"היוש באר, מה אתה עושה פה?" רונית הרימה את ראשה כשבאר הופיע מולה, הוא היה באמצע לטפס על סולם הברזל אל המקום הקבוע בו ישבו על מתקני גן השעשועים.
"באתי לדבר."
"שב."
"טוב לי בעמידה." הוא נשאר בעמידה על הסולם ואחז בידיות שבצדדים. הוא פחד לעלות, לשבת לידה, שתהיה לה אפשרות להתקרב אליו. הוא פחד שתרכון מעליו, שתיגע בו כמו שנגעה בו באותו יום על גג ריליקיית המרכז. אמש הוא התעורר באמצע הלילה, שטוף זיעה, הוא חלם על אותו היום ונתקף חרדה. הוא יצא מהריליקיה ושוטט בחוץ, הלך לעבוד, לא חזר עד ששקעה השמש.
"אוקי. מה אתה צריך?"
"תראי. אני החזרתי את הכסף שלקחת בפעם הקודמת, אבל שוב נעלם כסף. את יודעת מי זה יכול להיות?"
רונית חייכה. "מי עוד מסוגל לפרוץ לחדר של מירה?"
"אני לא יו-"
"באר, לא באמת חשבת שאני אפסיק נכון? אני צריכה כסף."
"אבל את עובדת, וזה כסף של הריליק-"
"אני לא עובדת, אני ממש לא מתכוונת לבזבז את הזמן שלי בעבודה של שעות בשכר מינימום, יש לי דברים.... אחרים לעשות."
הוא היה מבולבל. "מה את עושה?"
"זה מתוק, כבר עניין שלי." היא התקרבה אליו והוא השתדל שלא ליפול מהסולם מבהלה. הוא הרגיש כל כך פחדן, אבל עם כמה שניסה לשלוט על זה, להכריח את עצמו לדבר איתה יותר ולהתרגל חזרה לנוכחות שלה – זה רק החמיר.
"רונית, את לא יכולה להמשיך לגנוב."
"למה?"
"כי זה לא כסף שלך."
"בסדר. מה כבר יקרה?"
"מירה תעניש אותך אם היא תגלה." לא היו לו כוחות להתחיל לדבר איתה על מוסר עכשיו, מה גם שהייתה לו הרגשה שהיא תהיה אדישה לזה. וזה לא שהוא חשב שהמצפון שלה בחופש, הוא פשוט חשב שהיא לא מבינה מספיק.
"איך מירה תגלה? אתה לא תגיד לה."
"היא חושדת." התגונן. "אמרתי לך שתפסיקי עם זה ולא הפסקת, מה את רוצה שאני אעשה?"
"שתסתום."
"אני בין היחידים שיודעים לפרוץ לשם." מלמל. "היא תחשוד בי."
"מה הבעיה? אתה לא תסגיר אותי, נכון?"
הוא הביט בעינייה החומות הנוצצות בחוצפה, היא עשתה לו רגשות אשמה, הוא שנא את זה. הוא הרגיש אשם כל כך לפתע, שלא נתן לה מספיק כסף, שלא נתן לה את מה שרצתה... בסך הכל ילדה בת ארבע עשרה שרוצה לעשות סקס בפעם הראשונה. אולי בגלל זה היא מתוסכלת וגונבת, חשב לעצמו, אדיוט.
"מירה היא חברה שלי, אני לא יכול-"
כתפיה עלו וירדו בתנועה אגבית, כאילו שאלה: אז מה? "ואני לא חברה שלך?"
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...