חוזרים!
~~~
"עדיין לא הבנתי מה עשית בחדר עבודה עם שני אלה." אמו של נדב מלמלה בזמן שהניחה על השולחן קנקן מיץ וכוסות זכוכית. זה היה חמש דקות לאחר ששיחררה אותם מהחדר.
"חיפשנו משהו."
"אני יודעת, אבל מה? כסף?"
נדב נאנח. "לא. לא יודע מה חיפשנו, משהו ממנו."
מבטה של האם הושפל והיא הניחה ידה על כתפו. "עוד מעט, עוד מעט הכל יעבור ונתחיל לפתוח הכל לאט לאט."
נדב הנהן ומחה דמעה מעיניו. אופל וברק החליפו מבטים.
"אני חושדת שאמא שלך יודעת." אופל הכריזה.
"שמה?"
"שאבא שלך מתכנן משהו. אולי הוא הגיע ואמר לה, כדי שלא תעשה משהו פזיז כמו להתאבד גם כן."
נדב שתק לכמה רגעים. "לא יודע "
"תחשוב על זה. היא גם נראית הרבה פחות מדוכדכת."
"יש בזה משהו." המשיך להתחמק.
אם אמו יודעת, למה הוא לא? למה הוא לא מספיק חשוב בשביל שאבא שלו יגיד לו שהוא עומד לערוך משחק, נדב שחקן טוב. ואולי… זה בגלל שנדב לא בא לבקר אותו, אולי פשוט לא הייתה הזדמנות. נדב ניסה לתרץ לעצמוב ניסה להוכיח למה אופל לא צודקת. אין סיכוי שאמו יודעת.
ברק פרש דף גדול על השולחן וכתב עליו כמה דברים, נדב ואופל פנו אליו כשקרא להם. הוא העביר את מבטו מאופל לנדב, השתהה על נדב חזר אל אופל וחוזר חלילה בזמן שקראו בעזרת העיניים את מה שכתב.
דברים שאנחנו יודעים:
-עמנואל לא בקבר.
-עמנואל, דב או שניהם ביקרו בחדר העבודה אחרי זיוף ההתאבדות הראשון.
-עמנואל הקיף את ההודעה על נישואיהם של כריסטיאן מלון וילנה פוגצ'ובה.
-נלקח אקדח.
-דב נצפה ישן בביפורט תחתית אך נעלם משם.
-הקברן קבר גם את הארון של דב וגם של עמנואל.
-דב ועמנואל מתכננים משהו."איך אתה יודע שיכין קבר גם את אבא שלי?" נדב שאל.
"ביררתי לגבי זה באינטרנט. אתה ראית אותו בהלוויה, נכון?"
נדב הנהן.
"רשימה יפה. עכשיו אנחנו צריכים לסדר אותה." אופל מלמלה ולקחה את הטוש לידה.
דב ועמנואל מתככנים משהו > דב "מתאבד" > עמנואל "מתאבד" > עמנואל מבקר בחדר > דב לוקח את האקדח.
"חכי רגע." נדב עוצר אותה. "אני חושב שעמנואל ביקר בחדר של אבא שלי לפני ההתאבדות הראשונה. התאריך הרי הוא מלפני שלושה חודשים, הם בטח ישבו שם לקפה ועמנואל הקיף."
"חשבתי שאמרנו שהוא השאיר את זה בשביל שאבא שלך יראה."
"אני לא חושב שאבא שלי יסכן את עצמו להיכנס לפה אחרי זיוף ההתאבדות." נדב הוציא את הטלפון מכיסו וחייג.
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...