Bölüm 38

609 15 3
                                    

..
Aylin:Nasıl yani şimdi babanın ölüm sebebi abin mi Hakan?
Hakan:Abi deme şuna Aylin. Olmaz olsun onun gibi abi.
Aylin:Tamam tamam da sen bana annemle babam trafik kazasında öldüler demiştin.
Hakan:Öyle dedim çünkü asıl sebep bilinsin istemedim.. Annem babamın ölümüne dayanamadı da öldü kalp krizinden.. Onun sebebi de Gökhan yani.
Aylin:Hakan ben ne desem bilmiyorum ki...Senin moralin kaç gündür bu yüzden mi bozuktu?
Hakan:Hı hı.
Aylin:Bana neden anlatmadın ki?
Hakan:Anlatmak istemedim..Anla işte güzelim.Ben onu silmişken çıktı geldi bir anda.
Aylin:Tamam canım tamam...
Hakan:Yalnız sevgilim bu konuyu kimse bilmesin olur mu?Sen ve ben sadece.
Aylin:Tamam sevgilim,söylemem kimseye...
-Hakan gülmeye başlar ve kafasını geri yaslayarak konuşur.
Hakan:Ya gecemiz de mahvoldu ya.
Aylin:Gecemiz?Hala bu mu aklında ki?
Hakan:Evet...En son nerde kalmıştık?
Aylin:Hımm...Ee sen en son beni öpüyordun sanırım.
Hakan:Devam edelim o zaman.Yarım bırakmak olmaz.
Aylin:Öyle mi dersin?
Hakan:Hı hı...
-Hakan,Aylin'e yaklaşır ve öpmeye başlar.Uzun bir süre öpüştükten sonra yatak odasına giderler...Sabah Hakan uyanmış kahvaltıyı hazırlamıştır.Aylin'in yanına gelir ve her zaman yaptığı gibi biraz seyrettikten sonra öperek Aylin'i uyandırır.
Hakan:Günaydın sevgilim.
Aylin:Günaydın bitanem..Şu uyandırma şekillerine bayılıyorum.
Hakan:Sen iste her sabah uyandırayım seni ben böyle.
Aylin:Olur..
Hakan:Kalk bakalım hadi.Sana ellerimle kahvaltı hazırladım.Süper oldu valla.
Aylin:Bak senn.(yatakta doğrulur)Nerden çıktı sabah sabah?
Hakan:İçimden geldi canım.Müstakbel karıma kahvaltı hazırlayamaz mıyım yani?
Aylin:Müstakbel karım?
Hakan:Değil misin canım?(Aylin'i dudağından öper)Yakında evlenince resmen karım olacaksın..Hadi kalk kalk merkeze gidicez daha.
Aylin:Tamam tamam,geliyorum birazdan.
Hakan:Acele et,ben acıktım.
Aylin:Tamam Hakan...
..
|Gökhan Ev|
Sertaç:Gökhan abi,Harun abi aradı tekrar.Akşama kadar gelsin yanıma dedi.
Gökhan:Tamam tamam,gideriz..Bana bak dediğimi unutma.Bugünden itibaren adam takıyosun peşine Hakan'ın.
Sertaç:Merak etme abi,çoktan taktım bile.Her adımda peşindeler kardeşinin..Şey abi bir şey söylicem.
Gökhan:Söyle.
Sertaç:Harun abi duyarsa bu durumu işer bozulmasın.
Gökhan:Hiçbir şey olmaz..Sor bakalım Harun abiye şimdiye kadar ters bir hareketim olmuş mu?Değil polis kardeşim,emniyet müdürü babam olsa hiçbir şey olmaz.Harun'un işine yara yeter.
Sertaç:Haklısın abi..Neyse ben gideyim adamlara bakayım...
Gökhan:Şu alışveriş bitene kadar her gün beraberiz kardeşim... Ayrılmak yok artık. Sen her ne kadar karşı safta olsan da... Demirr arabayı hazırlayın Harun abiye gidiyoruz..Ordan sonra da artık görünme zamanı....
..
|Merkez/Toplantı Odası|
Hüsnü:Ne için toplandık baba?
Rıza:Yeni bir dosya var elimizde.(ekibe dosyaları uzatır)Harun Gökmen dosyası bizde.
Mesut:İş adamı Harun Gökmen mi?Ne işi var bizimle bunun?
Rıza:Harun Gökmen iş adamı olarak görünen büyük bir silah kaçakçısı ve uyuşturucu mafyası..Hiçbir şekilde delil elde edilemiyor ama ne halt olduğu biliniyor. Narkotik de ortak operasyona.
Mesut:Nerde boktan iş var bize gönderilir zaten.
Selin:Mesutt.
Rıza:Neyse Harun'un aynı zamanda bağlantıları var,ayrı ayrı bölgelere mal tedariği yapıyor.Eğer bunlardan birini bile alabilirsek Harun'un foyasını ortaya çıkartabiliriz.
Hüsnü:Nasıl yapıcaz peki baba?
Rıza:İçeri adam sokucaz.
Ali:Harun'un yanına kolay kolay biri girebilir mi ki baba?
Rıza:Harun'un yanına değil.İstanbul'a yeni gelen adamı Gökhan'ın yanına.
Aylin:Nasıl girebiliriz ki yanına?Kolay mıdır yani?
Rıza:Narkotik Gökhan'ın yanındaki adamlardan biriyle temasta,o yardım edecek.
Hakan:Güvenilir mi bu adam peki?
Rıza:Güvenilir diyemeyiz ama başka şekilde de içeri girmenin bir yolu yok.Narkotik uzun zamandır Gökhan'ın yanında ki adamdan bilgi alıyor.Bizden biride bu adam sayesinde girecek içeriye ve her detayı öğrenmeye çalışacak.
Selin:Baba içeri birini sokmak yerine bu adam versin tüm bilgileri.
Rıza:Narkotik bu konuda güvenmiyor ona.
Ali:Ama içeri birini sokabileceği konusunda güveniyor öyle mi?Ne ters iş ya.
Rıza:Başka bir önerin var mı peki Ali?Harun'u başka hangi türlü alabiliriz?
Ali:Yok baba yok da.. Yani güvenilir olmayan biriyle iş yapmak da.
Mesut:Çok saçma...
Rıza:Saçma evet ama başka yol da yok.
Bahar:Kim giriyor peki baba?
Ali:Ben girebilirim baba.
Hakan:Bende girerim.
Aylin:Hakan!
Rıza:Ben Hakanı düşünmüştüm bu görev için, kabul ederse eğer.
Hakan:Ederim tabi baba.
Aylin:Ben kabul etmiyorum ama Hakan.
Hakan:Sana sormadık ama canım.
Aylin:(sinirle önüne döner) Off..
Hakan:Ne zaman başlıyoruz baba?
Aylin:Acelen var bakıyorum da.
Hakan:Aylinn!
Rıza:Narkotik ile bir toplantı daha yapılacak, ondan sonra belli olacak. Sen her an içeri girecek gibi hazırlıklı ol Hakan..
Hakan:Tamam baba.
Rıza:Aylin sende teknik takip için cihaz, kamera verici... ne lazımsa ayarla onları da içeri yerleştirecek Hakan.
Aylin:Tamam baba.
Rıza:Şimdi herkes dağılabilir...
-ekip tek tek toplantı odasından çıkar.en önde de aylin sinirle çıkar, hakanda peşinden gider.
Hakan:(kolundan tutar ve kendine çevirir) Aylin, Aylin dur!
Aylin:Her göreve atlamak zorunda mısın sen? Kaç kişi var bu ekipte?
Hakan:Böyle gerekti Aylin, üsteleme lütfen sevgilim.
Aylin:Üstelemiyorum Hakan, sadece neden her şeye atlıyorsun diyorum.
Hakan:Aylin ben polisim.
Aylin:Bilmiyordum sağol ya.
-Aylinle Hakanı gören Rıza, Aylini odasına çağırır.
Aylin:Buyur baba.
Rıza:Geç otur şöyle... Sorun ne Aylin? Dur tahmin edeyim Hakanın göreve gönüllü olması değil mi?
Aylin:Evet..
Rıza:Aylin bak kızım, Hakan için endişeleniyorsun, korkuyorsun haklısın da ama onun bir polis olduğunu unutma. Üstelik birçok başarısı olan bir polis Hakan.
Aylin:Biliyorum baba ama Hakan.
Rıza:Hakan senin evleneceğin adam. Aynı zamanda da mesai arkadaşın. Şu anda mesai arkadaşın olarak gör onu ve göreve gideceği için destek ol kızım.
Aylin:Tamam baba.
-Aylin çıkarken Rıza konuşmaya devam eder.
Rıza:Hep korkuyoruz eşimizin, dostumuzun başına bir şey gelecek diye ama polis olduğumuzu unutma Aylin. Bu mesleğin gereği bu bunu en iyi sen biliyorsun kızım. Bazen korkuları bir kenara bırakıp mesleği düşünmek gerekir unutma bunu. Korkmaya devam et ama işinin önüne geçmesine izin verme.
-Aylin geriye döner ve gülümseyerek cevap verir.
Rıza:Sağol baba...
-Aylin, Rıza'nın yanından çıkar ve ekibin yanına gelip masasına oturur, Hakanda karşısına geçer. Hakan, Aylinin elini tutup konuşur.
Hakan:Korkuyorsun, endişelisin biliyorum ama sağ salim görevi bitirip sana gelicem sevgilim. Mesleğimizin gereği korkmak bizim ama.
Aylin:Ama korkuların mesleğimizin önüne geçmesine izin vermemeliyiz... Git ve görevini yap Hakan. Ama sağ salim, sapasağlam gel bana. Sakın korkularımla yüzleştirme beni.
Hakan:Söz sana söz gelicem sapasağlam... Hadi gel yemeğe gidelim.
Aylin:Gidelim.
Hakan:Abi biz devriyeye kadar kaçtık.
Hüsnü:Tamam tamam.
-Aylinle Hakan gider.
Mesut:Hemen gönlünü aldı kızın, az önceki tartışma unutuldu.
Selin:E çocuk biliyor ne yapacağını Mesut.
Mesut:Ney?
Selin:Yok bir şey ya.. Kafeteryaya iniyorum ben Bahar geliyor musun?
Bahar:Geleyim...
..
|Ertesi Gün/Merkez|
-Narkotik ile toplantılar yapılmış Hakan akşama göreve gidecektir, hazırlıklar yapılıyordur. Aylin, Hakan'ın üstüne vericileri yerleştiriyodur.
Aylin:Hiç içime sinmiyor bu görev biliyorsun dimi?
Hakan:Ne dedik güzelim? Korkularımız mesleğimizin önüne geçmemeli.
Aylin:Haklısın ama anla beni Hakan. Ben gitsem göreve sen nasıl hissedersin?
Hakan:Deliririm oturduğum yerde.
Aylin:Bende deliricem işte, anla beni.
-Hakan Aylinin yüzünü avuçlarının içine alır ve gözlerine bakarak konuşur.
Hakan:Anlıyorum bitanem, ama sana verdiğim sözü tutucam merak etme. Rahat olsun için.
Aylin:(başını hakanın göğsüne koyar)Tamam, kendimden çok sana güveniyorum, döneceksin bana.
Hüsnü:Öhöm öhöm hazırlıklar tamam mı?
Aylin:Ta-tamam abi.. Vericiler hiçbir şekilde bulunmaz. İçeri girince bir şekilde yerleştirdikten sonra devreye girecekler.
Hakan:Adamla da 1 saat sonra buluşup, Gökhan'ın yanına gidecekmişiz.
Ali:Ne Gökhan be.
Hakan:Harun'un en yakın, en büyük adamı. Teslimatların çoğu buna bakıyor.
Mesut:Foyalarını bi ortaya çıkarsak.
Rıza:Olacak Mesut olacak, Hakan sayesinde yapıcaz bu işi.
Hakan:İnşallah baba inşallah... Aylin canım gelsene bir şey söylemem lazım.
Aylin:Geldim... Noldu Hakan?
Hakan:Ekibin yanında söyleyemezdim de şey gelirse idare edersin.
Aylin:Abin mi?
Hakan:Abi deme şuna ya.
Aylin:Tamam tamam merak etme. Ekibe de söylemek yok.
Hakan:(aylinin saçlarından öper ve sarılır) Seni seviyorum.
Aylin:Bende seni sevgilim... Hakan.
Hakan:Efendim canım.
Aylin:Dönünce nikah tarihini alalım olur mu?
Hakan:O-olur.
..
-Bir saat sonra Hakan buluşma yerine gelir ve adamla buluşur. Ali ve Mesut da uzaktan takiptedir.
Cenk:Hakan sen misin?
Hakan:Evet benim.
Cenk:Polis falan var mı etrafta?
Hakan:Yok, gidelim hadi.
Cenk:Gidicez gidicez... Bana bak Gökhan'ın yanında sakın beni belli edecek bir şey yapma bedeli çok kötü olur.. Seni benim önceden iş yaptığım ortağım olarak biliyor, yardım edeceksin bize İstanbul ve çevresindeki teslimatlarda.
Hakan:Merak etme, sen yanlış yapmazsan eğer sorun çıkmaz.
Cenk:Gidelim hadi...
Ali:Gidiyorlar.
Mesut:Mesafeyi açarak sür, belli etmeyelim.
Ali:Tamam abi, merkeze haber ver sen...
..
|Gökhan Ev|
-Gökhan büyük salondadır.
Gökhan:Seni de bitiricem Harun, o mevki benim olacak. Tüm her şey benim elime geçecek...
Sertaç:Abi, Cenkle yeni gelen çocuk geldi. Ne yapalım?
Gökhan:Çağır gelsin, görelim bakalım kim bu yeni çocuk.
Sertaç:Tamam abi... Cenk gelin lan.
Cenk:Merhaba Gökhan abi...
-Gökhan kafasını kaldırdığı an Hakan'ı, Hakanda Gökhan'ı görür.
Cenk:Hakan benim eski ortağım, bize yardım edecek bundan sonra.
Gökhan:(Hakana doğru yürür) Eski ortağın demek.
Cenk:Evet abi.
-Hakan hiçbir şey demeden Gökhan'ı izliyodur.
Gökhan:Sağlam adamdır inşallah eski ortağın.
Cenk:Sağlam abi sağlamdır.
Gökhan:Yamuk yapmasın.
Hakan:(sesi sert çıkar) Bende yamuk olmaz ABİ.
Gökhan:Görücez görücez...

_________________________________
              38.Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin