Bölüm 28

668 13 0
                                    

-Sahil-
Aylin:Doktor bir aya kalmaz döneceğini de söyledi.Beklediğinden daha çabuk toparlıyormuşsun.
Hakan:Hı hı..
Aylin:Bende biraz yürüdükten sonra geçerim merkeze.
Hakan:Olur.
Aylin:Hakan sen iyi misin?(Hakan,Aylin'i duymaz)Hakan?
Hakan:Efendim efendim canım.
Aylin:İyi misin sen?
Hakan:İyiyim,noldu ki?
Aylin:Dalgınsın.
Hakan:Yoo değilim.
Aylin:Sabahtan beri konuşuyorum ama doğru düzgün cevap vermiyosun.Bir şey mi oldu?
Hakan:Yok ya olmadı.Eve gidelim mi artık?Yoruldum biraz ben,dinlensem iyi olacak.
Aylin:Tamam gidelim,merkeze geçicem ben zaten daha.
Hakan:Tamam...
..
-Hakan Ev-
Aylin:Geç dinlen sen,ben eve uğrayıp üstümü falan değiştiricem sonra da işe geçicem.
Hakan:Tamam bak keyfine..Ya sen buraya bıraksana birkaç parça kıyafet.Benimkiler senin evde duruyor ama senin hiç kıyafetin yok burda.Zor oluyor yani böyle.
Aylin:Aklıma gelmedi hiç hem sende biliyosun ki çoğunlukla benim evi kullanıyoruz.
Hakan:Doğru haklısın..Hadi geç kalma madem ise,akşama da bana geç kalma.
Aylin:(Hakan'ı yanağından öper)Merak etme ne sana ne de işe..Akşama istediğin bir şey var mı?
Hakan:Yok.
Aylin:Olursa ara,alırım ben.Dolapta yemek var,acıkırsan yersin.
Hakan:Tamam tamam,dikkat et.
Aylin:Sende,hadi görüşürüz...
..
-Merkez-(Aylin merkeze gelir herkes oturmuş sohbet ediyodur.)
Aylin:Günaydın,selam herkese.
Ekip:Günaydın.
Mesut:Oo hoşgeldiniz Aylin hanım siz bilir miydiniz buraların yolunu?
Aylin:Abi ya..
Ali:Yalnız bırakmaya kıyamadın mı sevgilini?Nasıl ayrı kalacaksınız.
Aylin:(Ali'yi cimcikler)Alii!
Hüsnü:Kesin be kesin!Hoşgeldin Aylincim,Hakan nasıl?
Aylin:İyi abi..Fizik tedavideydi bu sabah işte.Eve bıraktım geldim.
Selin:Nasıl gidiyor tedavi?
Aylin:Birkaç gün oldu başlayalı ama iyi gidiyor ya.Doktor bir aya kalmaz eski haline gelir dedi.
Hüsnü:İyi ya iyi..Millet Rıza Baba gelir şimdi hadi bekleme yapmayalım.
Mesut:Sen?
Hüsnü:Ne ben?
Mesut:Oturcan mı burda böyle?
Hüsnü:Evet Başkomiserim oğlum işlerim var.
Mesut:Pabucumun başkomiseri..
Hüsnü:Sürdürürüm oğlum seni.
Mesut:Hadi be...
(Herkes güler)
Hüsnü:Aylin sende burdasın,şu dosyalara falan bak eksiklere falan.Devriye diğerlerinde.
Aylin:Tamam abi..Rıza Baba nerde bu arada?
Ali:Arif müdürün yanında..Hadi kaçtık biz.
Hüsnü:Bir şey olursa destek için falan aramayın lütfen.
Mesut:Emredersiniz Başkomiserim...
-Akşam/Merkez-(Ufak tefek olaylarla ekip günü bitirmiş,orta masada oturuyodur.)
Rıza:Evett devriyede kim var bakalım?
Ali:Ben,Bahar ve Volkan,baba.
Rıza:Güzell..
Aylin:Benim yok mu devriye?
Rıza:Bu gece yok ama istiyorsan çık yani.
Aylin:Yok baba kalsın, sağol.. Hakan'ın yanına uğrıycam ben.
Rıza:Selam söyle bizden de.
Aylin:Söylerim baba...Ee çıkıyorum ben o zaman.
Selin:Aylin beni de atsana eve ya..Mesut maç izlemeye gidecekmiş.
Aylin:Tamam gel çıkalım hadi...
..
-Akşam/Hakan Ev-(Aylin eve gelir poşetleri mutfağa bırakır ve salona Hakan'ın yanına geçer,Hakan TV izliyodur.)
Aylin:Ben geldimm.
Hakan:Hoşgeldin canım..(Hakan,Aylin'i yanağından öper)
Aylin:Ne yaptın ben yokken bakalım?
Hakan:Ne yapıcam ki oturdum işte öyle.
Aylin:Aç mısın?
Hakan:Valla açım,yedim ama acıktım yine.
Aylin:Her zaman ki gibi yani..İyi madem hazırlarım şimdi yemeği ben..Yemekten sonra film izleriz dimi?Yeni filmler aldım.
Hakan:Sonra izlesek olmaz mı?Maç vardı da bu akşam.
Aylin:Maç?
Hakan:Hı hı..Sorun olmaz dimi?
Aylin:Yok yok olmaz.(Aylin ayağa kalkar ve mutfağa doğru gider)
Hakan:Nereye?
Aylin:Yemek hazırlamaya...
-Sabah/Hakan Ev-(Aylin,Hakan'dan önce uyanmış kahvaltı  hazırlamıştır. Kahvaltı hazır olunca Hakan'ı uyandırmaya gider.)
Aylin:(Hakan'ı yanağından öper)Kalk bakalım uykucu, kahvaltı hazır.Senin sevdiğin börekten de var.
Hakan:Tamam geliyorum.
Aylin:Hadi soğumasın börekler.
Hakan:Aylin tamam geliyorum..
(Hakan kalkar, elini yüzünü yıkayıp kahvaltıya geçer)
Aylin:Nasıl olmuş sevdiğin gibi mi?
Haka:Hı hı eline sağlık.
Aylin:Fizik tedavin var bugün yine,yapalım kahvaltımızı da çıkalım.
Hakan:Tek giderim ben,senin gelmene gerek yok.
Aylin:Emin misin?
Hakan:Eminim Aylin,sen git merkeze.Ben taksiye biner giderim hastaneye.
Aylin:Sen nasıl istersen canım..Ama ara beni mutlaka.
Hakan:Merak etme..Geç kalmıyor musun sen?Rıza Baba kızmasın.
Aylin:Yok yok çıkıyorum şimdi zaten...
-Akşam/Hakan Ev-(Aylin merkezden sonra eve Hakan'ın yanına gelir,Hakan balkonda oturuyodur.)
Aylin:Hakan?
Hakan:Balkondayım..(Aylin balkona geçer)Hoşgeldin.
Aylin:Napıyosun?
Hakan:İçerde sıkıldım da oturuyorum öyle işte.Bir şeyler atıştırdım az önce
Aylin:Fizik tedaviye neden gitmedin?Doktor aradı bugün,gelmediğini söyledi.
Hakan:Yorgundum biraz,yarın giderim.
Aylin:Peki...
Hakan:Aç mısın sen?
Aylin:Yok yedim gelmeden önce,yorgunum sadece.
Hakan:İçeri geçip dinlen istersen.
Aylin:Eve gidicem ya.Duş falan alır yatarım.
Hakan:Ee kal burda işte
Aylin:Yok ya gideyim eve,sabah uğrarım yanına.
Hakan:Tamam o zaman.(Aylin'i yanağından öper)
..
-İki Gün Sonra/Gece/Hakan Ev-
(Aylin devriyesi olduğu için biraz geç kalır ama devriyeden sonra hemen Hakan'ın yanına gelir.Hakan kanepe de uyumuştur,kapı sesini duyunca uyanır ve doğrulur)
Hakan:Aylin?
Aylin:Benim ben..Uyuyor muydun?
Hakan:Uzanmıştım öyle.
Aylin:Doktor aradı bugün yine  gitmemişsin fizik tedaviye?
Hakan:Off..
(Aylin yatak odasına gider ve Hakanın ilaçlarını alıp geri döner)
Aylin:Bu ilaçlar neden alınmıyor Hakan kaç gündür?
Hakan:Unuttum.
Aylin:Bunlar unutulacak şeyler mi Hakan? İlaçların bunlar senin.Hadi ben dalgınlığıma geldi unuttum sen hiç mi görmüyorsun bunları komidinin üstünde?
Hakan:Unuttum işte Aylin.Tamam ver içerim şimdi.(Aylin'in elinden ilaçları alır.)
Aylin:Sen neden böylesin Hakan?
Hakan:Nasılım ki?
Aylin:Bi garipsin.
Hakan:Ne garibi Aylin ya?
Aylin:Kaç gündür dalgınsın Hakan,kendinde değil gibisin.Sanki bana da soğuksun.
Hakan:Saçmalama Aylin ya!
Aylin:Saçmalamıyorum Hakan!Bana söz verdiğin halde tedaviye bugünde gitmedin doktor iyi gidiyor demişti.İlaçlarını almıyorsun kaç gündür.Bir şey soruyorum geçiştiriyosun.Sen iyi değilsin farkına varamadın mı?
Hakan:Ben her şeyin farkındayım Aylin.
Aylin:Değilsin Hakan...Bak istersen..
Hakan:(Aylin'in sözünü keser)İstersen psikolojik destek alabilirsin deme bana Aylin.Buna hiç gerek yok çünkü.
Aylin:Bu kötü bir şey değil ki Hakan. Yaşadıklarından sonra normal bir şey bu.Her insan alabiliyor destek.
Hakan:İhtiyacı olan herkes alıyor Aylin ve benim buna ihtiyacım yok.
Aylin:Hakan..
Hakan:Aylin yeter sıkma beni ya!Kaç gündür sürekli sürekli aynı şeyler yeter artık ya.Biraz yalnız kalmak istiyorum belki..
Aylin:Ben senin kötülüğünü mü istiyorum sanki Hakan?Seni düşündüğüm için..
Hakan:Düşünme o zaman beni Aylin!Ben kendimi düşünürüm ve kurtulmak istesem kurtulurum bu durumdan.Sen çok memnun olduğumu mu sanıyorsun bu halde olmaktan?Neden bu hale geldim ben?Kim yaptı?
Aylin:(Aylin'in gözleri dolmuştur) Haklısın benim yüzümden..
(Aylin daha fazla dayanamaz kapıya doğru gider,Hakan arkasından bağırır.)
Hakan:Aylin nereye?
Aylin:Yalnız kalmak istiyorum..Sen de yalnız kalmak istiyorum dedin kal işte.
Hakan:Aylin saçmalama!Bu saatte nereye gidiyorsun?
Aylin:Yalnız kal Hakan..Merak etme de benim nereye gideceğimi!
..
(Aylin sinirle ve üzüntüyle evden çıkar ve arabayla kendi evine doğru gider.)
Aylin:Haklısın Hakan haklısın..Kim getirdi seni o hale?Benim belalarım getirdi..Ben olmasaydım o hale gelmeyecektin..
(Aylin daha fazla gözyaşlarına hakim olamaz ve ağlar.Tam o sırada arabanın hakimiyetini kaybeder ve kaza yapar.Araba büyük bir gürültüyle yol kenarında ki barikatlar çarpar.)
..
-Hakan Ev-
Hakan:Saçma sapan konuştum yine..Of Off.. Gerizekalısın sen Hakan gerizekalı.Kıza denir mi öyle?
(Telefonu alır ve Aylin'i alır.İlk birkaç kez aradığında telefon çalar ama açılmaz.Son kez aramaya karar verdiğinde ise açılır.)
Hakan:Aç Aylin aç ya of of..(telefon açılır)Ha..Alo Aylin nerdesin?
PolisM:Alo kimsiniz acaba?
Hakan:Asıl sen kimsin?Aylin nerde?
PolisM:Beyefendi polisim ben..Aylin hanım kaza yapmış siz eşi misiniz?
Hakan:Ne ne kazası?Durumu nasıl?Aylin!
___________________________
28.Bölüm Sonu

KURŞUN 📌|AyHak|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin