Arkadaş

6.1K 470 352
                                    

1 günlük gecikme için üzgünüm canlarım. İşlerim çok yoğun, bundan şikayetçi değilim yoğun olmasını seviyorum ancak buraya yeteri kadar vakit ayıramamak beni üzüyor. Ancak şu yaz döneminde daha rahat edeceğimize emin olun. 

DUYURU: Diğer YB 11 HAZİRAN PERŞEMBE gelecek. Çünkü ay sonu işlemlerim çok uzun sürüyor ve ben size şahane bir bölüm getirmek istiyorum.. Anlayışınıza sığınıyorum.

Keyifli okumalar!😍

*-*-*-*-*

Doruk, kapısının önündeki güzelliği kollarının arasından ayırmakta büyük güçlük çekiyordu doğrusu. Onu belinden sarıp boynundan çenesine doğru ufak öpücükler ve minik ısırıklardan bir yol çizerek ikisinin de aklını dağıtıyordu.

"Böyle yaparsan gidemem."

"Mmm..." diye mırıldandı tatlı bir sesle genç adam. "Gitme."

"Ya, evet. Bu kötü adama bütün gece beni yorması için fırsat vereyim, hem de kardeşi bir oda gerimizde yatarken."

"Uykusu ağırdır."

"Hiç sanmıyorum." diyerek güldü Naz da. Onun bu aptal aşık hallerine hayrandı. Aslında aşk var mıydı bunu bilmiyordu ama ifadesi en azından öyle görünüyordu. Bu da ona ayrı bir sevimlilik katıyordu. 

"Bu gece beni yalnız bırakıyorsun. Hain kadın."

"Bu gece seni değil ikimizi yalnız bırakıyorum. O kadar da hain değilim."

"Biraz düşünsen ne kadar hain olabildiğini anlarsın."

"Belki de.." dedi Naz tatlı bir biçimde. Ufak bir şekilde esnedi ve dudaklarını onun dudaklarına bastırıp sarmaladı. Tatlı alt dudağını kendi dudağının altına alıp emdi ve bıraktı. Alnı onun çenesine dayalıydı şimdi. Gülümsedi ve biraz geri çekildi. O da buradan gitmek istemiyordu ama onunla bu evde, hele ki kardeşi yan odasındayken sevişmeyecekti. 

"İyi geceler."

Doruk da onunla birlikte hareket etti. Arabasına kadar bindirip kapısını kapadı ve ona çapkınca bir göz kırparak gözden kaybolmasını seyretti. 

Bu kadın aklını başından alıyor, yerine de hiçbir şey koymuyordu. O boşluk ise doğrudan kalbine açılan bir koridor gibiydi. Açıkçası o boşluğu seviyordu. Yüzünde tatlı bir gülümseme ile evine girdi. Boş yatağına tek başına dönmek istemiyordu ancak şu an mecburdu. Biraz yüzü asılsa da üzerini değiştirdi ve Naz'ın bedeninde bıraktığı kokuyla beraber uyudu. 

*-*-*-*-*

Ertesi gün Naz alabildiğine zinde bir şekilde kalkmıştı yatağından ve sabah kahvaltısını da büyük bir iştahla yapmıştı. Bu durumu annesinin gözünden kaçmamış ona tatlı tatlı takılmış ve ikisi de bu duruma gülmüştü. Ancak onun ağzından bir laf alamazdı. Şirkete geçtiğinde ise Doruk'tan sonra geldiğini anlaması bir olmuştu. Asistanı onun odasından çıkarken ona da gülerek bir baş selamı vermişti. Odanın kapısını tıklatıp içeri girdi ve işte.. o tatlı cazibe tam karşısında duruyordu. 

Doruk gülümsedi. Bir güneş ışığı gibi doğmuştu odasına. O kadar güzeldi ki her gün bunun için şükredebilirdi. Yerinden kalkarak onunla odanın ortasında buluştu. Güzel dudaklarından bir öpücük alırken ikisinden de keyifli mırıltılar geliyordu. 

"Günaydın."

"Gün şimdi aydı." dedi Doruk da gülerek. Onu sıkıca sardı ve güzel teninin sıcaklığının onunkine akmasına izin verdi. 

Dost AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin