Yeni bir hikayeden Merhaba! Sizlere çok güzel bir kurgu daha getirdim. Umarım sever, desteğinizi esirgemezsiniz. :) Bu hikayeyi de çok hevesli yazacağım, sizlerden bol bol OY bekliyorum.:)
Medya da çiftimiz için özel bir video var bence izleyin derim.:)
Kapak fotoğrafını daha güzel yapmaya çalışacağım ya da bu işlerden anlayan varsa bana ulaşabilir, çokta iyi olur.
Hikaye hakkında bilgiler,sorular için instagram "casablancaninkaleminden"e beklerim.
Diğer YB haftaya Cuma, keyifli okumalar!:)
*-*-*-*-*
"Bir işler çevirdiğini anlamıştım zaten."
"Bunu yaptığımız için kendimi kötü hissetmemem lazım belki de ama içim rahat değil."
"Aptal yerine konmak daha kötü hissettirir emin ol. Amcan hesaplarla oynuyor Doruk, kendi hesabına gereksiz bir para akışı var. Üstelik ilk de değil."
Doruk sıkıntıyla nefes aldı. "Babam öğrenirse hiç iyi olmaz."
"Saklayacak mısın?"
"Hayır ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Bu şimdilik aramızda kalsın, olur mu? İyice bir bak, araştır. Belki bir-"
Naz "Bir yanlışlık olduğunu sanmıyorum. Amcanı hepimiz tanıyoruz." dedikten sonra Doruk'un yüzünün iyice asıldığını görünce ağır konuştuğunu düşündü. Arkadaşının eline dokunup bakışlarını üzerine çekti. "Üzgünüm, biraz sert konuştum. Ben de kendimi kötü hissediyorum. Böyle bir şeyin olmasını istemezdim."
"Sen biraz daha bak, başka şeyler de bulursan bana söylersin."
"Tamam. "
"Bu arada hesaptaki son para nereye aktarıldı demiştin?"
"Finlandiya da bir adamın adına. Kim olduğuna baktım ama ortada Kevin Mchumpsey diye biri yok. Sahte hesap. "
Doruk kaşlarını çatarak kendi kendine mırıldandı.
"Ne işler karıştırıyor bu adam?"
"Daha da önemlisi bu kadar parayı neden sessiz sedasız alıyor, babana söylesen verirdi. Cem amca, ona karşı çok anlayışlı sonuçta. "
"Babamın bile sınırları var."
"Mesele basit bir para meselesi değil belli." dedikten sonra gözlerini kıstı Naz. Aklına gelen şeyi dillendirdi hemen. "Amcanın birkaç sene önce İngiltere de bir kadınla ilişkisi olmuştu hatırlıyor musun? Hatta baban ona çok para kaptırdı diye epey tartışmışlardı."
"O kadın bir başkasıyla evlendi. "
"Evlendiği adamı biliyor muyuz?"
Doruk başını olumsuz anlamında salladı. Naz ise bilgisayarından kadının kayıtlarına ulaştı. İyi bir bilgisayar mühendisiydi. Tabi bütün yeteneği bununla sınırlı değildi. Fazlasıyla iyi bir hacker ve bilişim uzmanıydı. Birkaç sene önce de Doruk'la beraber amcasının şüpheli hareketlerinden ötürü kadını ve çevresini araştırmışlardı. Sonrasında amcasının kadınla ilişkisi bitince bu defter de kapanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Ateşi
Romance(FİNAL YAPILDI)"Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk çok fazla.." Bir kadın ve bir adam.. Onları çocukken buluşturan hayata beraber adım atmış, tüm zorluklara birlikte göğüs germiş iki arkadaş.. Naz ve Doruk, hayatlarının hiçbir döneminde...