Aptal gibi

6.3K 483 406
                                    

Canlarım, çok uzun bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. OY ve Yorumlarınızı bekliyorum.

DİĞER YB 27-28 Haziran (cts ya da pazar) gelecek..

Keyifli okumalar..💖🌹😘

*-*-*-*-*-*

Aşk gerçekten de güzel şeydi.

Doruk ve Naz, kaçamaklarının son gecesinde akşam yemeğini dışarıda yiyordu. Yolda bir kenarda durup güneşin batışını izlerken Doruk onu sevdiğini söylemiş, Naz da ona karşılık vermişti. İkisi de o andan beridir adeta havadaydı. Açıkçası bu itiraflar için geç kalınmış değildi, ikisi de tam yerinde gelmişti. 

Naz gülümseyerek içkisinden bir yudum aldı. Bu gece için biraz hızlı gidiyorken bu Doruk'un da dikkatinden kaçmamıştı.

"Hızlı gidiyorsun."

"Merak etme, savunmasız kalacak kadar içmiyorum."

"Savunmasız kalacağını hiç sanmıyorum."

Onun bu sözleri üzerine Naz da güldü. "Evet ama biri beni yine kandırabilir diye temkinliyim."

"Seni kandırmamıştım. Sen de istedin."

"Evet, sana karşı koymak çok zordu çünkü."

Doruk'un yüzündeki kısa süreli alınganlık yerini tatlı bir tebessüme bırakırken "Buna sevindim." dedi. Ancak ellerine uzanan elleri hissedince tebessümü genişledi.

"O geceye dair pişmanlık duymuyorum. İyi ki bir adım attın ve birlikteyiz. Daha iyisi olamazdı." 

Yemeğin geri kalanında ikisi de gelecek için güzel şeyler olacağından emindi. Bununla alakalı konuşmuşlar, akıllarında oluşan soru işaretlerini henüz tam anlamıyla yanıtlayamasalar bile bir yola girdiklerini hissetmişlerdi. Bu durumdan ikisi de memnundu. O yüzden geceyi sokaklarda el ele gezerek geçiriyorlardı şimdi de. 

Doruk onu omzunun altına alıp sevdi. Sokaklar hala daha canlıydı ve Naz siyah puantiyeli uçuş uçuş elbisesiyle göz kamaştırıyordu. Sarı saçlarını onun tam da sevdiği gibi salmıştı. Bakışları aşık ve arzulu bir kadınınki gibiydi ve sevildiğini sonuna kadar hissediyordu Doruk. 

"Bu gece alışveriş yok anlaşılan."

"Deniz çok yordu beni. Hiç halim yok. Hem bir sürü şey aldık zaten."

"Hiç halin mi yok?"

"O kadar da yok değil canım. Senin için her daim hazırım."

Doruk başını geriye atıp güldü. Gerçekten inanılmazdı. Sonra ona bakıp "Bir de bunları sana hatırlattığımda bana kızıyorsun. Alenen sen söylüyorsun işte." dedi. 

Naz da omuz silkti. "Evet, haklısın. Yanında çok edepsiz bir kız oldum ne yapayım."

"Daha da edepsiz olacaksın. Bu Naz'ı çok sevdim çünkü."

"Önceki Naz nasıldı ki?"

"Önceki ya da sonraki diye bir ayrım yok aslında. Sen her zaman benimdin, sadece bunun farkına geç vardık. Kollarımda bir çiçek gibi açıldın, serpildin ve büyüyorsun. Daha da güzel olacak."

"Zamanında kızları da böyle etkilemediğini bilmek o kadar iyi hissettiriyor ki!" diye güldü Naz. Gerçekten birden gülesi gelmişti. Sevgilisinin bozulmadığını görebiliyordu yine de biraz suratı asılmıştı sanki.

"Naz sana hiçbir zaman onlara davrandığım gibi davranmadım. Kendini onlarla bir tutamazsın."

"Tutmuyorum zaten, ne kadar farklı olduğumu bildiğimi söylüyorum. Ayrıca o kadar çapkın bir adamdan böyle sevgi yumağı bir kedi yaratmak çok güzel."

Dost AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin