תהנו :)
~~~
"אתה רוצה לנשק אותי? אתה רוצה שנתנשק?" רונית ישבה מול באר בגן השעשועים שמעל הריליקיה.
"כן." באר אמר. "ואת?"
"מאוד."
"אז בואי נתנשק?" הציע והתקרב אליה.
היא נעמדה על ברכייה והתקרבה אליו. היא הניחה את ידיו על מותניו ואז אחזה בפניו ונישקה אותו. באר לא התנשק הרבה בחיו, אבל התנשק מספיק כדי לזהות שזו הפעם הראשונה שלה. זה הפתיע אותו אבל לא הפריע הרבה.
לשונה חדרה אל פיו כמה פעמים והוא הרגיש את רוקה מתערבל בפיו, היה לה טעם של דוריטוס חריף שאכלו לפני כן. הפעם האחרונה שנישק בחורה לפני כן הייתה בקיבוץ בו גדלה אופל. שם, הילדה שהתאהבה בו הייתה גדולה ממנו בשנה והם אפילו כמעט שכבו.
רונית נצמדה אליו, היא הרגישה שמכנסיו צמודים וגם ידעה למה. היא לא פחדה לעשות דברים, כל חייה הקניטו אותה ואמרו שהיא פחדנית. היא תמיד רצתה להוכיח אחרת. היא הצמידה את מפשעתה אל איבר מינו של באר דרך הבגדים תוך כדי הנשיקה.
הוא התנתק ממנה לרגע. "רונית, אני לא רוצה לעשות את זה."
"למה?" לחשה על אוזנו בתקווה שזה ידרבן אותו.
"כי אני רוצה להישאר בתול. אם את רוצה סקס לכי לאופל."
"אני לא שוכבת עם נשים."
"גם אני לא."
"אתה הומו?" התפלאה.
"לא."
"נו אז מה הבעיה." היא נצמדה אליו שנית והחלה להתחכך בו.
הוא גנח חלושות. "תפסיקי רונית."
"למה? כיף לי."
הוא אחז במותנייה והרחיק אותה ממנו. "אמרתי משהו." היא נשענה לאחור על קיר הברזל המחורר ועצמה את עיניה. "אני מצטער." הוסיף.
היא שתקה והתעלמה ממנו בזמן שהדליקה סיגריה. הם ישבו כמה דקות בשתיקה הזו עד שאופל טיפסה אליהם והתיישבה ליד שניהם. בתחילה היא רק שתקה ואז היא החלה לזמזם שיר מיושן ולהזיז את הרגליים בישיבה.
"אפשר שאכטה?" היא ביקשה מרונית.
רונית העבירה לה את הסיגריה ואופל שאפה אוויר לראותיה. "לא עושים את זה ככה. עישנת פעם בכלל?" רונית שאלה.
"לפני שנים עישנתי קצת נרגילה."
"את צריכה לקחת לריאות."
"זה לא בריא." באר הזהיר אותה.
"אם היא לא תיקח לריאות עלול להיות לה סרטן השד." רונית טענה.
"עזבי אני כשל בזה." אופל החזירה לה את הסיגריה ורונית נשענה חזרה לאחור. "עברתי את המבחן של הריליקיה."
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...