פרק 16 ושמו: Carousel

129 21 4
                                    

מי היה באייקון / בא לאייקון מחר או מחרתיים?

תהנו מהפרק~~~

זו הייתה שבת נחמדה יחסית, ציינה קלי לעצמה, הם ראו סרטים ואכלו הרבה עוגיות. קלי בדיוק סיימה לטאטא את פירוריהן מרצפת החדר שלה. עכשיו, סברינה, האורחת האירית, החליטה שזה הזמן המתאים לשבת וללמוד עוד פרק בספר דניאל. או איך שקלי קראה לזה בסתר: להתבטל מול ספר. 

קלי לא רצתה לאכזב את סברינה, אז הבטיחה לה שתצטרף כשתסיים לסדר, ושבינתיים תתחיל את הפרק בלעדייה, היא שומעת את מילה שהיא אומרת, אחר כך תצטרף אליה ויסיימו את אותו הפרק. סברינה לא הייתה מאלו ששואלים שאלות תוך לימוד, לכן קלי רק הייתה צריכה פעם בדקה או שתיים לפלוט איזה "אהה" או "חכם ביותר" ולהמשיך לנקות ביסודיות – אפילו אמא שלה הייתה מופתעת– תוך כדי שהשתדלה לא לפזם את השירים שהיא שומעת כדי שסברינה לא תשים לב לאוזניה האלחוטית ששערה מסתיר. 

כשקלי סיימה ולא היה מה להבריק יותר היא עברה על כמה הודעות בטלפון וגילתה שהדר ואיתי בדרך כבר מלפני עשר דקות. "קדימה, נסיים עם זה ,החברים שלי בדרך." היא התיישבה על המיטה מול סברינה.

"תפתחי דניאל פרק ח פסוק יא". 

קלי השתנקה וציינה לעצמה שיכלה לסדר מחדש את ארון הבגדים שלה. "כל הספר הזה בארמית?"

"רובו. מה שאנחנו קוראים עכשיו דווקא לא."

כשקלי לא ענתה סברינה המשיכה להקריא. "ועד שר הצבא הגדיל, וממנו הרים (הורם) התמיד והושלך מכון מקדשו-"

קלי עצרה את הלימוד. "יש לי קושיה, ככה אומרים?" היא שמעה את דלת הבית נפתחת.

"כן, שאלי."

היא נשמה עמוק, מורחת את הזמן. "אוקיי אז ככה, למה-"

"היוש." הדלת נפתחה וקלי חייכה לעצמה בזמן שסברינה הביטה באורחים.

הדר התיישבה על הכיסא המסתובב בחדר של קלי בזמן שקלי סרקה אותה, גרביון שחור וסקסי כיסה את שוקייה ושמלה ארוכה הסתיר את ירכייה שתמיד נחשפו מתחת לשמלות שחורות צמודות. השמלה שלבשה הדר הפתיעה את קלי, השרוולים שלה היו ארוכים וזה היה סוף אוגוסט! בדרך כלל הייתה הדר הולכת בקצר עד אוקטובר. מה שעוד הוסיף למראה הדוסי שלה הייתה פשמינה (מעיין צעיף גדול ורחב) שהייתה על הכתפיים שלה.

"מה הדר? חזרנו בתשובה?" קלי צחקקה.

"הסכמתי להיות קצת יותר צנועה בשביל איתיוש. אבל נראה לך שהייתי מוותרת על מחשוף?" היא נעמדה והסירה את הפשמינה, עשתה סיבוב קטן במקום. וקלי ראתה שאכן השלמה השחור הייתה בעלת מחשוף עמוק בפתח הצוואר. 

"השמלה הזו עושה לך תחת שטוח!" הזדעזעה קלי.

"את רואה כמה אני מוכנה להקריב בשבילו? אבל לא! הוא יושב קורא לי דניאל כשאנחנו צריכים כבר לצאת."

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now