פרק 21 ושמו: boys will be boys

125 17 3
                                    

סליחה על העיכוב
~

קלי נשענה על קיר הקפיטריה בזמן שבאחת מאוזניה אוזניה קטנה אלחוטית והיא משחקת באצבעותיה בשניה. סברינה עמדה לידה, וקראה ספר. הסיבה לכך שהן עמדו הייתה שכל השולחנות בקפיטריה היו מלאים, תפוסים. היה שולחן אחד שהיו בו עוד מקומות, אבל סברינה לא רצתה לשבת עם הבנים הברברים שהיו שם.

"היי לסבע! מה קורה? כל החברים שלך בצבא עכשיו?" זרק לעברה מישהו מהשכבה מתחתייה. שנה שעברה, כשהייתה השמיניסטית שלו, הוא לא היה מעז לדבר אליה ככה. עכשיו, הם עדיין היו בהפרש שנתיים בגיל, אבל רק שנה אחת בכיתות לימוד.

"ני ני ני." קלי הוציאה לו לשון ואז נאנחה ולחצה על הכפתור באחת האוזניות. קולו של בני, אחד הזמרים האהובים עליה, גווע באוזניה לאט לאט.

סברינה כחכחה בגרונה ואפילו לא הרימה את ראשה כששאלה בשקט: "איך הוא קרא לך?"

"לא משנה."

"מה החברה הדוסית שלך לא יודעת שאת לסבית?" אותו הילד נעמד מולן וקלי רצתה להחטיף סטירה לפניו העגלגלות.

"קלי את לסבית?" סברינה שלחה לה מבט מזועזע בזמן שהספר נטרק בידייה.

"אני לא לסבית." היא חשפה שיניים בעוינות כלפי הילד ואז תפסה בצווארון חולצתו והצמידה אותו לקיר. 

סברינה שבהתה במתרחש, בהתפרצות הילדותית של קלי, מיהרה להניע את קלי ממעשיה. "זה רק היום הראשון! יעיפו אותך על אלימות."

קלי התנשפה בעצבים, ואז נאנחה. רוגע, שליטה עצמית, הכל בסדר, את צריכה לשרוד את השנה הזו. ואז היא רחרחה קרוב לפניו של הנער. "תביא לי מסטיק." 

הוא מיהר להוציא מכיסו את החבילה ולתת לה שניים, היא שיחררה אותו. "שיהיה לך יום טוב מניאק." איחלה בלבביות בעודה דוחפת מסטיק אחד לפיה.

הוא חייך ברשעות. "יום טוב יא-"

"בואי נלך מפה." קלי משכה את סברינה משם וסוף המשפט שלו נבלע ברעש התלמידים. 

"למה הוא חשב שאת לסבית?"

"הוא סתם מנסה לפגוע." 

"הוא קרא לי דוסית, איך מתייחסים לדתיים פה?"

קלי נאנחה. "תלוי מאיזה דת. משום מה את המוסלמים הכי מכבדים, וביהודים הכי מזלזלים."

"אז אני באמצע."

"כן."

"למה לא מכבדים את היהודים?"

"כי יש פה הרבה יהודים שלא שומרים על הדת, אז במקום לאכול את עצמם על זה הם משתדלים לשנוא." קלי הובילה את סברינה אל מחוץ לקפיטריה. רוב התלמידים הרשו לעצמם לאחר לשיעורים ביום הראשון, אבל קלי הבטיחה לעצמה התחלה חדשה וטובה. 

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now