"איך אתה יודע איפה להיות ומתי?" אופל שאלה בשנית בזמן שפסעו לאורך הטיילת בביפורט תחתית.
"הפתק הזה, שעמנואל נתן ללואי לתת לי." ברק הסביר.
"מה אם זו מלכודת?"
"של מי? מה כבר הוא יעשה לנו? ולואי... לא נראה לי שהוא משתף פעולה עם מישהו אחר שירצה לפגוע בנו." אמר נדב.
"אני מקווה בשבילכם." מלמלה.
הם נכנסו לתוך הכניסה ממנה נכנסו בפעם הקודמת לאזור הסמטאות, ברק ניווט את דרכם בעזרת הפתק שעליו צויירה מפה בסיסית ולא שלמה. "חמש דקות."
הוא נכנס ויצא מסמטאות, הם הספיקו לקלוט במבטים חטופים כל מיני דברים שגרמו לתחושת קיא לטפס בגרונם או לעיניהם להיפער בבהלה, אך הם לא התעכבו כל זה. בסופו של דבר ברק נעצר, ונגע בלוח עץ. "צריכים להזיז אותו."
נדב נענע בראשו. "כבד לי."
"טוב לוזרים." אופל ניגשה אל לוח העץ והרימה אותו. היא הזיזה אותו כך שיחשוף פתח שמספיק בשביל שיוכלו לעבור. "זה כבד זה."
הם נכנסו וברק סימן להם להיות בשקט. אופל לא אהבה את העובדה שילד בן שש עשרה מפקד עליה, נדב התנהג בצייתנות לא אופיינית. הם גיששו בחשכה כשלפתע אור חזק נדלק והם מצמצו בעיניים, האור בקע מפנס גדול שהוחזק בידו של גבר עם שיער קצוץ ביותר. הם הסתכלו סביבם וגילו שהם בחדר קטן מאובק שבו כמה שמיכות, כרית ובקבוקי מים.
"ברק." האיש הניח את הפנס על מדף עץ רעוע וניגש אל ברק שנרתע לאחור. "ברק. זה אני."
"אתה עמנואל?"
"אבא שלך, כן."
ברק בלע את רוקו. "עמנואל."
"איך שבא לך." עמנואל לא נעלב. "בואו שבו." הוא פנה גם אל חבריו של בנו.
הם התיישבו על קרש שהיה נקי יחסית משאר החדר, עמנואל התיישב מולם על הרצפה המאובקת, לא היה נראה שאכפת לו, בגדיו ממילא היו מאובקים. הוא חייך אליהם ואופל הופתעה, הוא היה נראה בריא יחסית לבנאדם שגר ב- ובעצם, הוא רק ירד למחתרת, לא עבר מספיק זמן בשביל שהמקום ישנה אותו. הוא היה נראה יותר כמו אסיר נמלט מהומלס.
"איפה אבא שלי?" נדב דרש לדעת.
"הוא פה קרוב, אני אקרא לו אחר כך."
"למה עשיתם את זה בכלל?" אופל שאלה.
"אתם מאוד סקרנים."
"נכון."
"אתם צריכים להבין, שמה שלא קורה, אתם צריכים לשמור מרחק ולא לדבר על זה עם אף אחד."
"מצחיק מאוד." ברק הרים לפתע את ראשו. "חתיכת בן של זונה." נדב ואופל הופתעו אפילו, ברק מעולם לא קילל אז הם לא ציפו שיקלל את אביו. אבל הוא חשק את שיניו, הישיר מבט והמשיך בדבריו. "אתה לא תגיד לי להתרחק או לא להתרחק. אני לא כתוב בשום מקום, אני יותר אנונימי מכם."
YOU ARE READING
ריקוד ללא מוצא // LGBT+
Romanceמתי מגיע היום בו השלדים יוצאים מהארון לאט לאט? נדב שחי כל חיו בעושר רב, מגלה שיש דברים שלא ניתן לקנות בכסף, כמו סליחה, כמו אהבה. ברק מנסה לפלס את דרכו בעולם ולשמור על המסכה שיצר לעצמו. אופל לומדת להביט על החיים בזווית קצת שונה ולימור מתכוננת לגרוע מ...