פרק 41 ושמו: wake up

76 9 6
                                    

היי היי, פרק נוסף, מקווה שלא יהיו בעיות :)

~~~

רייצ'ל כבר פתחה את דלת הבית וכמעט יצאה כששמעה לפתע צלצול טלפון מהקומה השניה של הבית. זה לא היה צלצול הטלפון של הבן שלה, אולי של החבר שלו. היא החליטה לעלות ולבדוק מה שלומו ומה מצב הרגל שלו.

היא פתחה את הדלת בעדינות והשאירה אותה פתוחה, לאחר מכן מיהרה להגיף את התריסים ולתת לשמש למלא את החדר בשפע אור, קרניים צוננות וסתוויות. היא הסיטה וילון שהסתיר קיר מראה שלם שנותן תחושה שהחדר גדול יותר, עכשיו העומד בו היה מרגיש שהוא בחדר ענק ממש. הצלצול בקע מתיק מחשב פשוט ורגיל שנח לו על השטיח, ריצ'ל לא זיהתה אותו כשל בנה ולכן הניחה שהוא שייך לבחור שישן ביחד איתו והתיישב עכשיו. תוך רגע נעשה הנער עירני ובירך אותה בברכת בוקר טוב, זה היה אותו אחד שחיפש את נדב אתמול.

רייצ'ל לא הייתה רגילה לראות בחורים כמוהו עם נדב, נדב תמיד היה יוצא עם חתיכים הורסים שריריים, הבחור הזה היה סתם ילד קצת כחוש אבל יפה, לא מעבר. ממש לא הייתה לה בעיה עם ברק, הוא היה נחמד ומנומס ומיהר להשתיק את הטלפון. היא סרקה אותו, לגופו היו רק תחתוני בוקסר.

"לא עשינו סקס אל תדאגי." מלמל כשקלט שהיא בוהה בו.

היא ידעה, היא שמעה במשך כל הלילה את הקולות מהחדר של נדב, זה לא היה זה. "עשיתם מרתון של דיסני."

"נדב החליט שאין לי ילדות."

"כמה נחמד." היא עקפה אותו והתיישבה על מיטתו של בנה. "תתעורר מתוק."

"מה? למה?" נדב היה מטושטש ולא הבין מה אמו עושה בחדרו, כבר שנים שלא העירה אותו ככה, עם ליטוף על הפנים.

ברק לא הספיק לענות לדאיה ותכנן לחזור אליה בעוד רגע. בינתיים הוא אסף את בגדיו, כשרייצ'ל יצאה מהחדר הוא איחל לה יום טוב. "היה כיף אתמול."

"תחזור לפה." נדב עוד היה ישנוני.

"קריר לי, אני רוצה להתלבש."

"אל תתלבש. תכבה את המזגן."

"אני לא יודע איך."

"אז עזוב, תקח משהו מהארון שלי."

ברק פתח את הארון הענק שיכל להכיל את בגדייהם של כל ילדי ריליקיית אולהפנד. הוא שלף חולצה אדומה שהתבררה כבחירה נכונה. היא הייתה ארוכה כמו כותונת, הוא מיהר ללבוש אותה. "איך אני?"

נדב התיישב במיטתו ופיהק, כששם לב לברק הוא חייך. "מתוקית, אתה נראה מדהים."

"אני נראה גיי." הנער בכתונת האדומה הציץ בקיר המראה.

"תפסיק כבר, וגם אם כן, מה אכפת לך?"

"לא יודע. יש לך מברשת שיניים מיותרת?"

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now