PHOENIX MIATT MAJDNEM elkéstem az utolsó órámról, de őszintén, nem haragudtam rá. Hiszen régóta éreztem ilyen jól magam.
Nevettünk, viccelődtünk. Úgy éreztem mellette tényleg önmagam lehetek.-Hol voltál?- kérdezte Hudson, mikor lehuppantam mellé a padba, pont mielőtt a tanár bejött volna.
-Csak a kávézóban. Na de most mesélj, milyen volt a randi?- vigyorogtam.
-Oh Dakota! El sem hiszed mennyire nagyszerű volt. Wesley tök kedves és figylemes és...- órákon keresztül hallgattam, ahogy Hudson Wesley-ről álmodozik és nagyon is élveztem. Örülök, hogy végre tálalt valakit, aki boldoggá teszi. Remélem ki is tart nekik.A nap hátralévő részében nem történt semmi. Hazaértem, ettem, ittam, tanultam. Lezuhanyoztam, hajat mostam és mentem is az ágyba. Elegem van a mai napból.
Már éppen csuktam be a szemeimet, amikor felvillant a telefonom."Álmodj szépeket rólam, édes 😏"
Elősször csak néztem a telefont. Aztán egy időn után kapcsolt a dolog és válaszoltam az üzenetre.
"Honnan van meg a számom?"
"Titok😘"
"Kapd be, Phoenix."
"Jólvan, na. A tesóm a sulidba jár."
"Ki a tesód?🤔"
"Angel Montgomery, édes. Hozzád kicsit túl lányos."
Jaj igen. Angel Montgomery. Hogy őszinte legyek, nagyon kedves lány. Párszor már beszéltem vele, de Phoenix-nek igaza van. Kicsit túl lányos hozzám képest. Tudjátok... rózsaszín ruhák, magassarkúk. Minden ami én nem vagyok.
Én a sötét színeket bírom.Ez után már nem írtam neki vissza. Nem tudtam mit, szóval inkább hagytam a francba. Helyette csak a gondolataimba merültem. Az emlékeimben visszatértem a régi életembe, ahol még azt csináltam amit igazan szeretek, ahol a boldogságom minden nappal csak egyre nőt. És most? Most itt vagyok... a nagy semmiben. Hisz majdnem megöltem magam, bassza meg. Össze kellene magamot kaparnom, de valahogy nem megy. Túlságosan is megviseltek a dolgok.
Tudjátok, mindannyiunknak vannak sötét titkaink, amit talán magunkal viszünk a sírba, vagy pedig tálalunk valakit akivel megoszthatjuk. Nekem is van egy ilyenem. Ez a valami tett engem tönkre, ez az egy apró csúszás vette el tőlem a boldogságot és ezért csak is én felelek. Tisztában vagyok vele, beismertem a hibáimat, ezzel pedig életem végéig együtt kell élnem.Ami megtörtént, megtörtént. Változtatni nem tudok rajta, el kell fogadnom, de sajnos nem megy.
Minden éjjel felkelek a rémisztő álom miatt, ami az nap óta követ.
ESTÁS LEYENDO
C R O S S F I R E
Romance"A madár, mely porrá ég, majd hamuból újjá születik. Igazán érdekes egy név, de vajon illik-e rád?"