Satır arası yorum görmek istiyorum. Keyifli okumalar :)
***
Gerçekler hiç bu kadar canımı yakmamıştı. Neydi bunlar? Güvenim her seferinde neden boşa çıkıyordu?
Kötü birisi miydim? Yoksa mutlu olamayacak kadar günahlara mı batmıştım?
Neden bana bunu yapmıştın? Neden bize ve bebeğimize ihanet etmiştin? Seni seviyordum ve sana sonsuz bir güvenle bağlıydım. Bunları yaşamak için mi seçmiştim seni?
Gözlerimden akan yaşlar yanaklarımdan bir bir süzülüyordu. Ağlamam enkaz değildi. Asıl kıyamet kalbimin derinliklerindeydi.
Alkan'ın itirafı ruhumu paramparça etmişti. Beni aldatmıştı! Buna inanmak istemesem de o bunu itiraf etmişti.
İlişkimiz sırasında dudakları başka dudaklara dokunmuştu. Kolları başka kızı sarmalamıştı. Ceyda ve onu öyle hayal edince kendimi öldürmek istedim.
Bunu hak etmemiştim. Neden arkamdan bıçaklamıştın? Neden?
Alkan üzgün bir şekilde bana bakıyordu. Ben ise ne diyeceğimi bilmiyordum. Aptaldım! Ona hiç sorgulamadan güvenmiştim. Onu hayatıma almıştım ve geleceğime beraber yön vermek istemiştim.
Şimdi ise koca bir yalanla baş başa kalmıştım.
Bir adım geri attım ve başımı iki yana salladım. Hala inanamıyordum. Belki de kalbim buna inanmak istemiyordu. Alkan bana bunu yapmazdı. Yapmazdı değil mi?
"Yalan söylüyorsun."
Alkan suçlu bir ifade ile başını öne eğdi. Söyleyecek hiçbir şeyi yoktu ama gün yüzüne çıkmasını bekleyen bir sürü yalan vardı.
Ceyda araya girerek tekrardan konuştu. "Alkan iki yüzlü insanın teki. Bu adama güvendin Tutku ama o seni yarı yolda bıraktı. Ne bekliyordun ki? Beni hemen unutabileceğini mi? Çocukluktan beri birbirimizi tanıyoruz. Alkan lise yıllarından beri benden hoşlanıyordu."
Alkan sinirle konuştu. "Sus Ceyda. Yeter! Onu üzüyorsun."
Kollarımı göğsümde birleştirdim ve birkaç adım daha geriye attım. Sanki böylelikle sorunlarımdan kaçabilecektim.
Ceyda ise bana hiç acımıyordu. Soğukkanlılıkla bütün olayları anlatıyordu. Ben ise ruhsuz bir şekilde onu dinliyordum.
"Ben ona şans vermedim. Bunun sebebi ise ailelerimiz arkadaştı ve bir ilişki yüzünden ailelerimizin arasını bozmak istemiyordum. Alkan ise peşimi bırakmadı. Üniversitede sırf benimle olmak için aynı üniversiteyi yazdı."
Ceyda buruk bir şekilde gülümsedi. Onunda bazı yaraları vardı ama o bunun üstesinden gelmiş gibiydi.
"Sonunda ona bir şans verdim. İlişkimiz kusursuz bir şekilde ilerliyordu. Alkan beni memnun etmek için elinden geleni yapıyordu. Yanımdan bir dakika bile ayrılmıyordu. Sonra o talihsiz gece başıma geldi ve Alkan'ı başka birisiyle aldattım."
Ceyda sırıttı. "O ise beni seviyorken ucuz bir şekilde seni yatağa attı. Gerçi sende dünden istekliymişsin."
Alkan Ceyda'nın önüne geçti ve onun kollarını tuttu. Ceyda'nın ifadesi sarsıldı. Hala deli gibi Alkan'dan etkileniyordu.
Alkan ise hiç ummayacağım bir şey yaptı ve dizlerinin üzerine çöktü. Salondaki herkes şok olmuştu. Kimse Alkan'dan böyle bir şey beklemiyordu.
Ceyda ise tekrardan ağlıyordu. Eski iki aşık yine baş başaydı. Belki de hep öyle olması gerekiyordu. Baştan bu işe girmemeliydim. Neden Alkan'a güvenmiştim ki? Ne bekliyordum? Bana güzel bir hayat sunabileceğini mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soluksuz Tutku
Teen Fictionİki yanlıştık biz. Olmayacak şeyler yaşamış ve umulmayacak hatalar yapmıştık. Baştan sona yanlışlara bulanmışken doğru yolu bulabilir miydik? Gözlerimdeki akan yaş ruhumun derinliklerin de birikiyordu. Onu kırmak istemiyordum ama başka bir seçeneği...