Canlarım size tatlı bir bölüm getirdim. Umarım OYlarınızı eksik etmezsiniz.:)
Diğer YB 3 EYLÜL SALI GELECEK. Çünkü tatile çıkıyorum,benim de dinlenmeye ihtiyacım vardı:). Dönünce görüşmek üzere. 💙
Keyifli okumalar..*-*-*-*-*
"Duygu bu düşünceden uzaklaş."
"Aptal değilim, bir hafta öncesine kadar her şey iyiyken yurt dışından bir geliyorum her şey değişmiş. O gece bir şey oldu. O gece başka bir kadın-"
"Yeter." diye böldü onu Naz. Daha fazla devam edemeyecekti. Ne kadar zor olduğunu bilmiyordu ama sussundu. "Beni buna dahil etme."
"Ama sen kim olduğunu bilebilirsin. Hazmedemiyorum Naz, anlasana."
"Ortada bir başkası olmadığına eminim." dedi zorlukla. Kelimeler dilinin ucunda düğüm oluyordu sanki.
"Ben adım kadar eminim. Doruk'un nasıl çapkın bir adam olduğunu unutmuş gibi davrandım ama aptallık ettim. Bir başkası var diye beni başından def etmek istiyor. Bana karşı daha dürüst olabilirdi. Bu kadarını hak ettim."
Etmişti, aslında aldatılmayı hiç hak etmemişti. Doruk'un ona neler söylediğini merak etti ama soramadı. Onların ilişkisini el birliğiyle mahvetmişlerdi. Gerçi.. Doruk bunun böyle olmadığını söylüyordu ancak o bunu aşamıyordu. Kim aşabilirdi?
"Lütfen Duygu."
"Görüşelim, biriyle konuşmaya ihtiyacım var. Sen benim de arkadaşımsın, bana öyle söylemiştin unuttun mu?"
"..."
"Naz?"
"Buradayım."
"Görüşelim, yalnız kalmak istemiyorum. Konuşmalıyız."
"Sen yalnız kalmak değil, ağzımdan laf almak istiyorsun ama üzgünüm bunu yapamam. Doruk.. " diyerek soluklandı. "Doruk daha ağır basıyor. Hiçbir şey bilmiyorum, ne yaşadınız ne konuştunuz bilmiyorum, başka biri var mı onu bile bilmiyorum. Doruk'u tercih etmek zorundayım Duygu. Üzgünüm.."
"Peki."
Telefon yüzüne kapanırken direksiyona vurdu iki eliyle. Telefonu arabanın içinde rastgele bir yere fırlatıp evine sürdü arabasını. Kendini iyi hissetmiyordu. Bir saat öncesinde Doruk'la yaptığı konuşma sonrasında yanından iyi ayrılmışken şimdi eve dönüşte yine darmadağın haldeydi. Öyle ki eve girince annesini görmemesi şanslı olduğundandı. Kimseyle konuşmak istemiyordu. Odasına çıktı, yatağına oturdu ama aklı Duygu'daydı. Genç kız ona Doruk hakkında bir sürü şey söylemişti ve en son arkadaş kozunu oynamıştı ama ona öyle cevaplar verdiği için pişman değildi. Fakat üzgündü. Onu aldatan kişi kendisi olmasaydı bunu Doruk'un yanına bırakmaz, Duygu'ya her türlü desteği gösterirdi ancak şimdi işler tam tersiydi.
Ne kadar ikiyüzlüyüm diye iç geçirdi.
Kendinden utandı. O kızın değil yüzüne bakmak, telefonda konuşabildiği için bile utanıyordu. Bir de kıza sert davranmıştı.. Ofladı. Kendine şöyle soğuk bir suyla duş aldırdıktan sonra bornozuna sarılıp yatağına oturdu. Soğuk başta iyi gelmişti ama şimdi üşüyordu. Doğrudan giyindi. Telefonunu şarja taktı. Duygu'dan başka bir arama ya da mesaj var mı diye baktı ama yoktu. Neyse ki yok diye düşündü.
Akşam yemeğine kadar odasında oturdu. Kendini ısıtmaya çalışmıştı. Üzerine o çok sevdiği sweatshirtlerinden giyip bir de eşofman altı geçirdi. Yemek için aşağı indiğindeyse ortamdaki negatifliği direkt hissetmişti. Masaya geçerken "Ne oldu?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dost Ateşi
Romance(FİNAL YAPILDI)"Bazı ilişkilere arkadaşlık az gelir, aşk çok fazla.." Bir kadın ve bir adam.. Onları çocukken buluşturan hayata beraber adım atmış, tüm zorluklara birlikte göğüs germiş iki arkadaş.. Naz ve Doruk, hayatlarının hiçbir döneminde...