Canlarım güzel bir bölümle Merhaba! Umarım bu bölümü seversiniz çünkü ben çok sevdim. Doruk efendinin aklının başına geldiğini bir bölüm oldu bence.. O yüzden OYlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu oluruuuum..
Diğer YB haftaya Perşembe ya da Cuma. Keyifli okumalar! :)
*--*-*--*
İş dünyası her zaman güzelliklerle dolu olmaz, çoğunlukla zor ve de acımasızdır. Burada sevgi, acıma ve arkadaşlık olmaz. Daha çok düşmanlık barındırır ve o düşmanlardan biri Doruk ve Naz'ın tam karşısında duruyordu. İkili ilk şoku atlatabildiklerin de Doruk yüksek sesle "Defol şirketimden!" diye bağırdı.
Hakan ise oralı bile olmadı. Onu buradan hiç kimse, hiçbir güç gönderemezdi. Hele ki onlar.. Büyük yanılgı içindeydiler. Sakinliğini koruyarak cevap vermedi bu yüzden. Ancak bu Doruk'u daha da öfkelendirmiş olacak ki bu kez daha bir yüksek sesle "Çık dışarı!" diye bağırdı.
Bunun böyle olmayacağını düşünen Cem Bey ise araya girme ihtiyacı hissetti. "Hakan Bey hiçbir yere gitmiyor Doruk, biraz sakinleşsen iyi edersin."
"Ne sakinleşmesinden bahsediyorsun sen? Bu adamın ne kadar adi biri olduğunu biliyor musun, üstelik vasıfsızın teki! Amcam buna mı güvendi şimdi? Anlamıyor musun baba?"
"Sen anlamıyorsun." diye lafını böldü Hakan. "Kişisel meseleleri bir kenara bırakıp işe odaklanmalıyız. Biraz sükunet.. Naz senden daha profesyonel, sesi çıkmadı."
Naz.. Gerçekten de sesi çıkmamıştı oklar ona çevrilene kadar. O şoku atlatsa da Doruk'un susmamasından ve tepkisinden ötürü girmemişti araya çünkü şu an ne dese söyleyeceği her şey Doruk'u daha da gaza getirecekti. Ancak bu aşağılık Hakan'ın karşısında da pısmayacaktı.
"Profesyonellik.." dedi imayla. "Şirketinde çalıştığı kuzeninin nişanlısıyla yatan adam söylüyor bunu."
Kısa bir sessizlik oldu oda da. Cem Bey kaşlarını havaya kaldırıp dudaklarını sıkıştırdı. Aralarındaki anlaşmazlık buradan geliyordu demek. Onu ilgilendirmezdi gerçi.
Hakan da bir an için sustu ama haklıydı, ona bu konu üzerinden kendini ne yaparsa yapsın savunamayacağını biliyordu. O yüzden geçiştirmeyi denedi.
"Biz hala orada mıyız?"
"Biz diye bir şey olmadığı gibi, kimse de orada değil. Sen de profesyonellikten bahsedecek son adamsın. Buraya gelmendeki amacı biliyorum ama biraz olsun gururun varsa istenmediğini bil ve git."
"Burada benim araya girmem gerekiyor çocuklar." dedi Cem Bey ortamdaki gerginlik artarken. Aksi halde iyi şeyler olmayacaktı. "Kendisi-"
"Biliyoruz, amcamın elçisi." diyerek onun sözünü böldü Doruk. Bakışları sert ve soğuktu. Onu şuracıkta alaşağı etmiyorsa tek sebebi Naz'dı. Onun gözünde yapmayacaktı bunu. Ancak bakışları ateş saçıyordu. "Sen de çanak tutuyorsun. Tehlikeli işler peşindesiniz baba. Bu manasız çaba iyi bir sonuç getirmeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Ateşi
Romance(FİNAL YAPILDI)"Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk çok fazla.." Bir kadın ve bir adam.. Onları çocukken buluşturan hayata beraber adım atmış, tüm zorluklara birlikte göğüs germiş iki arkadaş.. Naz ve Doruk, hayatlarının hiçbir döneminde...