2020'nin son bölümünden merhaba! Bu sene çok kötü bir seneydi ama önümüzdeki sene umarım hepimiz için çok güzel olur, bizden hiçbir şey götürmez aksine türlü güzellikler getirir. Hepinize mutlu yıllar dilerim canlarım! 😍✨
Evet geldik Finale. İlk partına daha doğrusu. OYlarınızı bekliyorum. Çok uzun olacağı için ikiye böldüm. 31 sayfa oldu. Bu bölümü de çok seveceğinize eminim. Üç çiftimi de yazdım ama esas çiftimi ikinci partta daha çok okuyacaksınız.. Medyada ki şarkı da tam bu bölüme uygun :)
DUYURU: Finalin DİĞER BÖLÜMÜ ay sonu işlerimin yoğunluğundan ötürü 9 OCAK CUMARTESİ gelecek.. Ondan bir hafta sonra da YENİ HİKAYE :)
NOT!!!: Bölüm sonundaki açıklamayı muhakkak okumalısınız.
💕💕💕💕💕💕
---İKİ BUÇUK AY SONRA---
Nehir, karnındaki miniğin tekmesiyle irkildi. Aynanın karşısında dudak balmını sürerken bir an da beklemek zorunda kalmıştı. Minik oğlu son bir aydır kendini belli ediyordu bu tekmelerle. Beşinci ayının içindeydi ve oğlu pek hareketliydi. Sol elini karnına sarıp sevdi. Oldukça sağlıklı bir bebekti. Biraz ağırlık olarak önden gidiyordu ama olsun, azıcık tombul bir bebek olmasında sakınca yoktu. Ne kadar sevimli olacağını tahmin edebiliyordu. Aklından geçenleri oğluşu da hissetmiş gibi karnına bir tekme daha attığında güldü.
Aynadan kendine baktı Nehir. Açıkçası pek kilo almamıştı. Sadece karnı şişmiş gibi duruyordu. Bacakları yine incecikti. Fakat yüzüne biraz kilo yansımıştı. Hiç bu kadar güzel görüneceğini düşünmemişti. Naz'ın annesi erkek bebeklerin anneleri güzelleştirdiğini söylemişti bir keresinde. Belki onunla da ilgili olabilirdi ama çoğu hamile kadının aksine kendini beğeniyordu. Yanaklarına renk gelmişti resmen.
Oda kapısı tıklandığında "Gel." diye seslendi. Bir kat daha sürdü dudak balmını. Kapı açıldığında aynadan da kimin geldiğini görmüş oldu aynı zamanda. Yüzüne heyecanlı ve kocaman bir gülümseme oturdu.
O kapı eşiğinde ona öyle güzel bakıyordu ki heyecanlanmaması elde değildi. Adam ağız sulandırıcı bakışlara sahipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Ateşi
Romance(FİNAL YAPILDI)"Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk çok fazla.." Bir kadın ve bir adam.. Onları çocukken buluşturan hayata beraber adım atmış, tüm zorluklara birlikte göğüs germiş iki arkadaş.. Naz ve Doruk, hayatlarının hiçbir döneminde...