|Ertesi Gün/Emniyet|
Hüsnü:Bitti mi sorgu?
Hakan:Bitti abi.Savcılığa sevkedilecekler bir saat sonra.
Hüsnü:İyi iyi bitsin de kurtulalım artık şu işten.
Aylin:Diğerlerine operasyon ne zaman olacak abi?
Hüsnü:Şu ifadeler bitsin.Toplantı olacak ondan sonra.
Selin:Hepsi bir bitse de kurtulsak şu işten ya.
Hakan:Bir haftadır başa bela oldu valla.
Mesut:Kız Aylin sen iyisin dimi?
Aylin:İyiyim abi iyiyim...
-Biraz sonra Rıza suratı asık bir şekilde ekibin yanına gelir.
Rıza:Oturun çocuklar oturun.
Ali:Baba sorun mu var?
Rıza:Hakan,Gökhanla ilgili ifade verdiniz mi siz Aylinle?
Hakan:Vermedik baba,gerekiyor mu?
Rıza:Gerekiyor.Sonuçta Aylin'i kaçıran ve senin elinden kaçan o.
Hüsnü:Rıza baba bir sorun mu var?
Rıza:Bilmiyorum Hüsnü ama bu Gökhan işi sinir bozacak.
Aylin:Nasıl yani?
Rıza:Gökhan,Hakan'ın kardeşi olduğu ve Hakan'ın elinden kaçtığı için kızışacak işler,yukarıdakilerin hoşuna gitmedi durum.
Hakan:Ne olacaksa olur baba ya. Ben veririm ifademi gerisi onlara kalmış bir şey.
Aylin:Gidelim verelim ifadeleri hadi Hakan...
..
|Savcı'nın Odası|
-Önce Aylin sonrada Hakan, Savcının yanına gelirler.
Savcı:Aylin komiserim, olanlar belli. Anlatmaya başlayabilirsiniz. Nasıl oldu olaylar?
Aylin:Bilindiği gibi savcım,iki gün önce emniyete gelirken aracım saldırıya uğradı. Ben gözlerimi açtığımda bilmediğim bir yerdeydim. Daha sonra beni kaçıran adamlar geldi, Gökhan'ın talimatıyla kaçırdıklarını söylediler.
Savcı:Gökhan? Hakan komiserin kardeşi Gökhan Çınar öyle değil mi?
Aylin:Evet savcım.. Daha sonra Gökhan geldi beni tuttukları yere ve bu işte Hakan, Gökhan'a oyun oynamasın diye beni kaçırdığını söyleyip gitti. Ertesi günde ekip buldu ve almaya geldi beni.
Savcı:Bu kadar mı?
Aylin:Evet savcım bu kadar.
Savcı:Peki.. Siz çıkabilirsiniz komiserim, Hakan komiser gelsin.
Aylin:Peki savcım, iyi günler...
-Aylin, savcının odasından çıkar. Hakan da oturmuş Aylin'in çıkmasını bekliyordur. Aylin çıkınca ayaklanır.
Hakan:Aylin? Nasıl geçti?
Aylin:İyiydi.. Anlattım işte ne olduysa.
Hakan:Sıkmadı dimi?
Aylin:Yok ama surat ifadesi pek iyiye işaret etmiyor. Seni sıkacak gibi.
Hakan:Ne olacaksa olacak artık. Ne yapalım.
Aylin:Bekliyorum ben, gir hadi.
Hakan:Tamam canım..
-Hakan da savcının yanına girer. Savcı eliyle oturmasını işaret eder.
Savcı:Nasılsınız komiserim?
Hakan:İyiyim savcım, sağolun.
Savcı:Öncelikle tebrik ederim, çok başarılı bir iş çıkardınız. Harun'u ve diğerlerini almak baya zor işti.
Hakan:Sağolun savcım, ben görevimi yaptım.
Savcım:Evet,görevinizi yaptınız ama nasıl?
Hakan:Anlamadım.
Savcı:Yanına sızdığınız kişi Gökhan Çınar abiniz oluyormuş.
Hakan:Evet öyle ama uzun yıllardır görüşmedik hiç.
Savcı:Neden peki?
Hakan:Aramızda sorunlar vardı savcım.
Savcı:Peki ilk göreve gittiğiniz zaman mı gördünüz?
Hakan:...
Savcı:Komiserim?
Hakan:E-evet savcım ilk o zaman karşılaştık.
Savcı:Daha sonra ne oldu peki?
Hakan:Daha sonrası ortada ekibe de anlattım zaten.. Benimle anlaşma yaptı Harun'la ilgili her şeyi ortaya çıkarmaya yardım etmesi karşılığında kaçmak istedi.
Savcı:Peki siz ne dediniz bu duruma?
Hakan:Bakın savcım size yalan söyleyemem ona bu durumu kabul ettiğimi söyledim ama ekibe de anlattığım gibi kandırmak içindi bu durum. Sadece Harun'u yakalamak için kabul ettim.
Savcı:Ama kaçmış Gökhan elinizden.
Hakan:Baskın sırasında kaçtı savcım. Her yer polisiken kaçtı.
Savcı:Şüpheli değil mi bu durum? Üstelik Gökhan kaçmak için nişanlınız Aylin komiseri de kaçırmış.
Hakan:Evet kaçırdı benimde son anda haberim oldu durumdan. Ne yapacağımı bilmiyordum ama kaçması için hiçbir şekilde yardım etmedim.
Savcı:Komiserim bu durum dediğim gibi çok şüpheli. Kaçmasına fırsat vermek için tüm oklar sizi gösteriyor.
Hakan:Ama yardım etmedim savcım. Dediğim gibi sadece oyun oynadım Gökhan'a.
Savcı:Gökhan Çınar abiniz yıllarca görüşmeseniz bile yardım etmemeniz hiçbir neden yok ortada.
Hakan:Var savcım..( ayağa kalkar, sesini yükseltir) Gökhan pislik herifin teki bende bu yüzden görüşmüyordum onunla. Ha bir başka suçlu ha Gökhan benim için hiç farketmez. Her suçlu aynıdır benim gözümde.
Savcı:Komiserim benimle haddinizi bilerek konuşun!
Hakan:Sizde beni neyle itam ettiğinizi bilin savcım!
Savcı:Tüm her şey ortada.
Hakan:Değil.. Size sadece şunu söylüyorum. Ben Gökhan'a yardım etmedim asla da etmem! İyi günler.
-Hakan sinirle kapıyı çarparak çıkar ve hızlıca ordan ayrılır. Aylin ne olduğunu anlamaz ve Hakan'ın peşinden gider.
Aylin:Hakan. Hakan dur bi.
-Aylin, Hakan'ı kolundan tutar ve kendine çevirir.
Aylin:Hakan ne oldu? Ne bu sinir ya?
Hakan:Saçma sapan şeyler söylüyorsun savcı ya.
Aylin:Ne dedi de sinirlendin bu kadar?
Hakan:Gökhan, abin olduğu için kaçmasına sen yardım ettin, tüm oklar seni gösteriyor dedi.. Ya Aylin ben onu sildim attım hayatımdan neden yardım edeyim? O bana hep kötülük yapmış neden yapayım böyle bir şey? Seni kaçırdı diye mi? Tamam kaçmasına izin verirdim seni bıraksın diye ama peşine de adam takardım. Benden böyle bir şeyi nasıl beklerler ya?
Aylin:Tamam sakin ol.
Hakan:Nasıl sakin olayım Aylin? Resmen o şerefsizle beni bir tutuyor savcı.
Aylin:Saçmalama Hakan, yok öyle bir şey.
Hakan:Öyle işte Aylin! Bu konu fena yerlere gidecek biliyorum ben.
Aylin:Olmayacak bir şey.. Senin hiçbir şeyde nokta kadar suçun yok.
Hakan:Yok Aylin yok ya. Abim ama ben nefret ediyorum ondan.
Aylin:Biliyorum.. (Hakana sarılır) Ben inanıyorum sana sevgilim, rahat ol bir şey olmayacak.
Hakan:Olmayacak dimi?
Aylin:Olmayacak.. Olsa bile atlatırız birlikte.
Hakan:(aylinin saçlarından öper) İyi ki varsın.
Aylin:Sende sevgilim..Hadi gel dışarı çıkıp hava alalım biraz.
Hakan:Olur alalım..
..
-Aylinle Hakan biraz dışarda durduktan sonra ekibin yanına giderler. Rıza ekibin yanında yoktur. Ekip otururken biraz sonra Rıza gelir.
Hüsnü:Rıza baba ne oldu?
Rıza:Savcının yanından geliyorum.
Hakan:Bizim olayla mı ilgili?
Rıza:Evet.
Hakan:Ne oldu? Ne çıktı sonuç?
Rıza:Kötü..
Aylin:Nasıl baba?
Rıza:Hakan açığa aldı savcı seni soruşturma bitene kadar.
Ali:Nasıl ya? Neden ki?
Aylin:Ya her şeyi anlattık. Niye aldı açığa?Ortada işte her şey.
Hakan:Biliyordum bunu işte. Dedim sana dimi Aylin. Sana dedim patlayacak bir yerden diye.
Aylin:Hakan..
-Hakan masaya silahını ve rozetini koyar.
Hakan:Madem açığa alındım, burda daha fazla kalmamın anlamı da yok. Görüşürüz arkadaşlar..
-Hakan ceketini alır ve hemen ordan ayrılır.
Aylin:Hakan.. Hakan dur!
Rıza:Bırak gitsin Aylin.
Hüsnü:Ne olacak şimdi? Ne zamana kadar sürer bu?
Rıza:Bilmiyorum Hüsnü. Soruşturma devam ediyor.
Aylin:Ya anlattık biz herşeyi, suçsuz hakan neyin inadı bu? Ben gidip tekrar ifade vericem.
Mesut:İşe yaramaz Aylin. Daha da kızışır işler, bırak.
Rıza:Mesut haklı, karışmamamız lazım.
Aylin:Ne olacak peki? Böyle bekleyecek miyiz?
Hüsnü:Şimdi Hakan'ın peşinden git sen, düşünürüz sonrasını..
..
-Aylinde ekibin yanından ayrılır, sürekli Hakanı arar ama Hakan telefonu hiç açmaz. Sürekli meşgul çalar, bir süre sonra da kapanır. Aylin, Hakan'ın eve gittiğini düşünüp eve gider. Ancak Hakan evde de yoktur. Hakanı evde bulamayınca kendi evine bakar ancak Hakan orda da yoktur. Biraz yalnız kalması gerektiğini düşünür ve kendi evine geçer.
Aylin:Of Hakan ya.. Nerdesin nerdesin?..
..
-Hakan ise içmiş ve sarhoş olmuştur. Taksiyle Aylin'in evine gelir,biraz arabada bekler.
Taksici:Abi yanlış mı geldik? Kafa iyi senin, yanlış adres mi tarif ettin.
Hakan:Yok kardeş, doğru geldik.
Taksici:İnsene o zaman abi. Yardım edeyim mi?
Hakan:Yok yok, devam et sen. Başka yere gidiyoruz.
Taksici:Tamam abi...
-Hakan kendi evine gelir, sarhoş halde Aylin'in karşısına çıkmak istememiştir. Banyoya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra telefonunu açar. Aylinden defalarca arama ve mesaj gelmiştir. Telefonu tekrar kapatır ve kendini yatağa atıp uyur.
..
|Sabah/Hakan Ev|
-Aylin sabah uyanır uyanmaz Hakanı defalarca arar, yine açmayınca tekrar Hakan'ın evine bakmaya karar verir ve eve gelir.
Aylin:Eve gelmiş.. Nerde bu? Hakann!
-Hakan yatağa uzanmış hala uyuyordur.
Aylin:İçmiş bu ya.. Ne bu koku?(camları açar, hakanın yüzüne güneş çarpar) Hakann, kalk hadi kalk.
Hakan:(gözleri kapalı, uykulu bir şekilde) Aylin?
Aylin:Kalk hadi kalk. Ne bu hal?
Hakan:Uyumak istiyorum, başım ağrıyor.
Aylin:Ağrır tabi, deli gibi içmişsin belli ki.
Hakan:(gözlerini açar) Sen nerden buldun beni?
Aylin:(yatağa oturur) Burda olduğunu tahmin etmek zor olmadı hayatım. Sen neden açmıyorsun telefonu?
Hakan:Açmak istemedim.
Aylin:Nasıl merak ettim biliyor musun sen?
Hakan:İyiyim ben. Kafam bozuldu içtim birkaç kadeh. Anla sende beni.
Aylin:Ben seni anlıyorum ama yapma böyle. Geçecek bu da Hakan.
Hakan:Geçecek mi gerçekten?
Aylin:Geçecek tabi, neler atlattık biz.. Hadi kalk bi kendine gel.
Hakan:Off.. Niye ya yatayım işte.
Aylin:Hakann!
Hakan:İşim gücüm de yok, boş boş durmaktansa yatayım. (Hakan, Aylini yatağa yatırır) Hatta sende gel şöyle yanıma.
Aylin:(Hakana döner,gülerek) Baş belası..
Hakan:(Ayline bakarak) Bu baş belası aşık sana.
-Hakan tam Aylini öpmek için yaklaşır ancak Aylin geri çekilir.
Hakan:Niye yaa..
Aylin:Bi toparlan, kendine gel. İşimiz var hadi.
Hakan:Ne işimiz var ya?
Aylin:Hani nikah günü alacaktık? İstemiyor musun yoksa?
Hakan:(Aylini kendine çeker ve sarılır) İstemez miyim hiç? Deli gibi istiyorum seninle evlenmeyi...
_________________________________
42.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfiction"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...