Çırılçıplak

12.7K 620 228
                                    

Merhaba, çok güzel bir bölüm oldu, özellikle sonu. Sizler de beğenirseniz OY vermeyi unutmayın olur mu? :)

DİĞER YB HAFTAYA Cumartesi ya da Pazar. 💕 

Keyifli okumalar!🌹

*-*-*-*-*-*

İşte, o gereksiz de oradaydı.

Çetin Arsal..

Gücünün yalnızca tip ve paradan geldiğini sanan zavallı lise arkadaşları.

Naz'ın ilk aşkı.

Bu gereksiz bilgi için içten içe kendine kızarken onun ayaklanıp önce Naz'ın elini öpmesini ve ayaküstü kısa sohbetlerini dinlemek zorunda kaldı. İçten içe gözünü oyuyor, elleri ise onu boğmamak için zor bekliyordu. Naz'ı yanındaki sandalyeye oturtmak için arkasına geçecekti ki Doruk ondan önce davrandı. Kendi yanındaki sandalyeyi geri çekip Naz'ın oturmasına yardımcı oldu. Böylece doğrudan onun yanında olmayacaktı. Şimdi ikisinin arasında kalmıştı.

Çetin de Doruk'a elini uzattı. Yüzünde hoş ve kendinden emin bir tebessüm vardı.

"Gelmeyeceğini düşünmüştüm. "

"Düşünmüş müydün yoksa diledin mi?"

Çetin bir şey demeden ona şöyle bir baktı. Ardından elini bırakıp yerine geçti. Doruk da yüzündeki memnuniyetsiz ifadeyle yerine oturdu.

"Eski günlerdeki gibi.." diye mırıldanan adama karşın Doruk hemen "Pek eski sayılmaz." diye cevap verdi. "O zamanlar Naz'ı gözün görmezdi, sen benim arkadaşımdın."

Genç kadın ona baktı ne yapıyorsun dercesine ama umursanmadı bile. Çetin ise "Sanırım öyleydi." dedi usulca. "Yine de burada olduğumuz için seviniyorum. Güzel bir gece olacak."

Doruk "Evet, öyle olacak." derken Naz da derin bir nefes almış, arasında kaldığı bu iki erkeğin onu bu gece zorlamayacağını ummak dışında bir şey dileyememişti.


Ne yiyeceklerine karar verirken Çetin buradaki bir yemeğin güzel olduğunu ve onu yiyebileceklerini ifade etti Naz'a. Genç kadın da tebessüm edip "Neden olmasın?" diye mırıldandı.

Doruk ise içinden onu ve sesini taklit ediyordu. Neden olmasın..

"Söylesene Çetin. " dedi birden lafa girerek. "Yemeklerini tavsiye edecek kadar sık geldin mi buraya? Henüz yenisin diye biliyorum, sanırım keşfetmek için çok vaktin olmamıştır."

"Doğru fakat daha önce Naz'ın ailesiyle yemek yeme imkanı buldum. Leyla Hanım'ın tavsiyesi üzerine konuşuyorum, kendisinin ince zevkleri var. " dedikten sonra Naz'a baktı. "Aileni ve seni en kısa sürede evimde ağırlamak istiyorum bu arada. Bunu babanla da konuştuk, sana söyledi mi bilmiyorum."

"Hayır, haberim yoktu." 

Doruk'un bozuldu ama renk vermedi. Bunu bekliyorlardı değil mi? Naz'la birbirlerine kısa bir bakış sundular.

"Bu vakte kadar sizi bekletmem kabahatti. Ancak bir türlü evi ayarlayamadım."

"Annem bulduğunu söylemişti. "

"Evet ama biraz tadilat işi var." 

"Evin nerede?" diyerek araya girdi Doruk da. İkisinin konuşmasına müdahale etme gereği duymuştu. Eh, bir de merakta etmişti. 

"Bebek'te. Çok hoş bir ev. Biraz uğraştırdı ama istediğim gibi buldum sonunda."

"Tadilat işi var dedin?" diyerek sordu Naz da. 

Dost AteşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin