פרק 28 ושמו: I want to beak free

123 16 9
                                    

לימור עוברת ניתוח בפרק הזה... תאחלו לה בהצלחה?


~~


"הלכתי פה בין הסמטאות האלו, והוא פשוט שכב כמו הומלס חדש עם שמיכה כזו איכותית." אמרה לימור כשהובילה את אופן ונדב אל תוך הסמטאות של עיר התחתית בביפורט, בדיוק איפה שהסתובבה בפעם הקודמת שהייתה בעיר.

"את בטוחה שזה היה הוא?" קולו של נדב היה קצת צרוד והוא הביט לצדדים ברתיעה. הוא לא היה אחד שיסתובב במקומות כאלו.

"בדיוק הוא, אותן פנים כמו בתמונה. אותן נקודות חן, אחת ליד העין ואחת בסנטר, בדיוק באותו מקום כמו בתמונה."

אופל נאנחה. "אוקיי, את זוכרת איפה בערך? המקום הזה מתפרס על שטח של.... לא יודעת כמה אבל זה הרבה. וזה רק מעמיק למטה, עד שמגיע החלק היותר "אפל" שהתקרה שלו היא המגרש של הילדים בבית ספר למעלה."

"איך את יודעת את זה?" תהה נדב.

"אפשר לומר שפגשתי מישהו שגר פה איזה שבוע."

"אבאלה." הוא פלט ואז התשנק. "אנחנו מחפשים כלום. אני ראיתי את הארון שלו יורד לאדמה."

"ראית מה היה בתוכו?"

"לא."

לימור שהלכה ראשונה הסתובבה. "טוב תקשיבו. תמשיכו על הציר הזה ישר. זה באחת הפניות שמאלה."

נדב נבהל. "מה זה תמשיכו? לאן את הולכת?"

"יש לי ניתוח בעוד ארבעים וחמש דקות."

"של מה?" הסתקרנה גם אופל.

"יש לי סרטן השד."

"פאק מה." נדב אמר.

אופל פערה את עיניה. "לא ידענו, לא היינו גוררים אותך לפה."

"זה בסדר." לימור מחתה. "הניתוח בבית החולים בביפורט העליונה, אז אני פה קרוב." היא עקפה אותם לכיוון היציאה.

"אוקי."

"אחמד מחכה לי. אז ביי לכם. אתם האחרונים מהריליקיה שרואים אותי עם ציצים גדולים." היא קרצה להם ונעלמה מהדרך בה באו.

"אתה ידעת את זה?" אופל שאלה את נדב.

"לא. ואת?"

"גם."

נדב גירד בעורפו. "וואי."

"שיהיה לה בהצלחה." אופל מלמלה.

נדב כחכח בגרונו. "וגם לנו."

"בהחלט." אופל הוסיפה והמשיכה להתקדם ראשונה אל תוך הסמטאות.

נדב המשיך אחריה ובמשך השעתיים שלאחר מכן הם סרקו את כל הסמטאות. לחלק העמוק ביותר של הסמטאות הם לא הגיעו, נדב פחד ואופל אמרה שסביר להניח שהוא לא שם.

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now