Bölüm 51

598 15 1
                                    

|3AySonra/Sabah/AyHak Ev|
-Hakan sabah erkenden uyanır. Yavaşça Aylin'e yaklaşıp yüzünü sever sonra başını Aylin'in karnına koyar ve konuşur.
Hakan:Günaydın miniğim.. Nasılsın bakalım bugün? Beni sorarsan gayet iyiyim, çünkü bugün cinsiyetini öğrenicez ve ben çok heyecanlıyım. Bir yanım bir an önce gelmeni istiyor diğer yanım acele etme Hakan diyor.
-Hakan'ın kendi kendine konuştuğunu duyan Aylin de uyanır ve Hakanı kafasını karnına koymuş konuşurken görür, gülümseyerek Hakana bakar, saçlarını sever.
Aylin:Hayırdır ne konuşuyorsunuz yine?
Hakan:Klasik günaydın konuşması sevgilim.
Aylin:Bende klasik günaydın alsam?
Hakan:Hay hay.
-Hakan, Ayline gülerek yaklaşır ve dudağından öper.
Hakan:Günaydın sevgilim.
Aylin:Günaydın bitanem.. Ne konuştunuz minikle yine?
Hakan:Önemli bir şey değil ya.. Bugün doktor kontrolü olduğunu, benim yine çok heyecanlı olduğumu anlattım.
Aylin:Hmm, o ne dedi peki?
Hakan:Henüz tam olarak iletişime geçemedik.
Aylin:Bi 5 ay falan daha beklemen gerek onun için.
Hakan:Maalesef... Ee hadi kalk bakalım, doktora gidicez daha.
Aylin:Tamam canım, daha var randevu saatine, aceleye gerek yok.
Hakan:Olsun erken çıkalım, dışarda kahvaltı falan yaparız.
Aylin:İyi fikir.
-Aylin yataktan kalkarken Hakan kolundan tutar.
Aylin:Noluyo be?
Hakan:Yavaş yavaş hareket et Aylin. Dikkat etmen lazım senin.
Aylin:Ay tamam ya.
Hakan:Senin canın bir şey istemiyor mu hala?
Aylin:Hayır.
Hakan:Bu pek normal değil sanırım. Hayır hamile dediğin aşerir de.
Aylin:(gülerek) Daha önce kaç kez hamile oldun acaba Hakancım? Çekmiyor işte bir şey canım.
Hakan:Dört ayda sadece tatlı istedin, onu da gidip pastaneden aldım ya. Hayır zor bir şey iste de uğraşıp durayım.
Aylin:(hakanın yüzünü sever) Daha çok var hayatım, elbet gelir o zamanlarda.
Hakan:İnşallah...
...
|Hastane|
-AyHak hastaneye gelir, doktor Aylin'i kontrole alır, ultrasonda bebeğe bakar.
Hakan:Nasıl nasıl iyi dimi iyi mi?
K.D.U:Gayet iyi Hakan Bey, hiçbir sorun yok bebeğinizde.
Aylin:Çok şükür.
K.D.U:Ama her zaman dediğim gibi kendinizi çok yormak yok, dikkat edeceksiniz.
Aylin:Siz hiç merak etmeyin. Dikkat ediyoruz. Hele Hakan varken...
Hakan:Ediyoruz ediyoruz.. Ya ben çok heyecanlıyım kız mı erkek mi? Ne hadi ne belli mi artık?
Aylin:Hakan sakin bitanem.
Hakan:(aylinin elini tutar) Ya heyecanlıyım sevgilim, öğrenmek istiyorum artık.
K.D.U:Bakalım gösterecek mi?
Hakan:Göstersin artık ya.
Aylin:Hakan!
Hakan:Hayatım bu üçüncü öğrenme çabası. Sıpa göstermiyor kendini, bende merak ediyorum ya. Hayır bi öğreneyim bi tık rahatlıcam.
K.D.U:Hazır mısınız?
Aylin:E-evet..
-Aylin Hakanın elini tutar ve birbirlerinin gözlerinin içine bakarak beklerler.
K.D.U:Tebrik ederim bi oğlunuz olacak.
Aylin:Erkek yani?
K.D.U:Evet.
Aylin:Hakan duydun mu oğlumuz olacak.
Hakan:Oğlum benim oğlum dimi? Bizim oğlumuz.
Aylin:Evet bitanem, bizim oğlumuz.
Hakan:Allahh be! Oğlum oluyor oğlum, aslanım geliyor.
-Hakan, Aylin'i öper.
Hakan:Bizim oğlumuz, aslanımız bitanem.
Aylin:Evet sevgilim...
...
|Merkez|
-Aylinle Hakan doktordan sonra merkeze geçerler. İkisi de çok sevinçlidir ama özellikle Hakan daha da sevinir. Güle güle ekibin yanına gelirler.
Hakan:Baba oluyorum millet!
Ali:Biliyoruz.
Aylim:Hayatım onu biliyorlar... Biz bugün cinsiyetini öğrendik.
Selin:Aa sonunda... Ne peki?
Hakan:(coşkulu bir şekilde) Oğlum oluyor be oğlum! Bizim oğlumuz oluyor.
Hüsnü:Vayyy yakışır.
Mesut:Helal lan.
Ali:Dayısının aslanı geliyor he?
Aylin:Evet, erkek.
Selin:Tebrik ederim ya..
-Rıza da ekibin yanına gelir.
Rıza:Hayırdır ne bu neşe?
Hakan:Oğlum oluyor Rıza baba.
Aylin:Cinsiyeti öğrendik baba, erkekmiş.
Rıza:Güzel haber.. Hayırlı olsun çocuklar.
AyHak:Sağol baba...
...
Volkan:Ee ekip çocuklardan da bi futbol takımı kuruyor sonunda.
-ekip güler.
Ali:Doğru... Şimdi Hüsnü abi 3,Mesut abi 1,ben 1,Hakan da 1.. Az kaldı az..
Hüsnü:Hakan nasıl his aslanım?
Hakan:Abi tarifsiz ya.. Benim için farketmez kız yada erkek, sağlıklı olsun yeter ama çok heyecanlıyım ben ya.
Mesut:Babalık işte aslanım..
Selin:Doğru söyleyin siz kız mı erkek mi istiyordunuz?
Aylin:Daha önce de demiştim bize sağlıklı olsun, farketmez diye. Ama erkek olmasına bende çok sevindim.. (karnını sever) Oğlum diyicem ya, çok başka yani.. Resmen Hakan'dan bir tane daha.
Ali:Pabucu da dama atılacak Hakan'ın?
Aylin:Ee normal olarak.
-Hakan bir anda Aylin'e döner.
Aylin:Hayatım yani bir erkek daha olacak hayatımda ve onu daha çok sevecek olabilirim.
Hakan:Kızıyorum ama. Haksızlık. Ondan önce ben vardım.
Mesut:Kıskandı kıskandı ğığığı...
Aylin:Yapacak bir şey yok maalesef Hakancım. Oğlumuz bir tık önde artık.
Hakan:Peki öyle olsun...
-Hakan küsmüş gibi yapar. Aylin gülerek konuşur.
Aylin:Benim ikinize yetecek kadar sevgim var canım, merak etme. Seni unutmam.
Hakan:Güzell...
Aylin:Hüsnü abi Hakanla işin var mı?
Hüsnü:Hayır yok. Hayırdır?
Hakan:Noldu canım? (ayağa kalkar) İyi misin sen?
Aylin:İyiyim iyiyim... Babama gidelim mi diyecektim ben, uzun zaman oldu.
Hakan:olur güzelim gidelim..
...
|2SaatSonra/Şehitlik|
-Aylinle Hakan şehitliğe gelirler, önce dua okurlar sonra Aylin mezarın başına çömelir.
Aylin:Biz geldik baba.. Kızın, damadın ve torunun.. Bugün cinsiyetini öğrendik torununun;erkekmiş.. Hayatımda değer vereceğim bir kişi daha geliyor. Keşke sende olsaydın yanımızda, sende görseydin torununu. (gülerek) Aslanım diye severdin, ayrılmazdın yanından dimi?  Ama biliyorum ordan da olsa görüyorsun bizi daima... Benim hayatım annesiz babasız geçti ama ben evladımın hep yanında olmaya çalışıcam baba. Senin baba verdiğin dersleri bende ona vericem, senin bana hep sahip çıktığın gibi biz de oğlumuza sahip çıkıcaz.. (mezar taşını okşar) Seni seviyorum baba, her zaman kalbimde bir yerlerdesin...
-Aylin ayağa kalkar, gözleri dolu doludur. Hakan, Aylin'e sarılır.
Hakan:İyi misin güzelim?
Aylin:İ-iyiyim.. Gidebiliriz artık.
Hakan:Sen arabaya geç geliyorum ben hemen.
Aylin:Noldu?
Hakan:Geç sen canım, geliyorum...
-Aylin arabaya gider, Hakan mezarın başına eğilir.
Hakan:Kızınıza da torununuza da hep gözüm gibi bakıcam amirim.. Siz beni tanımıyorsunuz ama ben sizi kısa sürede de olsa çok iyi tanıdım.. Aylin hep size layık olmak isteyen biri. Bence öyle de.. Onu hiç merak etmeyin...
...
|AyHak/Araba|
Aylin:Ay ben acıktım ya.
Hakan:Yine mi?
Aylin:Yine mi ne ya?
Hakan:Bakıyorum da iştahın açıldı hayatım.
Aylin:Bana söyleme, oğluna söyle onu. Sürekli acıktırıyor.
Hakan:Biraz fazla sanki he? Daha iki saat olmadı mı yiyeli?
Aylin:Ne o Hakan bey? İstemiyorsun herhalde yememi.. Şişko biri olucam diye dimi? Beğenmezsin de beni öyle sen. Vazgeçtim yemiyorum. Günde iki öğün yeter bundan sonra.
-Aylin cama doğru döner.
Hakan:Şaka yaptım hayatım. Küstün mü hemen ya?... Ya bak bu hormonlar çok değiştirdi seni. Hayatım sen iste 7/24 yemek yiyelim, bak benim işime de gelir biliyorsun.
Aylin:Sen beni kilo alınca sevmezsin, itiraf et hadi.
Hakan:Aşk olsun Aylin.. Ben seni obez olsan bile severim.
Aylin:(hakana döner) Yuh! O kadar da değil.
-Hakan bir hamlede Aylin'i öper.
Hakan:Şaka canım şaka.. Ben seni hep severim merak etme.. Hadi ne yiyoruz bakalım?
Aylin:Sahildeki köfteciye gidelim.
Hakan:Hay hay..
-Yolda gidenlerken Aylin, bebek eşyası mağazası görür.
Aylin:Hakan,şuna bak.
Hakan:(hakan yavaşlar) Ne oldu? Hırsız falan mı var?
Aylin:Hayır ya, bebek eşyaları baksana.
-Hakan arabayı durdurur.
Hakan:Ee hadi o zaman.
Aylin:Saçmalama. Şimdi mi?
Hakan:Artık hazırlıklara başlamak lazım, hazır gelmişken, hadi...
-AyHak mağazaya girer ve bebek kıyafetlerine, eşyalarına bakmaya başlarlar. Aylin gördüğü minik tulumu Hakana gösterir.
Aylin:Hakan baksana. Çok minik ya.
Hakan:Aylin her şey çok güzel ama.
Aylin:Dimi? Bayıldım ben ya. (ayakkabıları gösterir) Bak minik minik ayakları girecek bunlara.
Hakan:Onun o ayaklarını yerim.
Aylin:Hayır!
-Hakan, Aylin'in karnını sever.
Hakan:Oğlum bak çok güzel şeyler var burda, çabuk gel.
Aylin:Tamam diyor.
Hakan:Güzel...
-Aylin kıyafetlere bakmaya başlar, Hakan da etrafı dolanır ve ne bulduysa almaya başlar. Aylin de elindeki minik kıyafetlerle Hakan'ın yanına gelir ancak Hakan işi fazlasıyla abartmıştır.
Aylin:Hakan baksana, bunlar çok tatlı. Bu kıyafetlerin içinde bizim oğlumuz olacak.
Hakan:Çok güzeller hayatım.. Şunları da alalım.
Aylin:Hakan sen ne yaptın?
Hakan:Bebek için canım.
Aylin:Bebek için mi? Sevgilim burda bir bebeğe değil üç bebeğe yetecek kıyafet var. Şuna bak üç dört yaşındaki bebek giyer bunu. Hevesini kırmak gibi olmasın ama abartmadın mı sence?
Hakan:Abarttım mı?
Aylin:Sanki biraz.
Hakan:Ama her şey çok güzel Aylin.
Aylin:Bak hayatım daha çok var bebeğin doğmasına ve biz yine alışveriş yapmak istiycez. Sen her seferinde bu kadar şey almak istersen nasıl olacak?
Hakan:Haklısın sanırım.. Bırakayım bazılarını o zaman.
Aylin:En beğendiklerin kalsın, bir iki parça da ben aldım beğendiklerimden. Sonra yine yapıcaz alışveriş sevgilim.
Hakan:Tamam tamam..
-Hakan kıyafetleri bırakmaya giderken Aylin durdurur.
Aylin:Hakan dur.
Hakan:Noldu?
Aylin:Bırakma sen onları, hatta bir iki şey daha alalım. Renk renk...
Hakan:Niye? Kıyamadın sende dimi?
Aylin:Hayır ya.. Başka fikrim var benim.
Hakan:Neymiş?
...
|2SaatSonra/Çocuk Esirgeme Kurumu|
-Aylinle Hakan aldıkları eşyaların çoğunu çocuk esirgeme kurumuna getirmiştir. Görevlilerle birlikte Aylinle Hakan da çocukların yanına giderler ve onları severler.
Aylin:Hepsi çok tatlı Hakan ya. Çok küçükler baksana.
Hakan:Kaderleri baştan kötü olmuş ama bundan sonra güzel olur inşallah.
Aylin:İnşallah canım... (görevliye) Biz ne kadar yeter bilmeden içimizden gelerek aldık bunları, siz ayarlarsınız.
Görevli:Düşünüp alıp gelmişsiniz sağolsun.. Allah analı babalı büyütsün bu arada.
Aylin:Sağolun..
Hakan:Nerden aklına geldi burası?
Aylin:Eskiden, ekipten tayin olmadan önce gelirdim sık sık yurda, çocuklarla vakit geçirirdim arada. Yalnızlığımı gidermek için.. Uzun zamandır gelmemiştim bir anda aklıma geldi... Ama sanırım oğlumuz aklıma getirdi burayı.
-Hakan, Aylin'e arkasından sarılır.
Hakan:Seni çok seviyorum bitanem... (elini aylinin kalbine koyar) En çok da bu güzel kalbini.. Oğlumuz çok şanslı senin gibi annesi olacağı için...
____________________________
51. Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin