Süper kahramanlara inanmazdım. Hepsi filmlerde veya dizilerde olurdu. Bende film izlemeyi severdim. Hatta favori süper kahramanım bile vardı.
Peki ya şimdi yaşadıklarım?
Zor bir zamanda Alkan yardımıma gelmişti. Süper kahramanlarda bunu yapmaz mıydı? Alkan benim süper kahramanım değildi ama bu bana yardım etmediği anlamına gelmiyordu. Ona gerçekten minnet borcum vardı.
Ozan sırıttı. Bunu beğenmemiştim.
"Kuzeninle sevgilisin yani. Bunu beğendim."
Kolumu geriye doğru çektim. Ozan da daha fazla zorlamadan bileğimi bırakmıştı. Bileğimi istemsizce ovuşturdum. Hafif bir sızlama vardı. Bakışlarım hemen Alkan'ı buldu.
Yeşil gözleri oldukça donuktu. Çenesi kasılmıştı ve alnındaki damar her an patlayacak gibi duruyordu. Kesinlikle gidişat iyiye gitmiyordu. Kendisini zor tuttuğu her halinden belliydi.
"Tutku ile işin bittiğinde bana pasla. Bu çıtır kızın bende tadına bakmak isterim."
Bakışlarım donuklaştı. İşte filmin koptuğu yerdi. Alkan beklemediğim bir hızla Ozan'ı kaldırdı ve yere fırlattı. Ozan ne olduğunu anlayamamıştı bile.
Ellerim ile ağzımı kapattım. Korku iliklerime kadar sızmıştı. Yavaşça damarlarımda geziyordu ve bu soğuk havada iyice titrememe sebep oluyordu.
Alkan Ozan'ı yerden kaldırdı. Ozan hala sırıtıyordu. Kesinlikle piçin tekiydi. Alkan hızla yumruğunu Ozan'ın karnına geçirdi. Ozan'ın gülüşü sarsılmıştı.
Ben korkulu gözlerle etrafıma bakındım. Birisi kavgayı ayırmalıydı ama Ozan'ın arkadaşları çoktan gitmişti. Okulda üçümüzden başka kimse yoktu.
Alkan Ozan'ı yakalarından tuttu ve iki eliyle havaya kaldırdı. Ozan'ın ayakları yere değmiyordu. Ozan'da durumun ciddiyetini kavramış olacak ki debeleniyordu.
"Ona bir daha dokunacak mısın orospu çocuğu?"
Ozan'ın dudağından hafif bir kan sızıyordu. Buna rağmen sarsılmaz görüntüsünü korumaya niyetli gibiydi.
"O senin için bu kadar kıymetli mi? Halbuki altıma yatmak için can atıyordu."
Alkan Ozan'ı aniden bıraktı. Ozan kalçasının üzerine düştü ve hafif bir inilti eşliğinde dudaklarını ısırdı. Gerçekten şerefsizin tekiydi. Dayak yediği halde hala neyin ısrarını sürdürüyordu?
Alkan Ozan'ı teklemeye başladı. Ozan cenin pozisyonunda kendimi korumak istiyordu ama bu Alkan'ın tekmeleri karşısında yetersizdi.
Eğer engel olmazsam Ozan'ı öldürmesi mümkündü ve ben bunun olmasına göz yumamazdım. Hızla ileriye atıldım ve Alkan'ın koluna yapıştım.
"Alkan bırak. Öldüreceksin."
Alkan kendinden geçmiş gibiydi.
"Bir daha söylesene orospu evladı. Duyamadım seni?"
Göz yaşlarım hızla yanaklarımdan süzülüyordu. Ozan ise kısık kısık inliyordu. Yeterince dersine almıştı ve Alkan dövme işlemini hemen bitirmeliydi.
"Alkan!"
Resmen çığlık atarcasına bağırdım. Alkan en sonunda Ozan'ı bıraktı. Derin derin nefes alıyordu. Geniş omuzları sarsılıyordu. Hırsını alamamıştı.
"Öldüreceksin çocuğu. Ne yapıyorsun?"
Aniden bana döndü. İstemsiz bir adım geriledim. Onu hiç böyle görmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soluksuz Tutku
Teen Fictionİki yanlıştık biz. Olmayacak şeyler yaşamış ve umulmayacak hatalar yapmıştık. Baştan sona yanlışlara bulanmışken doğru yolu bulabilir miydik? Gözlerimdeki akan yaş ruhumun derinliklerin de birikiyordu. Onu kırmak istemiyordum ama başka bir seçeneği...