פרק 20 ושמו: wake up

122 19 11
                                    

תגיבו אנשים.
ברצינות שאין לי מושג אם מישהו באמת קורא את השיט הזה

~~~

אופל ישבה על המזרן שלה בריליקיה ובהתה באוויר. בבוקר היא הייתה כמה שעות אצל נדב, שכמעט חטף התקף עצבים ברגע שאמו הראתה לו את התמונה של הבריון של אביו.

אופל לגמרי הבינה למה הוא התרתח, והבטיחה שתעזור לו כשיצא במסע נקמה. תמונתו של הגבר הקירח שעיניו השחורות נוצצות ברשעות לא הרפתה מזיכרונה. היא הרגישה דה זה וו כשהביטה במסך הטלפון של אמו, הפנים היו מוכרות לה מאיפושהו, אולי פגשה את האיש בעבר? זה הלחיץ אותה.

באר ירד במדרגות הריליקיה בדילוגים כשהוא פורש את ידיו העבות לצדדים ומסתובב סביב עצמו בריקוד. אופל חייכה לעצמה, מן חיוך צדדי כזה שמלווה בדרך כלל בגיחוך קל. אבל לא הפעם, הפעם היא סתם נהנתה לראות את באר שמח.

"מה גורם לך להיות מאושר כל כך?" שאלה אותו.

"גיל פה!" הוא אמר בהתרגשות.

גבותיה של אופל הורמו והיא כיווצה את מבטה, ואז נזכרה שאכן באותו בוקר, שניה לפני שנטשה אותו ביחד עם הרונית החדשה המעצבנת ההיא, הוא אמר לה שאחותו תגיע הערב.

אופל קמה על רגליה, היא שמעה המון על גיל ולמרות שגיל הצטיירה ברוחה כבחורה מציקה וילדותית, היא עדיין הייתה סקרנית לפגוש אותה. "למה היא לא יורדת לפה?" אופל שאלה.

"היא מדברת עם כמה ילדים בחוץ." ענה. "אל תדאגי כבר הספקתי לחבק אותה."

אופל שוב חייכה לעצמה. "יש לי משמרת עוד מעט."

"לא נורא, אבל את חייבת להכיר אותה." הוא אחז בידה. "בואי."

היא נגררה בעקבותיו בעייפות במדרגות עד שעלו אל פני השטח, קבוצה של ילדים התקהלה סביב מישהי שאופל לא כל כך הצליחה לראות.

נערה אחת פילסה את דרכה מבין הילדים שמיד הסתובבו אחריה.  הדבר הראשון שאופל הבחינה בו היה השיער חום והמעט מקורזל שהיה אסוף בפקעת גבוהה על ראשה.

"הלכנו לאכול?" היא פנתה לבאר.

"אחרי שתעזבי את כל המעריצים שלך." הוא צחקק. 

היא נפנתה אל כמה מהילדים שהתקהלו מקודם סביבה. "ניפגש בערב." ואחר כך תקעה בבאר מרפק קטן בזמן שהתחילו ללכת. "הם לא מעריצים, הם חברים."

"טוב. אופל את באה?" הוא נעצר והסתובב אל אופל שעוד עמדה קרוב לפתח הירידה לריליקיה. 

היא התנערה מקפאונה ומיהרה להשיג אותם. באר הלך באמצע, מימינו אופל ומשמאלו הילדה בעלת השיער המקורזל. "אה אגב, אופל זאת גיל."

"היי." אופל העלתה חיוך על פניה. 

גיל חייכה בחזרה. "אהלן, איך קוראים לך?"

ריקוד ללא מוצא // LGBT+Where stories live. Discover now