesiz kaldım kimin yüzünden?
Ali:Bu Şerefsiz yüzünden biliyorum ama Hakan'a gitmen lazım..O uyanacak seni bekleyecek.
Aylin:Bu şerefsiz yaşamayı haketmiyor Ali haketmiyor.Benim hayatımı çocukluğumu sevgimi elimden alan bu şerefsiz yaşamayı haketmiyor.
Hüsnü:Haklısın kızım haklısın..Bitir hadi.
Bahar:Abi..
Hüsnü:Biz yokuz burda bitir hadi.Ne gördük ne duyduk..Sen dedin ya yaşamayı haketmiyor diye doğru söyledin güzelim haketmiyor..Senin hayatını elinden alan bu adam gebermeli.
Bahar:(sessizce Mesut'a)Abi ambulans yolda geliyor..
Mesut:Gelsin geberiyor zaten it.
Ali:Ne yaparsan yap arkandayız Aylin..Ama unutma Hakan var..
(Aylin daha fazla dayanamaz yere çöker silahı bırakır ve hıçkırıklarla ağlamaya başlar)
Aylin:Sen benden herşeyimi aldın ama ben senin gibi değilim Sadi..Beni bekleyene acı çektiremem.
(Ali'de yere Aylin'in önüne çöker)
Ali:Yaralısın sen kolundan başka bir yerde var mı yaran?
(Aylin hayır anlamında kafasını sallar ve ağlamaya devam eder.Ali Aylin'e sarılır)
Aylin:Hakan'a gidelim mi Ali?Söz verdim dönücem en kısa zamanda diye o da bana söz verdi seni bırakmam diye.
Ali:Gidelim canım gidelim kardeşim.Siz birbirinize verdiğiniz sözü tutarsınız biliyorum ben...
_____________________
24.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfic"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...