אתם לא חייבים לקרוא את "שיר ללא מוצא" כדי להבין מה הולך פה, ובכל זאת, ממולץ ;)
תמיד מוזמנים לשאול בתגובות על דברים שאתם לא מבינים, אני משתדלת לענות על הכל ואני מתנצלת מראש אם לא יוצא לי :/
כמו תמיד אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות :)
פרקים יעלו בימי שלישי. תהנו!
~~~
אופל פסעה במעלה השביל המוביל לבניין שהיה נראה נטוש, היא הביטה כל כמה שניות לאחור כדי לוודא שלא עוקבים אחריה. כשהגיעה אל הדלת הצבועה באפור בהיר היא בחנה אותה. עץ פשוט, שלט קטן עם כמה אותיות לטיניות ועינית צבועה יפה בשחור שהייתה סגורה.
היא העבירה את רעמת התלתלים הבלונדיניים שלה מצד לצד ובדקה את ההשתקפות בטלפון הנייד המנופץ שלה. היא ניפצה אותו כשיצאה בסערה מעוד ראיון עבודה אדיוטי באותו בוקר. היא זכרה בדיוק איך התיישבה על רצפות הרחוב, הניחה את תיק הצד על ברכייה וטמנה את ראשה בין ידייה.
נער כבן שמונה עשרה התיישב לידה, הוא היה גבוה ממנה בעשרה סנטימטרים והיה לו שיער שטני של חתיכים. הייתה לו נראות די שגרתית, עיניים חומות פשוטות וכמה נקודות חן על הצוואר. הוא התיישב לידה בשתיקה והעביר את ידו בשיערו החלק באופן יחסי. הוא היה נראה בעינייה של אופל עני אך מטופח.
"כמה זמן את בעיר?"
היא כיווצה את גבותיה, מה זה עניינו? אך ענתה לו. "חודש וחצי."
"מאיפה את?" המשיך להתעניין בזמן ששיחק בידו ברצועת תיק המחשב שלו. ילד של תיקי צד, אופל כבר התחילה לחבב אותו.
"במקור? ישראל. עזבתי ובאתי ישר לפה, רכבת. כבר חודש וחצי אני מחפשת עבודה נורמלית ובית. אתה יודע איפה יש פה מאורת זנות?" שאלה בטון ציני מיואש. היא שמחה שהיא יכולה להתלונן בפניו, כבר הרבה זמן שלא התלוננה.
"כן."
הוא שתק. היא ציפתה שימשיך.
"איפה?" שאלה כשלא עשה זאת.
"את לא הולכת לשם."
חצוף, מחליט בשבילה. בן כמה הוא?
"אין לי עבודה."
"אני יודע," - הוא חיטט בכיס של החולצה המכופתרת שלו שהייתה פתוחה - "קחי." הושיט לה כרטיס ביקור. היא גיחכה, מה הוא משחק אותה, כאילו הוא מינימום עורך דין.
עד שהיא הצליחה לסובב את הכרטיס כך שיהיה ישר - כן, היא הסתבכה עם זה, אופל תמיד הסתבכה עם דברים כאלו - הוא כבר נעלם בין האנשים ברחוב והיא כיווצה את גבותייה. קראה את הכתוב.
ריליקיה, אולהפנד, שדרות פרדי מרקורי, בית מספר 12
היא גיחכה שוב, לאחרונה הרבה דברים גרמו לה לגחך. ממתי יש בעיר הזו מקום על שם פרדי? אמא שלה העריצה אותו, האמא השניה גם. אופל תהתה, האם זהו ראיון עבודה? היא תלך, מה עוד יש לה לעשות? ציפורים לבהות בהן לא היו בנמצא, תעסוקה מלבד שוטטות ברחובות הייתה רק גניבה מחנויות ולאופל די נמאס מזה.
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...