-Gökhan, Hakan ve Cenk'in yanından ayrılıp odasına geçer.
Gökhan:Nasıl olur lan bu nasıl olur?Bittim şimdi bittim ben. Ulan Hakan ulan Hakan... Sertaçç bak lan buraya.
-Sertaç koşarak gelir.
Sertaç:Buyur abi.
Gökhan:Arabayı hazırlayın çıkıyoruz, Hakana da yan odayı verin geçsin dinlensin.
Sertaç:Tamam abi, nereye gidiyoruz?
Gökhan:Yolda söylerim, acele edin siz.
Sertaç:Tamamdır abi...
..
-Sertaç, Hakan'a Gökhan'ın odasının yanındaki odayı gösterir. Hakan odaya girer ve hemen ekibi arar.
Hakan:Alo Aylin, içerdeyim buraya kadar tamam.
Aylin:(telefonla) Sorun yok dimi? Şüphe falan.
Hakan:(telefonla) Yok yok, her şey yolunda şimdilik. Ben aramadıkça aramayın haberdar ederim sizi.
Aylin:(telefonla) Tamam... Dikkat et Hakan.
Hakan:(telefonla) Merak etme.
-Hakan telefonu kapatır ve pencerenin önüne geçip dışarıya bakar. Gökhan arabaya binip gidiyordur.
Hakan:Nereye gidiyor şimdi bu? Hayır bu nasıl iş ya? Bu şerefsizle nasıl olacak bu görev? Of of...
..
|Merkez|
-Ekipteki herkes bir şeylerle ilgilenirken Gökhan merkeze gelir.
Volkan:Buyrun beyefendi.
Gökhan:Hakan komisere bakmıştım ben.
Volkan:Kimsiniz?
Ali:Hayırdır Volkan.
Gökhan:Merhaba, Hakan yada Aylin komiser yok mu?
Ali:Kimsiniz siz beyefendi?
Gökhan:Hakan komiserin abisiyim ben.
Ali:Abisi mi?
Hüsnü:Abisi mi?
-Aylin elinde dosyalarla büroya gelir.
Aylin:Si-siz?
Gökhan:Merhaba Aylin.. Ben Hakan'a baktım ama yok galiba.
Aylin:Yok yok.
Gökhan:Nerde peki? Ne zaman gelir yani?
Aylin:Geç gelir, işi var yani.Bir şey mi oldu?
Gökhan:Öylesine geldim, konuşmak içinde..
Ali:Beklemeyin siz ne zaman gelir belli olmaz.
Gökhan:Anladım.. İyi günler size.
Aylin:İyi günler iyi günler..
-Gökhan sahte bir gülüş atar ve gider.
Ali:Aylin?
Aylin:Hı?
Ali:Hakanın abisi mi vardı?
Aylin:Varmış abi.
Hüsnü:Biz niye bilmiyorduk? Yani neden söylememiş hiç?
Aylin:Bende yeni öğrendim abisi olduğunu. Hakanla araları pek iyi değilmiş, istemiyor Hakan.
Mesut:Niye?
Aylin:İstemiyor işte abi, sorunlar varmış aralarında.
Ali:Tipinden belli valla düzgün biri olmadığı.
Selin:Ali!
Ali:Neyse neyse.. Demek abisi varmış bizim Hakan'ın vay be.
Aylin:Var var da o kabul etmiyor işte, abi bile demiyor yani.
Selin:O kadar kötü yani.
Aylin:Aynen.
Mesut:E niye geldi o zaman bu adam? Hakan istemiyorsa ne işi var burda?
Aylin:Bilmiyorum valla. Aman Hakan bilmesin abi.
Ali:Merak etme ya. Görevde zaten şu an morali bozulmasın.
Hüsnü:Aynen.. Aradınız mı hiç?
Aylin:Yok abi, ben aramadan aramayın dedi.
Hüsnü:Tamam tamam, arar zaten o...
..
|Gökhan Ev|
-Gökhan eve gelir, Hakan da bahçede dolaşıyordur. Evde kimse yokken vericileri yerleştirmiştir. Gökhan bahçede dolaşan Hakan'ı görür ve yanına gider.
Gökhan:Hakan naber? Rahat edebildin mi?
Hakan:Ettim Gökhan bey, sağolun.
Gökhan:Bey ne ya? Abi de sen abi.
Hakan:Peki Gökhan ABİ. Rahat ettim sağolun...
Gökhan:Sertaç geçin siz içeri, dediklerimi de unutma. Akşama gidiyoruz.
Sertaç:Tamam abi.
Gökhan:Senle de konuşalım bakalım biraz Hakan.
Hakan:Ne konuşucaz?
Gökhan:Gel sen gel...
-Gökhan ve Hakan arka bahçeye geçer.
Gökhan:Ne işin var senin burda?
Hakan:Sanane!
Gökhan:Hakan, benim mekanımdasın ve adamlarımdan biri de seni eski ortağı diye tanıtıyor. Görevde misin yoksa? Kimi almaya geldin?
-Hakan bir şey demeden dolanır.
Gökhan:Sana dedim Hakan! Beni almaya mı geldin? Kimin peşindesin lan?
-Hakan sinirlenir ve Gökhan'ın üstüne yürür.
Hakan:Evet lan seni almaya geldim. Seni, yanındaki adamları, itlik yaptığın baştaki adamları almaya geldim. Bu oyun bitecek Gökhan! Bu kez kaçırmam seni elimden!
Gökhan:Yanlış yapıyorsun Hakan. Ne beni ne de diğerlerini alamazsın. Yol yakınken vazgeç.
Hakan:Vazgeçmek mi? Ben mi? Ben ne dedim sana yıllar önce? Sana kelepçeyi kendi ellerimle ben takıcam dedim Gökhan ben.
Gökhan:Bu çok zor sende biliyorsun kardeşim.
Hakan:Kardeşim deme lan bana!
Gökhan:Eğer şu anda karşımda başka biri olsaydı direk kafasına sıkmıştım. Dua et kardeşimsin Hakan.
Hakan:Kardeşin falan değilim senin ben! Benim senin gibi bir abim yok, bunu sende biliyorsun Gökhan.
Gökhan:Oyununu ortaya çıkarmıyorum şu anlık Hakan.
Hakan:(gülerek) Sağol ya. Çıkarsan ne olacak Gökhan? Baştaki adamı alamazsam seni ve adamlarını alır giderim burdan.
Gökhan:Baştaki adamı istiyorsun sen yani?
Hakan:Evet, başındaki iti ve seni istiyorum Gökhan sizi alıcam bu kez.
Gökhan:Eğer dediklerime uyarsan baştaki adamı alman, yakalaman için ne lazımsa yaparım.
Hakan:Neden yapacaksın bunu?
Gökhan:Kardeşimsin de ondan.
Hakan:Kardeşim kardeşim deyip durma Gökhan! Sen kardeş, aile tanısaydın yıllar önce yapmazdın bu şerefsizliği. Seni yakaladığım ilk an çekip vurmazdın kardeşini.
Gökhan:Vurdum çünkü kaçmak zorundaydım Hakan.. Kaçtım bu sayede bu konumdayım şimdi.
Hakan:Maşallah maşallah Gökhan bey.. Geldiği konuma bak be, şerefsizlikte zirvede.
Gökhan:Sana bir kez söylicem Hakan.. Eğer dediklerime uyarsan Harun'u veririm sana. Düşün taşın, akşama konuşucaz.
-Gökhan eve gider, Hakan da biraz arka bahçede dolanıp düşündükten sonra odasına çıkar. Merak etmesinler diye de ekibi arar.
Hakan:(telefon) Alo Aylin.
Aylin:(telefonla) Hakan, sonunda aradın ya. Aramayın dedin ama merak ediyoruz seni.
Hakan:(telefonla) Merak etmeyin beni, sorun yok..
Rıza:(telefonla) Durum ne peki Hakan?
-Hakan, Gökhan'ı söyleyip söylememek konusunda düşünür.
Hakan:(telefonla) Bir gelişme yok baba şimdilik. Gökhan akşama konuşuruz dedi, evde de yoktu zaten. Ben geldikten sonra çıktı gitti az önce geldi.. Ama duyduğuma göre Harunla buluşması varmış.
Rıza:(telefonla) Anladım.. Dikkatli ol Hakan ve elinden geldiğince Harunla ilgili bilgi toplamaya bak.
Hakan:(telefonla) Merak etme baba, elimden geleni yapıcam ve alıcaz bu kez Harun'u.
Rıza:(telefonla) Güveniyoruz sana Hakan.
Hakan:(telefonla) Sağolun baba. Ben kapatıyorum şimdilik.
Aylin:(telefonla) Dikkat et Hakan.
Hakan:(telefonla) Merak etme canım...
-Hakan telefonu kapatır ve aşağıya iner. Gökhan yemektedir, Hakanı da çağırır ve birlikte yemek yerler. Gökhan Hakanla sohbet etmek ister, Hakan yalandan cevaplar vererek Gökhan'ı geçiştirir. Hakan yemekten sonra odasına çıkmıştır. Peşinden Gökhan da odasına gitmek için çıkar ancak Hakan'ın yanına girer.
Gökhan:Düşündün mü Hakan?
-Hakan pencerenin önünde oturuyordur, Gökhan'ın sesiyle irkilir.
Hakan:Ne?
Gökhan:Gündüz konuştuğumuzda düşün demiştim sana düşündün mü?
Hakan:Düşündüm.
Gökhan:Ee kararın ne peki? Uyacak mısın dediklerime?
Hakan:Diyelim ki uyucam. Nasıl yardım edeceksin bana? Ben nasıl güvenicem sana?
Gökhan:Sana Gökhan'ın yaptığı işleri kanıtlama fırsatı vericem Hakan. Bizaat kendi gözlerinle göreceksin yaptığı işleri, konuşmalarını duyacaksın kendi kulaklarınla.
Hakan:Nasıl olacak peki bu?
Gökhan:Benim yanımda olacaksın daima bu sayede de elinde kanıtlar olacak.
Hakan:Kabul ama bunu neden yapıyorsun? Kendi patronunun ipini neden çekiyorsun kendi elinle?
Gökhan:Mevki diyelim kardeşim. Her işte vardır yüksek mevkiyi istemek.
Hakan:Bana yardım etmenin, beni ele vermeyecek olmanın sebebi bu yani. Harun'un yerine geçeceksin. Ama tabi elimden kurtulabilirsen.
Gökhan:Kurtulucam Hakan, buna sen izin vereceksin.
Hakan:Yok öyle bir şey.. Seni bir daha bırakmam ben.
Gökhan:O halde Harun'u da unut. Ya hemen çık git ya da ben deşifre edeyim seni karar ver.
-Hakan biraz düşünür.
Hakan:.. Tamam, anlaştık. Bana Harun'u ver ne halin varsa gör. Ben eninde sonunda yine bulurum seni.
Gökhan:O halde bundan sonra ben ne dersem onu yapacaksın. Yanlış bir hareket yapma sakın. Bu hem senin hem de benim sonum olur.
Hakan:Yanlış hareketi sen yapma. İnan bu daha kötü olur.
Gökhan:Bu gece geçsin, yarın Harunla tanışacaksın.
Hakan:Peki..
Gökhan:Hadi şimdi sana iyi geceler, bak rahatına kendi evin gibi.
-Gökhan, Hakan'ın yanından ayrılır. Hakan biraz düşündükten sonra ekibe olanları anlatmaya karar verir.Aliyi arar ve evin arkasına gelmesini ister. Ali hemen Hakanı almaya gelir. Hakan kimseye görünmeden evden çıkar ve arka bahçeden kaçarak Alinin yanına gelir ve merkeze geçerler.
..
|Merkez|
-Hakan yolda Rızayı aramıştır merkezde konuşmak için. Merkezde de Aylin, Selin ve Mesut vardır. Aylin Hakanı görünce şaşırır.
Hakan:Aylin..
Aylin:Hakan? Senin ne işin var burda?
Hakan:(Aylinin elini tutar) Iyi misiniz siz?
Aylin:İyiyiz de noldu? Niye nasıl geldin sen?
Hakan:Bir şey anlatmam lazım.
Mesut:Noldu? Sorun mu var?
Hakan:Anlatıcam abi, Rıza babalar da gelsin.
Selin:Eve gitti o.
Ali:Gelir birazdan aradık.
..
-Rıza ve Hüsnü de gelmiş, ekipçe toplantı odasına geçmişlerdir. Hepsi Hakan'ın konuşmasını bekliyordur.
Rıza:Evet Hakan seni dinliyoruz. Ne oldu çıkıp geldin?
Hakan:Anlatıyorum hemen dönücem.. Gökhan vardı ya benim yanına sızdığım..
Hüsnü:Evet.
Hakan:O Gökhan aslında benim abimmiş. Şimdi soracaksınız abin mi vardı senin diye ama orası karışık anlatmaya zaman yok, Aylin anlatır. Kısaca söyleyeyim abim olarak görmüyorum ve kabul etmiyorum Gökhan'ı.
Hüsnü:Bi dakika bi dakika Gökhan senin abin mi?
Hakan:Evet abi.
Hüsnü:Baba? Hakan deşifre oldu.
Rıza:Maalesef.. Görev iptal Hakan, dönmene gerek yok.
Hakan:Hayır müdürüm, deşifre olmadım.. Yani Gökhan'ın kardeşi olduğumu sadece Gökhan ve ben biliyorum başka bilen yok.
Aylin:Ama Gökhan yaşatmaz seni Hakan.. Haruna söyler bunu. Olmaz dönemezsin.
Ali:Aylin haklı.
Hakan:Dinleyin bi... Gökhan anlaşma yapmak istedi benimle.
Mesut:Ne anlaşması?
Hakan:Bana Harun'u verecek.. Onunla ilgili her şeyi söyleyecek. Deliller olacak elimizde.
Aylin:İyide nasıl? Harun'un bir numaralı adamı Gökhan.
Hakan:Bir numaralı adamı ama Gökhan'ın gözü Harun'un yerinde.. Bilirsiniz başa kim geçerse o hüküm sürer bu işlerde.. Gökhan da Harun'u bir şekilde alt ederek onun yerine geçmek istiyor. Harun en çok Gökhan'a güveniyor bu da onun en büyük kozu...
Hüsnü:Bunu da seni kulkarak yapacak öyle mi?
Rıza:Böyle saçma şey olmaz. Görev iptal Hakan.
Hakan:Baba dinleyin bi.. Gökhan beni Harunla tanıştırıp tüm herşeyin içine sokacak.. Bende bu sayede Harunla ilgili ne kadar bilgi, görüntü, delil varsa toplamış olucam..
Aylin:Ama Gökhan bunu bedavaya yapmaz.. Bir çıkarı vardır yani.
Hakan:Evet var... Gökhan bana Harun'u vermesi karşılığında yakalanmamak istiyor, yani operasyon olduğunda yok olacak Gökhan... Bende kabul ettim bunu.
Selin:Nasıl ya? Kaçmasına izin mi vereceksin Hakan?
Hakan:Hayır tabikide Selin.. Anlaştım sadece, operasyon günü değişecek her şey ne Gökhan ne de Harun kaçamayacak. Bu kez izin vermem kaçmasına.
Aylin:Bu kez izin vermem mi?
Hakan:Boşver önemsiz bir şey...Kısaca plan değişti baba, tamamen doğaçlama gidecek bundan sonra.. Gökhan'ın yardımı olacağı için Harun'u daha kolay alacağımızı düşünüyorum.
Ali:Güveniyor musun peki Gökhan'a?
Hakan:Hayır.. Ama ben ona o da bana güvenmek zorunda. Başka yol yok... Neyse benim artık gitmem lazım.
Aylin:Tamam ben bırakayım seni.
Ali:Ben bırakacaktım.
Aylin:Ben bırakayım, yolda da konuşuruz hem.
Hüsnü:Ali, Aylin bıraksın..
Ali:Tamam abi...
...
|AyHak Araba|
-AyHak yol boyu az da olsa konuşarak Gökhan'ın evinin arkasına gelmişlerdir.
Aylin:Söylemeyi unuttum.. Ekip Gökhan'ın senin abin olduğunu biliyor. Yani bir abin olduğunu biliyordu.
Hakan:Nasıl?
Aylin:Sabah geldi merkeze, seni sordu geçiştirdik biz. Meğerse sen yanında olduğun içinmiş.
Hakan:Şerefsiz.. Neyse dikkat et kendine güzelim.
Aylin:Asıl sen kendine dikkat et Hakan.. Tehlikede olduğunu unutma.
Hakan:Merak etme sevgilim.. Döndüğümde nikah tarihi alıyoruz unutma.
Aylin:Unutmam unutmam.. Hadi git madem sen.
Hakan:Tamam gidiyorum. Ama önce...
-Hakan, Aylin'e yaklaşır ve dudaklarına yapışıp öpmeye başlar, Aylinde karşılık verir.
Aylin:Seni çok seviyorum.
Hakan:Bende seni çok seviyorum.._________________________________
39.Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUN 📌|AyHak|
Fanfic"Yalnızlık,acı,kaybetmek...Bunlar çok zor.." "Sen inan ve beni sev yeter...Gerisi gerçekten çok kolay." Aşka da,mutluluğa da kapatmış onlar kalplerini..Fakat hep bir ümit kalmış içlerinde sadece doğru insanı bulmak istemişler ama korkuyorlar...Yi...