פרק 8 ושמו: Nightmare

214 24 7
                                    

דעתכם חשובה לי ואני אוהבת לקרוא תגובות XD

~~~

קלי הסתבכה שוב עם אותה שרשרת ארורה. 

"סברינה!" היא צעקה. "כאן יו-?"

"קלי, מדברים את שפת הקודש." מלמלה הנערה שהופיעה בפתח חדרה.

"מצטערת, את יכולה לעזור לי עם השרשרת ה- הזו?" היא השתדלה לדבר בלשון נקייה ליד האורחת.

"בטח." סברינה לקחה מידייה את השרשרת, הסיטה את שיערה הבלונדיני הכהה של קלי מעורפה וסגרה את השרשרת בקלות.

"תודה."

"היא מאוד הולמת אותך."

קלי העיפה מבט קטן במראה, הצלב הכסוף הקטן שנתלה לו עקום מעט על שרשרת החוליות נצנץ בגלל היהלומים הקטנים שבו. היא הסכימה עם סברינה, אף שלא ששה ללבוש שרשראות או כל תכשיט שהוא.

"אני מתקשרת ללימור עכשיו." קלי הכריזה וניגשה אל השולחן עליו היה מונח הסמארטפון שלה.

סברינה הופיעה לידה ועצרה אותה, הניחה את ידה על היד המושטת אל הטלפון והביטה בקלי במבט ארוך, הכחול בעינייה של סברינה לא היה שמיימי או קפוא, הוא גם לא היה פשוט או מיימי, הוא היה פשוט מתנשא ב"קדושה". קלי שנאה אותו בהתחלה, אבל למדה להתרגל בשבועות האחרונים. "אולי כדאי שנתפלל עכשיו."

קלי נאנחה."כבר התפללנו."

"או נלמד."

"אנחנו בחופש הגדול!" קלי מחתה.

"נכון, ועדיין. בואי נסיים את הלימוד היומי ואז תעשי כרצונך." 

קלי נאנחה ובזמן ששלחה מבטים חומדים לטלפון שלה, התיישבה על מיטתה מול סברינה שכבר שילבה את רגלייה, אספה את שיערה החום הגולש בעזרת קליפס פלסטיק שחור ופתחה את ספר התנ"ך. "תפתחי דניאל פרק ז'."

"אני שונ- לא אוהבת את הספר הספציפי הזה." 

סברינה הרימה את עיניה בפליאה וקלי רצתה לשאול אותה למה היא מופתעת.

 "זה בארמית!"

"ועדיין, זה אחר הספרים המעניינים בתנ"ך, תחשבי על זה רגע-"

קולה של אחת הזמרות האהובות על קלי התנגן והיא קפצה מהמיטה וחטפה את הטלפון שלה מהשולחן לפני שסבירנה תגיד משהו. "כבר חוזרת." היא מיהרה לצאת מחדרה ולהסתגר בחדר העבודה הריק של אביה. 
"לימור?"

"היי, את בבית?"

"כן."

"אני בדישט-"

"בבקשה תבואי."

"אני בריליקיית מרכז ו-"

"לא אכפת לי, תבואי. " קולה של קלי נסדק.

לימור שתקה, נאנחה ואז כחכחה בגרונה. "טוב. חצי שעה."

קלי ניתקה את הטלפון וחזרה לחדרה, היא רצתה להספיק להחליף את בגדייה לחולצה שידעה שלימור אוהבת לראות אותה בה, גם אם לא הרבתה להודות בזה. סברינה כמבן תעיר לה על השמלה שנראתה כמו חולצה ענקית. אבל למי אכפת? לימור מגיעה!

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now