Güzel bir bölümle merhaba, OYlarınızı eksik etmezseniz çok mutlu oluruuuum. Keyifli okumalar!
Diğer YB de Haftaya Cuma ya da Cumartesi..
*-*-*-*-*
"Ne olduğunu kestiremediğim bir haberim var."
"Ne oldu?"
Derin bir nefes aldı Naz. Gözleri, asıl olması gereken hedefinden ziyade bambaşka birindeydi şimdi. Gergin ve biraz da şaşırmış bir ton da, Doruk'un da kızacağından adı kadar emin olarak "O da burada." dedi. "Çetin."
"Çetin mi?"
Allah aşkına koca bir şakanın içine mi düşmüşlerdi, bu ne demek oluyordu şimdi? Bir de başlarına o mu çıkmıştı yani. Aşağılık herif, ondan da hiç haz etmemekle çok doğru bir karar vermişti işte. Naz'ın etrafında olan bir tane düzgün adam yoktu.
"Hakan'la buluşacak. Sizin şirkete ortak olması, Hakan'ın bizim şirkete gelmesi.. Hepsi bunun içindi. Şimdi de onunla görüşecek. O da bu işin içinde."
"İki dakika da yazdın senaryoyu. Bir dur anlayalım. Hakan ondan çok uzakta duruyor, üstelik Çetin'in konuştuğu bir başkası var. "
"Bana onu mu savunuyorsun?"
"Kimseyi savunmuyorum Doruk, sadece anlayalım diyorum. Ona gözükmemeye çalışacağım, beni görürse tedirgin olur."
"Sakladığı bir şey varsa elbette olur."
Naz gözlerini devirdi. Tamam o da onu burada görmeyi beklemiyordu ve o da en az Doruk kadar güvenmiyordu ona ama Çetin eğer ki bu işin içindeyse bunu bu kadar açık bir yerde yapacağını sanmıyordu. Hakan değil ama Çetin kafası çalışan adamdı. .
Öte yandan Doruk ise bu durumdan hiç hoşnut değildi. Çetin'in de bu işin içinde olduğundan emindi artık. Bir an da ortaya çıkmalar, Naz ve onun ailesi ile samimi olmaların sebebi buydu demek. Ancak onun ne çıkarı vardı bilmiyordu. Bu büyük pastadan o ne pay alacaktı?
"Hakan'ın yanına başka biri geldi. Kim olduğunu bilmiyorum, öğreneceğim."
"Naz olduğun yer de kal. Her ikisi içinde tehlikesin. Seni görmemeliler. "
"Kimseye gözükmeyeceğim zaten."
Naz yerinden ayrılıp salonun kuytularında gezmeye başladı. Aslında pek insan yoktu ama belli noktalardaki insanların arasında geziyordu. Bardan bir içki aldı eline. Barmene önce bir miktar para uzattıktan sonra Hakan'ın yanındaki adamı işaret ederek "O adam kim?" diye sordu.
"İsmail Onur."
"Ve?"
"Kendisi finansör, gemi filoları var aynı zaman da. Çok sık buraya gelmez. Geliyorsa muhakkak bir sebebi vardır."
"Ailesi?"
Barmen ona bir bakış attı. Genç kadın da ona bir miktar daha para uzattı. Adam da devam etti. "Bir ailesi yok bildiğim kadarıyla. Yıllardır yalnız. Dediğim gibi sadece iş için gelir ama boş gelmez."
Naz öğreneceğini öğrenmişti ancak kafası karışmamış da değildi. Arkasını dönüp onlara doğru baktı. "Duydun mu?"
"Evet." dedi Doruk da. "Adamın kim olduğuna baktım. Düzgün biri, yaptığı işler de bir sorun yok. Kendi halinde, sadece iş için dünyaya gelenlerden. Hakan'la ne işi olabilir böylesinin?"
"Kaçırdığımız bir şey var demek. "
Bir müddet onları izledi. Ne konuştuklarını merak ediyordu, öğrenecekti. Ancak kendi yerlerine gidince. Şimdilik gözünün önünde tutarak her ikisinin de hareketlerini kontrol ediyordu. Öte yandan Çetin'i de izliyordu. O da geldiğinden beridir o adamlarla konuşuyordu. Arada tebessüm ediyor, bulunduğu küçük gruptan çıkan sesleri işitiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Ateşi
Roman d'amour(FİNAL YAPILDI)"Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk çok fazla.." Bir kadın ve bir adam.. Onları çocukken buluşturan hayata beraber adım atmış, tüm zorluklara birlikte göğüs germiş iki arkadaş.. Naz ve Doruk, hayatlarının hiçbir döneminde...