פרק 43 ושמו; let it go

107 9 6
                                    


רונית נעמדה מול ריליקיית והורידה את אחת מכתפיות התיק שלה מהכתף; היא לא רצתה להיראוץ חנונית מדיי. מאותה סיבה בדיוק היא גם אספה את שיערה החלק בתסרוקת מבולגנת וצבעה רצועה רחבה ממנו צבעה בירוק.

היא ראתה ילד נשען על משקוף דלת, הגב למשקוף והרגליים צמודות למשקוף ממול. הוא היה באוויר (!) היא אהבה את זה ודמיינה לעצמה שגם היא תוכל לעשות את זה פה, אחרי מספיק זמן שתהיה כאן. היא הכריחה את עצמה להפסיק לבהות ולהתקרב, מירה הציבה לה שעה ברורה שבה עליה להיות שם ואמרה שתבדוק את עמידתה בזמנים עם מפקד הריליקיה שנקרא הרקס.

רונית לא הבינה למה מירה מתעללת בה, היא בסך הכל מנסה להיות קשוחה כמוה. היא החזירה לבאר על מה שעשה לה, בריליקייה המלשינים הם המלכים? זה ממש הפתיע אותה. היא ציפתה לראות קצת יותר שחיתות, כל נערי הרחוב שפגשה עד כה היו תחמנים, רמאים ודוחים.

בריליקיה היו תחמנים, אבל בסך הכל כולם השתדלו לשמור על גבול מוסכם של יושר בסיסי. כנראה בגלל שמירה תופסת אותם כל כך קצר. אף שרונית תיעבה את מירה, היא לא יכלה שלא להודות - היא התקשתה להודות בדברים אפילו בינה לבין עצמה - שמירה היא מפקדת טובה.

רונית התקרבה אל הבחור הנזכר לעיל. ברגע שראה אותה קפץ על רגליו והתיישר, הוא שלח יד קדימה וסימן לה לעצור. "אני הילדה החדשה." היא אמרה בזמן שסוככה על עיניה מהשמש.

"תרימי ידיים."

היא הרימה את ידייה, הוא ניגש וטפח על גופה בכמה מקומות. לוודא שאין לה נשק או הפתעות בשרוול. "אתה מטריד אותי מינית."

"נגעתי לך במותניים, ברגליים ובידיים. וחוץ מזה מי יגע בך במקל?" הוא לגלג כשפתח את דלת העץ והניד בראשו כדי שתיכנס. "הרקס. היא פה."

"תודה רבה ניקול." מפקד הריליקיה שהתקרב אליהם היה מרשים יותר מהנער בכניסה, רונית הייתה המומה. אם היו אומרים לה שיש כאלה חתיכים בריליקיית המרכז היא לא הייתה נשארת יום בדרום. הוא לבש מכנסיים קצרות רחבות ובד שהחזיק בידיו וסוכך על ראשו - שערו הכהה הקצוץ - ועל גבו. חזהו היה חשוף, שריריו היו כל כך מדויקים ומשורטטים, רונית התקשתה להתנתק מהחולמנות. "מה קורה ילדה?"

"אהא אממ היוש."

"יש לך שיער מדהים, את מוזמנת להצטרף אלינו לארוחת הצהרים." אמר.

רונית חייכה והלכה בעקבותיו אל מעגל הילדים ובני הנוער שישבו על הרצפה במעגל שבמרכזו נפרש לחם לבן לצד צלחת גבינה גדולה. היה שם גם מגש עם ירקות חתוכים ורונית חשבה לעצמה שריליקית המרכס היא גרסה יותר שבטית מריליקית הדרום אותה ראתה כצבאית יותר.

היא לא הפסיקה לבהות במפקד הריליקיה. הרקס קוראים לו? רונית הייתה בטוחה שזה רק כינוי. אם חברותייה מבית הספר היו רואות אותו הן ללא ספק היו מודות שהוא הגבר הלטיני הכי לוהט שקיים. הוא היה כל כך אבהי וחם, רונית הניחה שיש לו גם צדדים נוקשים יותר. היא אהבה את הדרך בה נתן תשומת לב לכל ילד וילד במעגל, לכל נערה שהתלוננה שהוא לא עונה על השאלה שלה כבר חמש דקות.

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now