DUYURU📍

3.4K 198 44
                                    

Canlarım çok özür dileyerek bu hafta bölümün gelemeyeceğini bildiriyorum. İş yerinde o kadar sıkıntı yaşıyorum ki... İşlerim yaz sezonu olduğu için yoğun durumda. İnanılmaz sıkışmış durumdayım. Hiçbir işimi yetiştiremiyorum.

Bölüm oldukça uzun oldu ve yarısını yazdım ama yarısını bile yayınlayamıyorum çünkü sahneleri bölmek çok anlamsız olacak ve benim yazacağım sahneler de var daha. Yarım bırakmakta benim yapabildiğim bir şey değil. Birazcık sabır bekliyorum.. 

Sizlerin affınıza sığınıyorum ama her ay sonu bu problemi yaşıyorum maalesef.

Ama sizlere Yeni Bölümden ufak bir KESİT getirdim. Dilerim beğenirsiniz. 

Diğer Yeni Bölüm 10 TEMMUZ PERŞEMBE gelecek. Yeniden çok üzgünüm.. 😢😢

💕💕💕KESİT💕💕💕

"Çok geri kalıyorsun. Kaldır kıçını."

"Hiçte bile. Sen önden gidiyorsun bilerek, sırf bana inat için."

Anıl gülerek hızını düşürdü biraz. Arkasını dönüp ona bakarak ağır bir ritm de koşmaya başladı. "Popon eriyecek diye mi korkuyorsun?"

"Aşk olsun popom büyük mü benim?"

Genç adam kahkaha attı o öyle sorunca. Çok tatlı bir şekilde sormuştu. Sanki cidden öyleymiş gibi. Omuz silkti. "Eh."

"Salak seni. Geçen hafta ne kadar iyi vücudum olduğunu söylüyordun."

"Salak mı?" derken bu kez daha büyük kahkaha attı Anıl. Öyle ki bu onu durdurmuş, nefes nefese bırakmıştı. Defne de yanında duruyor, kollarını göğsünde kavuşturuyor ona bakıyordu bayık bayık.

"Çok komik bir şey mi söyledim?"

"Hayır ama hoşuma gitti. Ayrıca görüşmeyeli espri anlayışını kaybettin sanırım. Doğu seni güldürmüyor mu?"

Defne gözlerini devirerek başını salladı. "Zorla kaşınıyorsun."

"Tamam, tamam." dedi genç adam gülerek. "Şaka yaptığımı anladığını sanmıştım."

"Anladım da.. sen karmaşık sinyaller veren birisin. Bazen ne diyorsun diye iki üç kere düşünüyorum."

"Popon hakkında bir endişen olmasın. Yuvarlık ve kalkık. Gayet güzel."

Defne'nin gözleri kocaman açıldı ama bir yandan da gülüyordu. "İnanılmaz bir adamsın."

"İltifat ediyorum, yine yaranamadım."

"Neyse. Peki o zaman sana bir şey soracağım. Çok klasik olacak ama.." diye mırıldandı Defne de. Şimdi yan yana yürüyorlardı. Bu sabah sınavı olmadığı için birlikte koşma sözü vermişlerdi. O günden sonra arayı düzeltmeleri vesile olmuştu buna. 

"Dinliyorum."

"Sence bir kadın da kalça mı daha dikkat çekicidir göğüsler mi?"

"Asıl sen zorla kaşınıyorsun. Neden sordun?"

"Merak."

"Ben de merak ediyorum bu soruları benim dışımda birilerine de soruyor musun?"

"Bir düşünelim.." diyerek düşünüyormuş gibi yaptı Defne de. "Abime kadın vücudu hakkında bir şey sormak mide bulandırıcı geliyor, aklıma doğrudan Naz abla gelir bir de. Sonra ikisi ve bilirsin. Cidden.. Doğu'ya henüz böyle bir şey sormadım, açıkçası sorabileceğimi de sanmıyorum. Geriye sen kalıyorsun."

"Rahatsın yani."

"Evet öyle de denebilir. Ee sorumun cevabı?"

"Genelleme yapamam." dedi Anıl da. Az önce Doğu'nun adının geçmesi sinir etse de, onunla bu konuları konuşmaması, kendini o denli yakın hissetmemesi sevindirmişti. "Herkesin görüşü farklı ama ben kalçaları daha dikkat çekici buluyorum."

Dost AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin