פרק קצת סוטה.
תהנו ;-)
~~~~
זו הייתה שעת צהריים מאוחרת, ילדים חזרו מיומם הראשון בבית הספר ומיהרו להתנפל על ארוחת הצהריים. הדר התלבטה למשך כמה שניות לפני שירדה במדרגות לתוך ריליקיית הדרום. כשירדה לבסוף היא הופתעה מכך שלא מצאה את מירה אבל זה הסביר את ההתפרעות של הילדים. היא כמעט פנתה לעלות חזרה למדרגות כשעיניה נחו על שתי נערות ונער שישבו באחת הפינות.
הנער היה נראה צעיר ולמרות זה פניו היו מלאות פירסינגים, הוא היה נער מלא וכבד אך היה אחוז בשמחת חיים. לצדו ישבה נערה עם שיער חלק – לא באופן טבעי, הדר ידעה לזהות – ולידם נערה בלונדינית מתולתלת שנשכה את שפתייה המלאות. הדר תהתה האם זה מה שמשך את תשומת ליבה.
היא ניגשה אלהם.
"אני מחפשת את ריט- כלומר, מירה." היא חיככה את ידיה זו בזו. מה גרם לה לפלוט בטעות את שמה של האקסית שלה במקום את שמה של הנערה שחיפשה? אולי זו העובדה שהנערה הבלונדינית המתולתלת עם העיניים החומות הכהות הזכירה לה כל כך את ריטה; הנערה בעלת השיער הפרוע הצבוע בבלונד, העיניים עם המבט הרומז והגוף מכוסה הקעקועים, שמתה ממנת יתר בגיל ארבע עשרה בלבד. זה קרה לפני שנה, הדר לא חשבה על זה יותר מדי, הן כבר היו פרודות כשריטה מתה, אבל זה לא הפך את זה ליותר קל משום מה.
"בואי נחפש אותה." הבלונדינית קמה. התנהגותה הייתה בטוחה וזה הלחיץ את הדר, היא הייתה דומה לה מדי, חוץ מהעובדה שהתלבשה בכיוון יותר זרוק ורחובי ופחות סטייל רועת הצאן של ריטה.
הדר עקבה אחרי הבלונדינית כשנכנסה לחדר צדדי, הן גילו את מירה ישובה על מזרון ומתעסקת עם ניירות. כשנכנסו, הרימה אליהן את מבטה וכשראתה את הדר חייכה. אופל שפנתה לצאת התבקשה להישאר, להדר לא היה אכפת. מירה הביטה בהדר וחיכתה לשמוע את הסיבה שבגללה ירדה הדר אל העם.
"אני יודעת שאת בדרך כלל לא שוכבת עם מישהו פעמיים, אבל החבר הדוס שלי נישק איזה בחור, זרקתי אותו. עכשיו אני צריכה סטוץ אבל מוזר לי להגיע לפאב של צפון דישט אחרי שנה שלא הייתי שם." היא רכנה על ברכייה על המזרון והניחה את ידה על אזור ליבה.
מירה חייכה. "מותק. לא אמרתי לך אז? החוק ההוא לא תקף לגביך, הוא לא תקף על בחורות מיוחדות, כמוך וכמו החתיכה הזו." היא הנידה בראשה לכיוון אופל שהשפילה את מבטה.
הדר חייכה. "אז תוכלי לעזור לי?"
"אני עסוקה כרגע." מירה נאנחה ומלמלה בעודה מביטה בניירות. "אז או שתחכי לערב או שתלכי על אופל. אני מבטיחה לך שהיא שווה את זה. אופל, את מוכנה לעשות טובה לנערה יפה?"
הדר נשכה את שפתייה. היא לא רצתה לחכות לערב, והנערה שמירה קראה לה אופל דווקא סיקרנה אותה. מאוד אפילו. היא סובבה את ראשה והביטה בבלונדינית. "מה דעתך?"
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...