-Hastane/Aylin Oda-
Hakan:Yani abi biz şimdi..
Mesut:Ne lan?Usta açıklayacak bişey mi var bu çakalın ne olduğu belli değil mi?
Hakan:Abi ayıp oluyor şimdi çakal falan ya.
Mesut:Kes lan!Usta kırk satır mı kırk katır mı?
Hüsnü:Burda olmaz usta sessiz bir yere gitmek lazım.
Hakan:Abi ya..
Aylin:Abi ayıp olmuyor mu şimdi anlamadan dinlemeden?Hem bak hastayım ben yeni kendime gelmişim sizde ziyarete gelmişsiniz gördüğüm kadarıyla.
Hüsnü:Geldik geldik ziyarete geldik de senin zaten ziyaretçin varmış Aylin hanım baya da memnunsun belli ki..
Aylin:Abiii...
Hakan:Hüsnü abi,Mesut abi ben Aylin'i seviyorum ve biz sevgiliyiz.
Aylin:Hakann.
Mesut:Usta ne dedi bu?
Hüsnü:Sevgili dedi sevgilii...Aylin?
Aylin:Hakan doğru söylüyor abi.Hem hem siz anlamadınız sanki ya öyle içeri girince de soruyorsunuz bi de.
Mesut:Olsun sormamız lazımdı daha soracaklarımız da bitmedi.
Aylin:Abi ya.Hem neden kapıyı çalmadan girdiniz siz içeri ayıp ayıp hasta var hasta.
Hüsnü:Hem suçlu hem güçlü şuna bak ya.
Mesut:Ha çalsaydık hala bişey öğrenemeyecektik ama.
(O sırada içeri Selin girer.)
Selin:Günaydın taze aşıklarr..Hüsnü abi,Mesut?Ne işiniz var sizin burda?
Mesut:Ha suç ortağı da geldi.Sen ne zamandır biliyosun Selin hanım?
Selin:(anlamamış gibi yapar)Neyi?
Hüsnü:Salağa yatma kızım.(AyHak'ı işaret ederek)Bu ikisini işte.
Selin:Imm kısa zaman önce öğrendim.
Mesut:Kim biliyor başka?
Hakan:Ali,Ali biliyor en başından beri.
Hüsnü:Sen sus!
Selin:Ve Bahar biliyor.
Mesut:Vay arkadaş bizim kıza talip çıkmış ama haberimiz yok.
Selin:Saçma sapan konuşma Mesut..Hem hadi gidin bak Aylin hasta dinlenmesi lazım.
Hüsnü:Tamam tamam.Hakan yürü işimiz var.
Aylin:(sessizce)Gitme Hakan bunlar seni çiğ çiğ yer.
Hakan:Abi şey benim işlerim var izin izin aldım ben Rıza Baba'dan.
Mesut:Başlarım işinden yürü lan, verdirtme odunu.
Hakan:Tamam abi tamam..(sessizce Aylin'e) Görüşürüz Sevgilim, dönmeye çalışıcam sana.
Aylin:(sessizce)Görüşürüz Sevgilim,dikkat et...
(Hüsnü,Mesut ve Hakan gider,Aylinle Selin başbaşa kalır.)
Aylin:Allah'ım sen Hakan'a ve bana acı.Hüsnü abiler çocuğun üstüne çok gitmesinler.Sapasağlam dönsün bana.
Selin:(gülerek)Aylin iyi misin canım sen?Adam sanki savaşa gitti gibi konuşuyorsun.Alt tarafı konuşmaya gitmişlerdir.
Aylin:Onların konuşmadan ne anladığını sende bende biliyoruz dimi Selin?Başına ne geleceği belli değil Hakan'ın.
Selin:Yok canım o kadar da değil,abartmazlar.
Aylin:Bilemiyorum...
Selin:Ay boşver onları sen nasılsın iyi misin?Nasıl geçti dün gece?
Aylin:İyiyim iyiyim arada ağrı vuruyor sadece.Dün gece de sadece uyuduk yani ben uyudum Hakan'ı da sabah gördüm burda uyuyakalmış zavallım.
Selin:Nasıl anladı Mesutlar?
Aylin:İçeri girdiler bir anda tam o sırada Hakan'da beni alnımdan öptü seni seviyorum dedi.
Selin:Ay çok yanlış zamanlamada romantizm yaşamışsınız kızım siz.
Aylin:Aynen öyle...
..
-Araba/HüsMesHak-
Hakan:Abi ne yapacaksınız bana?
Hüsnü:Düşünüyoruz.
Hakan:Abi yani ben kötü bişey yapmadım ki.
Mesut:Ona karar verecek olan biziz lan sen değil.Ses çıkarmadan otur oturduğun yerde.
Hakan:Tamam abi...
Hüsnü:Ne zamandır birliktesiniz?
Hakan:Yeni daha abi çok yeni.
Hüsnü:Bizim neden haberimiz olmadı?
Hakan:Aylin istemedi abi,hemen söylemeyelim dedi.
Mesut:Ne zamandır aşıksın kıza?
Hakan:Uzun zamandır abi uzun zamandır aşığım ama çabuk açılamadım.
Hüsnü:Çok mu seviyosun Aylin'i?
Hakan:Çok çok seviyorum abi.Onun için canımı verebilecek kadar çok.
Hüsnü:Var ya hastanede anlamıştım ben bişeyler olduğunu.Aylin vurulunca,yoğun bakımdayken bizden beter olmuştu bu.Pek anlam verememiştim aslında bundan dolayı demek ki.
Mesut:Aylin'i vuran iti yakalayınca bizden beter etti adamı orda da belliydi.Ama salaklık bizde normal sandık herşeyi...
(Arabada kısa bir sessizlik olur, HüsMes birbirine bakar ve Hüsnü konuşmaya başlar.)
Hüsnü:Sen bu kızı seviyorsun gördük,anladık ki Aylin'de seni seviyor,bakışlarınızdan belli zaten herşey.Ama bak aslanım eğer bu kız bir gün ufacık da olsa senin yüzünden bir şeye üzülür,kırılırsa, gözünden senin yüzünden bir damla yaş akarsa çok fena üzülürsün biliyosun dimi?
Mesut:Aylin bizim yıllardır kardeşimiz,canımız, herşeyimiz bu yüzden onu üzen şey bizi de üzmüş olur.Onu üzen bize yanlış yapmış olur.Bu kızı sevdiysen gözün gibi bakacaksın,ona hakettiği hatta hakettiğinden fazla değer vereceksin.
Hakan:Sizin aklınızda hiçbir şüphe olmasın abi.Ben Aylin'i kendi canımı verecek kadar çok seviyorum.Onun üzülmesine bir saniye bile izin vermem,onu üzemem,kıyamam zaten ben.Aylin ben ona açıldığımda korktuğunu,kaybetmekten korktuğunu,hayatında çok fazla darbe,yara aldığını söyledi bende ona tüm korkularını,acılarını unutturacağıma söz verdim.Ben onu gördüğümden beri aşığım ve onu kaybetmekten çok korkuyorum.Bu yüzden işte abi onu üzemem,üzülmesine,ağlamasınada izin vermem,dayanamam.Güvenin bana gerçekten kardeşinize asla zarar veremem ben.
Mesut:Güvenmesek şimdi seninle bu konuşmayı yapıyor olmazdık aslanım,anında bitecek bu ilişki diye karşı bile çıkardık.
Hüsnü:Aferin aslanım aferin.Bu kızın ailesi babasından sonra Rıza Baba oldu sonra biz olduk şimdi de sen ol,koru kolla onu.Hayatta değer verdiği bir insan da sen ol ve bundan sonra da hep mutlu,huzurlu olun.
Hakan:(gülümser)Sağolun abi çok sağolun...
..
-Akşam/Hastane-
Aylin:Selinn kesin bişey yaptı bunlar Hakan'a.Baksana sabahtan beri ne aradı ne de geldi.
Selin:Yok yok korkup kaçmıştır Hakan.Saçmalama istersen Aylin ya işleri falan vardır fırsat bulamamıştır çocuk aramaya.Hem Hakan hemen öyle seni sevmekten vazgeçecek biri mi?
Aylin:Haklısın değil valla ama ne bileyim işin içinde Hüsnü abiler var..Bunlar bir kere ne yaptılar biliyor musun?
Selin:Ne?
Aylin:Benim polis okulundan bi arkadaşım vardı öyle konuşuyorduk sadece.Bir gün çocuk yemeğe çıkmak için merkeze almaya geldi beni.Tabi Mesut abiler gördü çocuğu,alıp götürdüler sonra benim yanımdan.
Selin:Ee ne oldu sonra?
Aylin:(gülerek)Ne olacak çocuğu korkutmuşlar uzak dur Aylin'den diye.Çocuk ondan sonra hep mesafeli davrandı bana bir süre sonra da aramayı falan bıraktı.
Selin:(gülerek)Yok artık yuh ya.
(Tam o sırada Hakan içeri girer.)
Hakan:Ohh helal olsun Mesut abilere iyi yapmışlar o herife.
Aylin:Hakan?Ne ara geldin sen?
Hakan:Şimdi geldim güzelim tam içeri girerken konuştuklarınızı duydum bekledim biraz.Hem aşk olsun ben öyle ufacık bişey de kaçıp gitmem,bırakmam seni ne olursa olsun biliyosun dimi?
Aylin:Ayıp ama kapı dinlenmez.
Hakan:(arkasına sakladığı çiçekleri uzatır)Ayrıca bu çiçekler bu güzele benden olsun.
Aylin:(gülümser)Teşekkür ederim..
Selin:Imm ben sizi yalnız bırakayım siz başbaşa kalın,yarın görüşürüz.
Aylin:Olur mu öyle şey kal canım sen.
Selin:Yok yok gideyim ben birkaç küçük işim var zaten.Hadi dikkat edin kendinize.
(Selin gider,AyHak yalnız kalır.)
Aylin:Bakıyorum da bu ara ellerde hep çiçeklerle geliyoruz Hakan Bey.Nerden geliyor bu romantiklik?
Hakan:Ben hep böyleyim güzelim alışsan iyi olur.
Aylin:Tabi canım tabi hastayım diye şimdi bu yoksa hayatta almazsın sen çiçek çünkü bütün erkekler aynısınız.
Hakan:Bütün erkekler derken kaç erkek oldu senin hayatında?Ayrıca o polis okulundan olan arkadaşı da bende görmek istiyorum bir ara.
Aylin:Ayy saçmalama Hakan ya geçmiş bitmiş bişey hem aramızda bişey de yoktu..
Hakan:Tamam o zaman.. Doktorla konuştum yanına gelmeden önce sıkmışsın onları da ne zaman çıkıcam ben diye.
Aylin:Sıkılıyorum Hakan ne yapayım.Bütün gün yatıyorum sadece burda başka yaptığım bişey de yok.Sen olsan sende aynısını derdin.
Hakan:Tamam canım tamam..Ama bir iki gün daha burada kalacakmışsın maalesef.
Aylin:Off iyiyim ama ben ya..
Hakan:Ama senin bu düşünceli sevgilin doktorla konuştu ve sana bir kıyak yaptı.
Aylin:Yoksa çıkıyor muyuz?
Hakan:Hayır canım ama bir iki saatliğine yorulmamak şartıyla dışarı çıkabiliriz.Şöyle sahil havası falan ne dersin?
Aylin:Harika olur derim çok sağol Hakan ya..
Hakan:Ne demek güzelim.Hadi çıkalım dolaşalım şöyle...
..
-Sahil/AyHak-
Hakan:Hava serin biraz üşüdün mü?
Aylin:Yok üşümedim..Çok iyi geldi biliyor musun böyle.Yat yat bunalmıştım baya.
Hakan:İşte çok şanslısın bu yüzden düşünceli bir sevgilin var.
Aylin:Ukala..
(Hakan bir banka oturur, tekerlekli sandalyeyi de kendine çeker.)
Hakan:Eminsin dimi canım üşümüyorsun?
Aylin:Üşümüyorum dedim ya hayatım...Hüsnü abiler ne dedi sana?Ne konuştunuz?
Hakan:Klasik abi konuşması.Sana iyi bakmamı,seni üzersem beni üzeceklerini falan filan.
Aylin:Üstüne gelmediler dimi?
Hakan:Yok yok gelmediler...Sen hastaneden çıkınca Rıza babayla da konuşalım.
Aylin:Tamam konuşalım,bilmesi gerek artık onunda...(ikisi arasında kısa bir sessizlik olur)
Hakan:Aylin ya biz ne zaman evlenicez?
Aylin:Ne?
Hakan:Evlilik diyorum ya.
Aylin:Bilmem ki Hakan daha çok erken değil mi?Ekip yeni öğrendi hem daha birkaç hafta anca oldu.
Hakan:Haklısın haklısın bir anda aklıma geldi sadece.Ama pek uzatmamak lazım.Çünkü ben her gün seninle uyuyup seninle uyanmayı her anımı seninle geçirmeyi istiyorum.
Aylin:Her anını benimle geçirirken bir süre sonra ben senden sıkıldım dersen bana ne olacak?
Hakan:Sıkılmak?Ben senden hiç sıkılır mıyım güzelim her anım seninle özel olmalı benim sıkılmak ne demek ya.
Aylin:Her anını mı?
Hakan:Evet bu anı da özel kılmak istiyorum mesela.
Aylin:Nasılmış mesela?
(Hakan,Aylin'i biraz daha kendine yaklaştırır kendisi de Aylin'e yaklaşır ve bir anda Aylin'in dudaklarına yapışarak onu öpmeye başlar,Aylin'de karşılık verir.)
Hakan:İşte böyle.
Aylin:Sersemin tekisin,çok seviyorum seni.
Hakan:Bende seni güzelim bende seni.
_______________________
14.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfic"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...