22

19.5K 771 351
                                    

Karmaşık bir uğultu vardı.

Kelimeler birbirine girmişti. Kimisi köşe bucak kaçıyordu kimisi ise kendini belli etmek istercesine dudaklarımın arasından fırlamak istiyordu.

Neyin sıkıntısıydı bu?

Buğulanan gözlerimin mi? Yoksa yalanlarla dolu olan bir hayatın vasat iniltileri mi?

Yutkundum. İnsanlar özel ilişkilerini bir başkasına anlatmazdı değil mi? Peki Alkan neden Ceyda'ya bunu söylemişti?

"Ceyda! Senin amacın ne?"

Alkan'ın ses tonu sinirliydi. Belki bazı gerçeklerin ortaya çıkması sinirlerine dokunmuştu ya da hatalarını bu şekilde örtmeye çalışıyordu.

Ceyda kaşlarını çattı. Uzun saçlarının birkaç tutamı yüzüne düşmüştü ama o bunu umursamıyordu. Parlak gözlerinin hedefinde Alkan vardı.

"Amacım sence de belli değil mi? O gün Tutku ile beraber olduğunu gelip bana kendin söyledin. Hatta şöyle demiştin: "Senden alamadığım zevki ondan aldım." Bunu sen demedin mi Alkan?"

Cem'in gözleri de sonuna kadar açıldı. Ben ise şok olmuş bir şekilde Alkan'dan tarafa döndüm. Yeşil gözleri kızarmıştı. Çenesi ise olabildiğince gerilmişti. Ellerini ise sıkmıştı ve damarları her an patlayacakmış gibi duruyordu.

"O çeneni derhal kapat."

Ceyda sinirle ayağa kalktı. Göz yaşları yanaklarından aşağı süzülüyordu. Burada benim bilmediğim birçok şey vardı ve ben resmen ayakta uyutuluyordum.

"Artık kapatmayacağım. Benden uzaklaşmak için onunla oldun. Tutku'dan sakladığın çok şey var. Sence bu kız onları öğrendikten sonra senin yanında durur mu?"

Alkan sinirle elindeki bardağı yere vurdu. Kola olduğu gibi etrafa saçılırken parçalar odanın etrafına yayılmıştı.

Derin korkudan tir tir titriyordu. Cem ise şaşırmış bir vaziyette olduğu yerde kalakalmıştı.

Ceyda ağlamaların arasından tekrar konuştu. "O akşam Can Tutku'nun kadehine cinsel isteği arttıran damladan sıktı ve sende bunu biliyordun. Buna rağmen sesini çıkarmadın. Şimdide hiçbir şey olmamış gibi kızı yanında gezdiriyorsun. Kızı böyle mi elde ettin?"

"Ne!"

O gece ondan ilişki konusunda bu kadar istekliydim. Ben bütün suçu alkole yüklerken aslında ilacın tesiri ile de Alkan ile beraber olmuştum.

Ceyda acı ile gülümsedi. "O sandığın gibi biri değil."

Alkan kendine hakim olamayarak ayağa kalktı. Ceyda'nın koluna yapıştı ve onu dışarıya doğru sürüklemeye başladı.

"Bıraksana kolumu!"

"Elimden bir kaza çıkmadan siktir olup git."

Ceyda bir şey diyecek oldu ama Alkan onu kapı dışarı etti ve üstüne sertçe kapıyı kapattı. Burada durmama olanak yoktu. Alkan ile özel bir şeyimiz bile yoktu. Resmen kandırılmıştım. Ayağa kalktım. Telefonumu elime alarak yürümeye başladım.

Alkan aniden önüme geçti. Sağ tarafından geçmek istedim ama yine engel oldu.

"Çekil, gideceğim."

Alkan kaşlarını çattı. "Nereye gidiyorsun?"

Dudaklarımı büzdüm ve sinirle bağırdım. "Sanane!"

Alkan göz altımda biriken yaşı silmek istedi ama anında bir adım geri çekildim. Bana dokunmasını istemiyordum.

"Benden kaçma. Ceyda olayları çarpıtıyor. İlk önce beni dinle."

Soluksuz TutkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin